Dat is erg klote...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:43 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Ik ben na 2 jaar weggeweest te zijn, onder een andere naam terug...
ik was hier even de topics aan het lezen en kennelijk ben ik dus zekerrrrrrrr niet alleen.
Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds afgelopen maandag na 5 jaar mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Ik ben 30, zij 24. Ik kende haar van toen ze 19 was en heb haar zien groeien van meisje naar vrouw. Ze heeft altijd problemen gehad, de eerste 2 jaren op school, en de laatste jaren met werk.
We hebben alle problemen steeds samen opgelost en nu ze bijna vast werk heeft, laat ze me gewoon zitten. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze 5 jaar opgeeft voor iemand die ze amper 1,5 maand kent. Begin november heeft ze voor de eerste keer met die kerel gekust. En ik wou het haar vergeven. Ik heb in november heel veel proberen te doen om onze relatie te redden. En ze heeft me wel 1000x gezegd dat ze voor mij koos, dat ze me nooit zou laten vallen, en vorige week maandag was het zover. Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...
Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter dan vorige week. Love hurts, Shit !
Hmm, net gedaan. Eerlijk gezegd dat ik het heel erg moeilijk vond, dat ik waarschijnlijk in tranen zou uit barsten en/of heel bot tegen d'r zou zijn, terwijl ik dat helemaal niet wilde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ga ik d'r maar voorstellen denk ik. Dankjewel.
Is dat zo? Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm, net gedaan. Eerlijk gezegd dat ik het heel erg moeilijk vond, dat ik waarschijnlijk in tranen zou uit barsten en/of heel bot tegen d'r zou zijn, terwijl ik dat helemaal niet wilde.
Zegt ze dat "eens de eerste keer moet zijn" (dat we elkaar weer zien).
En zelfs als het wel zou 'moeten', onthou gewoon dat het 'your call' is! Alleen als jij er aan toe bent. Zij heeft daarin op dit moment even niks meer te zeggen! Het gaat om jouw gevoel!quote:Ik weet het niet meer
Ze heeft wel gelijk, maar ik ben zo bang dat als ze weer voor me staat ik d'r weer hoor, zie en voel dat ik d'r dan terug zou willen, terwijl ik dat bewust besloten heb niet te willen. Argh.
Stand van zaken nu: "we praten er nog over" We zullen zien. Ik houd jullie wel op de hoogte![]()
Weet ik wel, ik heb nu ook gevraagd dat ze me met rust liet. Ik kreeg vorige week nog sms'jes van haar "hoe gaat het met je..." Tja wat denk je ???quote:@ DFLC. Klote, ik kan niks zeggen, behalve dat het rot is en je moet besluiten je niet nog meer door haar moet laten kwetsen dan ze nu al gedaan heeft.
Hoi hoi DaFunLovinCriminal,quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:43 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Ik ben na 2 jaar weggeweest te zijn, onder een andere naam terug...
ik was hier even de topics aan het lezen en kennelijk ben ik dus zekerrrrrrrr niet alleen.
Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds afgelopen maandag na 5 jaar mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Ik ben 30, zij 24. Ik kende haar van toen ze 19 was en heb haar zien groeien van meisje naar vrouw. Ze heeft altijd problemen gehad, de eerste 2 jaren op school, en de laatste jaren met werk.
We hebben alle problemen steeds samen opgelost en nu ze bijna vast werk heeft, laat ze me gewoon zitten. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze 5 jaar opgeeft voor iemand die ze amper 1,5 maand kent. Begin november heeft ze voor de eerste keer met die kerel gekust. En ik wou het haar vergeven. Ik heb in november heel veel proberen te doen om onze relatie te redden. En ze heeft me wel 1000x gezegd dat ze voor mij koos, dat ze me nooit zou laten vallen, en vorige week maandag was het zover. Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...
Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter dan vorige week. Love hurts, Shit !
Ik weet niet of dat de juiste manier is. Ik heb geen hekel aan mijn ex en ik heb mezelf ook vaak afgevraagd of alles niet makkelijker zou worden als ik ontzettend kwaad op hem zou kunnen zijn. Misschien helpt het de een, en daar kan ik niet over oordelen, maar ik heb er zelf meer ' vrede' mee de gedachte dat dingen in het leven nu niet altijd gaan zoals je verwacht. Soms heb je geluk en soms heb je pech, maar in feite heb je er geen grip op als je geluk en tevredenheid laat afhangen van anderen. Het is heel moeilijk, en ik heb er ook lang over gedaan om te weten dat IK alleen verantwoordelijk kan zijn voor wat in er in MIJN leven gebeurt. Ik zal proberen (ook in relaties, zowel vriendschappelijk als in de liefde) toch altijd dicht bij mezelf te blijven en niet teveel toe te geven aan anderen maar om steeds alert te blijven op wat ik wil (hoewel ik altijd ervan overtuigd zal blijven dat welke relatie dan ook geven- en nemen is).quote:Op zondag 12 december 2004 14:51 schreef kloontje_ het volgende:
@DFLC:
Jouw verhaal is wat heviger dan dat van mij maar ik herken er vrij veel in ... tranen springen ook weer in m'n ogen, terwijl het alweer dik een jaar terug is.
Ook zij had na mij snel een vriend en ging daar (ook) heel snel mee samenwonen.
Ik had exact hetzelfde als jij ... 'zij komt d'r ongeluk nog wel tegen'. Want haatgevoelens nemen de overhand.
Het is gewoon klote, alles wat je hebt opgebouwd enzo ... dat is niet meer. Maar troost je inderdaad met het (mogelijke) feitdat zij zichzelf nog wel tegenkomt. Ik hoorde onlangs dat het carriere/school-technisch gezien slecht gaat met m'n ex ... en dat is dan misschien heel slecht maar van dat soort nieuws word ik blij.
Je weet nooit in hoeverre en hoe vaak ze nog aan jou zullen denken ... enige wat ik kan zeggen is succes met de periode die je tegemoet gaat en laat vooral weinig van je horen, ze blijven nl. wel nieuwsgierig dus gun ze dat niet.
Het is ook vaag en het enige dat ik je erover kan vertellen is mijn eigen ervaring hierin. Dat is geen ' universele manier', maar voor mij heeft het geholpen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:33 schreef kloontje_ het volgende:
@ Blinky:
Da's wel een leerzaam stukje tekst ... thanks voor de eye-opener.
Kortom, meer op mezelf en m'n eigen leventje focussen? Ik snap je verhaal, maar niet hoe ik het zou moeten bewerkstelligen. 'Dicht bij mezelf blijven', dat klinkt voor mij een beetje vaag ...
Het is altijd pijnlijk om dingen weer alleen te doen die je eerst altijd samen deed. Daar gaat tijd overheen. Maar er komt een moment dat je die dingen niet meer aan je ex koppelt, maar aan jezelf en dan weet je dat je op de goede weg zit. (Waarmee ik nu niet wil impliceren dat je op een verkeerde weg zou zitten: het is nu nog vreselijk vers en je bent nu nog bezig om te beseffen over is, daarna krijg je de fase van het verwerken, daarna het 'puinruimen en 'opnieuw' beginnen).quote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Zondag vandaag. Gisteren niet uitgeweest. Eindelijk eens alles met m'n ouders uitgepraat.
Ik weet wel dat ik nu aan mezelf moet werken en ben vastbesloten om dat te doen, maar nu is het allemaal zo moeilijk. Ben net even een wandeling gaan maken met de 2 honden van m'n ouders.
Dat deden we altijd samen. Ik ben langs de velden gelopen waar we altijd liepen met de honden en ik voelde me zo raar. We zijn er zo vaak samen gaan wandelen, en nu liep ik daar alleen met die honden, ik voelde me zo wezenloos hé...
Zo meteen ga ik naar enkele vrienden thuis. Ze weten zo'n beetje wat er is gebeurd via MSN, maar zo meteen ga ik het ze in detail uitleggen. Ik ben precies een cassettespelertje. Elke dag hetzelfde verhaal. Altijd diezelfde reacties: ongeloof "ach die komt wel terug...." Pffieeeew, ik word er zo moe van hé...
@Blinky: ik weet dat ik haar niet mag haten, maar ze heeft de laatste maand ZWAAR met m'n gevoelens gespeeld, en dat heeft me zéér diep geraakt. Ik kan alleen maar hopen dat zij hetzelfde meemaakt, het is misschien niet mooi van mij, maar ik voel me zo. Ik denk niet dat ze weet welke pijn ze me heeft bezorgd...
quote:weet nooit in hoeverre en hoe vaak ze nog aan jou zullen denken ... enige wat ik kan zeggen is succes met de periode die je tegemoet gaat en laat vooral weinig van je horen, ze blijven nl. wel nieuwsgierig dus gun ze dat niet.
Klopt. En het erge is: de puzzel die je nu voor je hebt, daar is geen voorbeeld van. Mensen kunnen je hooguit vertellen hoe je volgens hen het beste de stukjes kunt neerleggen, maar JIJ moet het doen en JIJ moet de puzzel uiteindelijk in elkaar zetten. Uiteindelijk zul je versteld staan van het resultaat. En het beste zal zijn, dat je het uiteindelijk zélf hebt gedaan. Helpen is oké, maar jij bent degene die aan het puzzelen zal blijven.quote:Op zondag 12 december 2004 17:47 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
@Kloontje
[..]
@ Blinky,
ik weet perfect wat je bedoeld en wat je probeert uit te leggen. En misschien dat ik dat over enkele maanden beter kan begrijpen. Het is als een puzzel van 1000 stukken die je perfect klaar had, en die compleet overhoop werd geschopt. Maar elke dag zal ik proberen stukje voor stukje weer bij elkaar te laten passen tot m'n puzzel klopt. Heel erg bedankt voor je moeite en steun, ik apprecieër het echt heel erg, thanx !ps: ik laat zeker weten hoe het verder gaat...
inderdaad de eerste tijd zal je het best kwaar hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Zondag vandaag. Gisteren niet uitgeweest. Eindelijk eens alles met m'n ouders uitgepraat.
Ik weet wel dat ik nu aan mezelf moet werken en ben vastbesloten om dat te doen, maar nu is het allemaal zo moeilijk. Ben net even een wandeling gaan maken met de 2 honden van m'n ouders.
Dat deden we altijd samen. Ik ben langs de velden gelopen waar we altijd liepen met de honden en ik voelde me zo raar. We zijn er zo vaak samen gaan wandelen, en nu liep ik daar alleen met die honden, ik voelde me zo wezenloos hé...
Zo meteen ga ik naar enkele vrienden thuis. Ze weten zo'n beetje wat er is gebeurd via MSN, maar zo meteen ga ik het ze in detail uitleggen. Ik ben precies een cassettespelertje. Elke dag hetzelfde verhaal. Altijd diezelfde reacties: ongeloof "ach die komt wel terug...." Pffieeeew, ik word er zo moe van hé...
@Blinky: ik weet dat ik haar niet mag haten, maar ze heeft de laatste maand ZWAAR met m'n gevoelens gespeeld, en dat heeft me zéér diep geraakt. Ik kan alleen maar hopen dat zij hetzelfde meemaakt, het is misschien niet mooi van mij, maar ik voel me zo. Ik denk niet dat ze weet welke pijn ze me heeft bezorgd...
Laat effe weten hoe het was. Ben benieuwd in jouw plaats.quote:Sjoewe scheit bijna in z'n broek van de zenuwen voor vanavond...[/me]
Iik weet echt niet wat ik moet verwachten, ik hoop maar dat ik niet bot ga lopen doen, en dat zij me vooral geen knuffel of iets dergelijks wil geven.
Jep, vooral leuk rond de feestdagen. Ieder moment dat ik alleen ben, sla ik weer aan het piekeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:48 schreef Uiruru het volgende:
Tarot en Dafunlovincriminal... ik weet precies wat jullie bedoelen.
Ik heb veel kennissen en zelfs een paar echte vrienden. Als ik wil ben ik geen moment alleen maar ik voel me zo eenzaam en alleen. En het wordt alleen maar erger lijkt het wel.
Ik heb je in dat topic ook een reactie gegeven.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:22 schreef Radjwantie het volgende:
Ik ga vanaf nu ook dit topic volgen.
Dit is overigens mjn verhaal: Hoe vergeet ik mijn ex waar ik een kind mee heb?
Nee inderdaad. je kan beter wat afleiding zoeken. Ik ben vanplan om op thaiboksen te gaan, dan ben ik er zeker van dat ik iedere avond door de week wat te doen heb, ipv op msn tegen haar naam aan te gapenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ondertussen zit ik al 3 weken werkloos thuis, te verzinnen wat ik in godsnaam met mijn tijd aanmoet. Maakt het er nog steeds niet makkelijker op, maar ik red mezelf aardig.
Probeer eens te kijken of je iets van vrijwilligerswerk kunt doen?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ondertussen zit ik al 3 weken werkloos thuis, te verzinnen wat ik in godsnaam met mijn tijd aanmoet. Maakt het er nog steeds niet makkelijker op, maar ik red mezelf aardig.
Ik heb het gezien, dankje!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb je in dat topic ook een reactie gegeven.
Knap dat je het allemaal zo aanpakt hoor.
als je zo blijft denken, zal je dat gevoel inderdaad nooooooooooooooooooit kwijtgeraken. Maar ja, als je jezelf daar beter mee voelt, verdrink jezelf dan maar in je eigen verdrietquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:38 schreef Tarot het volgende:
Ik heb vanacht weer heel intens van haar gedroomd.... een nachtmerrie bijna. Ik voel me nu weer net zo depressief als de dag ik haar voor het laatst zag. Ik weet uit ervaring, dat zolang ik het me haar kan herinneren zal ik dit gevoel niet kwijtraken en weet dat het bij mij altijd langer dan 5 jaar duurt voordat erover heenkom. Ik begin te twijfelen of ik wel weer zo lang kan wachten.
Dit is natuurlijk niet heel handig he... Zo wordt loslaten ook wel heel erg moeilijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:36 schreef Vigile het volgende:
Daar komt nog bij dat haar familie dit ook ontzettend hoopt, ik ben daar bijv. 1e kerstdag ook heel de dag thuis geweest, zoals het vroeger zou zijn geweest (mijn ex was er die dag niet)... Dit alles maakt dat ik haar nóg veel meer mis.....
nee, maar dan hier komen zagen met de attitude van een oude versleten natte keukenhanddoek vind ik echt zielig. Dat hij er over droomt, kan hij niet veel aandoen, maar hoe hij er mee omgaat werkelijk wel!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar als je erover blijft dromen... Ik voelde me sinds de laatste 2 dagen pas weer goed eigelijk. Nieuwe hobby gevonden, we zijn met een paar vrienden iets aan t ondernemen, en ik voelde me gewoon goed. Maar ik heb vanacht ook weer over haar gedroomd, 2x zelfsEn ik voel me nu ook gewoon weet kut, ookal ben ik de hele tijd met andere dingen bezig om eroverheen te komen... Meer werken, meer sporten, nieuwe hobby enz
Zo'n dromen, daar kun je nieteens iets aan doen
mua... ik heb ergere posts gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:
nee, maar dan hier komen zagen met de attitude van een oude versleten natte keukenhanddoek vind ik echt zielig. Dat hij er over droomt, kan hij niet veel aandoen, maar hoe hij er mee omgaat werkelijk wel!
Dat hoeft niet per se een probleem te zijn, maar het maakt het vaak wel een heel stuk moeilijker.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:00 schreef WpuntNL het volgende:
maar het helpt ook niet echt als je nog wel met elkaar zit te smsen en af en toe eens belt... dan kan ik die afstand niet creeeren.... stompzinnig genoeg....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef N-joy het volgende:
Ik heb nu bijna 2 maanden geen contact meer met mijn ex en nog steeds is hij de reden dat ik slecht slaap. Nog steeds is hij de reden dat ik een steek voel als ik verliefde stelletjes zie.
Omdat het maar 5 maanden was (maar zo heftig), heb ik geen tastbare herinneringen. En net daarom doet het al pijn bij een simpel woordje, een stom liedje, zelfs een bepaalde winkel of kledingstuk. Het feit dat er niets was, geen kleine knuffeldingetjes, liedjes of symbolen, zorgt ervoor dat ik me vastklamp aan alledaagse dingen- en net dan blijft het vers.
En dat frustreert me, want ik zoek overal afleiding in, ik spreek belachelijk veel af, mijn weekplanning zit continu vol, en toch, zo gauw ik ergens alleen ben (dus als ik in slaap wil komen), ligt het als een baksteen op mijn maag zachtjes te duwen.
Ik vind het wel weer tijd worden voor een rebound, maar emotioneel gezien vreet het nog steeds aan me.
Hij heeft er zelf overigens minder moeite mee. Voor hem zat het allemaal niet zo lekker, dus hij voelt zich nu beter. Voor mij is het des te gekker, want een reden om het uit te maken kon hij niet aanwijzen. Misschien dat dat ook meespeelt. Kon ik maar vreselijk boos worden, maar ik begrijp het gewoon niet. En omdat ik het zo druk heb, kan ik het bij niemand kwijt -wil ik ook niet eens, want wat stel ik me eigenlijk aan, met mijn 5 maanden fling.
Ik knik van herkenning bij echt elk woord dat je typt....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:46 schreef N-joy het volgende:
heb ik al geprobeerd, lucht inderdaad op voor een uurtje.
De volgende avond zelfde verhaal.
Hij is geen lul omdat hij het uitmaakte, hij voelde zich er niet prettig bij. Nouja, dan is dat inderdaad maar beter. Ik kan gewoon niet boos op hem worden, omdat ik hem erin kan tegemoet komen (tot op zekere hoogte). Het is gewoon frustrerend op zich, en daarom blijft het een open wond.
Behalve hierquote:Rotmannen.
Het enige verschil wat ik tussen ons zo kan vonden is ik destijds 6 maanden heb samengewoond met hem. Ik kan ook niet boos worden (nog steeds niet) op hem. Ik ben hooguit teleurgesteld, anderhalf jaar later. Ik denk niet dat ik het ooit kan loslaten en ik probeer het ook niet eens meer. Ik leg me erbij neer en accepteer dat ik er heel soms nog wakker van lig, of dat ik weeig en verdrietig word als ik iets herkenbaars zie, voel of meemaak. Ik denk dat het altijd de vraag blijft hoe het anders was gegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef N-joy het volgende:
Ik heb nu bijna 2 maanden geen contact meer met mijn ex en nog steeds is hij de reden dat ik slecht slaap. Nog steeds is hij de reden dat ik een steek voel als ik verliefde stelletjes zie.
Omdat het maar 5 maanden was (maar zo heftig), heb ik geen tastbare herinneringen. En net daarom doet het al pijn bij een simpel woordje, een stom liedje, zelfs een bepaalde winkel of kledingstuk. Het feit dat er niets was, geen kleine knuffeldingetjes, liedjes of symbolen, zorgt ervoor dat ik me vastklamp aan alledaagse dingen- en net dan blijft het vers.
En dat frustreert me, want ik zoek overal afleiding in, ik spreek belachelijk veel af, mijn weekplanning zit continu vol, en toch, zo gauw ik ergens alleen ben (dus als ik in slaap wil komen), ligt het als een baksteen op mijn maag zachtjes te duwen.
Ik vind het wel weer tijd worden voor een rebound, maar emotioneel gezien vreet het nog steeds aan me.
Hij heeft er zelf overigens minder moeite mee. Voor hem zat het allemaal niet zo lekker, dus hij voelt zich nu beter. Voor mij is het des te gekker, want een reden om het uit te maken kon hij niet aanwijzen. Misschien dat dat ook meespeelt. Kon ik maar vreselijk boos worden, maar ik begrijp het gewoon niet. En omdat ik het zo druk heb, kan ik het bij niemand kwijt -wil ik ook niet eens, want wat stel ik me eigenlijk aan, met mijn 5 maanden fling.
Rotmannen.
Er zit ook gewoon niets anders op, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het enige verschil wat ik tussen ons zo kan vonden is ik destijds 6 maanden heb samengewoond met hem. Ik kan ook niet boos worden (nog steeds niet) op hem. Ik ben hooguit teleurgesteld, anderhalf jaar later. Ik denk niet dat ik het ooit kan loslaten en ik probeer het ook niet eens meer. Ik leg me erbij neer en accepteer dat ik er heel soms nog wakker van lig, of dat ik weeig en verdrietig word als ik iets herkenbaars zie, voel of meemaak. Ik denk dat het altijd de vraag blijft hoe het anders was gegaan.
Daar kom je nooit achter. Gelukkig laat ik me er niet meer door meeslepen en zorg ik ervoor dat ik de dingen doe die ik leuk vind.
Het is logisch en menselijk. Ik denk dat je dat pas achteraf voor jezelf kunt uitmaken.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:03 schreef N-joy het volgende:
Of is dat masochistisch..?
Ik nooit bang voor iemand geweest in mijn leven, maar nu ben ik bang om haar tegen te komen. Ze heeft haar leven inmiddels waarschijnlijk weer op poten zonder mij...... en hoewel ik haar alle geluk wens, doet het me pijn om haar gelukkig te zien zonder mij. Want andersom is het niet zo.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:03 schreef N-joy het volgende:
[..] Ik denk dat ik over een week of twee (ik zie er nu afschuwelijk uit, haha) toch maar even iets afspreek,omdat ik gewoon zeker wil weten dat het ook ècht nooit meer goed komt. Of is dat masochistisch..?
ontzettend herkenbaar.... ik heb inmiddels wel begrepen dat het beter is om te leren praten... "het schijnt goed voor je te zijn" ofzo.... ik begin er zelf steeds minder moeite mee te krijgen... al is het echt maar een heel select clubje wat zo ver door mag dringen hoor....quote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik nooit bang voor iemand geweest in mijn leven, maar nu ben ik bang om haar tegen te komen. Ze heeft haar leven inmiddels waarschijnlijk weer op poten zonder mij...... en hoewel ik haar alle geluk wens, doet het me pijn om haar gelukkig te zien zonder mij. Want andersom is het niet zo.
Je ziet in de films wel vaker van die rustige zwijgzame mannen, de silent type. Iemand die niet makkelijk over zn problemen kan praten. Het is als een donker of tragisch geheim dat hij bij zich draagt.
Er zijn mannen die hun hele gezin kwijtraken... hun vrouw en kinderen weggevaagd in één ongeluk. Dat ze nog weinig hebben om voor te leven .... en het enige dat ze nog kunnen doen is overleven. Hoe scheef de vergelijking ook lijkt, zo voel ik me in het dagelijks leven.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En ondanks dat ik dat wel wist is dit voor mij toch wel de ultieme bevestiging. En dat voelt eigenlijk best heel goed. Dat ik niet toch nog steeds af en toe denk 'had het maar, en was het maar'... Ik weet gewoon dat dat wat we hadden prachtig was, maar dat het nu niet meer zo is, is gewoon goed.
Ik heb al die tijd zonder hem gekund, ook toen hij me niet terug wilde...quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
ik kon gewoon zonder hem, ik wist dat hij me miste en ik voelde me gesust, zo van yeah![]()
.
samen uitgemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hoelang hebben jullie iets gehad dan ? En wie heeft het toen der tijd uitgemaakt ?
Ja... ik weet wel wat je bedoelt. Eigenlijk zou je een soort verplichte vrije periode moeten nemen om te verwerken. Het is alleen klote dat je daar pas achterkomt als het zoveel weken verder is.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:23 schreef Tranceptor het volgende:
Met de ene ex heb je meer moeite om het los te laten dan bij de ander en je moet een manier vinden om EN je rust te nemen na een relatie voor het verwerken EN toch ook verder te gaan met je leven. Die twee willen nog wel eens elkaar in de wielen rijden.
Dat schijnt menselijk te zijn. Soms zeggen exen dingen waarvan je weet dat ze niet waar zijn, gewoon omdat je ze op dat moment beter kende dan zij zichzelf, omdat dat uit zoveel dingen blijkt.... ik denk dat zij op zich dan ook dingen gaan zoeken om voor zichzelf te justificeren dat je 'het' niet bent/was.quote:Ik gun al mijn exen uiteindelijk het beste, maar het blijft een vervelend gezicht ze supergelukkig te zien zijn zonder je. Er zijn momenten waarop ik echt moeite heb dingen los te laten en het hele gebeuren achter me te laten en er zijn momenten waarop ik denk dat het maar beter is. Uiteindelijk had ik naar mijn gevoel gewoon iets moois met het laatste meisje waar ik bij was en ik weiger me dat door haar woorden af te laten nemen alsof het niet wederzijds was. Ik herinner me ook vele momenten waarop zij zelf heeft laten blijken (zonder enige situatie waarin dat verwacht werd of normaal was) toch ook gek op mij geweest te zijn.
quote:Kortom: ik probeer het positieve klakkeloos mee te nemen en het negatieve te begrijpen en te verwerken.
Afleiding helpt volgens mijn altijd maar het moet de juiste afleiding zijn.quote:Gelukkig vreet dat aardig wat energie zodat ik niet teveel tijd heb om na te denken. Verder gaat die nieuwe houding tot nu toe heel goed en kost het me meer moeite die oude houding op te houden dan die nieuwe toe te passen...
Jah... ik wil idd ook niet genoegen nemen met de helft of driekwart.quote:Al met al zijn er vooral ups en downs nu en de ups begin langzaam de overhand te nemen. Er schuilt vast ergens op deze aardkloot iemand rond die het wel goed met me voorheeft en wel om me geeft op een onvoorwaardelijke manier. En zo niet, dan hoeft het van mij ook niet.
Neva,quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Neva het volgende:
ik heb er aan zitten twijfelen en zal misschien wel nare reacties krijgen hier op.. maar toch..
Ik heb een relatie achter de rug met iemand waar ik tot op heden nog zielsveel van houdt.. de breuk is gemaakt met de gedachte dat we veel van elkaar houden en we een toekomst willen maar.. we aan onszelf moeten werken vooral ik.. nu heeft hij vrij kort erna een stomiteit begaan en dus een korte relatie gehad.. met uitgerekend die persoon die ik tot op het bot toe haat..
De situatie in de vrienden groep is er alles behalve beter op geworden al is die relatie al snel over gegaan.. het is een twee strijd tussen haar en mij.. geen enkel heeft problemen met haar en even goed niet met mij.. dus een keus komt er niet.. vind ook niet dat ik ze dat mag stellen..
Nu is er dus een verjaardag en iedereen wil komen maar die en die kunnnen mekaar niet hebben die kan die combinatie niet aan etc..
Omdat de jarige job geen keus wil maken hij er het meest nog buiten de gehele situatie staat heb ik evenals het vorige jaar zelf maar een keus gemaakt dat ik dan maar weg blijf.. boos en verdrietig dat het zo moet lopen weer en dat ondanks de haat gevoelens naar elkaar de andere dame niet het beetje respect kan opbrengen wat ik vorig jaar deed..
Nu is de ex boos op me omdat ik mijn mond voorbij had gepraat enzo.. had wienig keus voor mijn gevoel maar de situatie is er niet beter op geworden.. ik wordt dood ongelukkig van de situatie.. en sta op het punt om dan gewoon maar met allen te breken.. wat ik eik niet wil want ik geef zielsveel om ze.. en met name mijn ex... hier iemand enig advies/tips.. want ik wordt er niet vrolijker op en zie gewoon geen uitwegen meer..
als dit hier niet thuis hoort haal ik het weer weg,..
Aelalcallorgan.. het feit dat je op fok registreert om zo jammerlijk te gaan doen tja.. je daden zeggen genoeg..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:34 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Neva,
Ik zou je positie op !fok niet willen ondermijnen aangezien je kennelijk met 'simpele woorden' wat nieuwe vriendjes hebt gemaakt.
Maar meisje, ik moet zeggen dat je jezelf weer eens hebt overtroffen. Op het moment dat ik denk je op je naiefst te hebben meegemaakt, weet je me weer eens te verbazen. En dank je, voor dit smakelijke stuk, de glimlach die je me hiermee onttrekt in deze ietswat koude wintermaanden doet me goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |