Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
dat is wheel-arch-angels en die zit in het zuid-westen van San Fierro tussen hashburyquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En na de 3de ofzo kreeg ik iets te zien waar ik m'n auto's kan tunen. Maar nu heb ik geen idee meer waar dat is.Heb al ff gezocht maar niets gevonden, any idea anyone?
Ah okeej bedankt (heb op de map gekeken maar zag em nietquote:Op woensdag 17 november 2004 00:18 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
dat is wheel-arch-angels en die zit in het zuid-westen van San Fierro tussen hashbury
en queens vlakbij city hall...
staat ook op de map btw...
ah jij rijdt dynamisch?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:34 schreef Michael_Moore het volgende:
mijn nogal dynamische rijstijl...
ik ook, al moet ik regelmatig vlak voordat ik bij b aankom de laatste meters te voet...quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Don_Tom het volgende:
maar ik ben snel van a naar b
Je bent een half jaartje te vroeg... dacht ik zoquote:Op woensdag 17 november 2004 03:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga morgen de PC-versie kopen, of is die nog niet uit?
The Trailerquote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
Damn snelle reactie voor deze tijd van de dagquote:Op woensdag 17 november 2004 04:35 schreef Michael_Moore het volgende:
das een hele vooruitgang,
mijn zege heb je...![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 05:19 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb het al eens eerder gevraagd hier, maargoed...
ik kan echt niet vinden wat de systeemeisen van dat spel zijn,
maar ik denk dat ik het niet red met mijn Geforce2 Pro.
weet iemand wat voor machine ik moet hebben om het goed te kunnen draaien?
Eigenlijk wel, moet om 12 uur al weer opquote:Op woensdag 17 november 2004 05:24 schreef Don_Tom het volgende:
Wat is het nog druk hier, moeten we niet gaan slapen ofzo?
quote:Op woensdag 17 november 2004 05:20 schreef Michael_Moore het volgende:
een PS2...
wtf! is dat spel er niet op de PC?!?!quote:Op woensdag 17 november 2004 05:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
*zucht*
Ze leren het ook nooit he?!
Je maakt een grapje... hoop ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 06:12 schreef mighty_myte het volgende:
wtf! is dat spel er niet op de PC?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 06:12 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
[..]
wtf! is dat spel er niet op de PC?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 06:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je maakt een grapje... hoop ik.
quote:Op woensdag 17 november 2004 06:19 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]]
LEEEESquote:Op woensdag 17 november 2004 06:21 schreef mighty_myte het volgende:
maar komt het wel uit op de PC? zal toch wel? of stel ik nu weer een lompe vraag?
bedankt. ik zal hier niet meer posten.quote:Op woensdag 17 november 2004 06:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
LEEEES
Additional products planned for fiscal 2005 from Rockstar Games include Grand Theft Auto: San Andreas for PC in the third quarter,...
quote:Op woensdag 17 november 2004 06:33 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
bedankt. ik zal hier niet meer posten.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 06:33 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
bedankt. ik zal hier niet meer posten.![]()
Dan ga je nog lang niet naar fierro of de badlands... maar zo moeilijk is die missie toch niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb echt een luxe probleem... met gta sa , nfsund2, fifa 2005, fm 2005
heb gta sinds de release maar zit maar op 10% nog niet veel uren gespeeld zit namelijk vast op dat standmet die dans, als je die heb uitgespeeld ga je dan naar een volgende stad ? en iemand nog idees voor deze missie
als je die missie gedaan hebt dan unlock je de volgende missiequote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef xboxps2 het volgende:
heb gta sinds de release maar zit maar op 10% nog niet veel uren gespeeld zit namelijk vast op dat standmet die dans, als je die heb uitgespeeld ga je dan naar een volgende stad ? en iemand nog idees voor deze missie
ik kom niet verder dan 2000 punten ben heel die ps2 niet gewend :pquote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan ga je nog lang niet naar fierro of de badlands... maar zo moeilijk is die missie toch niet.
En tips.. ja in het circeltje de juiste knop in duwen en let op de muziek...
Gewoon de buttons uit je hoofd leren en een paar keer proberen, hij is te simpel voor woorden.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:54 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan 2000 punten ben heel die ps2 niet gewend :p
ik moest er in het begin ook aan wennen maar je moet gewoon ff oefenen dan komt alles goedquote:Op woensdag 17 november 2004 10:54 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan 2000 punten ben heel die ps2 niet gewend :p
Nou bij mij is die h*r dus nooit thuis en kan dus ook niet verder met die missie's voor Woozzie. Maar wel voor zijn rivaal, maar dan raak je die Woozzie kwijt heb ik het idee. Iemand tips voor wie het beter is om voor te gaan werken?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:14 schreef Unstoppable het volgende:
Millie will be available from 12:00 to 22:00
Oe ja, goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef marhoog het volgende:
Ik mis volgens mij alleen nog de diverse weblinks in het nieuwe OP ??![]()
Ik kom er met mijn ferrari niet in en ook niet met een lowrider bij fenderdinges in LS.quote:Op woensdag 17 november 2004 03:25 schreef Michael_Moore het volgende:
ik weet van 2 auto's zeker dat ze daar binnen kunnen:
die skyline look-a-like die bij wang binnen staat,
en achter wheel-arch-angels in een steegje staat er nog 1...
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 november 2004 16:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oe ja, goed dat je het zegt.*aanpast*
Allemaal level 12 i.p.v. 14 en als je vigilanty level 12 bent dan wordt al je armor 150%. Vigilanty is de enige waarbij je door kunt gaan ná level 12 (en dan alleen voor het geld).quote:Op woensdag 17 november 2004 15:52 schreef H.M.Murdock het volgende:
En wat is er trouwens met die 'Vigalanty-missions'? Heb begrepen dat je de ambulance en brandweer missie's uit speelt bij level 14 ofzo, en dat je dan een soort beloning krijgt. Maar bij 'Vigalanty' telt die gewoon door en krijg ik niks![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:17 schreef speedfreakssj het volgende:
Tering, door die KNAKER vader van me heb ik die toreno missie verloren en kan ik die opnieuw gaan doenm stomme kankerlijer.
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Die stomme tyfuslijer ook. hele dag meteen verpest en zo.
Ik HAAT hem.
Ik hoop dat hem morgen iets ergs overkomt.
NIEMAND fuckt met mijn dingen.
Ik heb een beetje hetzelfde, maar dan andersom. Normaal gesproken zou ik de laatste zijn die Football Manager zou laten liggen, aangeien ik al jaren alle CM delen heb gekocht. Maar nu moet ie toch echt even wachten tot GTA: SA uitgespeeld isquote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef xboxps2 het volgende:
Ik zeg niet dat ik het slecht heb gehad, maar dit kan bij sommige mensen in hun verkeerde keelgat schietenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:40 schreef speedfreakssj het volgende:
Oh, dus omdat ANDEREN het slecht hebben gehad mag ik er niet over klagen?
je lijkt mar mar wel, die heeft ook van alle slechte dingen meegemaakt en DUS is iedereen die het beter heeft gehad een seurpiet als hij ergens over klaagt.
Je vindt je zelf wel normaal? ..... wat een figuur ben jij zegquote:Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik HAAT hem.
hey, ik heb die kaart die in de OP staat ff een beetje geedit..quote:Op woensdag 17 november 2004 04:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een nieuwe OP te maken voor de nieuwe topicsAls jullie het er mee eens zijn uiteraard
tadaa:
[afbeelding]
The Story
[..]
The Trailer
High-res trailer (65mb)
The Screenshots
[afbeelding]
The Map
[afbeelding]
The FOK! Faq
[[url=http://www.100megsfree4.com/frank87/FOKGTA/GTASAFaq.jpg]afbeelding][/url]
The Sites
http://www.gtasanandreas.com
http://www.gtasanan.com
http://www.gtagaming.com
http://www.gtasanandreas.net
The Topics
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,21, 22, 23, 24, 25, 26
Openingspost in .txt vorm
[Images + OP created by Evil_Koekje]
Guttegut, als je hele dag wordt verpest doordat je een missietje moet overdoen is het wel erg triest gesteld. Donder dan even lekker op naar KLB ofzo.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik HAAT hem.
Ook een leuke.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:55 schreef marhoog het volgende:
[..]
Graag gedaanmischien kan je trouwens wat nieuwe links er bij zetten naar bv: gamefaq.com e.d. ??
Hehe!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef Scylla het volgende:
Ah, mijn nieuwe favo: mijn op Nitro-rijdende roze taxi met extra luchtinlaatOp naar de straatraces!
Kan mijn avond nog beter worden?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:49 schreef Scriptkiddie het volgende:
Waaaaaaaaaaaa ik heb net goud gehaald met City Slicking op de rijschool!
Doet een vreugde dans door de kamer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekregen.
Net als de meeste auto's kun je taxi's ook gewoon tunen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
roze-super-nitro-taxi's. Ik mis geloof ik iets.
Ah op die manier. Dat tunen snapte ik wel, maar ik had nog nergens roze taxi's zien rijden. Vandaarquote:Op woensdag 17 november 2004 21:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Net als de meeste auto's kun je taxi's ook gewoon tunen.Ik maak ze wel eens roze (meest opvallende kleur) en natuurlijk ook nitro! Mensen op tijd op hun plaats van bestemming brengen met nitro is cool!
De minigun ligt in dezelfde parkeergarage waar je de NRG500 vindt in Los Santos...achter het stadion...onderste verdieping. HE-LE-MAAL gratis.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:49 schreef speedfreakssj het volgende:
maar ik ben met woozie bezig en had die zwem missie gedaan maar gisteren uit frustratie de PS2 uitgezet zonder te saven.
Ik snap niet dat met rivaal komt dat pas in Las Venturas dan want ik heb niet van ene millie gehoord.
die woozi missies zijn trouwens goed te doe hoor vind ik zelf. The Da Nang Thang moet ik nog proberen.
Mag je de minigun trouwens houden als je die missie van Zero goed doet? kost namelijk eerst $30,000 en vind dta nogaal veel voor een winkeltje.
Niet dat ik het veroordeel hoor, want iedereen moet lekker zelf weten wat ie met z'n spel doet, maar.... ben ik de enige die het bovenstaande niet doet omdat het een beetje een 'cheat' is.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:51 schreef Evil_Jur het volgende:
30000 nogal veel? Ga een uurtje paarden wedden zodat je 20mln bijeen hebt en je hoeft je nooit meer zorgen te maken om geld.
Ik heb 1x op paarden gewed en dat was helemaal in het begin van het spel. Toen raakte ik bijna al mijn geld kwijt. Ik snap het "trucje" ook niet zo goed.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Niet dat ik het veroordeel hoor, want iedereen moet lekker zelf weten wat ie met z'n spel doet, maar.... ben ik de enige die het bovenstaande niet doet omdat het een beetje een 'cheat' is.
Niet de enige. Ik heb twee keer gegokt, 1/11 gwed, en twee keer achterelkaar gewonnen. Toen vond ik het wel weer mooi geweest, en ben m'n geld op een eerlijke manier gaan verdienenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Niet dat ik het veroordeel hoor, want iedereen moet lekker zelf weten wat ie met z'n spel doet, maar.... ben ik de enige die het bovenstaande niet doet omdat het een beetje een 'cheat' is.
Leukquote:Op donderdag 18 november 2004 00:06 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb het bedrag dat ik had dirr 30 gedeeld en ben toen gaan wedden en een beetje in de gaten houden of ik wel kiet speel/
zo niet dan laad ik opnieuw.
Is effe kijken.
Zo heb ik bij die kut gesaved en ben in blueberry gaan wedden 100M verderop.
Eigenlijk zijn ze heel makkelijk... Je moet gewoon opstijgen in 3th person en als je fliegt moet je naar first person ... dat vermakkelijkt het echt heel erg door die kut ringetjes te vliegenquote:Op donderdag 18 november 2004 10:44 schreef Chris_Redfield het volgende:
Waar kan ik vinden hoelang je over bepaald vlieglessen mag doen, zodat ik het meteen kan afbreken als ik zie dat ik het weer eens niet ga halen.Flightskool sucks!
Ik weet het niet, ik ben wel benieuwd of dat reuzenrad op de pier in Los Santos ooit draait en dat je erin kunt, zou ik wel stoer vindenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:34 schreef the_Da het volgende:
Weet iemand of je ook trouwens naar dat theme park kan waar ze het op de radio zo veel over hebben ?? ( glory hole ofzo)
Je moet iig niet fullspeed gaan vliegen, ik deed het redelijk rustig aan en heb het na een tijdje zonder al te veel problemen gehaald. (wel vaak geprobeert thoquote:Op donderdag 18 november 2004 10:44 schreef Chris_Redfield het volgende:
Waar kan ik vinden hoelang je over bepaald vlieglessen mag doen, zodat ik het meteen kan afbreken als ik zie dat ik het weer eens niet ga halen.Flightskool sucks!
Ik vond alleen de auto rijschool moeilijk, op het leren varen, met de bike rijden en het vliegen heb ik op de meeste proeven boven de 90%. Doe het vooral rustig en zodra je niet meer lekker recht vliegt, level dan en ga vervolgens pas naar de volgende ring. (anders slinger je van ring naar ring)quote:Op donderdag 18 november 2004 12:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je moet iig niet fullspeed gaan vliegen, ik deed het redelijk rustig aan en heb het na een tijdje zonder al te veel problemen gehaald. (wel vaak geprobeert tho)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
Ja daar zit ik dus nu vast want die h*r is dus nooit thuis en kan dus ook niet verder met die missie's voor Woozzie. Maar wel voor zijn rivaal, maar dan raak je die Woozzie kwijt heb ik het idee. Iemand tips voor wie het beter is om voor te gaan werken?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:11 schreef KaiN het volgende:
Ik moet nu die SM trut versieren om een Key-card te verkrijgen.
Onzin. Niks rivaal. Je raakt Woozie niet kwijt. Het zijn gewoon apparte missies. Maar inderdaad... dat stomme wijf is echt nóóit thuis!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:37 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ja daar zit ik dus nu vast want die h*r is dus nooit thuis en kan dus ook niet verder met die missie's voor Woozzie. Maar wel voor zijn rivaal, maar dan raak je die Woozzie kwijt heb ik het idee. Iemand tips voor wie het beter is om voor te gaan werken?
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef Drakul het volgende:Ben ik ook nog aant zoeken, evenals de hovercraft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef Drakul het volgende:Ik heb dat ding tijdens die missie, toen ik 'm niet meer nodig had in één van m'n garages gereden en ben daarna weer verder gegaan met de missie. Maar jammer genoeg was 'ie na de missie uit m'n garage verdwenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw dan had ik dat verkeerd bergrepenquote:Op donderdag 18 november 2004 14:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Onzin. Niks rivaal. Je raakt Woozie niet kwijt. Het zijn gewoon apparte missies. Maar inderdaad... dat stomme wijf is echt nóóit thuis!
Voor zover ik weet niet. En trouwens... het hele spel door werk je de ene keer vóór iemand, waar je later tégen werkt. Wat eerst je vrienden zijn, zijn later je vijanden. Mensen houden jou voor de gek, jij houdt mensen voor de gek. Zo is GTA altijd al geweest!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
En dat je dan bepaalde missie's niet kan/hoeft te doen maar dat is dus niet zo, je krijgt niet een andere story-line door welke missie je eerst aanneemt/doet?
Hahaha tja dat is ook wel true! Was ff het laatste gedeelte van de missie's in bv: GTA 3 vergetenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. En trouwens... het hele spel door werk je de ene keer vóór iemand, waar je later tégen werkt. Wat eerst je vrienden zijn, zijn later je vijanden. Mensen houden jou voor de gek, jij houdt mensen voor de gek. Zo is GTA altijd al geweest!
Damnz dat is echt verschrikkelijk kut voor je. Ik moet er niet aan denken dat dit mij nu overkomt want, ik denk niet dat ik weer helemaal overnieuw kan beginnen. Net nu ik al aardig ver in het spel ben (80%).quote:Op donderdag 18 november 2004 13:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben m'n savegame kwijt![]()
Ik dacht vanochtend laat ik een nieuwe game starten, dan save ik die gewoon op een nog open saveslot. Ik een paar missies gedaan en ik wil gaan saven, word ik ineens gebeld. Ik dacht tegelijkertijd op te kunnen nemen en te saven, overwrite ik m'n eerste savegame. Multitasking is niet weggelegd voor mij, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sucked inderdaad!quote:Op donderdag 18 november 2004 13:39 schreef Scriptkiddie het volgende:
De lastigste vond ik dat je door die corona's moest vliegen en daarna moest landen. Het vliegen was geen probleem MAAR dat landen.
Volgens mij moet het mogelijk zijn om zo lang met de vliegtuigen uit Los Santos te vliegen dat je je vliegbrevet haalt, aangezien je flyingskills beter worden.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:05 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ja sucked inderdaad!Ik wil gewoon vliegen en niet zo'n achterlijke school doorlopen.
![]()
Jup 20% flying skills geeft ook een license.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef Jayes het volgende:
[..]
Volgens mij moet het mogelijk zijn om zo lang met de vliegtuigen uit Los Santos te vliegen dat je je vliegbrevet haalt, aangezien je flyingskills beter worden.
Dat idee had ik ook al, hoe langer ik vloog hoe soepeler het ging, ik bedoel de controls voelde niet zo zenuachtig aan.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef Jayes het volgende:
[..]
Volgens mij moet het mogelijk zijn om zo lang met de vliegtuigen uit Los Santos te vliegen dat je je vliegbrevet haalt, aangezien je flyingskills beter worden.
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:42 schreef speedfreakssj het volgende:
zeg, na die missie dat je toreno moet wegbrengen na hem gevonden te hebben, kan je dan die school kopen?
werd namelijk gepakt omdat ik van auto moest wisselen want mijn busje was stuk.
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:02 schreef Scriptkiddie het volgende:
Voor de persoon die zich afvroeg waar de hovercraft (Vortex) staat heb ik een locatie gevonden:TnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, een wheelie, een stoppie, jumpen enz...quote:Op donderdag 18 november 2004 20:10 schreef speedfreakssj het volgende:
ah, best jammer want had er al eentje willen doen in SF.
Moet je trouwens zo ong dezelfde dingen doen bij Bike school?
rondje draaien, driften, jumpen en draaien en zo?
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:37 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja daar zit ik dus nu vast want die h*r is dus nooit thuis en kan dus ook niet verder met die missie's voor Woozzie. Maar wel voor zijn rivaal, maar dan raak je die Woozzie kwijt heb ik het idee. Iemand tips voor wie het beter is om voor te gaan werken?
Edit: En weet iemand wat het nut is van al die 'safe-houses' kopen? Heb er nu al een hele hoop en heb het gevoel dat ik er niet echt iets mee op schiet, kost alleen een berg geld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door KaiN op 19-11-2004 10:57:43 ]
CJ heeft best een extreem hoofd, ja. Het is altijd even schrikken wanneer je in een hoekje staat en de camera ineens die hoek in draait.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef BrauN het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat CJ een aardslelijke neger is.
Probeer zijn gezicht maar eens van zo dichtbij mogelijk te bekijken... jezus wat een hoofd! Mijn 'Muscle' is ook helemaal 100% en daardoor is het geheel allemaal nog nét wat extra lelijk.
Ik zou er het liefst bij lopen als Cesar Vialpando, die ziet er nog een beetje acceptabel en wreed uit.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
CJ heeft best een extreem hoofd, ja. Het is altijd even schrikken wanneer je in een hoekje staat en de camera ineens die hoek in draait.
Neem een motor.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:31 schreef BrauN het volgende:
Ik ben dat rijden door het platteland ook kotsbeu trouwensVéél te lange afstanden steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu weer verder met Snail Trail denk ik.
al zie ik geen C op mijn map? ik heboutrider net gedaan en hij zou er moeten zijn...
Moet je soms OOK eerst Zero's missies doen?
of zit ik in de verkeerde hoek te kijken?
zit persoonliijk tussen woozie en die blauwe pil.
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ben ik ook nog aant zoeken, evenals de hovercraft.
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:03 schreef LostFormat het volgende:
Speedfreaksjj verpest voor mij echt de lol van dit topic. Dude, speel het spel zelf eens en post hier niet elke scheet die je dwars zit. En leer typen.
Ik vraag me echt af of z'n moeder hem nog helpt met z'n reet af te vegen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Welkom bij de club!
Blijven proberen, heb ik ook gedaan. Jump+stoppie moet je eerst landen plus left analog stick naar voren houden en daarna direct het vierkantje in drukken. Recht op de middelste pion afrijden en iets na het midden stoppen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef KaiN het volgende:
Gisteren geprobeer bij de bike school alleen maar Gold medals te halen. Lukt alleen nog niet bij de stoppie (99%) en de jump + stoppie (98%)
Best wel frustrerend.
Als je overal goud haalt op de bike school krijg je eenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef KaiN het volgende:
Ja er staat nu een harley achtig ding die ik op straat 300 keer voorbij ziet rijden.
Die shooting range verlies ik elke keer op de shotgun ronde. Wanneer je met zijn drieen op 1 zo'n bord moet schieten. En inderdaad erg kut dat je elke keer weer met guns overnieuw moet beginnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de boat school krijg je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de driving school krijg je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de flight school krijg je deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb precies hetzelfde, alleen dan nog wat langer, ben druk bezig met stage 's middags en 's middags heb ik vaak ook andere dingen te doen, laatste keer dat ik gespeeld heb is maandagquote:Op donderdag 18 november 2004 09:00 schreef Dezz het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb SA al 2 dagen niet kunnen spelen omdat ik het te druk had met gitaar en school![]()
![]()
![]()
Die sm-vriendin is echt nóóit thuis! Eerst was ze er steeds tussen 12 en 1 en nu zelfs dan al niet meer. Ik snap er niks meer van, zit alleen maar wat rondjes te rijden rond haar huis.
De air raid missie van Zero is trouwens de enige die nog open staat. Voor de rest kan ik echt niks doen.
mmm heerlijk gts frustratie...:(![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:54 schreef KaiN het volgende:
Oke thnxDat is correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Ik vraag wat nadat ik het zelf gedaan heb en ga daarna weer verder spelen en meestal lukt het dan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:03 schreef LostFormat het volgende:
Speedfreaksjj verpest voor mij echt de lol van dit topic. Dude, speel het spel zelf eens en post hier niet elke scheet die je dwars zit. En leer typen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is real and nothing to get hung about![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tommy Vercetti = Vice City
Fido = GTA3.
That's fucking it! Het is NIET anders dan dit!smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:10 schreef speedfreakssj het volgende:Die zegt in het hele spel géén woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de mensen die de ultieme stunt willen maken.. Je kan namelijk met een voertuig (lees.. motor) op het hoogste gebouw (met die parachuut erop) van Los Santos komen! Gewoon rijden naar waar de ingang normaal is. (dat gele pijltje) Pijltje zie je niet als je op je motor zit, maar je gaat alsnog naar het dak toe
The night hides a world, but unveils a universe![]()
Ik krijg hem morgen binnen voor de psx 2
Ga hem gelijk uitproberen.
En is er al iemand verslaafd aan geraakt??Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
Ik hoorde dat de pc versie later uitkomt,wanneer weet ik niet precies.quote:Op woensdag 17 november 2004 03:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga morgen de PC-versie kopen, of is die nog niet uit?
Ik d8t Januari ofzoGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
die reageren hier niet meer.. die zijn verslaaft..quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:11 schreef edje34 het volgende:
En is er al iemand verslaafd aan geraakt??![]()
Zal je mij ook niet meer horen na morgen denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:17 schreef alsem het volgende:
[..]
die reageren hier niet meer.. die zijn verslaaft..
Ha ha ha ha
Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
ik was verslaafd.... na 88 uur eindelijk 100%quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:20 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zal je mij ook niet meer horen na morgen denk ik
Ha ha ha ha![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:16 schreef Sacrem het volgende:
[..]
ik was verslaafd.... na 88 uur eindelijk 100%![]()
Ik denk niet dat ik ooit de 10% haal, er is gewoon te veeel. Zeker als 1005 ook inhoud dat je bij alle schools gold moet hebben wordt dat een mission impossible voor mij,
![]()
Derde kwartaal 2005quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de pc versie later uitkomt,wanneer weet ik niet precies.
Ik d8t Januari ofzo
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Nog 1 uurtje dan heb ik hem.
Zal weinig aan spelen toekomen vandaag.
Eerst naar de stad spullen kopen voor nieuwe huis,vanavond naar Ahoy Night of the proms.
Word dus morgen spelenGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Help Help kom er niet aan uit.
eerste keer dat ik dit spel speel.
Wat is precies de bedoeling??
Ik blijf maar rondjes rijden en mensen meppen.
verder gebeurd er weinig.
En hoe werkt het kompas wat moet ik precies in de gaten houden??Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Je rijdt nu op je fietsje, neem ik aan?
Je moet op je minimap 'CJ' volgen. 'CJ' (zo heet je) geeft je huis aan op de kaart. Als je er met de minimap niet uitkomt moet je op start drukken en dan naar 'map' gaan en op X drukken, dan zie je de map in het groot
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.![]()
oke zal ff kijken of het lukt.
Thnxs alvastGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Ben al een keer afgegaan.
Begin nu bij City general.
Gaat niet erg goed volgens mij.Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Wat moet ik doen als ik bij me huis ben dan??
Valt toch een beetje tegen het spel.
Qau spelen dan,verder is het top.Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Naar binnen lopenVoor je deur zit een gele marker, daar moet je tegenaan lopen.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.![]()
Pffffffffffffffff,ben ik eindelijk bij me huis,wordt ik neergeschoten terwijl ik Sweet moet volgen.
Fiets gaat ook niet erg hard
[ Bericht 0% gewijzigd door edje34 op 20-11-2004 14:06:50 ]Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
snel op de X drukken ipv ingedrukt houden, dan fiets je sneller (staat in het boekje en word je tijdens het spel ook uitgelegd)
Lees de handleiding....quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:59 schreef edje34 het volgende:
Pffffffffffffffff,ben ik eindelijk bij me huis,wordt ik neergeschoten terwijl ik Sweetr moet volgen.
Fiets gaat ook niet erg hard![]()
Zo moeilijk zijn de controls nou ook weer niet
Btw: bike school alles gold en die motor die je dan krijgt is echt heel vet![]()
![]()
![]()
Heb ik al gedaan kom er maar net uit met mijn engels.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:02 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Lees de handleiding....![]()
Zo moeilijk zijn de controls nou ook weer niet
Btw: bike school alles gold en die motor die je dan krijgt is echt heel vet![]()
![]()
Ha ha ha ha,veel blijfen oefenen dan maar.Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Thnxs,maar lijkt wel of die wagen waarvan ze uit schieten ook harder gaat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
snel op de X drukken ipv ingedrukt houden, dan fiets je sneller (staat in het boekje en word je tijdens het spel ook uitgelegd)
Krijg de kans niet om weg te komen.Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Het is idd geen makkelijke eerste missie, maar met een beetje oefenen is ie makkelijk te halenquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:08 schreef edje34 het volgende:
[..]
Thnxs,maar lijkt wel of die wagen waarvan ze uit schieten ook harder gaat.
Krijg de kans niet om weg te komen.
Ik ben maandag vrij,dus heel de dag de tijd om te oefenen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Het is idd geen makkelijke eerste missie, maar met een beetje oefenen is ie makkelijk te halen
eens moet het lukkenGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
De nieuwste Power Unlimited lag hier, dus ik blader dat ding even door. Staat er een review in van GTA:SA door fanboy Jeroen. Graphics een 9!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Tsja, vergeleken met een PC spel is het grafische gezien misschien niet 'je van het', maar voor een PS2 spel vind ik een 9 zeker niet onverdiend.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
Er was toch ergens een map waarop je kon vinden waar de geparkeerde auto's stonden? Ik zoek namelijk de sentinel en kan hem nergens vinden
Xbox Live: Anormius![]()
Ik vind een 9 ook een beetje overdreven voor de graphics van San Andreas.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Tsja, vergeleken met een PC spel is het grafische gezien misschien niet 'je van het', maar voor een PS2 spel vind ik een 9 zeker niet onverdiend.![]()
Klein vraagje:
Ik heb hitman level gehaald met mijn SMG. Hoe zorg ik nu dat ik twee SMG's krijg? Want als ik er een pak van een vermoorde gangmember, met de SMG geselecteerd, dan komt diens ammo gewoon bij de ammo die ik al heb.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)![]()
kan alleen met Mini-SMG's (uzi, tec9) en de afgezaagde shotgun zover ik weet.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Als je overal goud haalt op de bike school krijg je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de boat school krijg je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de driving school krijg je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je overal goud haalt op de flight school krijg je deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
... en gewone pistols.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
kan alleen met Mini-SMG's (uzi, tec9) en de afgezaagde shotgun zover ik weet.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:46 schreef Mister_T het volgende:
Er was toch ergens een map waarop je kon vinden waar de geparkeerde auto's stonden? Ik zoek namelijk de sentinel en kan hem nergens vindenXbox Live: Anormius![]()
doed...je hebt een 272 pagina dikke strategy guide....quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
iemand?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
doed....staat alleen niet de map in waar de auto's staan geparkeerdquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doed...je hebt een 272 pagina dikke strategy guide....
Ga gewoon rondrijden je komt vanzelf wel een keer een sentinel tegen, hoef je ook niet moeilijk te doenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef Mister_T het volgende:
Iemand, ik kan echt niks vinden
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
ik heb net las venturas geunlocked, en ff die missie gedaan met die monster truck en gelijk daarna het centrum van las venturas ingedoken.
maar kan je nu al die casino's in of moet je eerst missies daarvoor gedaan hebben?![]()
Als het goed is kun je al casino's binnenwandelen, maar je kan sowieso alleen maar bij de grotere casino's naar binnen. Degenen met een geel pijltje bij de deur.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:31 schreef jp84 het volgende:
maar kan je nu al die casino's in of moet je eerst missies daarvoor gedaan hebben?![]()
ben net al aardig wat casinos langs gegaan, maar heb nergens een pijltje gezienquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als het goed is kun je al casino's binnenwandelen, maar je kan sowieso alleen maar bij de grotere casino's naar binnen. Degenen met een geel pijltje bij de deur.
weet iemand waar ik al naar binnen kan?![]()
Misschien moet je ze eerst unlocken?smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef Mr.G het volgende:
Die sm-vriendin is echt nóóit thuis! Eerst was ze er steeds tussen 12 en 1 en nu zelfs dan al niet meer. Ik snap er niks meer van, zit alleen maar wat rondjes te rijden rond haar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]Betekend dat ook dat je dan het spel niet meer 100% kan uitspelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
girlfriends tellen niet mee voor de 100%Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:50 schreef H.M.Murdock het volgende:Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is die hydra toch een kutvliegtuig om te besturen
Die AT-400 is wel erg droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een "klein" vliegtuigongelukje
The night hides a world, but unveils a universe![]()
Ben nu bij de eerste missie van Zero: Air Raid.
En ik krijg hem maar niet uitgespeeld... Wie heeft er tips ?![]()
Blijven proberen! En gebruik je radar/mapquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:39 schreef shady1983 het volgende:
Wie heeft er tips ?![]()
Had inmiddels een andere lijst gevonden, maar deze zocht in in eerste instantie, thxquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef Drakul het volgende:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/gallery.php?image=583
Lijst met geparkeerde auto's
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:25 schreef Drakul het volgende:
Wat is die hydra toch een kutvliegtuig om te besturen
Die AT-400 is wel erg droogniks mis met dat ding in een hoog gebouw vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een "klein" vliegtuigongelukje![]()
![]()
Als je flight school gedaan hebt staat er een op het strand ten westen van de pier.quote:Op zondag 21 november 2004 09:54 schreef auxiliator het volgende:
Is er ook een helikopter te vinden in los santos?![]()
Ik zit met een probleempje.. Ik ben bezig met territoriums over te nemen, en zit nu op 98,15%.. Ballas heb ik helemaal uitgeschakeld, maar Los Santos Vagos heeft nog maar 1 territorium, alleen, deze kan ik dus helemaal nergens vinden! Ballas had een kleintje, die wel goed te vinden was, en Los Santos ook eentje.. Is de laatste soms nog kleiner, dat hij genees op de map te vinden is?
[EDIT] Ah, gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef Drakul het volgende:
Ik zit met een probleempje.. Ik ben bezig met territoriums over te nemen, en zit nu op 98,15%.. Ballas heb ik helemaal uitgeschakeld, maar Los Santos Vagos heeft nog maar 1 territorium, alleen, deze kan ik dus helemaal nergens vinden! Ballas had een kleintje, die wel goed te vinden was, en Los Santos ook eentje.. Is de laatste soms nog kleiner, dat hij genees op de map te vinden is?
[EDIT] Ah, gevonden..Inderdaad, maar hoe die mafkezen nou helemaal dáár terecht zijn gekomen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stelletje bootvluchtelingenquote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe die mafkezen nou helemaal dáár terecht zijn gekomen?!![]()
![]()
Het gele vlekje op de kaart viel me al vroeg op, maar het duurde een poosje voordat ik die mannetjes daadwerkelijk rond zag lopen daaro! Gangwars zijn cool! Jammer dat ik alle territoria al heb overgenomen (2x!)quote:Op zondag 21 november 2004 14:39 schreef Sacrem het volgende:
stelletje bootvluchtelingen![]()
![]()
Ik zit me eigenlijk meer bezig te houden met rondcruisen en beetje stunten![]()
Storyline uitgespeeld en alle territoria overgenomen. Krijg je niet een beloning voor alle territoria overnemen? Zal je toch wel verwachten..The night hides a world, but unveils a universe![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef Drakul het volgende:
Krijg je niet een beloning voor alle territoria overnemen? Zal je toch wel verwachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja... dat had ik al!![]()
![]()
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat ook in Gone in 60 seconds zit ? Ik hoorde dat daarstraks maar weet niet op welke zender. (In Gone in 60 seconds draaide ze dat nummer net voor ze aan de rooftocht begonnen.
Ik zit overigens nog steeds in de eerste stadvergeet iedere keer dat ik naast rondrijden ook missies moet doen
Ik ken nu wel zoongeveer heel de stad uit mijn hoofd
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
bedoel je bring sally up, bring sally down?
Xbx zal wel mandje later worden dan PC.
en P zit tussen april en september 2005 in...![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef Mister_T het volgende:
Waar kan ik een quad vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef Drakul het volgende:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/gallery.php?image=583
Lijst met geparkeerde auto's''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)![]()
Net ff gokken, mijn halve vermogen op het paard met 12/1 inzetten. Hij wint: 12x 500.000 = 6.000.000 + de 1 miljoen die ik al had = 7.000.000 = nooit meer druk maken over geld in GTA
Zover ben ik nog lang niet ben pas bij mij huis.
Dus voor de eerste keer kunnen saven.
Daarna naar kapper geweest,en een pizza gegeten,en nu??Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Leuk als je PS2 dan vastlooptquote:Op zondag 21 november 2004 21:34 schreef Mister_T het volgende:
Net ff gokken, mijn halve vermogen op het paard met 12/1 inzetten. Hij wint: 12x 500.000 = 6.000.000 + de 1 miljoen die ik al had = 7.000.000 = nooit meer druk maken over geld in GTA
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Als je je huis uit loopt, zie je twee (of drie) huizen rechts van je een rode marker voor de deur. Een rode marker geeft aan dat je een missie kan doen. Gewoon in de rode marker lopen. Dat huis is overigens van je broer, en kun je vinden door de S op de map (van z'n naam Sweet). Overigens geldt dat voor alle storyline missies, die kun je vinden door de letters op de map te volgen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:34 schreef edje34 het volgende:
Zover ben ik nog lang niet ben pas bij mij huis.
Dus voor de eerste keer kunnen saven.
Daarna naar kapper geweest,en een pizza gegeten,en nu??Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind die missies van die ene trouwens moeilijker dan die andere.
die links van je huis zijn imho makkelijker dan die rechts/
die rechts is die met dat basketbalveldje naast zijn huis.
Heb die Dealer trouwens ook kapotgemaakt en hij begon meteen te knallen toen ik hem targette.
wel met een zielig pistooltje maar ja.
Laatst was ik met de motor en ik word aangereden door een redneck en ik flikker er af. hij loopt naar mij toe en ik word gebeld en CJ neemt op. begint die kutkneus te schieten. dus ik sne ophangen en hem maar neergemaaid met een AK.
Snap dat nit hoor. zijn soms net medelanders zo aggresseif zijn die medeweggebruikers.
was wel het ene uiterste (mensen in VC die neteen wegrennen als je ook maar uitstapt) en het andere uiterste (mensen die JOU neerschieten omdat ZIJ tegen JOUW voertuig aanrijden).
verder wel cool als er een vluchteling tegen je hummer? aanknalt en er daarna zo'n politie PCtractor op ramt nadat jij van een heuvel komt en zij er boven knallen.
Laatst ook met de motor OVER en auto heengesprongen op een heuvel. Helaas lukte die vluchteling het niet om ver mijn 4x4 te rijden/
krijg je daar trouwens geen geld meer voor? de politie helpen? toen ik een vluchtende crimneel neerknalde begonnen ze te schieten? ook als ik hem sla krijg ik en ster.![]()
dat is War met Low Rider en die hoor je op Master Sounds 98.3quote:Op zondag 21 november 2004 19:51 schreef DaMook het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat ook in Gone in 60 seconds zit ? Ik hoorde dat daarstraks maar weet niet op welke zender. (In Gone in 60 seconds draaide ze dat nummer net voor ze aan de rooftocht begonnen.Feel free to ignore my comments.![]()
Ah thanxquote:Op zondag 21 november 2004 22:45 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
dat is War met Low Rider en die hoor je op Master Sounds 98.3Vind het een cool nummer.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Must....have.....PC....version...GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory![]()
![]()
The story:
quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Screenshots :
Wallpapers :
800x600---------------------------------------800x600----------------------------------------800x600
1024x768-------------------------------------1024x768-------------------------------------1024x768
Map :
Boxart :
Links :
http://www.gtasanandreas.com
http://www.gtasanan.com
http://www.gtagaming.com
http://www.gtasanandreas.net
Vorige delen :
01,02,03,04,05,06,
07,08,09,10,11,12,
13,14,15,16,17,18,
19,20,21,22,23,24,
25,
Beetje hulp:
GamesFaqs
FAQ
met dank aan: Michael_Moore,Evil_KoekjeDit keer zonder signature![]()
keb OP van michael_moore en evil_koekje ff aangepast.. hoop dat jullie het mooi vinden!Dit keer zonder signature![]()
Ik heb de storyline ook uitgespeeld, die laatste missie is best extreem. Maar wel een voldoening als je hem hebt gehaald.
Hoe kan je eigenlijk basketballen? Gewoon naar een veldje gaan?
Wanneer kan je trouwens die auto garage kopen?
[ Bericht 44% gewijzigd door Mr.G op 21-11-2004 23:46:48 ]![]()
Moet....Hebben....Geduld....quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef portier het volgende:
Must....have.....PC....version...<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
looks good to me, ik zou alleen de quote van "The Story" ook echt in een quote doenquote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef Ericjuh het volgende:
keb OP van michael_moore en evil_koekje ff aangepast.. hoop dat jullie het mooi vinden!![]()
![]()
Men wat is iedereen al verIk heb het gewoonweg te druk met rondcrossen en zo
Ik zal vandeweek toch maar weer eens genoeg missies gaan doen dat ik iig de 2e stad open heb
(hoeveel zijn er dat ? )The only easy day, was yesterday. (USMC)
gister eindelijk met de vliegschoolbegonnen... daar ga ik echt nooit goud op halen
Drop you like an ill, bad habit![]()
Wat heeft je broertje moeten doen om zo'n kadootje te krijgen? En is je broertje wel 18+?quote:Op maandag 22 november 2004 09:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga em vandaag kopen voor mijn broertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Matrix was here, he'd laugh too![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 09:27 schreef Cool_Runner het volgende:ook erg handig om overal te kunnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de missies trouwens niet echt moeilijk, op die van Zero na.![]()
eerste misie is best moeilijk ben al een paar keer afgegaan,ik ga dan verder vanaf het politieburo.
Maar wat moet ik dan doen?? ik zie ook niks om mijn radarGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Je zou gewoon dezelfde zaken op je radar moeten zien als voor je gepakt werd, behalve de zaken die met je laatste missie te maken hebben aangezien je bent gepakt. Als je bent opgepakt/doogeschoten ga je verder waar je gebleven bent, behalve als je tijdens het afgaan met een missie bezig was. Deze zul je opnieuw moeten doen.quote:Op maandag 22 november 2004 10:50 schreef edje34 het volgende:
eerste misie is best moeilijk ben al een paar keer afgegaan,ik ga dan verder vanaf het politieburo.
Maar wat moet ik dan doen?? ik zie ook niks om mijn radarYes, that sequence of words I just said made perfect sense.
Oke thnxs,ben nu bij Ryder.
Valt toch tegen zeg maar wel kicken,heb al gepoold en een missie gedaan met brandweerautoGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Ben opnieuw begonnen maar word elkekeer van m`n fiets afgeschoten.
Schiet niet op dus kan ik elke keer een nieuwe game startenGeeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Dan moet je harder fietsen door de x-button te tappen heel snel dan ga je hard fietsen. Zo moeilijk is het volgens mij nou ook nietquote:Op maandag 22 november 2004 11:21 schreef edje34 het volgende:
Schiet niet op dus kan ik elke keer een nieuwe game starten![]()
![]()
Dit is je eerste GTA spel he?quote:Op maandag 22 november 2004 11:21 schreef edje34 het volgende:
Schiet niet op dus kan ik elke keer een nieuwe game starten
Moet wel als die hem tegen vind vallenquote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dit is je eerste GTA spel he?Voor de GTA fan kan die naar mijn idee niet tegen vallen
![]()
![]()
Valt tegen qau spelen word elke keer van me fiets geknald.
Kan nu elke keer opnieuw beginnen,kan gewoon die klote auto niet ontwijken.Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
Jaquote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dit is je eerste GTA spel he?
Geeft de leugen je geen vleugels
(Hans teeuwen)![]()
GTA is, vind ik, een echte 'oefening baart kunst' game. De eerste missie is zowieso niet de makkelijkste in het spel, en ik denk dat de meeste hier wel een aantal missies meerdere malen heeft moeten doen.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
Ik wil veeeel geld hebben, (ben bijna klaar in LS)
hoe krijg ik zo veel mogelijk met er weinig voor te doen?Life sucks![]()
Als je bijna klaar bent in LS kan je met een truck spullen rondbrengen. Verdient goed. Verder krijg je wat missies waar je elk 10000 voor krijgt. En gokken natuurlijk
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?![]()
Het duurt nog zo langquote:Op maandag 22 november 2004 00:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moet....Hebben....Geduld.....
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory![]()
Trackbetting. Saven als je wint, loaden als je verliest. Alleen gokken op 't slechtste paard. Valt bij mij wel op 't randje van cheaten.quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef mr.marcus het volgende:
hoe krijg ik zo veel mogelijk met er weinig voor te doen?niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul![]()
ik heb et ook gedaan..maar het is echt niet leuk om alles te kunnen kopen, ik heb het weer allemaal uitgegeven aan de computerpaardjes en nu heb ik weer 20 000 ofzo..en een paar huizen extra
Ik vond het cheaten![]()
Waarom steel je geen auto als het met een fiets niet lukt? Of heb je het nu alleen over de missie?quote:Op maandag 22 november 2004 11:51 schreef edje34 het volgende:
Valt tegen qau spelen word elke keer van me fiets geknald.
Kan nu elke keer opnieuw beginnen,kan gewoon die klote auto niet ontwijken.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 23:22 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb de storyline ook uitgespeeld, die laatste missie is best extreem. Maar wel een voldoening als je hem hebt gehaald.
Hoe kan je eigenlijk basketballen? Gewoon naar een veldje gaan?
Wanneer kan je trouwens die auto garage kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GamerTag: Zipa![]()
mja ik vond de boeing 400 vliegen, de monster truck(Staat in garage) en de jetpack echt vet!
<hr>![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 14:24 schreef Zijpie het volgende:
[..]even een tip bij de laatste missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan ik die jetpack vinden? Ben hem nog nergens tegen gekomen.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
Komt uit een missie.quote:Op maandag 22 november 2004 15:30 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waar kan ik die jetpack vinden? Ben hem nog nergens tegen gekomen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul![]()
Mijn broertje is jarig geweest en die wilde een PS2 en ik wilde GTA: SA en die kan ik niet op mijn gamecube spelen, dus doen mijn ouders en ik die een PS2 cadeauquote:Op maandag 22 november 2004 09:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat heeft je broertje moeten doen om zo'n kadootje te krijgen? En is je broertje wel 18+?
Net zelf al ff gedaan, eerste missie is niet simpel moet ik zeggen.
Tuurlijk is mijn broertje 18
![]()
![]()
In mijn tijd kreeg ik niet zulke dure kadootjes!quote:Op maandag 22 november 2004 15:37 schreef T1andonly het volgende:
Mijn broertje is jarig geweest en die wilde een PS2 en ik wilde GTA: SA en die kan ik niet op mijn gamecube spelen, dus doen mijn ouders en ik die een PS2 cadeau
Net zelf al ff gedaan, eerste missie is niet simpel moet ik zeggen.
Tuurlijk is mijn broertje 18
![]()
![]()
![]()
Het was al te mooi om waar te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bem vast bind ofzo maar waar kan je dan poolen want ikwas in die drank bar in LS aan het einde van de straat maar hoe moet je dat activeren dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet nu steeds 2 miljoen in op het paard met 12/1, als ik verlies load ik opnieuw. Ik wacht gewoon tot ik een keer winquote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef mr.marcus het volgende:
hoe krijg ik zo veel mogelijk met er weinig voor te doen?
Hoppa!!! Ik win nu ff 24.000.000quote:Op maandag 22 november 2004 17:42 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik zet nu steeds 2 miljoen in op het paard met 12/1, als ik verlies load ik opnieuw. Ik wacht gewoon tot ik een keer winIk heb in totaal nu 31.000.000
Persoonlijk vind ik het met lage bedragen toch leuker.
vind het een beetje tegen cheaten aan en win liever geld met missies.
laatst had ik iets van 40,000 gewed en gewonnen wat 500,000 werd.
Dat was wel leuk maar doe het altijd pas als ik echt laag sta, dus onder de 90,000![]()
Het is geen cheaten, tis gewoon een onderdeel van een spel, je hebt geluk of nieten in gta is het zo makkelijk om aan geld te komen zonder te gokken dus..
![]()
Ik doe niet echt mn best om geld te verdienen en heb iets van 450.000 ofzo, je hebt ook niet zo heel veel mogelijkheid om het uit te geven, als ik geen geld had zou ik het ook best vinden
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Ik vind het wel lame als je zo het spel moet halen. Veel voldoening krijg je er dan niet uit vind ik. Maarja dat vind ik
Heb nu 200k gewoon verdient met missies en het brengen van auto's naar de haven. Je kan op genoeg manieren zat geld verdienen. Met 31 mil kan je alles kopen dus dan is er toch ook geen uitdaging meer :S![]()
Heb nu idd ook 1,5 miljoen ofzo. Alleen met alle auto's naar haven brengen. Missies van Woozie op de helft in Las Venturas en Zero etc. klaar. Verder beetje spullen rondgebracht met de truckmissies. En dat was het wel. Auto's zoeken verdient retegoed
Vandaag weer een dag geen colleges door dat kutspel!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?![]()
Dat is zeker in Las Vanturas? dat met die auto's wegbrengen net zoals in GTA3 die ijst bij die vage haven en die 4 lijsten van VC bij die showrom?
Kan je in Los Santos of San Fierro eigenlijk al auto's kopen zoals al eerder werd geopperd? dat je een bigfoot kan "kopen" voor 35000?
Ga zo weer verder na een paar dagen, die htman missie doen dat je die vuile verraders en die vieze paarse poot om mag leggen.
Hem slaan met een fildo helpt trouwens niet echt![]()
![]()
Voor alle mensen die moeite hadden met de missie 'Wrong side of the tracks' van Big Smoke, ik ga jullie even uitlachen: HAHAHA
Heb hem niet opnieuw moeten doen omdat mijn oude save game 'kwijt is geraakt', en ik had alle mannetjes al van de trein af voor ik de eerste tunnel in ging
achja, 80% die die missie her deed is denk ik motorisch gestoord ofzo. hij was dus echt niet moeilijk![]()
Het is in San Fierro, en dat ding heet een Monsterquote:Op maandag 22 november 2004 19:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Dat is zeker in Las Vanturas? dat met die auto's wegbrengen net zoals in GTA3 die ijst bij die vage haven en die 4 lijsten van VC bij die showrom?
Kan je in Los Santos of San Fierro eigenlijk al auto's kopen zoals al eerder werd geopperd? dat je een bigfoot kan "kopen" voor 35000?
Ga zo weer verder na een paar dagen, die htman missie doen dat je die vuile verraders en die vieze paarse poot om mag leggen.
Hem slaan met een fildo helpt trouwens niet echt
Motorisch gestoord, lol!
En auto's kopen/verkopen kan in San Fierro. Nadat je de CJ-missies helemaal hebt gedaan.Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 15:29 schreef Mr.G het volgende:
[..]
even een tip bij de laatste missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GamerTag: Zipa![]()
Ik blijf het stom vinden dat als je cop missies doet. Jij de politie op je dak krijgt terwijl je ze alleen maar helpt.![]()
die missie dat je die nikker achterna moet is echt fucked.
heb het maar met een soort pickp gedaan maar makkelijk is anders. 6! keer.![]()
Hmmz een politie auto jatten en mensen neerschieten, ja je hebt gelijk ze zouden eigenlijk heel blij moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2004 20:28 schreef jacco het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat als je cop missies doet. Jij de politie op je dak krijgt terwijl je ze alleen maar helpt.
Gast, flikker een end op met je spoilers, je ontzettend vervelende typwerk, en je irritante geblaat. En mij dan ook nog een motorisch gestoord noemen omdat Big Smoke niet kan schieten.quote:Op maandag 22 november 2004 20:28 schreef speedfreakssj het volgende:
die missie dat je die nikker achterna moet is echt fucked.
heb het maar met een soort pickp gedaan maar makkelijk is anders. 6! keer.
Oef, ik had niet gedacht dat Las Venturas nog zoveel vette missies zou hebben. Het spel is echt mega, megacool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij kon Big Smoke anders perfect schieten![]()
ja
maar dat is gewoon gevoel en je kan er mee rijden of niet.
Dat vanm motorisch gestoord was maar sarcasme hoor. kan vast erg moeilijk zijn.
Ga nu maar naar het vliegveld.![]()
Zout anders ff op naar ONZ. Of ga GoT irriteren.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you![]()
want? omdat jullie niet kunnen rijden? RTONJDMHVJO 1337'
Wat ik me afvraag, heb ook al gezocht op internet maarre, d ene keer krijg ik 1 ster als ik een copper afmaak ofzo en anders 2.
hoe werkt dat in godsnaam![]()
Niet, en hou nou asljeblieft op met je topicvullende gezeik en gevraag, minstens 8 amper te lezen posts per pagina, blegh.quote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe werkt dat in godsnaam![]()
Ik wil graag allemaal gangwars gaan doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon beetje in Los Santos gaan lopen en een soort "Gang" zoeken, hoe herken ik die gasten? Wie weet iets?KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Wapens kopen dus na een bep. missie.
wapens inslaan en 3 mensen neerschietne zodat je een gangwar activeert.
Zo heb ik het iig gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net de (voor)laatste missie van de syndicate gedaan. Pffff moeilijk allemaal hoor. Heb al heel wat keren gefrustreerd de controller een eind weg gegooid. Vooral Ice Cold Killa was een @!#$!% missie.![]()
Tip met betrekking tot de Ice Cold Killa missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een draadloze controllerEindelijk
Alleen krijg ik hem pas op 5 december
Eigenlijk best offtopic
Ontopic maar weerIk heb net de missie gehaald waarbij ik die wapens ofzo vanaf de trein in de auto moet gooien
Ik ben echt nog niet ver
Forum Opties Forumhop: Hop naar: