quote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef Ole het volgende:
Of Peter vd Vorst, die vertelde ook dat hij screentest heeft gedaan..
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.quote:Op zondag 7 november 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
Paul de Leeuw is dan wel weer leuk..
Maar toch, RTL Boulevard hoort gewoon met Beau en Albert..
quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
ik wil Beau die doet alsof ie geďnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Je kan ook gewoon een leven krijgen..quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
Mike fucking Stafuckingrink? Alsjeblieft. Ik wil de Staatsloterijshow helemaal niet gaan volgen! Ik wil lekker inhoudsloze Boulevard, ik wil roddels, ik wil gezeik op celebrities, ik wil Beau die doet alsof ie geďnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?quote:Op zondag 7 november 2004 19:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.
Oeh....de agressie...gevoelig punt? Maar ik weet dat mijn opinie er niet toe doet..net zo min als de jouwe. Maar als die de Leeuw zich met dat programma gaat bemoeien kijk ik gewoon niet meer....dat kan ook.quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?
Hij komt ook zo heerlijk laconiek over, alsof het hem eigenlijk allemaal geen moer interesseert. Of je nou over BB , Boulevard, of rtl-live hebt.. (die soort 5 uur show die hij ooit ook gedaan heeft)quote:Op zondag 7 november 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Beau was ook de leukste Big Brother presentator.
Hij heeft iets dat hem innemend maakt, maar wel een scherpe tong die met één zin iemand kan afmaken.
Ja idd.quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef mitt het volgende:
nouja Wilfred is ook okay
Neeeeeequote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef Ole het volgende:
Of misschien wordt het wel Jeroen Kijk inde Vegte...![]()
Wijven is met een v, groot licht.quote:Op zondag 7 november 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Jord heeft wel ervaring met domme wijfen, dus misschien kan ie met Irene van de Laar overweg.
En Jort is met een Tquote:Op maandag 8 november 2004 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wijven is met een v, groot licht.
Google gedaan:quote:Op maandag 8 november 2004 11:46 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is Mike Starink?
quote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Google gedaan:
Nog een?quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef xman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een leven krijgen..
voor static.. ongeveer hetzelfde bericht.quote:Op zondag 7 november 2004 19:07 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Edit: hier stond dus een dynamisch plaatje naar een teletekst pagina waar geen tekstversie van beschikbaar is.
quote:
5 november 2004 13:39u
Beau van Erven Dorens stopt misschien met RTL Boulevard
De geruchten gaan dat de presentator het na dit seizoen voor gezien houdt.
Hij zou in onderhandeling zijn om de Staatsloterij-show te gaan presenteren. Albert Verlinde heeft ook gehoord dat de naam van Mike Starink genoemd wordt als opvolger van Beau
Met een programma waarvan ik me niet voor kan stellen dat er iemand naar kijktquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
De Leeuw verdient miljoenen bj de VARA.
En de Disney-club met Jochem van Gelderquote:Op zondag 14 november 2004 10:28 schreef Takje het volgende:
Mike Starink is zo slecht nog niet. Kan iemand zich nog lounge tv herinneren? Dat was leuke televisie.
Mooi dus laat het programma maar stoppenquote:Op zondag 14 november 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
Er is geen vervanger voor beau
Gordonquote:Op zondag 14 november 2004 09:57 schreef ruby het volgende:
Misschien is Gordon een optie... een leuke mederoddeltante voor Albert.
Dan wordt het helemaal een puinhoop daar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Gordon![]()
mijn stem heeft hij ook.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Gordon![]()
hm... nog ff zoeken hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:48 schreef static het volgende:
Yes please.
misschien de staatsloterijshow..quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
Wat gaat ie dan doen als ie kapt?
(leuke site van Albertquote:11 november 2004 17:30u
Jeroen van der Boom nieuwe Beau?
De entertainer wordt genoemd als nieuwe presentator van RTL Boulevard.
Jeroen is verbaasd dat het nu al is uitgelekt. Hij zegt: "Wat een nieuws hé. Het lijkt wel alsof jullie het eerder weten dan ikzelf."
Jeroen is zéér onlangs gebeld of hij een screentest wilde doen. "Ja inderdaad, maar er zijn nog meer gegadigden. Na die screentest zie ik dus allemaal wel hoe het verder gaat," aldus Jeroen.
Beau van Erven Dorens zal het lopende tv-seizoen nog afmaken. "Ik heb in de bladen gelezen dat Beau na dit seizoen stopt en dan willen ze graag een opvolger paraat hebben," zo vertelt Jeroen.
Ook de namen van Mike Starink, Jeroen Kijk in de Vegte en Jort Kelder worden genoemd als mogelijke opvolgers van Beau.
Ja, die ja. Jakkes.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:44 schreef Adelante het volgende:
Jeroen van de boom? deed die reportage en serveert ie nu zingend showvoer in Aalsmeer?
Zal ik me aanmelden ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
.
Ik ken persoonlijk wel wat mensen met zulke humor, die ook heel ad rem zijn, maar die zijn geen presentator en ook niet bekend
Ja, doe maar eigenlijk, dan meld ik die vrienden van me ook aan, met zo weinig alternatieven maken ze toch wel een goeie kans denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
Zal ik me aanmelden ?
Doet die nog wat op TV eigenlijk? ik zie hem nooit meer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Gert-Jan Dröge is de enigste naam die me tot nu toe bevalt
Hij doet samen met Harm Edens en Tooske een cultureel programa bij de AVRO.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:25 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Doet die nog wat op TV eigenlijk? ik zie hem nooit meer.
Ah, okay, nou dan moet hij ook maar even auditie doenquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
Hij doet samen met Harm Edens en Tooske een cultureel programa bij de AVRO.
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2004 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kijk altijd RTL Boulevard juist vanwege Beau.
De geruchten gaan dat ze de opvolgers van BVD zullen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Alleen komen ze tekort, samen zijn ze
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef static het volgende:
Gadverredamme, Jeroen v.d. Boom.
Enne thanks voor de tekst, Ole.
wie weet doe ik dat!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:06 schreef MissX het volgende:
Stop ff een briefje in ze brievenbus dat ie niet mag stoppen, omdat we niet zonder hem kunnen
Dan wordt iig de artiest goed aangekondigtquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:18 schreef static het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ze de opvolgers van BVD zullen zijn.
Print dit topique uit en gooi het bij hem door de brievenbusquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
wie weet doe ik dat!
Stomme staatsloterijshow![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:41 schreef MissX het volgende:
Ja, ik snap echt niet waarom die de staatsloterijshow zou willen doenwat valt daar nou voor eer aan te behalen. Echt een van de gaarste programma's die er is.
quote:23 november 2004 10:33u
Beau niet naar de Staatsloterij
De presentator van RTL Boulevard wordt niet de nieuwe presentator van de Staatsloterijshow.
Beau is afgevallen als kandidaat. Wie de show volgende week zondag – 5 december – gaat presenteren is nog steeds niet bekend. In de wandelgangen rond de Staatsloterij Show wordt nu Carlo Boszhard genoemd als nieuwe presentator.
hij was ook een beetje oprecht boos geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Hij was weer geweldig vanavond..
Als ze Boulevard dan ook meenemen vind ik het best.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:45 schreef Anon het volgende:
Ze gaan naar John
het is ook de combi..quote:Op donderdag 25 november 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:
Albert weg is nog erger dan Beau.
met de goede bezetting dan wel !quote:Op donderdag 25 november 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Als ze Boulevard dan ook meenemen vind ik het best.
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:50 schreef tong80 het volgende:
Alsof de leden van Sickspack nog leuk zijn bij BNN.
Met Max vind ik ook altijd wel leuk met zijn droge opmerkingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:50 schreef Ole het volgende:
[..]
mijn favo avondjes zijn toch wel Beau-Albert-Peter
Zie je nou wel één en al ellendequote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef static het volgende:
[..]
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.
Ja! dat hoorde ik ook! Maar ze waren niet duidelijk over de reden van zijn ontslag...quote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef static het volgende:
[..]
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.
Gelogen over zijn rijbewijs (die hij dus niet had).quote:Op donderdag 25 november 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom moest ie weg ?
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:54 schreef static het volgende:
[..]
Gelogen over zijn rijbewijs (die hij dus niet had).
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef Ole het volgende:
Niets voor jou static? screentestje bij RTL???![]()
Ik ken iemand die weet wie je bent.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef static het volgende:
[..]
Dan weet iedereen meteen wie ik ben.
Andersom ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die weet wie je bent.
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:11 schreef static het volgende:
[..]
Andersom ook.![]()
Irene v.d. L. en Carlo B.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef sijkweiv het volgende:
Heeft iemand het stukje in RTL Boulevard gezien waarin bekend werd gemaakt wie dan WEL de nieuwe presentator/presentatrice van de Staatsloterij is?? Ik heb dat stukje namelijk niet gezien, moest mijn zoontje naar voetbaltraining brengen.
Ook goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
Als ik het goed begreep Irene van der Laar en Wilfred Genee in December, wat dan een overgangsfase moet zijn, en vanaf dan het duo Carlo Boszhard/Chantal Janzen..
dat beau blijft vind ik top!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
Irene vd Laar als presentatrice vd staatsloterijshow? God, wat ben ik blij dat ik dat nooit kijk. :') .
Maar wel tof nieuws dat Beau én Albert (voorlopig) gewoon blijven.
.
de Beau-showquote:Op vrijdag 26 november 2004 03:26 schreef Ole het volgende:
Ik heb de nieuwe naam: BEAULEALBERT....
nu nog goed en snel kunnen uitsprekenquote:Op vrijdag 26 november 2004 03:26 schreef Ole het volgende:
Ik heb de nieuwe naam: BEAULEALBERT....
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:42 schreef meelborp het volgende:
WTF is er met de OP GODDAMN
Was iemand die niet zo blij was met deeplinking.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:42 schreef meelborp het volgende:
WTF is er met de OP GODDAMN
telegraaf.nlquote:Van Beau naar Boom?
AMSTERDAM - Beau van Erven Dorens stopt op 1 maart met RTL Boulevard. De populaire presentator, momenteel ook druk met Popstars-The Rivals, tekende recentelijk voor de presentatie van de Staatsloterijshow en zal daar in het nieuwe jaar al zijn energie in stoppen.
Spannend is nu wie het stokje van Beau gaat overnemen. In de wandelgangen van Hilversum gonst het van de geruchten dat Jeroen van der Boom al tot ver in de audities is doorgedrongen.
Maar ook namen als Mike Starink, Jeroen Kijk in de Vegte en Jort Kelder worden genoemd. Of Albert Verlinde, dé showbizzkenner van het populaire programma, wél aanblijft is nog onbekend. "Daar ga ik de komende dagen eens even goed over nadenken."
Idd.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:55 schreef Scandalous het volgende:
Nou![]()
Mike Starink, Jeroen Kijk in de Vegte
Naar wat?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:12 schreef Takje het volgende:
Nee, Beau gaat waarschijnlijk naar Talpa.
quote:Talpa Radio Nederland is de verkoop- en marketingorganisatie van Noordzee 100.7 FM en Radio 10 Gold. Noordzee 100.7 FM en Radio 10 Gold zijn twee radiozenders die elkaar perfect aanvullen binnen de doelgroepen 20-49 jaar, vrouwen 20-49 jaar, boodschappers 20-49 jaar en mannen 20-49 jaar. Met de combinatie van Noordzee 100.7 FM en Radio 10 Gold is Talpa Radio Nederland zeer concurrerend binnen de radiomarkt. Het netto bereik van Talpa Radio Nederland binnen de genoemde doelgroepen is goed voor een plek binnen de top 3 van bereikprestaties.
Noordzee 100.7 FM brengt nu sinds enkele maanden met succes music & entertainment radio. ‘Let me entertain you!’ is de boodschap die Noordzee FM de luisteraars meegeeft. Met deze aansprekende zin wordt de gehele lading van Noordzee gedekt. Entertainment, persoonlijk en rechtstreeks contact, bekende sterren en de beste muziek. Bovendien sluit deze claim naadloos aan op ‘Noordzee ShowTime’, de rubriek met elk uur het laatste nieuws uit de wereld van show en entertainment.
Radio 10 Gold scoort! Het verkrijgen van de sterke AM 1008 frequentie per 1 juli jl. werpt duidelijk vruchten af. En daar blijft het niet bij. Radio 10 Gold heeft namelijk ook de uitzendrechten voor radio verkregen voor alle zes uitwedstrijden die het Nederlands voetbalelftal zal spelen in de kwalificatieronde naar het Wereldkampioenschap 2006 in Duitsland. Talpa, het investeringsbedrijf van John de Mol, heeft de rechten verworven voor zowel radio als tv en de internetrechten.
Noordzee 100.7 FM is het radiostation dat zich richt op de jong volwassen luisteraar. Gordon, Sjaak Bral, Colin Banks, Martijn Krabbé, Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en de muziek die je kent hoor je alleen op Noordzee 100.7 FM. Noordzee 100.7 FM is in bijna heel Nederland te ontvangen via 100.7 FM, maar in Noord-Nederland via 100.4 FM. Daarnaast is Noordzee 100.7 FM overal in Nederland te ontvangen via de kabel en via Digitenne.
Radio 10 Gold draait de grootste hits en heeft de meeste prijzen en nu ook het beste voetbal. De muziek van toen en nu is gericht op de volwassen luisteraar. Radio 10 Gold is in heel Nederland en ver daarbuiten te ontvangen via AM 1008 en is in heel Nederland via de kabel te ontvangen.
Hopen dat 't beter wordt dan dat Beau Rivage van 2 jaar geleden ...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Wat een vreemde naam.
Maar goed, een dagelijkse late-night show van Beau op "Talpa" zou de pijn wel verzachten..
Liever niet. We hebben al eerder gezien dat Beau het alleen niet kan.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Wat een vreemde naam.
Maar goed, een dagelijkse late-night show van Beau op "Talpa" zou de pijn wel verzachten..
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
Moest ie nou echt bijna huilen???
Yepquote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef somegirl het volgende:
I knowquote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef Camelio het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Wat is dit fuck zeg!
Wat moet ik nu zonder mijn dagelijkse portie Beau?![]()
quote:Beau van Erven Dorens naar Talpa tv.
Er duiken hardnekkige geruchten op dat Beau van Erven Dorens, presentator van het RTL4 programma ‘RTL Boulevard’, de overstap gaat maken naar Talpa TV, de tv-zender van John de Mol. Beau van Erven Dorens zou volgens Noordzee Showtime momenteel in onderhandeling zijn met John de Mol.
Ook wordt zijn naam genoemd als presentator van Nova bij de publieke omroep. Het is nu zo goed als zeker dat Beau na dit seizoen stopt met RTL Boulevard. Veronica presentator Jeroen Kijk in de Vegte wordt genoemd als mogelijke opvolger.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:38 schreef toiletseatgirl het volgende:
De zender gaat natuurlijk niet ook Talpa heten dombo's
quote:Beau van Erven Dorens stopt met RTL Boulevard
Uitgegeven: 9 december 2004 20:15
Laatst gewijzigd: 9 december 2004 20:17
HILVERSUM - Beau van Erven Dorens stopt al presentator van het succesvolle televisieprogramma RTL Boulevard . Dat maakte hij donderdagavond in het programma zelf bekend. Hij verklaarde "wel een beetje klaar te zijn" met het programma dat iedere avond tussen half zeven en half acht wordt uitgezonden."
Bovendien wilde hij zijn kinderen wel weer eens 's avonds naar bed brengen. De aankondiging viel hem zwaar, want hij hield het niet droog. Albert Verlinde, als onderdeel van wat ook wel als het gouden duo in de televisiewereld wordt gezien, blijft Boulevard wel presenteren.
RTL Boulevard bestaat zo'n 3,5 jaar. Wanneer Van Erven Dorens stopt is niet precies bekend. Dat zal over een paar maanden zijn, verklaarde hij. Naar een nieuwe presentator wordt nog gezocht. Of Van Erven Dorens een nieuw programma gaat presenteren, is nog niet bekend, aldus een woordvoerder van RTL4.
Niemand zegt hier dat hij een god is. Hij wordt alleen gerespecteerd om zijn humor en het eerlijk voor z'n mening uitkomen. En feit is dat SBS 6 en nu ook Nederland 2 het concept van RTL Blv. hebben gejat, maar de chemie tussen Beau en Verlinden bij lange na niet kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:27 schreef Svensational het volgende:
Beau is zwaar overgewaardeerd hier op FOK!Hij is wel oké maar jullie doen net alsof ie een god is
Ach kom op zeg, mensen zaten jankend voor de TV toen Beau bekendmaakte dat ie ging stoppenquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat hij een god is. Hij wordt alleen gerespecteerd om zijn humor en het eerlijk voor z'n mening uitkomen. En feit is dat SBS 6 en nu ook Nederland 2 het concept van RTL Blv. hebben gejat, maar de chemie tussen Beau en Verlinden bij lange na niet kunnen evenaren.
En?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, mensen zaten jankend voor de TV toen Beau bekendmaakte dat ie ging stoppen
Moeten die mensen toch zelf wetenquote:
Nou doe je net alsof het hele programma stoptquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moeten die mensen toch zelf weten![]()
Het is al jarenlang het best bekeken programma tussen 18:30 en 19:30 op de Nederlandse televisie, populair bij studenten tot huismoeders. En het was een eerlijk programma, live en er werd geen blad voor de mond gehouden. Kan me dan voorstellen dat mensen geemotioneerd raken als je die beelden van gister hebt gezien.
En dat bepaal jij? Hou toch op man.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
Moest je janken toen je hoorde dat bijv. Bernhard, Theo van Gogh of Pim Fortuyn dood waren. Lijkt me toch wel iets erger
Hoezo dat bepaal ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Hou toch op man.
Dat is maar net hoe je tegenover die personen stond. Als je het niet eens was met Pim, Theo een eikel vond, en het Koningshuis je geen moer interesseerd, MAAR wel énorme fan bent van Beau, kan het toch dat je daar meer gevoel bij hebt (en dus gaat janken) dan bij die andere drie...quote:Hoezo dat bepaal ik Wou je het ontkennen dan?
Je ziet het verkeerd!quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:27 schreef Svensational het volgende:
Beau is zwaar overgewaardeerd hier op FOK!Hij is wel oké maar jullie doen net alsof ie een god is
Wanneer ging hij huilen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het zooooooooo schattig toen hij ging huilen......
op het eind teon liep hij ff weg en toen kwam hij weer terug....quote:
In de uitzending van gister?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op het eind teon liep hij ff weg en toen kwam hij weer terug....![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
Beau is verreweg het beste op de Nederlandse televisie.
Mee eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het zooooooooo schattig toen hij ging huilen......
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
Godvr, ik heb het gemist. Weet iemand of ik het nog ergens na kan kijken?
En als Jeroen vd Boom het idd over gaat nemen, kijk ik niet meer.. Ik vind het zo'n stijve hark!
He jasses, verandering.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:58 schreef static het volgende:
[..]
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.
Beter rukkwaliteit dan niks! Bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef DarcMarc het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)eau_gaat_stoppen.xml
Wel ruk kwaliteit
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Ja, ook zo lekker kak en cynisxh.quote:
dus je wilt iemand die Beau gaat imiterenquote:
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef niksan het volgende:
[..]
dus je wilt iemand die Beau gaat imiteren
Beau = Beauquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is..
Neem dan die relnicht die de voice-over is bij Cash en Carlo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
Dat vind ik toch zo'n engerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat die Winston Gerstanofiets Beau's opvolger wordt, die kan ik wel waarderen, is af en toe lekker bot en heeft gevoel voor humor
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n engerd
Hij heeft ooit Denktank gepresenteerd en dat was ook echt een slecht programma vond ik.
Wij denken hetzelfde volgens mij.quote:
Kijik hier spreekt iemand met verstandquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
Iedere vervanger zal naar mijn mening een achteruitgang zijn, maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Owquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:15 schreef Svensational het volgende:
[..]Daar was ik vroeger echt fan van
Ik hield altijd bij hoeveel iedereen gewonnen hadquote:
Daar zeg je wat.......... die zou het ook wel goed kunnen volgensmij, ook zo'n neem alles met een korreltje zout persoonquote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
Wat doet Rolf Wouters tegenwoordig?
Ja, Danny Rook! Ik ben voorquote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
Ik zou Danny Rook wel leuk vinden of bv de presentator van Dit was het nieuws, Harm Edens.
Wat het leukste aan Beau is dat hij zo eerlijk overal op reageerd ipv diplomatiek te zijn.
En zulke types zijn Rook en Edens ook.
Die wilde alleen nog achter de schermen werken, volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
Wat doet Rolf Wouters tegenwoordig?
Die bestiert toch weer zijn eigen reclame-bureau (hetgeen hij ook al deed voor het presenteren)?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wilde alleen nog achter de schermen werken, volgens mij.
In een Excell-bestandje?quote:Op maandag 13 december 2004 01:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hield altijd bij hoeveel iedereen gewonnen had
quote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
Ik zou Danny Rook wel leuk vinden of bv de presentator van Dit was het nieuws, Harm Edens.
Wat het leukste aan Beau is dat hij zo eerlijk overal op reageerd ipv diplomatiek te zijn.
Okequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:32 schreef JooB het volgende:
Noem me maar gek,
Ik maakte lijstjes op de computer en die printte ik dan uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef ZOWIEE het volgende:
In een Excell-bestandje?
Ik weet nog dat die Kas altijd en elke dag dezelfde opmerking maakte nl: '[naam deelnemer] kruipt nu uit zn schulp' en dat vond ik zó irritant![]()
Dan liever meteen Raoul Heertje....quote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
geen Danny Rookquote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef -Jean- het volgende:
Raoul Heertje, Harm Edens en Danny Rook. Die vind ik wel bij die functie passen dat het nog wat kan worden opzich.
jaaaquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef Ole het volgende:
Laat Jensen het doen, die kan wel goed opschieten met Albert!![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Gerard Joling mag het van mij ook doen, maar dan moet de bij sbs weg..mmmm
quote:Strijd om RTL Boulevard-baan brandt los.
De strijd om de stoel van RTL Boulevard-presentator Beau van Erven Dorens is losgebrand. Naar verluidt wordt het showbizz-programma volgende week elke dag door een andere presentator gepresenteerd. Dit als een soort testcase om een geschikte opvolger voor de huidige presentator te vinden.
Van Erven Dorens heeft onlangs aangegeven definitief te willen stoppen met het programma. Namen die al een tijdje circuleren zijn behalve Jeroen Kijk in de Vegte ook Martijn Krabbé, Mike Starink , Jeroen van der Boom en Cilly Dartell.
Jeroen Kijk in de Vegte presenteerde Het Beste Idee van Nederland en is nog tot eind van de maand te zien als presentator van Countdown bij Veronica. Dat hij een maand of twee drie geleden een screentest heeft gedaan, wordt bevestigd door de woordvoerder van Veronica Dik Nagtegaal . Hoe hij die test heeft doorstaan, daar wil de woordvoerder verder niets over kwijt, maar dat zijn naam hardnekkig blijft opduiken op allerlei internetforums, zegt wellicht genoeg?
Ze willen het programma meteen maar naar de klote helpenquote:Jeroen Kijk in de Vegte ook Martijn Krabbé, Mike Starink , Jeroen van der Boom en Cilly Dartell.
Dat ie het bij DWHN goed doet, wil niet zeggen dat hij dat ook bij Boulevard zal doen. Hij past imo ook helemaal niet bij zo'n soort programma.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
hmmm weet niet....hij mag het van mij iig een keer proberen. Ik vind hem wel een leuke presentatorquote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
quote:RTL Boulevard krijgt verschillende presentatoren
Het programma wordt volgende week elke dag door een ander gepresenteerd.
Jeroen Kijk in de Vegte, Martijn Krabbé en Cilly Dartell nemen ieder een Boulevard-uitzending voor hun rekening. Beau zélf zal volgende week het jaaroverzicht presenteren op oudjaarsdag. RTL4 is naarstig op zoek naar een geschikte opvolger van Beau van Erven Dorens, die in maart stopt met het dagelijks programma. Behalve Jeroen Kijk in de Vegte en Cilly Dartell zouden ook Mike Starink, Jeroen van der Boom en Matthijs van Nieuwkerk serieuze kandidaten zijn om volgend seizoen Boulevard te presenteren.
Geef dan maar Martijn Krabbé, de rest lijkt me echt niks. Behalve Matthijs van Nieuwkerk want die ken ik nietquote:
Op de radio bij rdw.nl was hij wel grappig maar op tv vind ik hem niks, veels te nichterig, krijg er kotsneigingen vanquote:Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeroen KidV !!!!
Doet die niet Shownieuws bij SBS?quote:Cilly Dartell
ja. en hart van nl...quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doet die niet Shownieuws bij SBS?
Volgende week al?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef static het volgende:
Straks wordt bekend gemaakt wie volgende week het stokje van Beau overneemt.
Hij vertrekt pas in maartquote:
Ow gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij vertrekt pas in maart
maar Cilly Dartell
en Martijn Krabbé
dan maar Jeroen.
NEE... niet Christinequote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Ik ook.Ik open wel een nieuw topic.quote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd hoe Cilly t doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |