Maar dan wel in MIJN team!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ah, kom je ook ?
Ik heb helaas de staatsloterij nog niet gewonnenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoals ik al eerder gemeld had: als het gratis is kom ik ook
Ja daar gaan we het nog over hebben. En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo.quote:Op maandag 22 november 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oeps!
He, maar heel even zonder dollen, er moet neem ik aan idd gereserveerd enzo? Hoe gaat dat gedaan worden?
Want ik ben er dus zo een die nog een beetje twijfelt. Heb een conditie van niks en die zie ik ook nog niet zo snel verbeterd zijn. En ik heb geen zin om als hijgend paard over dat veld te sjokken...Dus ik ben nog in twijfel.
Als ze mij dan maar niet voor zandzak aan zien!quote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja daar gaan we het nog over hebben. En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo..
whehehe.quote:Op maandag 22 november 2004 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ze mij dan maar niet voor zandzak aan zien!
Ik las moslim idee.quote:Op maandag 22 november 2004 09:55 schreef Tessje het volgende:
Aventura en ik gaan de boom in en schieten alles dat langs komt kapot....
Dit klonk welgemeend als een ultraslim idee
Zo had ik dit geniale idee ook kunnen verwoorden maar ik heb geen zin dat iemand een briefje aan mij door wilt geven door middel van een mooi glimmend mesquote:Op maandag 22 november 2004 09:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik las moslim idee..
quote:Op maandag 22 november 2004 10:31 schreef mvt het volgende:
Worden zo te horen een paar leuke potjes. Allle vrouwen gaan campenflashen en de mannen gaan op tietenjacht.
quote:Op maandag 22 november 2004 10:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 09:55 schreef Tessje het volgende:
Aventura en ik gaan de boom in en schieten alles dat langs komt kapot....
quote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef boebiedoe het volgende:
En jij mag gewoon het fort verdedigen, dan ga je achter een zandzak liggen en een beetje schieten op alles want aan komt rennen, ofzo..
quote:Op maandag 22 november 2004 10:38 schreef mvt het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 22 november 2004 10:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Behalve Tessje dan
Nah, komen we later op terug.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef Tessje het volgende:
Deze mag ook wel weer een kick
Als je neuklijstje vol is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nah, komen we later op terug..
Deze gaat nog steeds door. Ik moet nog even met mijn mede-organisator overleggen hoe we het met de reservering en betaling gaan doen. Komt goed.quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha.. ik vroeg mij even af wat de status van deze meet was
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.quote:Op maandag 13 december 2004 15:50 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ik ook mee zou gaan![]()
![]()
.
Jah, die is behoorlijk treffendquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de typo-o in de TT erg treffend.
quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.
had jij niet wat echte munitie??quote:Op maandag 13 december 2004 15:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je zonder bescherming vooraan in de linie mag.
Nee! Geen TK, gewoon nieuwsgierig naar de status van het verffestijnquote:
Maanvis staat ook de lijst, dus zo "inside only" zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:06 schreef bankrupcy het volgende:
Kan je je nog inschrijven, of is deze meet 'inside only'?
Maanvis heeft anders zat inside.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maanvis staat ook de lijst, dus zo "inside only" zal het wel niet zijn.
quote:
quote:niet welkom
Skiczukie.
Maanvis mailt elke keer:quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef bankrupcy het volgende:
Maanvis was toch ook eens crew?
Hoe dan ook... Hierbij mijn aanmelding.
Waar staat o.v.v.c voor
Of hij ook echt modje word is niet bekendquote:Hoi,
Maak mij mod.
Groetjes,
Maanvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |