abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24186238
Nog meer slachtoffers van relatiebreuk deze kerst? Dit is jouw topic, om samen met je soortgenoten er toch nog wat van proberen te maken. Deel je ervaringen, of start nieuwe.

Mijn relatie is afgelopen zaterdag eigenlijk al tot een einde gekomen, maar we hebben deze week nog onderhandeld over de toekomst. Sinds vanmiddag is het duidelijk dat we geen toekomst hebben. Daar gaat 3,5 jaar.

Wie zit er meer met een gebroken hart vlak voor of tijdens kerstmis? Kom luchten. Ook al is het leven wreed op ontelbare manieren, hier kunnen we uit wrakstukken een mooi topic bouwen voor degenen die uit ellende niet weten wat ze met kerst moeten doen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:29:00 #2
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24186451
Waar is een inschrijfformuliertje?
pi_24186635
Je hebt 'm net ingevuld
pi_24188163
Ik wil ook meedoen! Hoewel het al drie maanden uit is en ik op sommige momenten zie dat het eigenlijk beter is voor mij is het met deze dagen extra klote. Vooral als je weet dat je jongere broertje gezellig samenwoont en jij met je ouders zit opgescheept. (Die trouwens superlief en begrijpend zijn).
pi_24188481
Welkom! Vertel eens wat over haar....
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:33:25 #6
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24188998
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:36 schreef Alcyone het volgende:
Je hebt 'm net ingevuld
Da's mooi, ben ik aangenomen?
pi_24189047
Nu missen we nog een passend verhaal
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:42:39 #8
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_24189177
"The love of Christmas Past"
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:59:48 #9
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24192347

[ Bericht 45% gewijzigd door DarkElf op 25-12-2004 10:07:08 ]
weg
pi_24192367
Misschien meer iets voor R&P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_24192970
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:00 schreef HeatWave het volgende:
Misschien meer iets voor R&P.
Schup 'm moar als ge ut niet loaten kan
pi_24198472
Meldt.

En ook nog is knallende ruzie in dit kutgezin op eerste kerstdag dus het is dolle pret hier!!!
Ben blij dat er niet zoveel treinen rijden anders zou het wel heel verleidelijk worden
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:09:46 #13
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_24198839
Mijn relatie van 2 jaar is ook op de klippen gelopen in de nacht van donderdag op vrijdag

Erg onwerkelijk allemaal en bij deze wil ik ook het nummer 'It's gonna be a cold and lonely christmas without you' vervloeken...

Veel sterkte ook aan de andere lotgenoten...
Afrika Paprika
pi_24199641
meldt....2 jaar en 8 maanden...foetsie..weg..
pi_24199932
Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds begin deze maand, na 5 jaar, mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...

Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter !

Maar nu met de kerst mis ik haar natuurlijk ENORM. Heb gisteravond anderhalve fles rode wijn leeggewipt en een paar jointjes gerookt. Om 22u30 gaan slapen, ik kon het niet meer aan. Overal "merry Christmas", lichtjes in de winkelstraten, romantische muziek, druk in de zaak waar ik werk. Het was me gisteravond echt TEVEEL... Vandaag fijn met m'n ouders lekker gegeten, maar ook vandaag mis ik ze verschrikkelijk. Ga nu vandaag de hele dag keihard werken. (Heb veel te doen voor m'n bijberoep) en door te werken vergeet ik de pijn. Aan alle lotgenoten op deze dag: STERKTE en aan al de anderen: Ik HOOP uit de grond van m'n hart dat jullie dit niet hoeven mee te maken !
pi_24200082
Ik ben al meer dan anderhalf jaar vrijgezel, mopperkonten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24200155
ik ben ook totaal eenzaam deze kerst...
mn vriendinnetje zit in egypte...
dus vandaar....
pi_24200287
Voor het eerst in 8 jaar een kerst zonder vriendin.....

pi_24200313
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds begin deze maand, na 5 jaar, mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...

Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter !

Maar nu met de kerst mis ik haar natuurlijk ENORM. Heb gisteravond anderhalve fles rode wijn leeggewipt en een paar jointjes gerookt. Om 22u30 gaan slapen, ik kon het niet meer aan. Overal "merry Christmas", lichtjes in de winkelstraten, romantische muziek, druk in de zaak waar ik werk. Het was me gisteravond echt TEVEEL... Vandaag fijn met m'n ouders lekker gegeten, maar ook vandaag mis ik ze verschrikkelijk. Ga nu vandaag de hele dag keihard werken. (Heb veel te doen voor m'n bijberoep) en door te werken vergeet ik de pijn. Aan alle lotgenoten op deze dag: STERKTE en aan al de anderen: Ik HOOP uit de grond van m'n hart dat jullie dit niet hoeven mee te maken !
Ik had dit verhaal net zo goed zelf kunnen vertellen...

Sterkte!
pi_24200326
Het had een eenzame kerst kunnen zijn voor mij,
de Goden hebben echter anders besloten.

Tijd voor een andere nick, en POL en NWS uit de active topic list flikkeren !
pi_24200349
Huilies!
pi_24200386
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:41 schreef Eliminator20 het volgende:
Voor het eerst in 8 jaar een kerst zonder vriendin.....

Voor mij het eerst in 7 jaar zonder vriendin
pi_24200433
*Meldt.

Tis al 4 maanden uit maar zo nu en dan voel ik me er nog knap kut onder.
En deze dagen helemaal, voel me echt een beetje eenzaam terwijl ik genoeg familie en vrienden heb...

En dan ook nog verplicht gezellig doen terwijl je weet dat het de voorgaande jaren met je ex zo veel fijner was.
pi_24200447
Voor het eerst in 8 jaar, voor het eerst in 7 jaar, voor het eerst in 5 jaar zonder vriendin. Ik zou zeggen: Wees blij, ga naar de kroeg met je vrienden (of heb je die niet meer door je lange relatie?) zuip jezelf klem, ga achter de wijven aan maar ga niet zitten janken op een i-netforum.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24200455
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:52 schreef nozem het volgende:
Voor het eerst in 8 jaar, voor het eerst in 7 jaar, voor het eerst in 5 jaar zonder vriendin. Ik zou zeggen: Wees blij, ga naar de kroeg met je vrienden (of heb je die niet meer door je lange relatie?) zuip jezelf klem, ga achter de wijven aan maar ga niet zitten janken op een i-netforum.
Ahum.
Veel vrienden hebben inmiddels zelf ook een relatie en hebben het daar tijdens de kerstdagen druk genoeg mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')