Crew tegen usersquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
te gemakkelijk, kom es met een creatief voorstel![]()
29 Januari van 13:00 tot 16:00 uur.quote:Op woensdag 19 januari 2005 06:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg, is er nog plaats of niet?
Zo ja, hoeveel kost het, en wanneer moet ik uiterlijk betaald hebben.
quote:
quote:
Blauw tegen zwart :pquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:45 schreef just me het volgende:
[..]
te gemakkelijk, kom es met een creatief voorstel![]()
Vanaf wanneer ben je een Oldbie?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oldbie tegen Newbie?
Oldbie als in 26/27/28 ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oldbie tegen Newbie?
Kreng!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:03 schreef Wrinex het volgende:
Oldbie als in 26/27/28 ?
Whehe, keep dreamingquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jong tegen oud zou niet eens een slechte optie zijn, kunnen we die jonkies eens een poepie laten ruiken!
Kom jij nog ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
even genummerde users tegen oneven genummerde users
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Maak je geen illusie stinkie, dat je die roze wappertjes gebruikt , betekent niet dat ik niet je ass volspuit met roze verfbolletjes.
*pats*!
Achterin dan wel he!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:17 schreef stinkie het volgende:
die pauperige ass van jou moet zeker weer meerijden ook?
Achterin jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Achterin dan wel he!
En ik mag terug rijden he?
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:58 schreef stinkie het volgende:
Achterin ja
en over dat terug rijden.... ik wil eerst de volledige heenweg verkennen, gewoon ff zeker weten dat we niet bij parkeergarage's of stoeprandjes in de buurt komen. Meer schade kan die wagen echt niet aan.
en dan? tegen de tijd dat jij en de rest van die ouwe lijken op het midden van het veld zijn aangekomen zijn jullie zo moe dat er niet meer te schieten valt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, ik bedenk me niet iets goeds. Die ouwe lullenbak kan best een nieuw kleurtje gebruiken. Als we hem nou eens midden op het veld zetten? Ideetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |