Moeilijk he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef skiczukie het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds niet geweest?
Zeg het dan niet, maanvis. Lul.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whaha stond dat er nog?Sorry aventura, ik bedoelde het niet zo onaardig als ik het zei
Ok ok, ik heb de sociale vaardigheden van een baksteen. Moet ik nu dood?quote:
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ok ok, ik heb de sociale vaardigheden van een baksteen. Moet ik nu dood?
omg, wordt dit een keldertje 'schiet elkaar op de naakte tetten en ballen' meet?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Atrimar en Isabeau willen elkaar ook komen afmaken. Ik kom alleen als Atrimar in een ander team moet
Maanvis, we zitten echt niet te wachten op jouw stiekeme fantasietjes hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 18:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omg, wordt dit een keldertje 'schiet elkaar op de naakte tetten en ballen' meet?
Tofquote:Op woensdag 15 december 2004 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik dacht: zie ik Ripley ook weer eens
En paintballen is gewoon leuk.
Het enige festijn waar jij ooit voor zult uitgenodigd worden is je eigen begrafenisquote:Op donderdag 16 december 2004 00:12 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bent blij om me te zien.
Vind je dat nou echt grappig?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:23 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Het enige festijn waar jij ooit voor zult uitgenodigd worden is je eigen begrafenis [afbeelding]
Ik vond het eigenlijk wel een komische opmerking ..quote:Op donderdag 16 december 2004 11:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt grappig?
Denk je nu fans te krijgen?
Denk je nu dat er ook bij hoort?
oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |