Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds begin deze maand, na 5 jaar, mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...
Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter !
Maar nu met de kerst mis ik haar natuurlijk ENORM. Heb gisteravond anderhalve fles rode wijn leeggewipt en een paar jointjes gerookt. Om 22u30 gaan slapen, ik kon het niet meer aan. Overal "merry Christmas", lichtjes in de winkelstraten, romantische muziek, druk in de zaak waar ik werk. Het was me gisteravond echt TEVEEL... Vandaag fijn met m'n ouders lekker gegeten, maar ook vandaag mis ik ze verschrikkelijk. Ga nu vandaag de hele dag keihard werken. (Heb veel te doen voor m'n bijberoep) en door te werken vergeet ik de pijn. Aan alle lotgenoten op deze dag: STERKTE en aan al de anderen: Ik HOOP uit de grond van m'n hart dat jullie dit niet hoeven mee te maken !