Requirements:quote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op). For more information, check out GameSpy.com's Half-Life 2 preview.
Half-Life 2 can be pre-ordered with a credit card over Steam, Valve's proprietary content delivery system, and will be in stores on November 16th, 2004.
Wat een stomme meneer is dat, die weet er echt niks van. Je kan het natuulijk gewoon offline spelen. Alleen activeren moet even.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:57 schreef jdmorpheus het volgende:
ik naar de mediamarkt, ff vragen hoe dat nu zit met dat registeren enzo, weet die aardige meneer van de MM mij ook nog te vertellen dat "het hoofdspel alleen online" is
Nee. Ik heb sp2 niet geinstalleerd en het werkt gewoon. Las ergens dat het word aanbevolen, maar nodig is het niet dus.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:00 schreef Quarks het volgende:
Is het waar dat hl2 je verplicht sp2 geïnstalleerd te hebben?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Thoor het volgende:
[..]
Wat een stomme meneer is dat, die weet er echt niks van. Je kan het natuulijk gewoon offline spelen. Alleen activeren moet even.
oh GOD ik hoop het niet.... anders heb ik zojuist ¤50 verknald... ik heb geen legale XP... (ben nog aant installeren)quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:00 schreef Quarks het volgende:
Vreemd, hij weigerde op te starten terwijl alle drivers geupdate waren (behalve windows dan).quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:03 schreef Thoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb sp2 niet geinstalleerd en het werkt gewoon. Las ergens dat het word aanbevolen, maar nodig is het niet dus.
Helaas duurt het een tijdje eer dat ie kan registeren. Maar ik ben nu klaar dus ik ga spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef jdmorpheus het volgende:
hmm joepie, registratie servers super druk bezet, ik kom dr totaal niet op... was ook niet te verwachten ofzo![]()
![]()
way to go valve
Dat hoop ik toch nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:00 schreef Quarks het volgende:
Misschien de resolutie? Ik ga toch echt op 1280 x 960 draaien..quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:58 schreef Thoor het volgende:
Het verbaast me echt hoe lekker het loopt. Ik heb maar een Radeon 9600 XT en doe FSAA 4x, Anisotropic 4x, alles op high en het loopt perfect.
Inderdaad, ik hoor nog teveel negatief nieuws over sp2, die wil ik er nog niet op hebben. Mijn pc doet het goed zoals ie nu is. Dus hopelijk werkt HL2 straks bij mij wel goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet
Hm..ik heb de steam versie. Heb jij de dvd? Misschien ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Quarks het volgende:
[..]
Vreemd, hij weigerde op te starten terwijl alle drivers geupdate waren (behalve windows dan).
Na SP2 werkte het wel ineens.
Ja ik heb de DVD.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef Thoor het volgende:
[..]
Hm..ik heb de steam versie. Heb jij de dvd? Misschien ligt het daaraan.
Weinig hoopgevendquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef Thoor het volgende:
[..]
Hm..ik heb de steam versie. Heb jij de dvd? Misschien ligt het daaraan.
Ja, ik draai op 1024x768. Heb nu mijn pc bij iemand staan die een ouwe crt heeft. Kan geen hogere res aan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:06 schreef TripleM het volgende:
Misschien de resolutie? Ik ga toch echt op 1280 x 960 draaien..
Inderdaad, op mijn laptop was alles naar de klote door sp2quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:11 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Weinig hoopgevend
Ik wil die stomme SP2 niet
STUDIEverlof.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:14 schreef dapluiz het volgende:
Heb m ook net in me pauze gehaalt, dat word een lange schoolavond vanavond
Gelukkig morgenmiddag studieverlof
Als SP2 vereist is voor de DVD versie maak ik wel een dual-boot met W2k... Ik weiger SP2 voor XP te installeren. (Komt bij dat m'n XP niet helemaal legaal isquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:12 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, op mijn laptop was alles naar de klote door sp2
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:16 schreef jdmorpheus het volgende:
godverdomme, dit kan je toch verwachten man!
[afbeelding]
Daarom heb ik ook twee dagen vrijgenomen van m'n werkquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Thoor het volgende:
STUDIEverlof.
Dat is bedoeld om te studeren. Niet om te half-life2en.
Anders komt het later niet goed, zit je hele leven met een uitkering enzo.
Die shit heb ik ook man!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:16 schreef jdmorpheus het volgende:
godverdomme, dit kan je toch verwachten man!
[afbeelding]
Ik ben het al volop aan het spelen. Registratie duurde kort. Ik was vanochtend om 9.00 op om te reggen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:19 schreef jdmorpheus het volgende:
wie speelt em al? hoelang duurde die kutregistratie bij jullie??
heb je steam of dvd? Als je dvd hebt dan ben ik pas opgelucht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef clowncloon het volgende:
SP2 IS NIET VERPLICHT....HET WORDT ALLEEN AANBEVOLEN!!!! oef zucht...oke het gaat weer.
Nou poeh hey, wat een gezeik allemaal. Gewoon even moeten wachten tot je het spel kunt spelen, sjongejonge waar ZIJN ze mee bezig bij Valve!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:19 schreef neggix het volgende:kut systeem. Tis toch niet normaal dat je van hun servers afhankelijk ben of je em kan spelen of niet
Nou, valve heeft voor mij met dit kut systeem redelijk afgedaan, en tis nog maar de vraag of ik em ga kopen na dit gezeik allemaal
Een baan heb ik al, dus die uitkering hoeft niet, dit is een avondopleiding, extraquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Thoor het volgende:
[..]
STUDIEverlof.
Dat is bedoeld om te studeren. Niet om te half-life2en.
Anders komt het later niet goed, zit je hele leven met een uitkering enzo.
steamversie = dvdversiequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
heb je steam of dvd? Als je dvd hebt dan ben ik pas opgelucht.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef clowncloon het volgende:
steamversie = dvdversie
jezus, well duh! Maar het is precies dezelfde code dus bij allebei wordt sp2 aanbevolen maar je kan het ook zonder spelen....moeilijk heh?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Steamversie = gekocht via Steam, geen fysieke media gehad
DVDversie = gekocht in winkel, spel staat op DVD
Ik vroeg het naar aanleiding van eerdere posts, waarbij iemand de steamversie had zonder sp2 en het wel werkte, en iemand anders moeite had met de dvd-versie, die wel werkte na installatie van sp2. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jezus, well duh! Maar het is precies dezelfde code dus bij allebei wordt sp2 aanbevolen maar je kan het ook zonder spelen....moeilijk heh?
Sjee man, doe eens rustigquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:35 schreef Wutangtony het volgende:
MOET IK NOU MET DAT SCHERM WACHTEN??
OFTEWEL, IK HEB NOG STEEDS DAT INSCHRIJF WACHT SCHERM?
KOMT ER VANZELF EEN SIGNAAL?
ik moest em met ctrl+alt+del afsluiten, en steam opnieuw opstarten, en toen stond er ineens dat ik geregd was... beetje buggy software? (of buggy pcquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Sjee man, doe eens rustig
De servers zijn gewoon een beetje overbelast, rustig blijven proberen
vrij makkelijk, alle registraties optellenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef xFriendx het volgende:
Hoe gaan ze trouwens de verkoopcijfers bepalen? Gewoon losse verkoop en pre-order via Steam bij elkaar? Ben wel benieuwd naar de verkoopcijfers.![]()
ja sorry, maar ik heb niet zoveel geduld.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Sjee man, doe eens rustig
De servers zijn gewoon een beetje overbelast, rustig blijven proberen
zoals ik zei, doe de heilige 3toetscombo en sluit steam af. dan opnieuw steam opstarten. worked for mequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:39 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik heb niet zoveel geduld.
Maar ik moet dus gewoon wachten tot ik een signaal krijg.
ZIt namelijk al 3 kwarter tegen het zelfde scherm te kijken
Niet aan gedacht om steam of je pc even opnieuw op te starten?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:39 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik heb niet zoveel geduld.
Maar ik moet dus gewoon wachten tot ik een signaal krijg.
ZIt namelijk al 3 kwarter tegen het zelfde scherm te kijken
pfffff nu 40%, lijkt wel windows opnieuw installerenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:38 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
ik moest em met ctrl+alt+del afsluiten, en steam opnieuw opstarten, en toen stond er ineens dat ik geregd was... beetje buggy software? (of buggy pc) zit nu al 5 minuten te wachten op "unlocking steam files.... 30%..tik...tik.......tik
...en als je em ff snel opnieuw installeert, zowel HL2 als je kaart?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:42 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet aan gedacht om steam of je pc even opnieuw op te starten?
Ik zit hier nog steeds met het probleem dat hl2 niet opstart; waarschijnlijk omdat hij zegt dat mijn videokaart driver (Geforce FX Go5700) te oud is terwijl ik de nieuwe nu al 5 keer opnieuw erop heb gezet.
Zelfs de "Continue Anyway" knop werkt niet
Ja, dat kan ik zometeen nog wel even proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:44 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
...en als je em ff snel opnieuw installeert, zowel HL2 als je kaart?
Waarom hoor ik hier eidereen zeuren :S Lekker boeiend dat je XP niet legaal is.. die van mijn ook niet en ik heb gewoon SP 2 gedwonload. Dat installeren van HL 2 was ook geen probleem!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Als SP2 vereist is voor de DVD versie maak ik wel een dual-boot met W2k... Ik weiger SP2 voor XP te installeren. (Komt bij dat m'n XP niet helemaal legaal is)
Inderdaad, het was sowieso te verwachten dat de servers bij de launch een beetje overbelast zouden raken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:52 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hier eidereen zeuren :S Lekker boeiend dat je XP niet legaal is.. die van mijn ook niet en ik heb gewoon SP 2 gedwonload. Dat installeren van HL 2 was ook geen probleem!!
VOlgens mij snapt de helft het geowoon niet![]()
No offence verder maar ik denk niet dat mensen hierop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:56 schreef Wutangtony het volgende:
10 minuten op 50 %
Hm... dacht dat het niet mogelijk was om SP2 te downloaden met een niet legale versie van Xp... Maar goed, zoals is al zei... ik probeer het vanavond gewoon!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:52 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hier eidereen zeuren :S Lekker boeiend dat je XP niet legaal is.. die van mijn ook niet en ik heb gewoon SP 2 gedwonload. Dat installeren van HL 2 was ook geen probleem!!
VOlgens mij snapt de helft het geowoon niet![]()
Alle ATI kaarten gebruiker de Catalyst driverquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:13 schreef Wutangtony het volgende:
dat werklt?\en dat kan op mijn computer?
Dubbelklikken en heel de tijd op Next/Volgende rammen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:16 schreef Wutangtony het volgende:
ik ben hem nu aan het downloaden. waar moet ik hem plaatsen of maakt dat niet uit?
moet ik hem gewoon activeren als hij binnen is?
*Proest!*quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een fucking farce is deze game inmiddels geworden zeg,!
Bijna genant gewoon, dit gekut.
Ik heb het gedaan, en ik heb mijn computer opnieuw opgestart, en hij doet het!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dubbelklikken en heel de tijd op Next/Volgende rammen.
Jep, gewoon blijven wachtenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:24 schreef Mazora het volgende:
Duurt dat 'unlocking hl2 files' bij jullie ook zo verekkes lang:/?
Je bent dus gewoon maar begonnen met een versie te downloaden en nu blijkt je ATI coupon niet genoeg voor die versie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef Euc- het volgende:
Leuk, ik pc opgestart en alles, blijkt dus dat ik nog eens 10 dollar oid moet bijlappen voor half life 2 echt te kunnen spelen, met mn ati coupon...
Als ik register doe en voer mn ati coupon cdkey in zegt ie invalid key. 20 keer gechecked.. Flauw
Neequote:Op dinsdag 16 november 2004 15:24 schreef Mazora het volgende:
Duurt dat 'unlocking hl2 files' bij jullie ook zo verekkes lang:/?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef MajesticZ het volgende:
ben al bij chapter 8![]()
8? Wat dacht je van nu stoppen en op een hogere moeilijkheidsgraad het spel op zijn gemakt spelen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef MajesticZ het volgende:
ben al bij chapter 8![]()
De releasegroups zijn nog aan het uppen. Alle 'warez' die nu al te krijgen is is nep.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:49 schreef SittingDuck het volgende:
Echt erg, hij is al gewoon als warez te verkrijgen...
zit eigenlijk wel wat in ja... maar ik geniet wel hoor van omgeveing... ben al vanaf 9 uur nog stop bezig.. Maar ik zat hem idd maar op moeilijk zetten :Squote:Op dinsdag 16 november 2004 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
8? Wat dacht je van nu stoppen en op een hogere moeilijkheidsgraad het spel op zijn gemakt spelen?
Zou het?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
De releasegroups zijn nog aan het uppen. Alle 'warez' die nu al te krijgen is is nep.
Goed zo.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
zit eigenlijk wel wat in ja... maar ik geniet wel hoor van omgeveing... ben al vanaf 9 uur nog stop bezig.. Maar ik zat hem idd maar op moeilijk zetten :S
reloaded heeft het spel (nog) niet uitgebracht. Bovendien is die volgens mij maar 2gb en dus nep.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Zou het?
Half-Life.2.DVD.Retail-RELOADED.iso.torrent
Heb je denk ik geen reet aan, lijkt mij gewooon de preload.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Zou het?
Half-Life.2.DVD.Retail-RELOADED.iso.torrent
Volgens een betrouwbare bron:quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:55 schreef NiteSpeed het volgende:
En ook al is RELOADED goed bezig de laatste tijd, EMPORiO heeft de laatste tijd constant steam en Counter Strike gereleased, dus ik denk dat hij deze kans niet voorbij laat gaan.
Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens een betrouwbare bron:
HL2 DONE uppin 2 bots/torrents/ftp -/
Emporio dus..
Geheel offtopic, maar eh.... AVG antivirus is ongeveer net zo'n goede antivirustool als een fricandel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]
* Kreator moppelt iets over waar valve hun vingers wel niet allemaal niet in kunnen steken
Uiteraard. Ten eerste hoort dat,ten tweede wil je tenslotte toch ook online gaan gamen met hl2 en ten derde is het spel dat gewoon waard....quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopen.
Wetende dat alle winst van HL1 gebruikt werd om HL2 te financiëren vind ik het wel zo netjes om dit product te kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Ten eerste hoort dat,ten tweede wil je tenslotte toch ook online gaan gamen met hl2 en ten derde is het spel dat gewoon waard.....
De HL1 doos staat bij mij ook wel op de plank...quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wetende dat alle winst van HL1 gebruikt werd om HL2 te financiëren vind ik het wel zo netjes om dit product te kopen.
[offtopic]quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]
* mschol moppelt iets over waar valve hun vingers wel niet allemaal niet in kunnen steken
Nou, enorm veel respect, wat een klasse wat een gratie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopen.
torrent opstart om toch te kunnen spelen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nou, enorm veel respect, wat een klasse wat een gratie.
Geweldig!![]()
Nee hoor, gewoon opnieuw even opnieuw steam opstarten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:06 schreef flappiewappie het volgende:
http://theinquirer.net/?article=19710
HAHAH iedereen is geneukt
Geef het vooral op na een beetje kutten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Quarks het volgende:
Dan kan hl2 hier wel de prullenbak in![]()
![]()
![]()
* Ik ga hier zo niet op reageren, ik ga hier zo niet op reagerenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:08 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
torrent opstart om toch te kunnen spelen,
als ik het zo bekijk heeft empirio het beter voor me kaar dan valve zelf, amateurs.
gedaan, pfew, scheelt weer sorry valvequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opnieuw even opnieuw steam opstarten.
http://www.steampowered.com/status/content_servers.html
Kan niemand een oplossing vinden voor mijn probleem?
Dan kan hl2 hier wel de prullenbak in![]()
![]()
![]()
Ik ben al vanaf 12 uur bezig, defragmentatie, adware scan, virusscan, alle drivers gechecked, duizend keer reboot, hl2 paar keer opnieuw erop, steam re-install, niets werktquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef het vooral op na een beetje kutten..
Herinstalleer je pc dan ofzo, want het ligt uiteraard aan je eigen pc.
En dat had je niet verwacht ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:14 schreef flappiewappie het volgende:
grrrrrr, dit haalt het bloed onder mn nagels vandaan, dit duurt langer dan mn hele pc opnieuw installeren
wat is dan de foutmelding?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:12 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 12 uur bezig, defragmentatie, adware scan, virusscan, alle drivers gechecked, duizend keer reboot, hl2 paar keer opnieuw erop, steam re-install, niets werkt
En dit op 2 pc's met verschillende configs.![]()
nee.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En dat had je niet verwacht ofzo
Je kon toch uberhaubt niet preloaden zonder die ati coupon. Op de ati coupon staat: "Free game HL2". Dan ga ik ervan uit dat hij dus ook GRATIS is!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:40 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon maar begonnen met een versie te downloaden en nu blijkt je ATI coupon niet genoeg voor die versie?
Tuurlijk wel. En je game is ook gratis, ik snap je redenatie niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je kon toch uberhaubt niet preloaden zonder die ati coupon. Op de ati coupon staat: "Free game HL2". Dan ga ik ervan uit dat hij dus ook GRATIS is!
Je kraakt een spel af aan de hand van je connectiesnelheid?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:20 schreef flappiewappie het volgende:
oejeej, ik steam met maar liefst 4kbs, lang leven de greatest pc game ever created
had het over steam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je kraakt een spel af aan de hand van je connectiesnelheid?
Doe je goed.
hoe heb je dit opgelost? als ik autorun doe staat er alleen maar play hl2 en dat werkt dus niet............quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:13 schreef Mazora het volgende:
Grrrr ik heb het geinstalleerd, en nou zegt steam als ik wil registreren dat ik hl2 moet instaleren!!!!![]()
![]()
![]()
Steam is the greatest pc game ever created?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:23 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
had het over steam.
Alle op de achtergrond draaiende programma's zijn afgesloten (ook virusscanner etc.)quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
wat is dan de foutmelding?
miss problemen met firewall bij het registeren?
Is fake idd, een retail dvd van 2 gb slaat nergens op ..quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:24 schreef Absinth het volgende:
Die RELOADED torrent is dus nep?
2048MB klopt volgens mij ook niet echt
moet je steam opstarten, en dan op halfe life 2 klicken in het play games menu.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:24 schreef Woffel het volgende:
[..]
hoe heb je dit opgelost? als ik autorun doe staat er alleen maar play hl2 en dat werkt dus niet............
jij hebt dus een TNT2 kaart, en hij ziet het als een 5700go?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Alle op de achtergrond draaiende programma's zijn afgesloten (ook virusscanner etc.)
Dit komt er:
[[url=http://fok.joostbovee.nl/hl22.jpg]afbeelding][/url]
Je ziet de readme van de geïnstalleerde driver; zoals je ziet ziet hl2 het blijkbaar verkeerd.
ke thxquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
moet je steam opstarten, en dan op halfe life 2 klicken in het play games menu.
Ik heb juist wel de GeForce FX Go 5700quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:29 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
jij hebt dus een TNT2 kaart, en hij ziet het als een 5700go?
als dit het geval is gun ik je weinig kans ivm met de verouderde kaart.
als dit niet het geval is moet je even verschillende drivers proberen (nieuwste/oudere)?
Of je hebt toch de verkeerde driver. De TNT en TNT2 vallen volgens mij niet onder de nieuwste Detonator drivers. De nieuwste drivers ondersteunen alleen Geforce kaarten geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Alle op de achtergrond draaiende programma's zijn afgesloten (ook virusscanner etc.)
Dit komt er:
[[url=http://fok.joostbovee.nl/hl22.jpg]afbeelding][/url]
Je ziet de readme van de geïnstalleerde driver; zoals je ziet ziet hl2 het blijkbaar verkeerd.
Anders lees je het topic evenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:32 schreef peejdorie het volgende:
potver, bij mij blijft ie ook op 50% hangen met het unlocken van steam files...?
iemand een id?
Nee hoor. Ik heb hier op een oude pc met TNT2 de nieuwste drivers (66.93) geinstalleerd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
Of je hebt toch de verkeerde driver. De TNT en TNT2 vallen volgens mij niet onder de nieuwste Detonator drivers. De nieuwste drivers ondersteunen alleen Geforce kaarten geloof ik
Er zijn duidelijke instructies geleverd voor het installeren van de gratis versie voor ATI klanten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je kon toch uberhaubt niet preloaden zonder die ati coupon. Op de ati coupon staat: "Free game HL2". Dan ga ik ervan uit dat hij dus ook GRATIS is!
Hoe heb jij die geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:38 schreef Thoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb hier op een oude pc met TNT2 de nieuwste drivers (66.93) geinstalleerd.
En als je naar http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp gaat en je volgt alles dan zie je ook staan Geforce en TNT2
Heb nog niet Half-life 2 geprobeerd op deze ouwe bak. Maar dat is ook niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu ook bezig met het spel, en heb geen enkele minpunt erover tot nu toe.
Alles kan je pakken, en de combine als tegenstanders![]()
super gewoon![]()
Gaat het om een Go versie in een laptop bijvoorbeeld, of om een speciale OEM versie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:41 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hoe heb jij die geïnstalleerd?
Ik heb ze al tog keer ge-her-installeerd maar zelf het nVidia programma bij monitor eigenschappen geeft versie 6.14 aan, terwijl ik toch echt de nieuwe heb geïnstalleerd.
Ook lopen er geen processen, alleen steam.exe met 40mb.
[afbeelding]
In een laptop.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gaat het om een Go versie in een laptop bijvoorbeeld, of om een speciale OEM versie?
Maar zou dat echt de rede zijn dat hl2 niet opstart zonder enkele melding (na het drukken op "continue anyway" bij dat ene schermpje dan)?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:45 schreef SittingDuck het volgende:
Wanneer zelfs nVidia progje verkeerde driver aangeeft moet je het eens proberen met de kill detonator driver removal tool ofzo.
Ik heb de Acer Aspirie 1511 LMi, daar zijn geen drivers voor op de Acer site.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:50 schreef Rodie83 het volgende:
Oplossing: naar de site van de fabrikant van je notebook, en daar update halen voor je Geforce.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:50 schreef Quarks het volgende:
[..]
Maar zou dat echt de rede zijn dat hl2 niet opstart zonder enkele melding (na het drukken op "continue anyway" bij dat ene schermpje dan)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk spelmaar nu naar mn vriendin, die zat op me te wachten
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Check nou de website van de fabrikant van je laptop maar voor een update van de driver voor je Geforce
Kut, heb je al gedaan en zijn geen drivers te vinden
Ik gaat even voor je op zoek
Post je Acer specs eens, dan schat ik in oftie op de mijne draait...quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:55 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dankje
Ik zag in de readme van de nieuwe driver ook net dat mijn kaart niet in het lijstje staat met ondersteunde .
Inderdaad! Maar deze zijn nog makkelijk volgens mij met wat er nog gaat komen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:59 schreef Vampz het volgende:
MENSEN!! wat een game zeg!! echt TE vet gewoon![]()
![]()
De sfeer is gewoon echt zo geil, oef! Iedereen die een pc heeft moet dit spel gewoon kopen, ookal draait ie gewoon niet, gewoon kopen![]()
Btw die dingen met die cirkelzagen erop zijn best fucked-up![]()
AMD Athlon 64 bit 3000+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT XGA, 512MB RAM (2x 256), 60GB HDD, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired Gigabit LAN, 4 in 1 card reader, nVidia 64MB Geforce FX Go5700quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Post je Acer specs eens, dan schat ik in oftie op de mijne draait...
-edit-
Laat maarS3
*Met gemengde gevoelens aan alle Half-Life spelende geeks denkt*
Ja, ook hoe dat blikje in het water beweegt. Echt realistisch gewoon. En in het begin heb ik ook een krat of een fles gepakt, en naar zo'n combine gegooid.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[afbeelding]
Deze als begin menu. Je hoort dat water om je heen, en dan komt er opeens een helicopter over je beeldscherm heen. Het lijkt gewoon net echt![]()
47,5 Euro bij GCshop.nlquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:04 schreef Disorder het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om ¤60 voor een spel neer te leggen, hoe goed het ook is.
Dude, nu wete ik het weer. Mijn huisgenoot heeft dat geshit ook gehad. Er staan wel degelijk drivers op de CD zonder dat je compleet hoeft te reinstallen. Maarja dan blijft natuurlijk het probleem dat die drivers outdated zijnquote:
Ja klopt inderdaad, maar dat schiet verder ook niet op om de oude opnieuw te installeren, als de drivers het probleem zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dude, nu wete ik het weer. Mijn huisgenoot heeft dat geshit ook gehad. Er staan wel degelijk drivers op de CD zonder dat je compleet hoeft te reinstallen. Maarja dan blijft natuurlijk het probleem dat die drivers outdated zijn
Ok ik heb jou drivers geprobeerd en ze werken gewoon in xp.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dude, nu wete ik het weer. Mijn huisgenoot heeft dat geshit ook gehad. Er staan wel degelijk drivers op de CD zonder dat je compleet hoeft te reinstallen. Maarja dan blijft natuurlijk het probleem dat die drivers outdated zijn
Is inderdaad zeer mooi. Vooral als die heli overkomt. Maar in het begin had ik een ander beginmenu. Dan hoor je volgens mij het radiocontact van een Combine.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[afbeelding]
Deze als begin menu. Je hoort dat water om je heen, en dan komt er opeens een helicopter over je beeldscherm heen. Het lijkt gewoon net echt![]()
Als die niet werken, kijk eens hierquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:08 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, maar dat schiet verder ook niet op om de oude opnieuw te installeren, als de drivers het probleem zijn.
IK ben nu bezig met de drivers die jij gaf.
Zoals ik al eerder poste; dat werkt niet:quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Continu anyway?
quote:Na het drukken op "continue anyway" bij de waarschuwing van een te oude driver (heb al 8 keer de nieuwste driver voor de Geforce Fx Go5700 geïnstalleerd maar hl2 ziet hem niet) , staat er "preparing to play half-life 2..." als die weg is ratelt de dvd speler alleen even (25 seconden) en dan stopt het hele zooitje ermee (geen meldingen, geluiden, schermpjes, niets).
Bedankt voor de link, maar als ik op dat zip iccontje klik gebeurt er niks meer dan laden, laden en nog eens laden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als die niet werken, kijk eens hier
Ik ben begonnen op normal, is altijd leuker dan easy, dat i kvroeger ook altijd koos. Je gaat dan te snel door het spel heen. Nu heb je tenminste geode tegenstand. Denk dat ik eerst normal uitspeel en daarna alsnog hard doe.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef MajesticZ het volgende:
hhhmm.. ik raad jullie allen aan niet op easy HL 2 te spelen... je geraakt hierdoor veel te snel door het spel![]()
Of komt dat doordat ik al vanaf 9 uur bezig ben (A)
Eigen schuldquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef MajesticZ het volgende:
hhhmm.. ik raad jullie allen aan niet op easy HL 2 te spelen... je geraakt hierdoor veel te snel door het spel![]()
Hoe ver ben je dan al? Ik ben iets over 2 uur begonnen op medium en ik ben nu bij het begin van Chapter 4. Heb wel een pauze van iets meer dan een kwartier er tussen gehad. Maar je kan als het goed is tussendoor gewoon de moeilijkheidsgraad omhoog zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef MajesticZ het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef MajesticZ het volgende:
hhhmm.. ik raad jullie allen aan niet op easy HL 2 te spelen... je geraakt hierdoor veel te snel door het spel :'(
Ok, de link werkt nu in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:28 schreef Quarks het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar als ik op dat zip iccontje klik gebeurt er niks meer dan laden, laden en nog eens laden.
Hij linkt naar: http://cdgenp01.csd.toshi(...)wnloads/qg15vidx.exe
En die werkt niet echt
edit: ook via de bijbehorende toshiba site krijg ik een operation timed out.
Helaas, ook met die drivers geeft hl2 nog steeds de melding en werkt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ok, de link werkt nu in ieder geval.
Even proberen.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:59 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje.. hoe loopt het spel een beetje als je dit hebt:
Pentium 4, 2.4 ghz
512 MB ram
Nvidia Gforce 4 MX 420 (64 mb ram)
79 gig vrije ruimte..
Nou en.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens een gast op T.net is de EMPORiO release fake.
Had je net zo goed kunnen de collectors edition kunnen pre-orderen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:46 schreef basalphenaar het volgende:
Net naar Alkmaar geweest om de game te kopen samen met m'n moeder. Krijg 'm pas 5 december, maja ik kan wel wachten. Kreeg zelfs twee HL-2 t-shirts gratis van die aardige E-plaza verkoper
nou ik ben al 4 uur bezig en heb chapter 1 nog niet eens af :')quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:26 schreef MajesticZ het volgende:
hhhmm.. ik raad jullie allen aan niet op easy HL 2 te spelen... je geraakt hierdoor veel te snel door het spel :'(
Dan doe je echt iets goed verkeerdsquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Vampz het volgende:
[..]
nou ik ben al 4 uur bezig en heb chapter 1 nog niet eens af![]()
edit: dulghar dat duurt iid heel lang, gewoon blijven wachten
Ik merk het, maar er zit voortgang in... Maar ik wil spelen!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Vampz het volgende:
[..]
nou ik ben al 4 uur bezig en heb chapter 1 nog niet eens af![]()
edit: dulghar dat duurt iid heel lang, gewoon blijven wachten
Yup, waren Call of Duty bestanden...quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens een gast op T.net is de EMPORiO release fake.
Daar mag je je meisje erg dankbaar voor zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:08 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb em net van mn meisje gehad, alvast voor sinterklaasben nu steam aan t updaten
Je moet ook perse Counterstrike installeren. Ik weet niet of je die hebt uitgevinkt. Zo ja, dan moet je hem alsnog aanvinken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef S4ndro het volgende:
Ik heb het spel net gekocht en gelijk na thuis komen begonnen met installeren, maar krijg nu deze fout melding![]()
Heb het al meerdere keer opnieuw geprobeerd.
[afbeelding]
Weet iemand wat te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon wachten. Duurt een tijdje eer hij voorbij dat punt is.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:27 schreef Kreator het volgende:
Moest ik nog wat doen als de installatie al een tijdje op ongeveer de helft staat bij het unlocken van de files of moet ik gewoon blijven wachten?
Okay, thx. Ongeduldig na het de godganze dag lezen van de verhalen hier...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee gewoon wachten. Duurt een tijdje eer hij voorbij dat punt is.
wachtenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:27 schreef Kreator het volgende:
Moest ik nog wat doen als de installatie al een tijdje op ongeveer de helft staat bij het unlocken van de files of moet ik gewoon blijven wachten?
dit had ik ook, counter strike source ook kiezen om te installeren anders krijg je ditquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef S4ndro het volgende:
Ik heb het spel net gekocht en gelijk na thuis komen begonnen met installeren, maar krijg nu deze fout melding![]()
Heb het al meerdere keer opnieuw geprobeerd.
[afbeelding]
Weet iemand wat te doen?
de afgelopen 12 uur was bij mij shift toch echt rennenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:14 schreef ErikN het volgende:
mja maar shift werkt niet hij blijft dan hetzelfde tempo lopen
te triest van dat steam gebeuren dan...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
unlocken wil niet.. servers busy
probeer t morgen wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt
Ik heb hem ook daar besteld. En ik had hem vanmorgen binnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Frasier het volgende:
Leuk man, bestel je 'm bij GCshop denk je 'm op de dag van de release binnen te hebben. Kijk ik net op de mat, nee hoor. Godverdomme, ik had 'm net zo goed in de winkel kunnen halen
.
hehe, doet me denken aan de begindagen van Steam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb em nu geunlocked en probeer em te starten..
dan staat er preparing to play hl2...
dat duurt een tijdje
scherm verdwijnt
pc ratelt heel lang
en dan...
nix...
moet ik nog langer wachten de eerst ekeer dat ik em wil starten?
Wanneer had jij 'm besteld dan? Bij mij staat ook de status sinds gister al op 'verzonden'.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef Mazora het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daar besteld. En ik had hem vanmorgen binnen![]()
Had je ze niet ff kunnen resizen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:41 schreef TheGHunter het volgende:
Het is en blijft een supergame
wat screens van mijn kant:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn al geresized, van 1280 naar 800, leek me wel klein zatquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Had je ze niet ff kunnen resizen..
Mensen, als je geen zin hebt om te resizen, post dan alleen het linkje.
Pagina laden duurt erg lang zo.
Daar hebben ze wel een halve dag over gedaan....quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:02 schreef wise het volgende:
inmiddels gekraakt :| door emporio
jij wordt nog druk... half-life 2... gta.. en zag je volgens mij ook voorbij flitsen in need for speed underground 2..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jezus, geef ik een link waar je het kan downen ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Baris het volgende:
-edit-
Lezen
Nou, GTA heb ik nu uitgespeeld, alhoewel nog geen 100% natuurlijk, maar met HL 2 erbij is het best ff ballanceren met studie en sociaal leven inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
jij wordt nog druk... half-life 2... gta.. en zag je volgens mij ook voorbij flitsen in need for speed underground 2..
Misschien wordt je CS geupdate.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:27 schreef Wutangtony het volgende:
heeft iemand al counter strike gespeeld dan?
Als ik het aanzet, dan staat er: je kunt over dan en dan spelen.
IETS meer info MAG wel... Ik download helemaal niks als ik niet zie of lees wat het is...quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:26 schreef Thoor het volgende:
Half-life 2 mod:
The Cats Cry (29 MB)
Is beta..dus
Dat was ook gewoon de afspraak: HL2 gratis bij bepaalde videokaart.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:40 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon maar begonnen met een versie te downloaden en nu blijkt je ATI coupon niet genoeg voor die versie?
Mmm dat is wel een idee zo'n extra cooling op de GT. Want dat is het toch? Ik heb iig nog geen last gehad van warmteproblemen al is de GPU core temp gemiddeld zo'n: 57C. Maar dat schijnt normaal te zijn voor een 6800 GT.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef TripleM het volgende:
Nou, van de genoemde problemen heb ik gelukkig geen last gehad. Kwam thuis, heb Steam gestart, ben naar beneden gegaan, heb m'n videokaart verbouwd en nu kom ik terug en ik kan gewoon spelen. Heb het introscherm al gezien, maar ik ga even m'n 6800 GT installeren en het nog es proberen
Als jij iets koopt dan wil je ook gewoon kunnen spelen wanneer JIJ wil, en NIET alleen wanneer de steamservers vrij genoeg zijn...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nou poeh hey, wat een gezeik allemaal. Gewoon even moeten wachten tot je het spel kunt spelen, sjongejonge waar ZIJN ze mee bezig bij Valve!
dat had ik dan weer opgeschoven naar donderdag en vrijdagquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef TripleM het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook twee dagen vrijgenomen van m'n werk
Half-Life 2verlof.
Muhahaha.
quote:This just in from Jess Cliffe:
Half-Life 2 is available now for purchase and to play. Those who pre-purchased their copy via Steam may access the game by double-clicking on the Half-Life 2 icon in their Steam Games directory. To purchase your copy via Steam, please visit www.steampowered.com.
We hope you enjoy it!
Thought this moment would never come, didn't you?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef ia het volgende:
Weet iemand hoe je verder komt, als je net het station uit komt??
Ik kom nergens door die deurtjes heen:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je daar al vastloopt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Crowbar in zijn reet kan ie krijgen, holle woorden en toparrogantie...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:41 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
sparen/werken/bijhoeren, systeem upgraden en spel kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:43 schreef H4ze het volgende:
Arggg ik wil 'm ook spelen. Maar ik ga 't er toch niet op wagen om 'm te kopen.
gezien mijn gare 1.6ghz, 256mbram en geforce2 videokaart![]()
![]()
Niemand die weet wat dit is?? of hetzelfde probleem heeft?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:34 schreef vincend het volgende:
ik ben vanmiddag *ook* naar alkmaar geweest om hem te halen.
(was 5 euro goedkoper bij mediamarkt btw)
installen ed. ging goed.
maar als ik hem nu wil spelen krijg ik deze fout :
----
Runtime Error
Program : (map waar hl2 is geinstalld/Hl2.exe)
Abnormal program termination
------
en dan doet ie gewoon niets meer..(pc wel, spel niet)
ik heb een
AMD 2600+
Geforce FX 5200 128 MB
512 MB geheugen.
dit is voor mij een onbekend probleem..iemand die een oplossing weet?
Nou, als je de oude CS erbij pakt is het een aardige verbetering.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef Woffel het volgende:
HL2 is echt wel puik, alleen jammer dat cs source zo lelijk is![]()
1024x768quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:01 schreef xFriendx het volgende:
En ik ben er weer. Mijn vrees over de cd-key was ongegrond. Alles deed het in 1x. Steam installeren, Half Life 2 installeren, registreren, die files vrijgeven in een minuut of 7-10. Ik heb dus geen gelul gehad. En spel ziet er dik vet uit. Helaas kan ik maar tot 1024x860 (860 toch?) Mijn nieuwe 19 inch monitor met vlakke beeldbuis is nog niet binnen![]()
Ook gelukkig geen sp2 update![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |