zet je deze voor je huisquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:17 schreef just me het volgende:
* pascalheister is bezig de voorkamer leeg te halen..
waar laat ik alles ??
--> DIG spyware FAQ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Iemand ervaring met de spyware Trusted Start Page en hoe te deleten? Ben ik eindelijk van CoolWebSearch af, krijg ik deze...
daar kom je nu meequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:38 schreef pascalheister het volgende:
zet je deze voor je huis
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef popolon het volgende:
oh en feli Suijk
Cool!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
--> DIG spyware FAQ?
Linkje komt er zo aan.
Drs. Ing, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cool!
En waarmee moeten we Suijk feliciteren?
Ik zit ook met een brok in mijn keel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:44 schreef just me het volgende:
wat een giga mooi nummer ! what a perfect day
Scriptie is goedgekeurd, dus nu is het een kwestie van inroosteren wanneer ik het mag verdedigen. Kan nog wel een maandje duren (UvA is niet zo snel), maar het schrijven is in ieder geval af.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:41 schreef just me het volgende:
[..]inderdaad!! vertel eens meer Suijk, wanneer gaat HET gebeuren ?
Heb op Radio 1 lopen luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja lou reed.
Maar het inzoomen op huilende bnn'ers vind ik weer NIET nodig of ligt dat aan mij
Ja geweldige sprekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:55 schreef popolon het volgende:
Maarten van Rossem, wat een man toch.
WTF 0,5-1,5 kilogram verse placenta (niet ouder dan 3 dagen) . wattan dan is ie nie meer lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:25 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijk topic
Gerechten met lichaamseigen ingrediënten
Ja, dit zijn kanten van de zwangerschap waar ik nog niet aan gedacht hadquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF 0,5-1,5 kilogram verse placenta (niet ouder dan 3 dagen) . wattan dan is ie nie meer lekker
Nog meer ranzigheidquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben aangerand door een hele dikke zuster
Ranzig? Het was goddelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nog meer ranzigheid
Wat is dat voor een rare lijst? We kunnen Tom Egbers bellenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef Suijk het volgende:
Telefoonnummers van BN'ers zoeken?
http://www.voiceweb.nl/man.html
Dione!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef Againzender het volgende:
Waarom staat Dione er niet tussen?
Wat is er mis met onze kelder?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens trainen en daarna misschien nog naar de Hoolszolder...
Gegroet
Bluezz was al klaar met haar dienst toen jij je afspraak had, dus met wie ga je nu weer vreemd?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben aangerand door een hele dikke zuster
Shit, zelfs van afstand weet je me te betrappenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz was al klaar met haar dienst toen jij je afspraak had, dus met wie ga je nu weer vreemd?
I see The Lord.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:53 schreef Suijk het volgende:
Laatste link die ik geef vandaag, maar deze is ook wel freaky:
http://www.weird-websites.com/Pictures/faceillusion.htm
nog niet blauwquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef popolon het volgende:
[..]
I see The Lord.
Gelukkig heb ik daar geen last meer van als je alles weg hebt moet je mcafee privacy service installeren, krijg je het nooit meer heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben nog aan het strijden tegen de Spyware.
Je kunt hier ook binnen wippen hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:24 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
was best gezelli vanmiddag..ik denk ik wip nog even langs
Ik snap je naam nu pas!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:24 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:hallo allemaal...ben er weer even !
Je wipt maar een end weg, als je maar van mijn paal afblijftquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:24 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:hallo allemaal...ben er weer even !
kom je daarna wel weer terug ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:27 schreef pascalheister het volgende:
ik ga even een uurtje sportief doen
Kom nou bluezz, de paal is van iedereen, toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wipt maar een end weg, als je maar van mijn paal afblijft![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef golfer het volgende:
Je kunt hier ook binnen wippen hoor.
Laat ik Harry wel even los uit de kelder.
Huh Harry, huh paal...ik denk dat ik het nog niet helemaal snapquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Je wipt maar een end weg, als je maar van mijn paal afblijft![]()
Trek je wel even een broek aan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
maar goed, ik laat het gewoon over me heen komen.
Is de ontgroening al begonnen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
ik snap er allemaal niets van , die inside grapjes
maar goed, ik laat het gewoon over me heen komen.
rokjes zijn niet welkom in een voetbalcafe ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek je wel even een broek aan?
Zul je zien dat Tong zo binnen komt
Dat Trusted Startpage wil niet weggaan. Had nieuwe Lavasoft gedaan, vond 118 dingen! Maar deze blijft.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last meer van als je alles weg hebt moet je mcafee privacy service installeren, krijg je het nooit meer heb ik ook gedaan
wat mij betreft zijn rokjes wel welkom hier hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:36 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
rokjes zijn niet welkom in een voetbalcafe ?
Heb je al een x in de veilige modus gescantquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat Trusted Startpage wil niet weggaan. Had nieuwe Lavasoft gedaan, vond 118 dingen! Maar deze blijft.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben nu echt weg hoor !
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Zo, morgen na twaalven nog computerproblemen op school oplossen, hopelijk niet te lang (vrije middag).
Donderdag gezellig naar Javier Guzman, na mijn werk.
Ben nu weg, laters!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:53 schreef Suijk het volgende:
Laatste link die ik geef vandaag, maar deze is ook wel freaky:
http://www.weird-websites.com/Pictures/faceillusion.htm
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedeavond!
Iemand in voor een biertje ?
Altijdquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedeavond!
zekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedeavond!
Ook een goedenavond!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:33 schreef lookinforyou het volgende:
Avond
oh ben jij Harryquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:59 schreef HarryDeBeuker het volgende:
Ik rookte fanuit mijn kelder vers wijfuhvlees hier, klopt dat?
Komt moar ff mee naar beneden, wijfie, kennen we elkander eerstwat beter lere kennen.
As ik met je kloar bent kan Tong het verder overneme.
![]()
Ow my Gowd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
oh ben jij Harry
*loopt achter Harry aan
Hey, w8 is ff, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
oh ben jij Harry
*loopt achter Harry aan
wat is er, Tong ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow my Gowd.
Als ze morgen op school vragen waarom je zo krom loopt zeg je gewoon dat je zonder zadel op een paard hebt gereden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
wat is er, Tong ?
U is jaloers ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Hey, w8 is ff, dat gaat zomaar niet
Ben al een paar dagen van school af lieverd !quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze morgen op school vragen waarom je zo krom loopt zeg je gewoon dat je zonder zadel op een paard hebt gereden.
Dan zeg je het maar tegen de bedrijfsleider van de Albert hein.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:52 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen van school af lieverd !
Heee mata...best top hier !quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:52 schreef matahari het volgende:
Is hier die nieuwe kroeg van je Tim sessie?
hoe weet jij waar ik mijn boodschappen doe ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
Dan zeg je het maar tegen de bedrijfsleider van de Albert hein.
Tja, het houdt je van de straat hequote:Op dinsdag 9 november 2004 20:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Nog meer vrouwen, het wordt steeds leuker hier![]()
Bloemendaal it is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:51 schreef Eilanden het volgende:
Gaan Bloesie en Golfert samenwonen?
If so ... gefeliciteerd!
Wordt het Bloomingdale of Youtregt?
Wie weet.... [Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekendquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Eilanden het volgende:
Volgende meet dus in Bloemendaal?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet.... [Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekend
Nou wijfie, jij ken er wat van.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
oh ben jij Harry
*loopt achter Harry aan
We staan nou eenmaal bekend als de meest tolerante vrijplaats van heel Fok! met alleen maar lieve mensjes hier.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef Suijk het volgende:
Ik vraag me af, hoe vinden mensen die normaal nooit in vbl komen, toch de weg naar deze kroeg? Is het zo berucht op fok? Of is het toch de nieuwe deo van golfer?
Is hij weer losgebrokenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Harrie laat overal z'n sporen na.
Beste Wim, ...
Jaaaaa BLOEMENdaal!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal it is.
phoe..als ik dat had geweten met die Harryquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:05 schreef HarryDeBeuker het volgende:
[..]
Nou wijfie, jij ken er wat van.
Harry heb lang niet so lekker een behoarde poes gegetuh en jij kunt er wat van met die pruillippen om mijn geslagsdeel.
Ik hoop dat je morrege niet te feel pein in je poepert meer heb.
Ik gaot weer verder meuren in me keldur.
** biertje geeftquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
zo weer lekker gefitnesst, biertje graag
Ik denk wel goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef pascalheister het volgende:
zo 2 bier ik bof weer eens
hoi Mabel hoe gaat het met Friso en de baby?
Pascal geeft meer om 2 bier dan 2 vrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef pascalheister het volgende:
zo 2 bier ik bof weer eens
hoi Mabel hoe gaat het met Friso en de baby?
Ah, nog een muurBLOEMPje dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:39 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
ik blijf vanavond wel even staan![]()
Ja geweldig. Gaan ze een bruine boon opmeten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:55 schreef golfer het volgende:
Ik bid nooit meer voor bruine bonen.
Keuringsdienst van Waarden was weer hilarisch.![]()
niets mis met bloemetjes toch ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:57 schreef golfer het volgende:
Ah, nog een muurBLOEMPje dus.
Neej vind ik ook niequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
niets mis met bloemetjes toch ?
Bløfquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:56 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
Ik denk wel goed
en hoe is het bij Bløf, Pascal ?
niet iedere Mabel gaat met Frisoquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
Bløf![]()
nieuwe album van U2 net ff gedownload klinkt![]()
Nee, ha ha, dat zal jij niet zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef Blumchen het volgende:
Neej vind ik ook nie![]()
het is niet blauw in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:35 schreef popolon het volgende:
zeg wat is dit allemaal hier?
Ik las het terwijl Arcee het verdient voor z'n lijstjes.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, over ironie gesproken. Boebiedoe en Nighthawk die een schouderklopje krijgen.
Bjorooquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:45 schreef Bjoro het volgende:
Zooooo weer terug van de visite...nog iets gemist ?
Nog gelikt Tong ??
Pascal, aan jou de eer om het 50e PSV-topic te openenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bløf![]()
nieuwe album van U2 net ff gedownload klinkt![]()
Het werd ook wel eens tijd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Pascal, aan jou de eer om het 50e PSV-topic te openen
heeeee bloemetjequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:46 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Bjoroo![]()
Brabant he?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
Grr, ik heb niets tegen een goeie fik, maar hier word ik dus laaiend van:
Brand in Uden
wie weet komt ze binnekort terug en kun jij je slag slaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef tong80 het volgende:
Harrie was me voor Bjoro.
Vuurtje?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
Brand in Uden
Kwaad --> Erger.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
Brand in Uden
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:42 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
en Harry ik hoop dat ik morgen weer kan fietsen
Ik begin mij serieus af te vragen wanneer ik hier in Amsterdam via de scanner de eerste brand in een religieus gebouw hoor langskomen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kwaad --> Erger.
Daar hoef je niet vreemd meer van op te kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin mij serieus af te vragen wanneer ik hier in Amsterdam via de scanner de eerste brand in een religieus gebouw hoor langskomen.
vooruit nog snel voordat ik ga slapenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Pascal, aan jou de eer om het 50e PSV-topic te openen
Het probleem is, veel moslims veroordeelden die aanslag op Van Gogh. Als je nu als Nederlander allemaal Islamitische scholen/moskeeen enz enz gaat aanvallen, gaat op gegeven moment de positieve houding tov Nederlanders helemaal weg, waardoor het van de Nederlandse kant helemaal verdwijnt. (Jezus wat een warrig verhaal)quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin mij serieus af te vragen wanneer ik hier in Amsterdam via de scanner de eerste brand in een religieus gebouw hoor langskomen.
Warrig, maar de harde feiten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het probleem is, veel moslims veroordeelden die aanslag op Van Gogh. Als je nu als Nederlander allemaal Islamitische scholen/moskeeen enz enz gaat aanvallen, gaat op gegeven moment de positieve houding tov Nederlanders helemaal weg, waardoor het van de Nederlandse kant helemaal verdwijnt. (Jezus wat een warrig verhaal)
Hiephoi!quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vooruit nog snel voordat ik ga slapen![]()
actie-reactie bedoel jequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het probleem is, veel moslims veroordeelden die aanslag op Van Gogh. Als je nu als Nederlander allemaal Islamitische scholen/moskeeen enz enz gaat aanvallen, gaat op gegeven moment de positieve houding tov Nederlanders helemaal weg, waardoor het van de Nederlandse kant helemaal verdwijnt. (Jezus wat een warrig verhaal)
Oss is volgens mij de beerput van Brabant, dus zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef Bjoro het volgende:
nog een gerucht:
School in brand in Oss???
Bepaalde geesten kunnen gewoon het verschil tussen moslims en moslim-fundamentalisten niet begrijpen. Dat is heel vervelend voor de gewone moslims waar niemand last van heeft en die helemaal geen kwaad in de zin hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Warrig, maar de harde feiten.
Ik bedoel maar, ze leren daar Nederlands, ze integreren dus, wat moet, en dan wordt ie in de fik gestoken.
Laat ik er 1 positief punt uit pakken voordat ik ga slapen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Warrig, maar de harde feiten.
Ik bedoel maar, ze leren daar Nederlands, ze integreren dus, wat moet, en dan wordt ie in de fik gestoken.
volgens mij is er hier gewoon sprake van een combinatie van spraakevrwarrinng en sensatiezucht en heeft iemand oss en uden door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oss is volgens mij de beerput van Brabant, dus zou mij niets verbazen![]()
ja sorry....ik bedoel dat dat het enige positieve is...de rest is uiteraard verwerpelijk en absoluut niet te tollereren !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:04 schreef Againzender het volgende:
Trusten Bjoro!
Nou ja, dan zouden die kinderen misschien nog kunnen helpen blussenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Laat ik er 1 positief punt uit pakken voordat ik ga slapen:
Ik ben blij dat ze het ´s-avonds/ ´s-nachts doen en niet overdag als alle kinderen er zijn
Welterusten
Ik bedoelde het ook welgemeendquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja sorry....ik bedoel dat dat het enige positieve is...de rest is uiteraard verwerpelijk en absoluut niet te tollereren !!!
en nu ben ik echt weg![]()
Helaas wel ja...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef Spideyman het volgende:
wat lopen er hier een hoop domme mensen rond in Nederland
Succes ermee en trusten!quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef Blumchen het volgende:
* RayMania gaat ook maar eens naar bed.. nog ff op bed verder leren..![]()
![]()
Sekslessons part 2?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat ook maar eens naar bed.. nog ff op bed verder leren..![]()
![]()
Neej verkooptechniek en toerismequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Sekslessons part 2?
Komt in de richtingquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:17 schreef Blumchen het volgende:
[..]
verkooptechniek
Dus jij teert op het toerisme en verkoopt je zelf? Dan heeft Golfer gelijk!quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:17 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej verkooptechniek en toerisme
Haha.. ja zo kan je het ook zien.. iig ik doe recreatie..quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus jij teert op het toerisme en verkoopt je zelf? Dan heeft Golfer gelijk!
De WALmart?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Haha.. ja zo kan je het ook zien.. iig ik doe recreatie..
en t is verkopen in een winkel.. zo een supermarkt enzo..
Het gaat over toerisme en verkopen en opeens ben jij er weerquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:22 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij hoopt VoreG meer dat ze zichzelf verkoopten schraapt die nu zijn Eurocentjes bij elkaar
![]()
Seks is ook een vorm van recreatie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef Blumchen het volgende:
Haha.. ja zo kan je het ook zien.. iig ik doe recreatie..
en t is verkopen in een winkel.. zo een supermarkt enzo..
Ik wel. Pam valt alle heilige huisjes aan, waaronder het vriendje van Jan Mulder.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:39 schreef popolon het volgende:
ik vond het niet echt bijzonder tot nu toe.
maar terwijl ze het daarover hebben staat het volgende 'onderwerp' alweer in de fikquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Pam valt alle heilige huisjes aan, waaronder het vriendje van Jan Mulder.
Hij staat klaar op de video voor zometeen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:36 schreef tong80 het volgende:
Golfert B&vD mag je niet missen vandaag.
Ja dat heeft ie snel gedaan. Mijn bescheiden lijstje:quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef Suijk het volgende:
Dat telt ie wel snel zeg.
sinds wanneer is het een probleem dat een hools snel vol is?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
Ja, laten we al die lijstjes nog even hier kopiëren, dan is deze Hools ook weer gauw vol.
Let niet op die ouwe zeiksnor.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een probleem dat een hools snel vol is?
maar goed, verwijder 'm maar.
idd,kutvolkquote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
Stomme Brabo's weer:
Kerk in Boxmeer in brand
Ik adopteer je wel, mag je mee.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef tong80 het volgende:
Wilde het net posten.
Dit is pas het begin.
Weet je dat je vanuit de VS erg gunstige mod-tijden kunt hebben?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef popolon het volgende:
Ik adopteer je wel, mag je mee.
zelfs de vs is beter dan dit
tegen die tijd ringel ik wel aan de belquote:Op woensdag 10 november 2004 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat je vanuit de VS erg gunstige mod-tijden kunt hebben?![]()
ja, geruchten van nog meer pogingen, gezelligquote:Op woensdag 10 november 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
Nederland staat in brand
Nee, Brabant..of is het Brabrand?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
Nederland staat in brand
Dat is de herhaling van afgelopen zondag, Tong.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
Het is Imca Marina. En waarom zegt niemand tegen me dat Freek al een uur bezig is op Ned-3 ?
ahhhhhh hoe komt t meisje lig je alleen maar te fantaseren over t nieuwe huisje?quote:Op woensdag 10 november 2004 02:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja, hier.
Ik kan niet slapen
quote:Op woensdag 10 november 2004 02:13 schreef Bluezz het volgende:
draaien woelen klokje kijken kat uit slaapkamer gooien plasje doen water drinken draaien woelen lijstjes maken klokje kijken draaien
ik ga het maar weer proberen, het is koud hier
Tot straks
ook goeiemorgenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:52 schreef Suijk het volgende:
Wat naar, tegenvallende resultaten?
True, anders zou je echt de vlam in de pan. (Sorry, kon het niet laten.) hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Laat ik er 1 positief punt uit pakken voordat ik ga slapen:
Ik ben blij dat ze het ´s-avonds/ ´s-nachts doen en niet overdag als alle kinderen er zijn
Welterusten
Saai land zeg.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:11 schreef DIGGER het volgende:
Onderweg geen scholen of kerken zien branden, valt weer mee zullen we maar zeggen.
Hou ze de volgende keer lekker bij je, en laat me slapenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef SCH het volgende:
Nachtmerries gehad van dikke zusters
Inval door special forces, flink geschoten, 3 man gewond waarvan 1tje schijnbaar zwaar en 1 arrestatie (man in alleen een onderbroekquote:Op woensdag 10 november 2004 09:10 schreef Suijk het volgende:
Wat is er in Den Haag aan de hand?
Het doet me denken aan die arrestatie in dat appartement, n.a.v. de aanslagen in Madrid, toen die terroristen de boel ook opbliezen (alleen dan nog ietwat extremer).quote:Op woensdag 10 november 2004 09:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inval door special forces, flink geschoten, 3 man gewond waarvan 1tje schijnbaar zwaar en 1 arrestatie (man in alleen een onderbroek) voor zover ik gehoord heb.
Het begint volgens mij een beetje te escaleren![]()
Pas op hoor, voor je het weet ben je verslaafd.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:21 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Hallo allemaal....ik probeer het nog een keertje vandaag hoe het hier is op dit tijdstip.
Ik lust wel een Senseo eigenlijk
In Laakkwartier zou ie in ieder geval niet snel opvallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Ik vraag me af, zou Bin Laden ondergedoken zitten in Den Haag ?
Ja dat zou een stunt zijn. Komen die jongens van de BBE straks met Bin Laden aanzetten. 'Kijk eens wat we nou gevonden hebben.'quote:Op woensdag 10 november 2004 09:26 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Ik vraag me af, zou Bin Laden ondergedoken zitten in Den Haag ?
Ach dat neem ik niet zo nauw. Ik voel me nog steeds veilig overal ben er ook niet echt bang voor. waar ik banger voor ben is dat er nu weer iets van de Moslims komt en het over en weer blijft gaanquote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef PyTh het volgende:
Maar we kunnen in ieder geval concluderen dat het niet de goede kant opgaat.
Ben benieuwd wat er nu voor vergeldingsactie gaat komen van extremistische moslimzijde naar aanleiding van de brandstichting in Uden.
Er schijnt gisteren ochtend online een brief te zijn vrij gekomen waarin WIJ nederlanders gewaarschuwd worden dat we de moslims hier in Nederland met rust moeten laten en als dat niet gebeurd het niet goed met ons zal aflopen.......
Yup.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:41 schreef Dos37 het volgende:
waar ik banger voor ben is dat er nu weer iets van de Moslims komt en het over en weer blijft gaan
ben je nu wel of ben je nu niet bang ?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:41 schreef Dos37 het volgende:
Ach dat neem ik niet zo nauw.
Ik voel me nog steeds veilig overal ben er ook niet echt bang voor.
Waar ik banger voor ben is dat er nu weer iets van de Moslims komt en het over en weer blijft gaan
Ik lees dat ie zelf niet bang is (als in voor z'n eigen veiligheid) maar wel bang is voor de sfeer in het land, als dit zo over en weer blijft gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:46 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
ben je nu wel of ben je nu niet bang ?
want uit je verhaaltje kan ik dat niet echt opmaken namelijk.
Laat dat kankertuig maar lekker dreigen, maar als het echt tot een confrontatie komt, is er maar 1 groepering die aan het kortste eind zal trekken imho.....quote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef PyTh het volgende:
Er schijnt gisteren ochtend online een brief te zijn vrij gekomen waarin WIJ nederlanders gewaarschuwd worden dat we de moslims hier in Nederland met rust moeten laten en als dat niet gebeurd het niet goed met ons zal aflopen.......
aha, op die manier.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik lees dat ie zelf niet bang is (als in voor z'n eigen veiligheid) maar wel bang is voor de sfeer in het land, als dit zo over en weer blijft gaan.
We zien dagelijks op TV vergeldingsacite op wraakactie op vergeldingsactie van Palestijnen jegens Israeliers en vice versa, al zo lang je ongeveer leeft, erg zinvol om dan in Nederland net zoiets te beginnen....
De samenleving in z'n geheel.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laat dat kankertuig maar lekker dreigen, maar als het echt tot een confrontatie komt, is er maar 1 groepering die aan het kortste eind zal trekken imho.....
Ik heb er gewoon een tyfus hekel dat een kleine groep rotte appels meent dat ze zich alles kunnen permiteren in een ander land. Je bent onderhand gevangene in je eigen land!quote:Op woensdag 10 november 2004 09:58 schreef DIGGER het volgende:
De samenleving in z'n geheel.
Feyenoord bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laat dat kankertuig maar lekker dreigen, maar als het echt tot een confrontatie komt, is er maar 1 groepering die aan het kortste eind zal trekken imho.....
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord bedoel je?
Niet eens zozeer in een ander land, ik denk dat je uberhaupt kunt spreken over rotte appels in een groep mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb er gewoon een tyfus hekel dat een kleine groep rotte appels meent dat ze zich alles kunnen permiteren in een ander land.
Yupz.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
Feyenoord bedoel je?
Dirk Kuijt is toch geen Moslim ?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Yupz.
Onze beste speler is nu eenmaal ook Moslim!
Karim Saidi wel!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Dirk Kuijt is toch geen Moslim ?
Je laat nu wel zien dat Mabel meer voetbalverstand heeft dan jij, Frankyquote:Op woensdag 10 november 2004 10:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Karim Saidi wel!
Kuijt Is 1 van de weinige die ik ken hoor en waarvan ik weet dat hij bij Feyenoord zitquote:Op woensdag 10 november 2004 10:31 schreef DIGGER het volgende:
Je laat nu wel zien dat Mabel meer voetbalverstand heeft dan jij, Franky
Voorstel: open het luchtruim weer en schiet elke kut persmuskiet die het in z'n hoofd haalt met een heli de boel te gaan volgen, direct uit de lucht.quote:Het luchtruim boven de stad is tot een hoogte van tweeduizend voet gesloten (iets minder dan zevenhonderd meter). Volgens de driehoek is het luchtruim gesloten om te voorkomen dat de pers de actie uit de lucht volgt.
Ik weet het.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:33 schreef SCH het volgende:
Franky, je ken beter klere kopuh dan over politiek lulluh
Want Feyenoord heeft niet de meeste lekkere voetballers?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:38 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
Kuijt Is 1 van de weinige die ik ken hoor en waarvan ik weet dat hij bij Feyenoord zit
Je moet alleen even langs SCH...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef rubbereend het volgende:hallo hools..... gelukkig hier in hools kan je gewoon naar binnen nergens ME busjes
mwah, we zijn niet bang voor dat kleine knuppeltjequote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet alleen even langs SCH...
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet alleen even langs SCH...
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
Ik wil de nieuwe Knuffelhools openen
nee hoor, dat weet ik niet, voetbal interesseert mij niet zo veel, ik kijk alleen als het nationale team speelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef DIGGER het volgende:
Want Feyenoord heeft niet de meeste lekkere voetballers?
homoquote:Op woensdag 10 november 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
mwah, we zijn niet bang voor dat kleine knuppeltje
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
doe mij maar het Italiaanse team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |