gefrustreerde moeder van koorknaapjes...?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:08 schreef pekel het volgende:
Ik speculeer niet..
Nee, steen en marmer zijn niet zo vatbaar voor vlammen dan schoolboekjes.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zal wel meevallen... kerken fikken over het algemeen niet zo goed als scholen
Tis weereens wat anders dan verkopen aan een kledingszaakquote:Op woensdag 10 november 2004 00:09 schreef Verbal het volgende:
My god... de ontkerkelijking gaat zo wel erg hard
V.
die lopen altijd voor zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
Opvallend: altijd weer die Brabanders....eerst Eindhoven, toen Uden, nu Boxmeer.
[/Ulx mode]
Uit de hand gelopen pre-carnavals feestje ?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
Opvallend: altijd weer die Brabanders....eerst Eindhoven, toen Uden, nu Boxmeer.
[/Ulx mode]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
[/Ulx mode]
jaaaaa massahisterie!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.
Weet trouwens niet of het wellicht verstandiger is om ze ziek te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |