Kom jij nog ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
even genummerde users tegen oneven genummerde users
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak je geen illusie stinkie, dat je die roze wappertjes gebruikt , betekent niet dat ik niet je ass volspuit met roze verfbolletjes.
*pats*!
Achterin dan wel he!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:17 schreef stinkie het volgende:
die pauperige ass van jou moet zeker weer meerijden ook?
Achterin jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Achterin dan wel he!
En ik mag terug rijden he?
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:58 schreef stinkie het volgende:
Achterin ja
en over dat terug rijden.... ik wil eerst de volledige heenweg verkennen, gewoon ff zeker weten dat we niet bij parkeergarage's of stoeprandjes in de buurt komen. Meer schade kan die wagen echt niet aan.
en dan? tegen de tijd dat jij en de rest van die ouwe lijken op het midden van het veld zijn aangekomen zijn jullie zo moe dat er niet meer te schieten valt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?
Het liefst in een bruinogige nep blondine met een specifieke naamquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:29 schreef Wrinex het volgende:
Kom jij nog ?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Wegens een sportblessure van mij gaan we niet meeDaar gaat mijn kans een keer te paintballen
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:18 schreef bankrupcy het volgende:
Hebben mensen nog een lift nodig vanuit de regio Schiedam? Ik heb nog 3 zitplaatsen en een kofferbak.
geen probleemquote:
12.30 bij de receptie op het terrein, tadaaaaaaaaa.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Wordt nu wel tijd om kort te sluiten wie, wat, hoe, waar en hoe laat etc. etc.
Ik.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Aventura het volgende:
Wordt nu wel tijd om kort te sluiten wie, wat, hoe, waar en hoe laat etc. etc.
*naar buiten kijktquote:Op maandag 24 januari 2005 15:14 schreef just me het volgende:
Uh... gaat het onder alle weersomstandigheden door ???
Ehm, ik ga even een belletje plegenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:54 schreef just me het volgende:
Misschien kan de persoon die het voor zaterdag gereserveerd heeft dat navragen ?
maar er zitten wl veel vrouwen tussen.quote:
mannen tegen vrouwen gevecht in de modderquote:Op maandag 24 januari 2005 17:10 schreef mvt het volgende:
[..]
maar er zitten wl veel vrouwen tussen.
Ookaal vinden de meeste mannen het ook weer niet erg om de vrouwen in de modder te zien vechten
kom maar op !!quote:
Wacht maarquote:
komt wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarAchteraf praat je wel anders
quote:
Je gaat blauw naar huisquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom gewoon als just me hoor
![]()
dat kleurtje komt wel als ik raakgeschoten ben![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet het niet, ik zal iig geld overmaken. Ik heb het tenslotte beloofd. En zoals DirkH al opmerkte, belofte maakt schuld.
Nah ja, shit happens. Je hebt nog tot donderdag.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"uw heeft uw limiet overschreden"
Baas heeft geld nog niet overgemaakt
Het zuigt.
Sommige wilden naar een rock premeet las ik net, maar om nou weer door naar Amsterdam te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
Wat zullen we na het paintballen eik gaan doen. Meteen naar huis of nog ergens wat eten? Komt iedereen met het OV?
Daarmee Aventura overhoop schieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:15 schreef DaMook het volgende:
Als ik het geld had kocht ik dit paintball geweer:
[afbeelding]
Gaaf ding, maar volgens mij is dit ook weer net een model wat je in Nederland niet mag hebben omdat ie teveel op een echt geweer lijkt
En Just Me met haar grote mond.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Daarmee Aventura overhoop schieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |