quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
quote:Beste paintballers,
Voor de paintballmeet van zaterdag 29 januari is er een reservering geplaatst voor 20 personen. Voor deze 20 personen is er besloten een vooruitbetaling te doen, aangezien we niet met een te lage opkomst willen komen te zitten zodat het niet door kan gaan. De meeste van jullie hebben aangegeven dit geen probleem te vinden, diegene die het niet aangegeven hebben weten het bij deze.
De aanvang zal om 13.00 plaats vinden op het paintballterrein in Almere, bij de receptie, en zal duren tot 16.00. Adres en routebeschrijving en overige informatie zijn op de site te vinden (www.gladiator.nl) Over het eten zijn er meerdere mogelijkheden, of we gaan BBQ'n erna, bij Dagonet zijn huis om eten smeken, naar de lokale snackbar of we gaan napraten en naar huis. Graag jullie mening hierover.
De betaling kan op het volgende banknummer;
[ mail naar thegenieii@hotmail.com voor het rekeningnummer ]
Onder vermelding van je userid+paintball
Voor vragen kun je terecht op dit mail adres, nikky@fok.nl of het in topic Paintballen met Boebiedoe en Nikky [ Deel 4 ]
Tot op de meet :-)
Boebiedoe & Nikky
Mogguhquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:02 schreef Aventura het volgende:
Openlijke tvp
Moggu Tessje.
Zo'n target op zijn huis hangen en dan alles misschieten....quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:07 schreef Aventura het volgende:
Godverdomme, dat zal je ook altijd zien he, zulke hufters. Ik stel voor dat je je paintbalkunsten eerst op hem perfectioneert![]()
Sommige mensen verliezen al het besef van tijd, tegenwoordig!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mogguh
De buurman was om 7 uur al aan het boren in zijn muur![]()
HET IS ZATERDAG KLOOTZAK...
Sommige mensen zijn gewoon domquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige mensen verliezen al het besef van tijd, tegenwoordig!
Ga er dan tegenin met de hardste muziek die je hebtquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom![]()
*naar buurman schreeuwt*
LEG DIE HAMER NEER TERINGLIJER VOORDAT IK HEM IN JE REET STOUW
Zooooooo
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga er dan tegenin met de hardste muziek die je hebt
Of gooi zijn ruiten in, dan kan ie die ook verklussen
Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Ga bij je buurman langs, in vol ornaat, en zeg dat ie de geldende geluidsnormen volkomen overschrijdt. En schrijf een flinke bon uit die hij liefst contant moet betalen. Dan zit jij vanmiddag nog met een heerlijke bak duur ijs te genieten van zijn geboor!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb een voorbeeldfunctie
![]()
Kut.. Ik wist dat ik bij de gemeentewerken had moeten gaan werken
Al boort hij er om 2 uur 's nachts op los, dan kan ik er nog niets aan doenquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Ga bij je buurman langs, in vol ornaat, en zeg dat ie de geldende geluidsnormen volkomen overschrijdt. En schrijf een flinke bon uit die hij liefst contant moet betalen. Dan zit jij vanmiddag nog met een heerlijke bak duur ijs te genieten van zijn geboor!
Je neemt het ook allemaal veel te serieus he? Durf jij niet in politiepak te bluffen bij je buurmannetje? Ik wed dat ie er met open ogen intuint. Immers, iemand die zo dom is om niet te weten dat het zaterdagochtend 7 uur is, weet ook niets van de nederlandse wetgeving in dezequote:Op zaterdag 20 november 2004 10:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Al boort hij er om 2 uur 's nachts op los, dan kan ik er nog niets aan doen
Dat mag gewoon.. De 'wet' dat je om 10 uur 's nachts moet stoppen met geluid maken is bullhit, die is erin geslopen. Maar omdat wij zo'n aardig volkje zijn houden we gewoon om 10 uur 's nachts op....
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je neemt het ook allemaal veel te serieus he? Durf jij niet in politiepak te bluffen bij je buurmannetje? Ik wed dat ie er met open ogen intuint. Immers, iemand die zo dom is om niet te weten dat het zaterdagochtend 7 uur is, weet ook niets van de nederlandse wetgeving in deze
Misschien is ie doodgevallen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachtegang
![]()
Luister, die stilte
![]()
Volgens mij drinkt hij even koffie of zo...... Maar mijn uniform ligt in eindhovenIk had hem mee moeten nemen
![]()
Misschien heeft hij per ongeluk wel zijn schedel open geboordquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien is ie doodgevallen!
Ik zie de Postbus51-reclame al voor me :quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij per ongeluk wel zijn schedel open geboord
Recht door zijn hypofysequote:Op zaterdag 20 november 2004 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie de Postbus51-reclame al voor me :
De kans dat een domme klusjesman tijdens het boren zijn schedel open boort is... 1 op 6.
Nou, die hypofyse kan ie wel missen, hij zal geen verschil merkenquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Recht door zijn hypofyse
Bloed op de muur waardoor de weduwe opnieuw kan gaan verven..![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, die hypofyse kan ie wel missen, hij zal geen verschil merken
Dat wou ik nou nèt zeggen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
A-sexuele irritante teringrukker
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:53 schreef Tessje het volgende:
Dat begrijp ik
GMTA....
Als er mensen zijn die afzeggen gaan we langs en schieten we ze kapotquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben overigens wel benieuwd welke mensen er nu weer gaan afzeggen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:59 schreef Aventura het volgende:
En dan nog. Wie laat de kans om Aventura, Tessje en Nikky in geile strakke gevechtspakjes te zien nou schieten? Kans lijkt me nihil.
Naja zolang er maar vooruit betaald wordt zal dat idd loslopen. Met alleen reserveren kom je denk ik zeer bedrogen uitquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:58 schreef Aventura het volgende:
Het afzeggen zal wel loslopen, want op een gegeven moment zal er toch geboekt en (vooruit)betaald moeten worden
Ho es even, ik ben er ook nog! En strakke gevechtspakjes staan mij bijzonder goed, zo wist mijn psychiater me te vertellen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:59 schreef Aventura het volgende:
En dan nog. Wie laat de kans om Aventura, Tessje en Nikky in geile strakke gevechtspakjes te zien nou schieten? Kans lijkt me nihil.
Heeft jouw psychiater je ook diplomas' laten zien?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ho es even, ik ben er ook nog! En strakke gevechtspakjes staan mij bijzonder goed, zo wist mijn psychiater me te vertellen!
Tellen zwemdiploma's ook?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heeft jouw psychiater je ook diplomas' laten zien?
Zolang het veterstrikdiploma er ook bij zitquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tellen zwemdiploma's ook?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zolang het veterstrikdiploma er ook bij zit
Zegtie ook:quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. Geniaal idd!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de typo-o in de TT erg treffend.
whehehehehehe :')quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Kom jij ook? Tenminste, als je mag van je moederquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:52 schreef mcDavid het volgende:
pain-ballen
't wordt wel steeds spannender wat jullie gaan doen
Sterk opgemerkt Sherlock.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:52 schreef mcDavid het volgende:
pain-ballen
quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:56 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom jij ook? Tenminste, als je mag van je moeder
Dat gebeurt niet, denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Naja zolang er maar vooruit betaald wordt zal dat idd loslopen.
zoals ik al eerder gemeld had: als het gratis is kom ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom jij ook? Tenminste, als je mag van je moeder
Ah, kom je ook ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:30 schreef Lolalala het volgende:
Jeetje, wat komen er veel menschen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:30 schreef Lolalala het volgende:
Jeetje, wat komen er veel menschen.
Maar dan wel in MIJN team!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ah, kom je ook ?
Ik heb helaas de staatsloterij nog niet gewonnenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoals ik al eerder gemeld had: als het gratis is kom ik ook
Ja daar gaan we het nog over hebben. En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo.quote:Op maandag 22 november 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oeps!
He, maar heel even zonder dollen, er moet neem ik aan idd gereserveerd enzo? Hoe gaat dat gedaan worden?
Want ik ben er dus zo een die nog een beetje twijfelt. Heb een conditie van niks en die zie ik ook nog niet zo snel verbeterd zijn. En ik heb geen zin om als hijgend paard over dat veld te sjokken...Dus ik ben nog in twijfel.
Als ze mij dan maar niet voor zandzak aan zien!quote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja daar gaan we het nog over hebben. En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo..
whehehe.quote:Op maandag 22 november 2004 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ze mij dan maar niet voor zandzak aan zien!
Ik las moslim idee.quote:Op maandag 22 november 2004 09:55 schreef Tessje het volgende:
Aventura en ik gaan de boom in en schieten alles dat langs komt kapot....
Dit klonk welgemeend als een ultraslim idee
Zo had ik dit geniale idee ook kunnen verwoorden maar ik heb geen zin dat iemand een briefje aan mij door wilt geven door middel van een mooi glimmend mesquote:Op maandag 22 november 2004 09:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik las moslim idee..
quote:Op maandag 22 november 2004 10:31 schreef mvt het volgende:
Worden zo te horen een paar leuke potjes. Allle vrouwen gaan campenflashen en de mannen gaan op tietenjacht.
quote:Op maandag 22 november 2004 10:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 09:55 schreef Tessje het volgende:
Aventura en ik gaan de boom in en schieten alles dat langs komt kapot....
quote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef boebiedoe het volgende:
En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo..
quote:Op maandag 22 november 2004 10:38 schreef mvt het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 22 november 2004 10:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Behalve Tessje dan
Nah, komen we later op terug.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef Tessje het volgende:
Deze mag ook wel weer een kick
Als je neuklijstje vol is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nah, komen we later op terug..
Deze gaat nog steeds door. Ik moet nog even met mijn mede-organisator overleggen hoe we het met de reservering en betaling gaan doen. Komt goed.quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha.. ik vroeg mij even af wat de status van deze meet was
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.quote:Op maandag 13 december 2004 15:50 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ik ook mee zou gaan![]()
![]()
.
Jah, die is behoorlijk treffendquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.
had jij niet wat echte munitie??quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.
Nee! Geen TK, gewoon nieuwsgierig naar de status van het verffestijnquote:
Maanvis staat ook de lijst, dus zo "inside only" zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:06 schreef bankrupcy het volgende:
Kan je je nog inschrijven, of is deze meet 'inside only'?
Maanvis heeft anders zat inside.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maanvis staat ook de lijst, dus zo "inside only" zal het wel niet zijn.
quote:
quote:niet welkom
Skiczukie.
Maanvis mailt elke keer:quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef bankrupcy het volgende:
Maanvis was toch ook eens crew?
Hoe dan ook... Hierbij mijn aanmelding.
Waar staat o.v.v.c voor
Of hij ook echt modje word is niet bekendquote:Hoi,
Maak mij mod.
Groetjes,
Maanvis
Moeilijk he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef skiczukie het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds niet geweest?
Zeg het dan niet, maanvis. Lul.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whaha stond dat er nog?Sorry aventura, ik bedoelde het niet zo onaardig als ik het zei
Ok ok, ik heb de sociale vaardigheden van een baksteen. Moet ik nu dood?quote:
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ok ok, ik heb de sociale vaardigheden van een baksteen. Moet ik nu dood?
omg, wordt dit een keldertje 'schiet elkaar op de naakte tetten en ballen' meet?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Atrimar en Isabeau willen elkaar ook komen afmaken. Ik kom alleen als Atrimar in een ander team moet
Maanvis, we zitten echt niet te wachten op jouw stiekeme fantasietjes hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 18:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omg, wordt dit een keldertje 'schiet elkaar op de naakte tetten en ballen' meet?
Tofquote:Op woensdag 15 december 2004 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik dacht: zie ik Ripley ook weer eens
En paintballen is gewoon leuk.
Het enige festijn waar jij ooit voor zult uitgenodigd worden is je eigen begrafenisquote:Op donderdag 16 december 2004 00:12 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bent blij om me te zien.
Vind je dat nou echt grappig?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:23 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Het enige festijn waar jij ooit voor zult uitgenodigd worden is je eigen begrafenis [afbeelding]
Ik vond het eigenlijk wel een komische opmerking ..quote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt grappig?
Denk je nu fans te krijgen?
Denk je nu dat er ook bij hoort?
oprotten
30 euro inclusief alles, extra verfballen kost per 100 [insert aantal] euro.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Wrinex, weet jij zo ongeveer wat het kost?
Dat kan geregeld worden. Ook jij krijgt morgen mail.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Furby het volgende:
Oh, ik wil tegen heatwave. Ik schiet 'm in z'n ballen
Ik kon niet iedereen zijn e-mail adres achterhalen.quote:Beste paintballers,
Voor de paintballmeet van zaterdag 29 januari is er een reservering geplaatst voor 20 personen. Voor deze 20 personen is er besloten een vooruitbetaling te doen, aangezien we niet met een te lage opkomst willen komen te zitten zodat het niet door kan gaan. De meeste van jullie hebben aangegeven dit geen probleem te vinden, diegene die het niet aangegeven hebben weten het bij deze.
De aanvang zal om 13.00 plaats vinden op het paintballterrein in Almere, bij de receptie, en zal duren tot 16.00. Adres en routebeschrijving en overige informatie zijn op de site te vinden (www.gladiator.nl) Over het eten zijn er meerdere mogelijkheden, of we gaan BBQ'n erna, bij Dagonet zijn huis om eten smeken, naar de lokale snackbar of we gaan napraten en naar huis. Graag jullie mening hierover.
De betaling kan op het volgende banknummer;
[ mail naar thegenieii@hotmail.com voor het rekeningnummer ]
Onder vermelding van je userid+paintball
Voor vragen kun je terecht op dit mail adres, nikky@fok.nl of het in topic Paintballen met Boebiedoe en Nikky [ Deel 4 ]
Tot op de meet :-)
Boebiedoe & Nikky
Ben jij nou ook alweer BBD? Ik snap er niks meer van met al die aliassen namelijk. Blond hequote:Op woensdag 22 december 2004 17:20 schreef t-t het volgende:
Arghhh, het bedrag is dus 30 euro, of 29,95, whatever..
Vergeten..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef NightH4wk het volgende:
Flikker me maar van die lijst af, kan beter iemand mee die meer zin heeft. [afbeelding]
De enige personen die jij kan pakken daar zijn de schapen in het weiland ernaast.quote:Op zondag 26 december 2004 01:01 schreef Youssef het volgende:
Nicky, wat is jouw relatie tot boebiedoe, en is het voor mij toegestaan 1 echte kogel mee te nemen?
Ah, daar hebben we onze handlangerquote:Op zondag 26 december 2004 01:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De enige personen die jij kan pakken daar zijn de schapen in het weiland ernaast.
Ik denk alle hetero's . 5 dus ongeveer.quote:Op zondag 26 december 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg, als ik zou laten doorschemeren dat ik eventueel zou komen; hoeveel mensen zouden er dan afhaken?
quote:Op zondag 26 december 2004 01:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk alle hetero's . 5 dus ongeveer..
Homo.quote:Op zondag 26 december 2004 01:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk alle hetero's . 5 dus ongeveer..
28 euro.quote:Op maandag 27 december 2004 22:32 schreef DaMook het volgende:
Hoeveel was het ? Dan maak ik het ook meteen even over.
Dan geef je maar een biertje op de meet.quote:Op maandag 27 december 2004 22:36 schreef DaMook het volgende:Dan heb ik 1 euro te weinig overgemaakt
sGoedquote:Op maandag 27 december 2004 22:40 schreef t-t het volgende:
[..]
Dan geef je maar een biertje op de meet.
Kun je per vriendin van aventura de huwelijkse staat aangeven, svp?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:30 schreef t-t het volgende:
1 Nikky
2 Wrinex
3 Brighteyes
4 Dirkh
5 Mr. Orange
6 Blinky
7 Furby
8 [vriend van furby]
9 Aventura
10 [vriendin van aventura]'
11 [vriendin van aventura]
12 [vriendin van aventura]
13 [vriendin van aventura]
14 Cinnamongirl
15 Boebiedoe
16 Dagonet
17 Damook
18 Bankrupcy
Uhhh ... ook heel bekent als Richard22CM op Fok.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Furby het volgende:
[..]
Uhhh ... ook heel bekent als Richard22CM op Fok.![]()
Of we zien alleen de achterkant van z'n petje.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Furby het volgende:
...en Cynix en alle anderen die hier ooit geweest zijn kennen 'm alleen van zijn achterhoofd omdat hij hier altijd met z'n kop op zijn toetsenbord slaapt, maar ze kennen 'm wel)
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je per vriendin van aventura de huwelijkse staat aangeven, svp?
* Blinky pijnlijk over haar goddelijke achterkant wrijftquote:Op zondag 2 januari 2005 10:09 schreef Cynix ® het volgende:
*terugschopt*
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 2 januari 2005 10:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga ook nog steeds mee, geld komt er aan.
Misschien dat wat foto's de laatste twijfelaars over de streep kunnen trekken?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef Aventura het volgende:
2 blondines: 1 vrijgezel, ander vriend
1 brunette: semi-vrijgezel
quote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
2 blondines: 1 vrijgezel, ander vriend
1 brunette: semi-vrijgezel
welke is in godsnaam die vierde boe?
ahaquote:Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef HeatWave het volgende:
*kuch*
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:30 schreef t-t het volgende:
1 Nikky
2 Wrinex
3 Brighteyes
4 Dirkh
5 Mr. Orange
6 Blinky
7 Furby
8 [vriend van furby]
9 Aventura
13 [vriendin van aventura]
14 Cinnamongirl
15 Boebiedoe
16 Dagonet
17 Damook
18 Bankrupcy
19 Stinkie
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien dat wat foto's de laatste twijfelaars over de streep kunnen trekken?
Daar stem ik mee in, waarde nikkyquote:
in dat geval...quote:
je niet aanstellen en gaanquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet ik doen?
mompelt iets over touw, stoel en drankquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet ik doen?
is doorgekomen en geregeldquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:02 schreef t-t het volgende:
[..]
Lief.
Nikky geeft je de informatie wel door.
Ja, die moet nog dokken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik mis Cynix nog in het lijstje ?
Zullen we een mailbom naar hem sturen?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Zullen we een mailbom naar hem sturen?
Tsja, ik doe alles online behalve geldzaken. Jij weet als geen ander hoe onbetrouwbaar internet is.quote:
Wat insinueer je daarmeequote:Op donderdag 6 januari 2005 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander hoe onbetrouwbaar internet is.
En die zus ging toch mee.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Boe, dus nu moet alleen Ellen <vriendin van Aventura> nog dokken?
Ga die eens bellen dan. En die vriend werken we wel weg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:41 schreef Aventura het volgende:
Die heb ik nog niet gesproken.
En wat hebben we trouwens aan een model dat al een vriend heeft? huh?
Ey! Mogen wij ook wat?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ga die eens bellen dan. En die vriend werken we wel weg..
Ik dacht dat NiNi weer vrijgezel was?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
En die zus ging toch mee.. En die model met haar vriend.
.
oe.... komtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat NiNi weer vrijgezel was?heeft ze ook snel gedaan dan
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:ik moet ook nog betalen.
Wie komen er eigenlijk zeker?
en Cynix komt ook als zijn betaling eindelijk binnen isquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:36 schreef t-t het volgende:
1 Nikky
2 Wrinex
3 Brighteyes
4 Dirkh
5 Mr. Orange
6 Blinky
7 Furby
8 Richard22CM
9 Aventura
13 just me
14 Cinnamongirl
15 Boebiedoe
16 Dagonet
17 Damook
18 Bankrupcy
19 Stinkie
Dan wens ik hem een fijne vakantiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:48 schreef Cynix ® het volgende:
BBD gaat er toch niet met mijn cash vandoor naar een warm land he?
Ik ook! Ik keek uit naar de rockmeet en vond het toch wel erg jammer dat ik niet ben meegegaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 06:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan wens ik hem een fijne vakantie
Ik heb er zin in(in het paintballen dan he
niet in die vakantie van BBD
)
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:41 schreef Blinky het volgende:
Ik keek uit naar de rockmeet en vond het toch wel erg jammer dat ik niet ben meegegaan.
Voor 25 Januari, nog tijd genoeg dusquote:Op zondag 16 januari 2005 12:15 schreef Nolius het volgende:
Ow fuck, ik moet ook nog betalen. Wanneer moet het zeker binnen zijn?
Nah, luie mensen die nog geld moeten overmaken.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:47 schreef bankrupcy het volgende:
Het lijstje wordt steeds korter. Zijn dat allemaal afhakers?
te gemakkelijk, kom es met een creatief voorstelquote:Op maandag 17 januari 2005 13:14 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Je bent bang he..
Oh ja, teamindeling, ehm, vrouwen tegen de mannen?.
wat ik altijd doe met de groepen die lasergamen.. een plaats geven na het 1e potje..quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
te gemakkelijk, kom es met een creatief voorstel![]()
heb jij electronisch huisarrest?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:52 schreef kastanova het volgende:
Ik kan niet, mijn enkelband laat het niet toe.
Ik moet die avond melken dus ik zit aan de koeien vastgeketendquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:55 schreef petre86 het volgende:
heb jij electronisch huisarrest?
of zit je vastgeketend aan je vriendin
wel flink aan die uiers trekken hequote:Op woensdag 19 januari 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet die avond melken dus ik zit aan de koeien vastgeketend.
Crew tegen usersquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
29 Januari van 13:00 tot 16:00 uur.quote:Op woensdag 19 januari 2005 06:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg, is er nog plaats of niet?
Zo ja, hoeveel kost het, en wanneer moet ik uiterlijk betaald hebben.
quote:
quote:
Blauw tegen zwart :pquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je een Oldbie?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oldbie tegen Newbie?
Oldbie als in 26/27/28 ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oldbie tegen Newbie?
Kreng!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:03 schreef Wrinex het volgende:
Oldbie als in 26/27/28 ?
Whehe, keep dreamingquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jong tegen oud zou niet eens een slechte optie zijn, kunnen we die jonkies eens een poepie laten ruiken!
Kom jij nog ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
even genummerde users tegen oneven genummerde users
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak je geen illusie stinkie, dat je die roze wappertjes gebruikt , betekent niet dat ik niet je ass volspuit met roze verfbolletjes.
*pats*!
Achterin dan wel he!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:17 schreef stinkie het volgende:
die pauperige ass van jou moet zeker weer meerijden ook?
Achterin jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Achterin dan wel he!
En ik mag terug rijden he?
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:58 schreef stinkie het volgende:
Achterin ja
en over dat terug rijden.... ik wil eerst de volledige heenweg verkennen, gewoon ff zeker weten dat we niet bij parkeergarage's of stoeprandjes in de buurt komen. Meer schade kan die wagen echt niet aan.
en dan? tegen de tijd dat jij en de rest van die ouwe lijken op het midden van het veld zijn aangekomen zijn jullie zo moe dat er niet meer te schieten valt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?
Het liefst in een bruinogige nep blondine met een specifieke naamquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:29 schreef Wrinex het volgende:
Kom jij nog ?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Wegens een sportblessure van mij gaan we niet meeDaar gaat mijn kans een keer te paintballen
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:18 schreef bankrupcy het volgende:
Hebben mensen nog een lift nodig vanuit de regio Schiedam? Ik heb nog 3 zitplaatsen en een kofferbak.
geen probleemquote:
12.30 bij de receptie op het terrein, tadaaaaaaaaa.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Wordt nu wel tijd om kort te sluiten wie, wat, hoe, waar en hoe laat etc. etc.
Ik.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Wordt nu wel tijd om kort te sluiten wie, wat, hoe, waar en hoe laat etc. etc.
*naar buiten kijktquote:Op maandag 24 januari 2005 15:14 schreef just me het volgende:
Uh... gaat het onder alle weersomstandigheden door ???
Ehm, ik ga even een belletje plegenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:54 schreef just me het volgende:
Misschien kan de persoon die het voor zaterdag gereserveerd heeft dat navragen ?
maar er zitten wl veel vrouwen tussen.quote:
mannen tegen vrouwen gevecht in de modderquote:Op maandag 24 januari 2005 17:10 schreef mvt het volgende:
[..]
maar er zitten wl veel vrouwen tussen.
Ookaal vinden de meeste mannen het ook weer niet erg om de vrouwen in de modder te zien vechten
kom maar op !!quote:
Wacht maarquote:
komt wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarAchteraf praat je wel anders
quote:
Je gaat blauw naar huisquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom gewoon als just me hoor
![]()
dat kleurtje komt wel als ik raakgeschoten ben![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet het niet, ik zal iig geld overmaken. Ik heb het tenslotte beloofd. En zoals DirkH al opmerkte, belofte maakt schuld.
Nah ja, shit happens. Je hebt nog tot donderdag.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"uw heeft uw limiet overschreden"
Baas heeft geld nog niet overgemaakt
Het zuigt.
Sommige wilden naar een rock premeet las ik net, maar om nou weer door naar Amsterdam te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
Wat zullen we na het paintballen eik gaan doen. Meteen naar huis of nog ergens wat eten? Komt iedereen met het OV?
Daarmee Aventura overhoop schieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:15 schreef DaMook het volgende:
Als ik het geld had kocht ik dit paintball geweer:
[afbeelding]
Gaaf ding, maar volgens mij is dit ook weer net een model wat je in Nederland niet mag hebben omdat ie teveel op een echt geweer lijkt
En Just Me met haar grote mond.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Daarmee Aventura overhoop schieten..
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Daarmee Aventura overhoop schieten..
Ik had de indruk gekregen dat dat het plan was... maar wmb hoeft dat niet per se hoor, evt. combi zou ook kunnen, eerst het een, dan het ander, maar dat kan iedereen voor zich bepalen, toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:37 schreef Wrinex het volgende:
Sommige wilden naar een rock premeet las ik net, maar om nou weer door naar Amsterdam te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |