quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
ik zie een overschatting komenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
Zelfvertrouwen team extreem overdreven
compleet overdreven
lichtelijk overdreven
is dit nieuw??
ja net als nog een paar dingen, zoals de linkjes bij de spelerspagina enzo.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
Zelfvertrouwen team extreem overdreven
compleet overdreven
lichtelijk overdreven
is dit nieuw??
behalve dat hebben ze er ook een aantal anders vertaaldquote:Op donderdag 11 november 2004 18:44 schreef The_Hives het volgende:
bij bijna alles is een stat bij gekomen. Bij sommige ook aan de onderkant
de samenwerking in de FOk hattrick scene werpt zijn vruchtenafquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:14 schreef sir_dalord het volgende:
form4: (+7/-3)
tsi +350 (+750/-400 )
scoring: +1 . En lortnoc, raad eens wiebedankt voor de tip
Als je dan ff zo vriendelijk wil zijn zjn gegevens ff te htmailen naar me, kan ie ook mooi in mn excel bestandjequote:Op vrijdag 12 november 2004 10:14 schreef sir_dalord het volgende:
form4: (+7/-3)
tsi +350 (+750/-400 )
scoring: +1 . En lortnoc, raad eens wiebedankt voor de tip
Typerendquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
Form +7/-4
Tsi +1.270 in totaal
geen skillups zoals gewoonlijk...
Edit: ik zit nogus te kijken en bij geen enkele speler is er een tsi vermindering!![]()
uh wat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Typerend
waarom koop je een oude verdediger?? matig ervaring en matig leider zeker? Maar ja matig is net niet genoeg voor coach lijkt me.. matige coach heb je niet veel aan en deze moet je zeker een heel seizoen 2 keer in de week laten spelen voordattie misschien naar redelijk gaat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:29 schreef Joralf het volgende:
Alleen maar vormupdate, maar dat viel te verwachten...
Heb wel 2 nieuwe spelers gekocht. Een oude verdediger voor 4k:
Wijnand Sijbesma
TSI = 80 , 33 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ow en ik sta nu 76 401 in de min..... maar ja... dat haal ik er wel weer uit
Omdat ie:quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom koop je een oude verdediger?? matig ervaring en matig leider zeker? Maar ja matig is net niet genoeg voor coach lijkt me.. matige coach heb je niet veel aan en deze moet je zeker een heel seizoen 2 keer in de week laten spelen voordattie misschien naar redelijk gaat?
quote:(13:02:26) (@Johan-Derksen) fuug
(13:02:29) (@Johan-Derksen) stoepslet
(13:05:09) (@Fugie) ja
(13:05:10) (@Fugie) wat moet je
(13:05:12) (@Fugie) gore befhoer
(13:06:09) (@Johan-Derksen) hoi vriend
(13:06:10) (@Johan-Derksen) hoe is het?
* TimmyAsd ook!!quote:Op zondag 14 november 2004 11:20 schreef -Raffie- het volgende:
ik train verdedigen![]()
en hier nog een def trainerquote:Op zondag 14 november 2004 12:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
/.me ook!!
Hier doet íe het nog. Die van mij is btw golfen, was weer een eersteklas prutser met een tsi van 60.quote:Op zondag 14 november 2004 13:51 schreef Joralf het volgende:
Ik train scoren
btw... Hattrick ligt eruit
ik pull niet eens meer met mijn waardeloze jeugdopleiding. Eerst stadion uitbreiden en een paar verkopen en dan ga ik daar in investerenquote:Op zondag 14 november 2004 13:55 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hier doet íe het nog. Die van mij is btw golfen, was weer een eersteklas prutser met een tsi van 60.
in ieder geval een pull die sociaal actief isquote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef DaMadKow het volgende:
Speler met ID 47358166 is voor het laatst gezien terwijl hij probeerde de aandacht te trekken van een jonge blondine in een club in de binnenstad. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
het hele seizoen nog geen fatsoenlijke yp gehad
de eerste fok mots van het seizoen??quote:Op zondag 14 november 2004 17:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanavond de topper: ik (nr2) tegen de nummer 1.. bij hem thuis, ik MOTS..
Spannend, maar heb er een goed gevoel over
Tegelijk met mij.quote:Op zondag 14 november 2004 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
de eerste fok mots van het seizoen??
Ik gok op een PIC, maar weet niet of dat wel zo verstandig isquote:Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tegelijk met mij.
Ik sta 2e... en speel tegen de nr 4 die de beste papieren heeft (naast mij) om 2e te worden.
Ik wil geen 1e worden want mijn team is niet aan 3 promoties op rij toe...
Ik MOTS dus tegen een concurrent voor plek 2
Volgende week PIC tegen kampioen en dan 2 WO's![]()
2-1 achter met nog 5 minuten te gaan...quote:Op zondag 14 november 2004 19:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, tis spannendDan mag het
Zo heb ik mij een compleet seizoen gevoeld JD....quote:Op zondag 14 november 2004 21:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
2-1 achter met nog 5 minuten te gaan...
MOTS weg, plek 2 weg... plezier weg...
quote:Op zondag 14 november 2004 21:33 schreef Patron het volgende:
Korreweg Sport zal gesponsord worden door Fok!![]()
Een leuk logo is dan nodig. Refused zou ik daarvoor moeten aanspreken (bij deze)
ik heb bier op. Wat bedoel je hier mee?quote:Bedenkingen of andere zaken maar even melden dan, kan me voorstellen dat deze "solo actie" niet iedereen ondersteund![]()
Of iedereen het hiermee eens isquote:Op zondag 14 november 2004 22:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
ik heb bier op. Wat bedoel je hier mee?
ach, van mij hoeft het nietquote:Op zondag 14 november 2004 22:32 schreef Patron het volgende:
[..]
Of iedereen het hiermee eens is
35.5 sterren roelerenquote:Op zondag 14 november 2004 22:00 schreef DaMadKow het volgende:
Vanavond weer alle records van mijn team gebroken!
Voor het eerst won ik eigenhandig een wedstrijd in divisie VI, en hoe!! Noordereiland werd door mij vernederd met maar liefst 8-2Mijn sterrenrecord stevig opgeschroefd naar 35,5
![]()
Ook wel het vermelden waard:
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: reusachtig (oud)
![]()
Ik had een fijne avond
Sjekur....quote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
35.5 sterren roeleren
ik had vanavond ook een nieuw recordtje met 35.5* EN 2 mids met 4*
owja, 0-4 gewonnen
maw ik had ook een bijzonder prettige avond![]()
Wtf, ik heb daar 3 november al contact over gehad! Zal nog wel ff een mailtje naar hem sturen, je gaat er met mijn sponsorcontract vandoor!quote:Op zondag 14 november 2004 21:33 schreef Patron het volgende:
Korreweg Sport zal gesponsord worden door Fok!![]()
Een leuk logo is dan nodig. Refused zou ik daarvoor moeten aanspreken (bij deze)
Bedenkingen of andere zaken maar even melden dan, kan me voorstellen dat deze "solo actie" niet iedereen ondersteund![]()
Draait die Access databaseding al? Ik zou er ook naar kijken maar heb nog geen tijd gehad.quote:Op maandag 15 november 2004 10:44 schreef qyn het volgende:
@Lortnoc
Even over dat Access verhaal... De code is goed; de Access versie niet .. Nu ik Access 2003 heb draaien doet ie het perfect.. Kom anders vanavond maar ff op IRC ^^
ze krijgen nieuwe serversquote:Op maandag 15 november 2004 11:17 schreef Robar het volgende:
Waarom ligt dat pokke hattrick er altijd op Maandag ochtend uit???
quote:Op maandag 15 november 2004 11:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze krijgen nieuwe servers, allemaal ter verbetering
. Was overigens al aangekondigd
Ben met de parser bezigquote:Op maandag 15 november 2004 10:49 schreef engessa het volgende:
[..]
Draait die Access databaseding al? Ik zou er ook naar kijken maar heb nog geen tijd gehad.
dan moet je nog een uur met spanning zittenquote:Op maandag 15 november 2004 11:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar dan nog: Waarom altijd op maandag ochtend.
Ik kijk nooit zondagavond naar hattrick, doe dit altijd op maandag!!!!!![]()
Weet nu nog niet wat ik gedaan heb!
Moet winnen om nummer twee of misschien zelfs nummer 1 te worden!
De nummers 1 en 2 spelen namelijk tegen elkaar!!!!!
Ik zit nu echt in spanning!![]()
Are you making fun of my position?quote:Op maandag 15 november 2004 11:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan moet je nog een uur met spanning zitten
Oplossing voor dit probleemquote:Op maandag 15 november 2004 11:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan moet je nog een uur met spanning zitten
mwah, just a bitquote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Are you making fun of my position?![]()
Ik denk niet dat ik aan een verbetering kom van mijn aantal sterren.quote:Op maandag 15 november 2004 11:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, just a bit
Ik had gister ook mijn sterrenrecord verbeterd, 31 nu
.
Nou, moeten jullie me weer hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 11:59 schreef komrad het volgende:
het is of het een of het ander robar. Of zondagavond check of je kan eens een keer pech hebben
ff offtopic, goede betoog in het Ajax-feyenoord topicquote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou, moeten jullie me weer hebben?
Ik maak me er ook niet echt druk om hoor, maar moet wel even mijn postgenmiddlede hoog houden![]()
Ik ziet het straks wel, ga nu eerst ff lunch halen![]()
Dank jequote:Op maandag 15 november 2004 12:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ff offtopic, goede betoog in het Ajax-feyenoord topic![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 12:56 schreef Gabberhead het volgende:
Hmm... Hattrick eruit tot 12:30, maar het is het waard geweest.
Ik zag dat m'n team met 6-1 heeft gewonnen. Maar wat nog beter was, m'n YP had ik nog niet gedaan.. Zonder al teveel verwachtingen drukt ik maar weer eens op het knopje..
Berry de Wilde (47487375)
.................
voor veel betere trainees heb ik veel minder ontvangenquote:Dirk ten Siethoff (30360984)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 4
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
het volgende kan ook een deel verklaren. Die speler was de 3e die hij kocht vandaag. Dit is de clubgeschiedenis van het kopende teamquote:Op maandag 15 november 2004 16:53 schreef The_Hives het volgende:
Tering jantje, de transfermarkt is echt ziek. Voor de volgende speler ving ik 153k
[..]
voor veel betere trainees heb ik veel minder ontvangen
quote:15-11-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: gadicw nam het roer over en veranderde de naam van de club in Stiinta Baduleasa.
Mooiquote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Check hier voor het Hattrick Volkslied
Tekst en Mp3
quote:Nils Andreasson (45895044)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 689 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
koei ziet dollars ehem euri rollenquote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef DaMadKow het volgende:
Misschien interessant voor één van de scoringtrainers?
Net te koop gezet voor 500k
[..]
Heb precies zo'n zelfde voor 495 erop staanquote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef DaMadKow het volgende:
Misschien interessant voor één van de scoringtrainers?
Net te koop gezet voor 500k
[..]
de meeste hier hebben al een wedstrijd omdat we met een cup meedoenquote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
iemand die wi ltrainen met een beginneling?
Ik hoor net op irc dat op de site http://www.hottrick.org/ een tool is waarmee je een friendly kan regelen. De tool heet friendly agent http://www.hottrick.org/displayarticle51.html .quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
iemand die wi ltrainen met een beginneling?
quote:Op maandag 15 november 2004 22:31 schreef ASSpirine het volgende:
ik vind het maar niet, maar hoe moet ik mijn formatie wijzigen
ik wil 3-4-3....
maar dat lukt niet
quote:Op maandag 15 november 2004 22:33 schreef The_Hives het volgende:
[..],
bij wedstrijden klik je op orders (bij de volgende wedstrjid). Dan zet je bij voorbeeld 1 centrale middenvelder verdedigerop als voorhoede speler. Je kan hem bv ook als middenvelder inzetten.
als je nog veel vragen hebt, of sommige dingen die op 'hulpsites' staan (zie OP) zijn niet duidelijk, er zijn ook vaak mensen op irc #fokhattrick (irc.tweakers....enzo)quote:Op maandag 15 november 2004 22:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waarom verpats je hem?quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef Grumpey het volgende:
mensen die intresse hebben in een international:Li Kai
staat in de verkoop! U-20 speler van Taiwan!
voor een klein bedragje van 2.000.000 is ie de jouwe, koopje...
Ik ben blij als ik een keer positief staquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:06 schreef Robar het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan zo veel geld????
Ben blij als ik een keer op een half miljoen sta!
komt ook niet zomaar hoor!! Ben al wat langer bezig met HT dan de meeste hier. ( uitzonderingen daargelaten ) maar dan heb je zo wat geld bij elkaar hoor. Of je nu een speler verkoopt met uitstekend pm of je verkoopt een speler met wonderbaarlijk pm..... scheelt je zo'n 2.5 miljoenquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:06 schreef Robar het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan zo veel geld????
Ben blij als ik een keer op een half miljoen sta!
ik kan nu niet op hattrick, maar hij is uitmuntend verdediger in uitstekend vorm en met matig conditie, redelijk scoren (niet echt handige bijstat) en de rest poor. Zijn TSI loopt tegen de 6000 aan (wel hoog) en hij speelt komende woensdag gewoon mee dus training verlies je niet. Maar ik denk dat je hem niet wilt lijkt mequote:Op dinsdag 16 november 2004 09:02 schreef Tim_G het volgende:
Misschien is het handig als je zijn stats erbij zet?? Zie wel vaker internationals te koop staan maar dat zijn belachelijke bedragen.
Zaterdag een trainee verkocht voor 3.111.000 en gisteren een nieuwe keeper gekocht voor 2.300.000 en een trainee voor 300k. Nu nog 1.1 miljoen over. Zoek nog 2 pm trainees....
wat heb je gekocht dan hives?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef The_Hives het volgende:
waarom moet ik ook altijd weer mn geld uitgeven als ik eens in de plus sta
Ach, deze keer ga ik niet tot in het rood
hoop ik![]()
Kut, zie net dat mn teamgeest is gedaald, terwijl het een populair persoon is, Dat kan ik niet gebruiken voor zondag
.
traineetjequote:Simon Schmittbuhl (47267909) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 700 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Zijn TSI is wel lekker, snelle stijger dus. hoeveel euri ben je voor hem kwijt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
traineetje. Hij is trouwens aangenaam ipv populair.
TSI is lekker omdat andere stats zwak zijn en scoren zelfs matig...... dus zal geen snelle stijger zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:20 schreef komrad het volgende:
[..]
Zijn TSI is wel lekker, snelle stijger dus. hoeveel euri ben je voor hem kwijt?
je vraagprijs valt nog wel mee hoor! een uitmuntende verdediger ( 3 weken terug 1 gekocht voor 1.8 en dat vond ik een koopje ) kost sowieso al rond de 2 mil. Denk dat je er nog wel meer voor vangt! Ben benieuwd.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik kan nu niet op hattrick, maar hij is uitmuntend verdediger in uitstekend vorm en met matig conditie, redelijk scoren (niet echt handige bijstat) en de rest poor. Zijn TSI loopt tegen de 6000 aan (wel hoog) en hij speelt komende woensdag gewoon mee dus training verlies je niet. Maar ik denk dat je hem niet wilt lijkt me. Het is bij internationals gebruikelijk dat je paar ton meer vraagt/krijgt, vaak krijg je er 1 niveau hoger aan geld voor (dus voor mij als een brlijant verdediger)
Moet Halo2 nog even snel uitspelen voordat PES4 komt... maar post alleen tijdens het werk dus de nieuwe spellen zijn voor mij geen belemmering voor het posten.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:15 schreef R_B het volgende:
Dat heb je met die spellen die nu allemaal uitkomen..
Halo 2, half life 2....pes komt eraan....NFSU 2....
ik ook niet, maar sommige spellen moet ik wel hebben........ Heb er ( helaas ) ook niet echt de tijd voor.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:37 schreef The_Hives het volgende:
Ik ben geen gamer
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef Johan-Derksen het volgende:![]()
Condoom
![]()
Ik zat even te neuzen op fokhattrick en ik las dat je als doelstelling lijfbehoud hebt.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:05 schreef Grumpey het volgende:
ben de laatste tijd weinig op irc, maar komt wel weer als ik meer tijd heb. eerst HL2 beetje aan het uitspelen
4-0, gewonnen, li kai verkocht etc..woei!
Wanneer is ie gestegen naar formidabel als ik mag vragen?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik zal hem missen
![]()
Als gevolg:
18-11-2004 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 467 500 ¤ betaald.
18-11-2004 Je hebt een speler verkocht en 818 090 ¤ ontvangen
En ik al moeilijk doen als ik niet minimaal 80k per week winst maak op een traineequote:Op donderdag 18 november 2004 16:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vorige week gestegen.
1e keer voor 880k op de lijst gezet en geen bod gehad, nu voor 780k op de lijst gezet en weg voor 899k...
Rare wereld
En nee, het is niet zwaar, ik kan eindelijk stadion uitbreiden en nieuwe trainees zoeken.
(Def goed, liefst met bijstats, en niet te duur)
Trouwens:
Transfers voor Claudio Sterner
18-11-2004 Hoolieganzen CR Valongo 899 000 ¤ 1 590
29-04-2004 Mähdrescher Wlad Hoolieganzen 40 000 ¤ 330
In 7 maanden dus 818k winst... dat is 115k per maand.... Grof geschat dus ruim 28k per week winst door hem... Salaris per week was 1100 nu (voorheen lager)
Tel uit je winst
nee, je kan nog niets doenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:16 schreef wc-eend het volgende:
Heb me maar eens aangemeld, nu is het wachten op een team volgens mij, of moet ik alvast dingen gaan regelen?
Lekker voor je teamgeest zo een paar trainees kopenquote:18-11-2004 Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
18-11-2004 Je hebt een speler gekocht en 82 000 ¤ betaald.
18-11-2004 Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
18-11-2004 Je hebt een speler gekocht en 211 000 ¤ betaald.
er zijn meer als 4000 wachtenden, kan nog wel evne duren denk ikquote:Op donderdag 18 november 2004 20:16 schreef wc-eend het volgende:
Heb me maar eens aangemeld, nu is het wachten op een team volgens mij, of moet ik alvast dingen gaan regelen?
Wie heeft dat bekokstoofd? Beetje mijn mogelijkheid tot sponsering innemen?quote:Verzonden 2004-11-18 23:04:00
Van hermanrietema, korrewegsport
Onderwerp Re: Sponsering, meer bekend?
Ha Engessa! Sinds het sponsoring-persbericht heb ik eerlijkwaar onwijs veel aanbiedingen gehad van mensen die me om wat voor reden dan ook willen sponsoren. Meer dan verwacht iig. Uit al deze aanbiedingen heb ik de meest interessante gekozen, het voor jou welbekende Fok!Forum. Zij hebben naamsbekendheid en staan open voor het sponsoren van mijn teamnaam. Dit houdt in dat ik andere aanbiedingen heb en zal moeten afwijzen, waaronder jij. Toch wil ik je bedanken voor je interesse. Het ga je goed
Patron dacht ikquote:Op donderdag 18 november 2004 23:56 schreef engessa het volgende:
Dus:
[..]
Wie heeft dat bekokstoofd? Beetje mijn mogelijkheid tot sponsering innemen?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:00 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Patron dacht ik
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:41 schreef kavorka het volgende:
Verdomme, ik werd vanmorgen wakker met een kater en het eerste wat ik dacht was: hé, trainingsupdate..
Ik ben vervloekt!
je komt al lekker in de HT stemmingquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:41 schreef kavorka het volgende:
Verdomme, ik werd vanmorgen wakker met een kater en het eerste wat ik dacht was: hé, trainingsupdate..
Ik ben vervloekt!
Same herequote:Op vrijdag 19 november 2004 10:49 schreef Joralf het volgende:
Wat een kut update![]()
Alleen maar vormdaling....
Als je verdedigen traint heb je daar wel wat aan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:56 schreef komrad het volgende:
Voor de eventuele liefhebbers:
Brian Warendorff (45868490)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
....
welnee man, duurt veel te lang met zo'n lage tsiquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je verdedigen traint heb je daar wel wat aan!
Hij is pas 17!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
welnee man, duurt veel te lang met zo'n lage tsi. En anders is het bedrag te hoog gok ik
(maarja ik vergelijk het ook met playmaking
)
Altijd geinteresseerdquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:24 schreef sir_dalord het volgende:
scoren +1 (solid--->excellent)
voor de rest heb ik echt geen idee, want ik zit nog steeds in zeeland bij mijn ouders
ik weet niet of er scoring trainers geinteresseerd zijn in zijn stats, want zijn tsi is over de 2000. En hij stijgt nu pas naar excelent
jammer hoop hem wel kwijt te rakenquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij is pas 17!!!
en matig in vorm, dat speelt ook mee.
Maar ik hoef hem niet
whehe, do not underestimate the effects of a Fok!Hattrick meetingquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:41 schreef kavorka het volgende:
Ik ben vervloekt!
Dat krijg je met maand november games maand..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef The_Hives het volgende:
we hebben het gered
ruim 24 uur geen post in het topic
hehehe, ja een mens heeft een beperkte hoeveelheid vrije tijd. En soms zijn er prioriteitenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:39 schreef R_B het volgende:
[..]
Dat krijg je met maand november games maand..
Grumpey is ook al in geen velden of wegen meer te bekennen sinds half life 2 uit is....
ik heb pes eindelijk....
hoe wordt je bondscoach van nigeria als ik vragen magquote:Op zondag 21 november 2004 11:38 schreef Joes0ef het volgende:
Ik ben het password van mijn oude fok account kwijt (Joesoef) en het emailadres is niet meer in gebruik. Dus maar een nieuwe aangemaakt.. Mijn nick bij hattrick is ook Joesoef. Speel momenteel met mijn clubje Rabbit Sports in de VI.900 en ben bondscoach van Nigeria.
Mijn pull van vandaag:
Jules Boogaard
TSI = 2 000 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: weak
Winger: inadequate Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
Ik train wingers zoals je aan mijn opstellingen kunt zien..
[afbeelding]
aan mijn YP kan je meestal zien hoelaat ik thuis kwam vannacht, want ik gooi ze er gelijk opquote:Op zondag 21 november 2004 05:24 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmm
Best leuke YP voor mij met mijn lamme bek
en dat is ene nederlanderquote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef Gabberhead het volgende:
Hmm... ineens 2 weken achter elkaar een leuke YP...
Ik weet alleen niet of ik deze op het veld moet zetten of op de fiets
Eddie Merckx (47921367)
18 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Wage: 552 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: weak Set Pieces: poor
jammer hives maar iig 1 punt na een 2-0 achterstandquote:Op zondag 21 november 2004 22:52 schreef The_Hives het volgende:
2-2 gespeeld tegen de nummer 1 waar ik van had moeten winnen. Voor rust was het 2-0.
Ik heb een beter middenveld en mn spelers zijn relatief goed in vorm. Hij had 27 sterren, ik een record van 31 1/2. Met andere woorden de scheids heeft ons genaaid.
lol,zometeen komt mn voorspelling in de fok!fed poll nog uit ookquote:Op maandag 22 november 2004 01:19 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb alweer gewonnen :') met 3-1 deze keer en een nieuw sterrenrecord van 37![]()
....tegen de nummer 2 heb ik al een keer gewonnen....dus er is idd weinig spanning...er komen nu 2 wedstrijden aan tegen de nummer laatst....quote:Op maandag 22 november 2004 10:17 schreef komrad het volgende:
niet slecht en echt spannend gaat het bij jou ook niet worden zo te zien
lekker voor je TS en doelsaldoquote:Op maandag 22 november 2004 10:21 schreef R_B het volgende:
[..]
....tegen de nummer 2 heb ik al een keer gewonnen....dus er is idd weinig spanning...er komen nu 2 wedstrijden aan tegen de nummer laatst....
van FC Groningen?quote:Op maandag 22 november 2004 01:19 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb alweer gewonnen![]()
Ik speel ook VI en mijn sterrenrecord ligt toch echt op de 35.quote:Op maandag 22 november 2004 07:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
37? Ik kom niet boven de 30 uit
Maar ja, ik speel VI en hij niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ligt echt ontzettend aan de poule waar je ingedeeld bent. ik zit zelf in VI, met een sterrenrecord van 35.5, waar ik nu ook rond presteer en in mijn VI zitten dr verschillende die niet boven de 30 uitkomen. ik heb ook VII's gezien waar ik het lastig zou hebben (sta nu comfortabel 2e).quote:Op maandag 22 november 2004 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik speel ook VI en mijn sterrenrecord ligt toch echt op de 35.
Mijn gemiddelde zit tussen de 32 en de 34. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg laag vindt als je in de VI klasse niet boven de 30 uit komt! Of ben je net gepromoveerd?
quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ligt echt ontzettend aan de poule waar je ingedeeld bent. ik zit zelf in VI, met een sterrenrecord van 35.5, waar ik nu ook rond presteer en in mijn VI zitten dr verschillende die niet boven de 30 uitkomen. ik heb ook VII's gezien waar ik het lastig zou hebben (sta nu comfortabel 2e).
2x achter elkaar gepromoveerd idd... het promoveren ging zo snel dat mijn team in opbouw dat niet bij kon benen, vandaarquote:Op maandag 22 november 2004 11:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik speel ook VI en mijn sterrenrecord ligt toch echt op de 35.
Mijn gemiddelde zit tussen de 32 en de 34. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg laag vindt als je in de VI klasse niet boven de 30 uit komt! Of ben je net gepromoveerd?
Nee, het aantal sterren van je eigen heeft niets met je huidige poule te maken. Dat is zo vaak en snel promoveer wel... maar het aantal sterren staat los van je tegenstanders...quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ligt echt ontzettend aan de poule waar je ingedeeld bent. ik zit zelf in VI, met een sterrenrecord van 35.5, waar ik nu ook rond presteer en in mijn VI zitten dr verschillende die niet boven de 30 uitkomen. ik heb ook VII's gezien waar ik het lastig zou hebben (sta nu comfortabel 2e).
JD had het helemaal goed gezien. Deze toch vrij (inmens) lage redelijke verdedigers heeft vintage fc helaas na 3 weken moeten verlaten. De financieel directeur was echter goed te spreken over het beleid van vintage's manager Komrad. Deze speler is voor 7000 euro aangekocht en heeft de financiele zorgen van de club significant verminderd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:17 schreef komrad het volgende:
Janiek Brinkhorst (45890654)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 532 ¤/week
Eigenaar: vintage fc
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
deze staat op de TL voor 90k, beetje hoog ingezet op advies van JD
ja, net als elke andere vrijdagquote:Op maandag 22 november 2004 15:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kom vrijdag op tv bij Voetbal Insite!!!
Meeeen dat meen je niet!!!quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, net als elke andere vrijdag
wie vertelt die jongen eens dat hij niet de ECHTE johan-derksen is?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 16:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Aanstaande vrijdag ben ik LIVE bij Voetbal Insite.
Vanavond wordt aan JD gevraagd of ik hem mag interviewen.
Ik zit in het publiek en hoop daar ook iets te mogen vragen aan Johan Derksen
quote:Op maandag 22 november 2004 18:22 schreef komrad het volgende:
nou dat viel mee en ik ben nog half newbie hier hehe
die voelde ik al aankomen, hehequote:Op maandag 22 november 2004 18:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 18:29 schreef komrad het volgende:
[..]
die voelde ik al aankomen, hehe
ik denk ik geef die jongen een hint, heeft ie ook een goede dag.quote:Op maandag 22 november 2004 18:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet het, ben voorspelbaar
daar dient voor mij 'persoonlijke aantekkingen' bij een speler voor (functie die je krijgt met supporter)... Staat bij mij alleen maar een getal --> het aantal weken dat ie getraint heeftquote:Op maandag 22 november 2004 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
4) Het aantal weken kan je ook goed zelf bijhouden....
ik heb sterrenrecord van 44 ster in de VI, en ik sta nu precies 4 punten verwijderd van de laatste plaats....quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
omg, lullig voor jequote:Op maandag 22 november 2004 19:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb sterrenrecord van 44 ster in de VI, en ik sta nu precies 4 punten verwijderd van de laatste plaats....
om maar even alles in perspectief te plaatsen![]()
ahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD:
Transfergeruchten #39: Winterstop is in zicht!die komrad toch
Dat was ik niet die dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:48 schreef komrad het volgende:
wist niet eens dat ik geband wasquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat was ik niet die dat gedaan heeft
SuperBeker!!!!, prutser, je hebt de verkeerde gebandquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:51 schreef komrad het volgende:
[..]
wist niet eens dat ik geband was![]()
BTW heb je zelf ook een ban want ik zie je niet
Ik heb heulegaar niemand gebannedquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
SuperBeker Weber!!!!, prutser, je hebt de verkeerde geband
Nee, je kickt alleenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:04 schreef SuperBeker het volgende:
[..]
Ik heb heulegaar niemand gebanned![]()
idd, maar gooi dit topic eens volquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:04 schreef komrad het volgende:
Hives heeft zichzelf psychologisch geband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |