Wat snel manquote:Op zondag 14 november 2004 21:51 schreef ranja het volgende:
Lul
Lullabelles
ehm waar jij net wat van hebt gekocht... adrien lull ofzo
Anal cunt
Kut Klose
quote:Op zondag 14 november 2004 21:48 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik drie lullen en twee kutten in bandnamen?
Met bonuskut. Eervolquote:Op zondag 14 november 2004 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]Dick Brave and the Backbeats Dr. Dick LUL Anal Cunt Nashville Pussy Pussycat
Ja, hier weet ik alles vanquote:Op zondag 14 november 2004 21:52 schreef bukgeit het volgende:
Wat snel man
quote:Op zondag 14 november 2004 21:56 schreef belsen het volgende:
Alles is weer geüpdate!
De nieuwe stand!
De geüpdate openingspost...
quote:Op zondag 14 november 2004 21:34 schreef belsen het volgende:
Welkom bij het Tweehonderdachtenzestigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
Ze zijn allemaal geridderd?quote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen:
Robbie Williams
Michael Jackson
Queen
the Rolling Stones
Cliff Richard
Of hebben ze allemaal iets met Millenium?quote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef ranja het volgende:
Robbie Williams
Michael Jackson
Queen
the Rolling Stones
Cliff Richard
Madonnaquote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef ranja het volgende:
Robbie Williams
Michael Jackson
Queen
the Rolling Stones
Cliff Richard
nee, niksquote:Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef Berkery het volgende:
on topic: heeft het iets met nummer 1 hits te maken
komt een klein beetje voorzichtig in de buurtquote:Op zondag 14 november 2004 22:48 schreef thaleia het volgende:
Eh, hebben een wassen beeld in de Londense afdeling van Madame Tussaud's?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef belsen het volgende:
Zie hier mijn FTR topic: Wendy het buurmeisje van...
Sinds gister bestaat er een britse Hall of fame met 10 acts daar in. De 5 die ik het eerst noemde zijn dooor het publiek (uit een shortlist) gekozen, de 2e 5 zijn aangewezen.quote:Op maandag 15 november 2004 10:34 schreef DaisyDuke het volgende:
de britse hall of fame?
DaisyDuke +1quote:Op maandag 15 november 2004 11:14 schreef DaisyDuke het volgende:
sepultura?
dat is het nietquote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef bartrid het volgende:
dat zou zo maar eens een echt Coil album kunnen zijn
Dat moet dan Blondie - plastic letters zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 13:14 schreef Berkery het volgende:
Iets van Blondie
quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat moet dan Blondie - plastic letters zijn.
Yep, en Bowie 1984.quote:Op maandag 15 november 2004 13:52 schreef Brombeer het volgende:
1983 - Jimi Hendix
Volgens mij heet dat nummer gewoon "End of a century" en hoort niet in het rijtje thuisquote:Op maandag 15 november 2004 13:56 schreef belsen het volgende:
2000 - Blur (End of a century)
over zijn dan nog:
Ayreon
Drivin'n'Cryin'
Marilyn Manson
Redd Kross
Dit jaartal klopt niet ...quote:Op maandag 15 november 2004 13:46 schreef ranja het volgende:
1816 - Motorhead
En Blur was toch ook fout?quote:Op maandag 15 november 2004 14:40 schreef Doc het volgende:
Blijven de geweldige bands Red Kross en DrivinNCryin over ...
Ik ben ook via Ulx aan Redd Kross gekomen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef Mark het volgende:
Redd Kross moet ik ooit maar eens een kopietje aan Ulx vragen
Correct.quote:Op maandag 15 november 2004 15:35 schreef Mark het volgende:
1988 dus voor DNC en 1976 voor RK?
Over welke one-hit-wonders gaat dit stukje en welk liedje hoort op dequote:The folk-rock duo of guitarist/vocalists Dennyand Rick
made their bid for temporary greatness with
a post-apocalyptic vision of life in the future.
Formed in Lincoln, NE,&
hit number one with
less than a month after its release in summer 1969 (the single was written by
, allegedly in half an hour).
The LPs(Exordium & Terminus) and The Early Writing of
&
followed in quick succession before the end of the year, but the pair's chart run had finished. Food for the Mind, released in 1971, proved their final LP.
quote:Op maandag 15 november 2004 16:14 schreef ranja het volgende:
Zager & Evans - In the year 2525
quote:Op maandag 15 november 2004 16:14 schreef Berkery het volgende:
Zager & Evans - In the year 2525?
Ik heb geen ADSL meer, dat gaat me veel punten kostenquote:Op maandag 15 november 2004 16:29 schreef ranja het volgende:
1 vraagteken teveel Berkery
quote:Op maandag 15 november 2004 16:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb geen ADSL meer, dat gaat me veel punten kosten
ik denk er ook 3 te weten ...quote:Op maandag 15 november 2004 17:40 schreef Berkery het volgende:
Mmm, ik weet er 3![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Iggy Pop & Belinda Carlisle?
Nee, dat zou ik echt een punt stelen vinden. Ik wist er bijna geen en jij een boel, dus ik wachtte rustig af tot je hem goed had.quote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb al een gok gewaagd. Doe jij het maar Mark.
dolle_hond + 1quote:Op maandag 15 november 2004 22:40 schreef dolle_hond het volgende:
sea of love, maar ik ga naar bed
Andre Hazesquote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Pim Fortuyn Grootste Nederlander.
Noem zes artiesten met een postume nummer 1 hit.
Lijkenpikker!quote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En mocht bigshadow 2 fouten hebben dan:
John Lennon en
Rene Klein (zo heette die ene van Mr. Blue toch?)
er voor in de plaats
Alles voor de puntenquote:Op maandag 15 november 2004 23:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lijkenpikker!
Beiden overigens fout.quote:Op maandag 15 november 2004 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alles voor de punten
Nee hoor, wereldwijd, als de hit maar in Nederland gescoord is.quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef Mark het volgende:
Andre Hazes
Herman Brood
Elvis
John Lennon?
Jackie Wilson
Freddy Mercury?
Geldt de vraag alleen voor Nederland? Anders kun je 2Pac er ook nog wel bijpakken
quote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Pim Fortuyn Grootste Nederlander.
Nou hij heeft wel uhm......uhm.....tja......nee echt!quote:Op maandag 15 november 2004 23:49 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:00 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is 2Pac ook goed.
Oei, ga ik na. als het zo is dan gaat het punt naar Mark.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:04 schreef bigshadow het volgende:
Ik dacht aaliyah ook, maar dat weet ik niet zeker
het kan ook het tribute zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Oei, ga ik na. als het zo is dan gaat het punt naar Mark.
Volgens het hitdossier de 3e plaats. Toen ze nog leefde in elk gevalquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Klopt toch niet, bigshadow: Aaliyah kwam niet hoger dan de vijfde plaats.
Jaaah, maar ik heb het over na haar dood.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens het hidossier de 3e plaats. Toen ze nog leefde in elk geval
Wanneer ging ze dood? Ik heb een 9e plaats staan voor Rock the boat in 2002 en een 25e voor Miss you in 2003.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:13 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jaaah, maar ik heb het over na haar dood.
Die was iets te vroeg (oct 2000)quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U2 met Beautiful Day?
Die stond in dezelfde periode op 2quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Eminem - Stan
Zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lean Rhimes met Can't Fight The Moonlight! Toch?
* ranja krijgt opeens een flashback van drank, nieuwjaarsfeesten en schuifellen met blonde meisjes
Naam weet ik uiteraard, nummer niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie weet waar mijn signature vandaan komt?
Ik ben te voorspelbaar he?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Naam weet ik uiteraard, nummer niet.
Iemand die het nieuws volgtquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Benefietconcert voor Darfur
quote:Written on a freezing New York winter evening long before theever existed, "
'" neatly encapsulated the feeling of longing as well as a desire to lead a freer, more spiritually fulfilling life. Well, it certainly came true, and not just for the members of
, but for a lot of people who first heard the song back in the winter of
. The song's easy grace and subtle message is positively irresistible, and brought home even more by
awesome vocal pyrotechnics
quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:12 schreef belsen het volgende:
California Dreaming van The Mammas and the Pappas?
Zie ook hier...quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]belsen +1
quote:Leave me alone, alone with all my sorrow
It's better, I don't see no people, no
No one, no one, no one, who can conford me
I have lost my future and my goal
Leave me alone, alone with all my sorrow
A smile, will be just imitation now
Some one, some one, some one, who found happiness
And has lost, can understand my grief
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
rita hovink - laat me alleen
quote:On March 9/10 in Switzerland, he recorded a television special for the United Kingdom, and he was very pleased with it.
The next day March 11 1978 after returning home to France, he was preparing to go to yet another television recording, and he decided to have a bath. After bathing he noticed a light bulb over the bath needed changing, and with his feet still in water, reached up to remove it. He was to suffer a fatal electric shock.
The news of his death came as a terrible shock to his family, and his fans, and he is mourned to this day.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
claude francois
en trouwens ook leuk:quote:In 1967 he recorded a song called 'Comme d'habitude', which he also co wrote the words and music for. Paul Anka heard the song and wrote new lyrics for it in English, it was to become one of the most famous songs in the world, it is the song 'MY WAY', and Claude was very proud of it.
In 1974 the record 'Le Telephone Pleure sold more than 2 million copies.
quote:While virtually unknown in the U.S., pop singerachieved superstar status as an expatriate in Europe, selling millions of records and releasing a string of hit singles notable for their booming, dance-rock arrangements and
powerful voice. At the age of nine, she moved to Germany with her family, returning in her teens to the States. In 1982, she returned to Germany with her father to pursue a singing career, signing a deal with CBS/Columbia. Changing her name to
, she released a series of songs that made her a star in Europe
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Jennifer Rush - The power of love?
Nog een puntje voor Markquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:08 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat bukgeit ook wel wist dat het van Black Sabbath komt (en dat iedereen dat gegokt zou hebben)
Nummer komt van Sabbath Bloody Sabbath en heet Spiral Architect.
ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:22 schreef ranja het volgende:
Hm wie was eerder, Timbob met z'n edit of Dolle_hond met z'n lijst?
Iemand die het weet?
eigenlijk ben ik best content dat ik geen vraag hoef te stellen op dit momentquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ach ja, ik zal je hiermee niet inhalen hoor. je stond maar 100 punten voor
van dat genre heb ik echt geen ideequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef timbob het volgende:
[..]
en zo is iedereen blij [afbeelding]
je mag ook best deze beantwoorden hoor
Producer-vragen zijn bijna net zo erg als label-vragenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:01 schreef timbob het volgende:
...wie produceerde dat nummertje?
geeft niet, het is muziek, daar gaat het om en dat is het enige criterium.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:15 schreef timbob het volgende:
ja, ik dacht, al die rock de hele tijd, stoffige muziek van " days gone by "
weer es wat anders. ter bevordering van de algemene kennis
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:22 schreef timbob het volgende:
hmm
texas - say what you want
dat was met method man
ik gok die dan maar
trouwens, method man heeft ook meegedaan bij Christina Aguilera, de la soul, Mary J Blige en vele anderequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een ander lid van The Wutang Clan heeft ook meegedaan op een single van een groep. Deze single is een zeer grote hit geweest in Nederland.
Vraag: wie was dat ander lid, hoe heet het nummer en wat was de naam van de groep?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef bigshadow het volgende:
Geen idee, ben een paar daagjes weg, tot dan![]()
en iemand gokte All saintsquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:29 schreef belsen het volgende:
Het klinkt mij een beetje electronisch, doch nu-metalachtig in de oren. Kun je daar wat mee, Ranja?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef bigshadow het volgende:
Geen idee, ben een paar daagjes weg, tot dan![]()
Eindelijk, ik ben al zo blij dat ik het zolang het uitgehouden met jouw in mijn nekquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk die 2 punten die je op mij voorstaat inhalen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Eindelijk, ik ben al zo blij dat ik het zolang het uitgehouden met jouw in mijn nekHet is je gegunt, je weet gewoon meer
En bedankt belsen
die had ik vast gewetenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:41 schreef bartrid het volgende:
savage garden - i want you?
had ik het moeten horenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:01 schreef timbob het volgende:
[..]
had je het moeten zeggen
Heel snel, allemaal goed en nog 1 teveel ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Black Sabbath - Am I Going Insane (Radio)
2 Filter & Crystal Method - Can't You (Trip Like I Do)
3 Metallica - Welcome Home (Sanatarium)
4 Deftones - My Own Summer (Shove It)
5 Aerosmith - Dude (Looks Like A Lady)
6 Aerosmith - Remember (Walking In The Sand)
7 Cypress Hill - (Rock)Superstar
8 Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
9 Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)
10. Redman - Let's Get Dirty (I Can't Get In Da Club)
11. Monster Magnet - Unbroken (Hotel Baby)
Allemaal van Roger Waters?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
4:30 AM (Apparently They Were Travelling Abroad)
4:33 AM (Running Shoes)
4:37 AM (Arabs With Knives And West German Skies)
4:39 AM (For The First Time Today, Pt. 2)
4:41 AM (Sexual Revolution)
4:47 AM (The Remains Of Our Love)
4:50 AM (Go Fishing)
4:56 AM (For The First Time Today, Pt. 1)
4:58 AM (Dunroamin, Duncarin, Dunlivin)
5:01 AM (The Pros And Cons Of Hitchhiking)
5:06 AM (Every Strangers Eyes)
5:11 AM (The Moment Of Clarity)
Wist niet zeker of Dude (Looks Like A Lady) met of zonder ( ) wasquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Heel snel, allemaal goed en nog 1 teveel ook.
Sack Blabbath +1
Een echte fan, je ziet het.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Allemaal van Roger Waters?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wist niet zeker of Dude (Looks Like A Lady) met of zonder ( ) was
ik gokte ook maar een beetje waar de haakjes moestenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je Bryan Adams niet goed hebt: dolle hond's spelling is de juiste.
Correct, heerlijke cd die m'n top 40/trance/ski hut-collega's ook nog wel een beetje kunnen waarderenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:24 schreef timbob het volgende:
[..]
Felix Da Housecat - Devin Dazzle & The Neon Fever
Is dat niet "It's the end of the world as we know it (and I feel fine)"quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
REM - End of the World (As we know it)
Typisch gevalletje van klok en klepel enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat niet "It's the end of the world as we know it (and I feel fine)"![]()
Dacht ik in elk geval
quote:'' is the second proper album from the troubled mind of
's leader Glen Johnson. With a particularly long guest list, the effects are eclectic, nightmarish and chilling; in short, the kind of noise which makes the group's signing to 4AD Records all the more apposite. '
' is a riveting Pale Saints/My Bloody Valentine hybrid, but only that track and the Slowdive-aping 'Not Fair' stray away from the otherwise funereal pace of the remainder of the album. There are horror-filled lyrics abound in tales of suicide and murder so when the vocalist on '
' utters the words "Do not let my words depress you, I'm here to help you now" it sounds like a devilishly ironic mantra. Despite taking a back seat on most of the vocal performances, Johnson himself sings the most spine-tingling moments, namely '
' and '
'. It's at these times that it's easy to see the transition between this album and the next, 2000's '
', where he perfected his art for mimimalism and sadness. On the evidence so far
could yet revive the flagging fortunes of 4AD.
Idemquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:36 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nog nooooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |