quote:Op maandag 22 november 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Barcelona wil Boularouz in de winterstop overkopen van HSV.
15 miljoen willen ze betalen volgens Derksen.
Arm RKC dat is 14 miljoen minder dan ze zelf kregen een half jaar geleden.
Is er geen betere speler voor de rechterflank te koop voor 15 miljoen euro? (Ik las trouwens eerst 50 miljoenquote:'Barcelona aast op Khalid Boulahrouz'
EXCLUSIEF - De carrière van Khalid Boulahrouz neemt dit seizoen een enorme vlucht. Van RKC Waalwijk naar Oranje naar Hamburger SV. En nu lijkt zelfs Barcelona serieus op de Kannibaal te azen.
De Catalanen zouden onlangs zelfs een bod van ruim vijftien miljoen euro hebben gedaan op de 22-jarige centrale verdediger, al weet HSV officieel van niets.
'Ik heb het ook gehoord en gelezen. Ik denk niet dat iemand zo'n bericht verzint', laat Boulahrouz weten in de nieuwe Voetbal International. 'Maar ik weet niet goed wat ik ermee moet.'
RKC verkocht Boulahrouz drie maanden geleden nog voor anderhalf miljoen. Nu zou Barça bereid zijn het tienvoudige op tafel te leggen.
Het is dan ook grote onzinquote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Boulahrouz...Belletti nog niet uit de basis spelen.
Praat je weer tegen de spiegel ?quote:Op maandag 22 november 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is dan ook grote onzin
Ik denk ook dat het een redelijk bullshit verhaal is.quote:Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat je weer tegen de spiegel ?
whehehe, dubbele laag komradquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef komrad het volgende:
Johan D kickt er gewoon op met een pak papier voor zijn neus een beetje interessant te gaan doen.
Makkie.quote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Boulahrouz...Belletti nog niet uit de basis spelen.
alweer? Gister, eergister en de dag daarvoor ook alquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef edje34 het volgende:
Van Bommel naar Real Madrid
alweer? Gister ook alquote:Ricky VD Bergh naar Nac??
ik dacht dat jij daar de humor toch wel van in kon zienquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Johan-Derksen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kampioenschap, beker (?).quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:52 schreef OreO het volgende:
*'I'm 27 now and the time is right for me to move. I've achieved everything in Holland and I feel I need a new challenge*
lool zoals?
Ben gerust Suijk....quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:10 schreef Suijk het volgende:
Als bommel in de winter vertrekt, maakt ie alsnog geen tweede ronde met psv mee.
nou als ik van bommel was zou ik dus real madrid echt wel verkiezen boven de spursquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, Bommeltje gaat kosteloos weg in de zomer.
Ik denk dat hij voor de Spurs kiest. Hij is verstandig genoeg om RM te ontwijken, en Dortmund is niet aantrekkelijerk dan Tottenham denk ik. Het Engelse voetbal lijkt me btw echt wat voor deze gozer, beetje beuken enzo.
Of je daar zo blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef NMGN23 het volgende:
Smolarek naar NEC... [afbeelding]
Kunnen ze goed gebruiken straks in de nacompetitiequote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef NMGN23 het volgende:
Smolarek naar NEC... [afbeelding]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:37 schreef FC $teunterkker$ het volgende:
Kunnen ze goed gebruiken straks in de nacompetitie
NEC is ook wel erg afhankelijk van goede geldschieters hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...
Beetje frustrerend he? Als er toch nog een echte club uit Gelderland in de eredivisie speelt die het op eigen kracht redt in de competitie.
Hoe komt nec aan Niedzielan (quote:Op donderdag 25 november 2004 09:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Och god, een opmerking van een failliete$$e supporter die nooit iets toevoegt...
Beetje frustrerend he? Als er toch nog een echte club uit Gelderland in de eredivisie speelt die het op eigen kracht redt in de competitie.
quote:Garforth line-up more legends
Garforth Town are keen to field two more former Serie A stars after the appearance of Socrates at the weekend. The semi-professional outfit are looking to convince ex-Napoli ace Careca and former Udinese legend Zico to play for the Yorkshire club.
kunnen jullie dit niet ff lekker in het NEC topic voortzetten ofzo? Of nog leuker, reageer gewoon niet op elkaarquote:Op donderdag 25 november 2004 12:43 schreef NMGN23 het volgende:
Ja precies, je hebt me door...
[afzeik modus]echt geen idee waaruit jij op maakt dat ik gefrustreerd ben. Gaat niet echt lekker momenteel met NEC, komt wel weer goed in de jaren die we voor ons hebben, kunnen ze in Arnep niet zeggen...[/afzeik modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |