Mee eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het zooooooooo schattig toen hij ging huilen......
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
Godvr, ik heb het gemist. Weet iemand of ik het nog ergens na kan kijken?
En als Jeroen vd Boom het idd over gaat nemen, kijk ik niet meer.. Ik vind het zo'n stijve hark!
He jasses, verandering.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:58 schreef static het volgende:
[..]
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.
Beter rukkwaliteit dan niks! Bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef DarcMarc het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)eau_gaat_stoppen.xml
Wel ruk kwaliteit
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Ja, ook zo lekker kak en cynisxh.quote:
dus je wilt iemand die Beau gaat imiterenquote:
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef niksan het volgende:
[..]
dus je wilt iemand die Beau gaat imiteren
Beau = Beauquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is..
Neem dan die relnicht die de voice-over is bij Cash en Carlo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
Dat vind ik toch zo'n engerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat die Winston Gerstanofiets Beau's opvolger wordt, die kan ik wel waarderen, is af en toe lekker bot en heeft gevoel voor humor
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n engerd
Hij heeft ooit Denktank gepresenteerd en dat was ook echt een slecht programma vond ik.
Wij denken hetzelfde volgens mij.quote:
Kijik hier spreekt iemand met verstandquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
Iedere vervanger zal naar mijn mening een achteruitgang zijn, maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |