Mee eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het zooooooooo schattig toen hij ging huilen......
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
Godvr, ik heb het gemist. Weet iemand of ik het nog ergens na kan kijken?
En als Jeroen vd Boom het idd over gaat nemen, kijk ik niet meer.. Ik vind het zo'n stijve hark!
He jasses, verandering.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:58 schreef static het volgende:
[..]
Ze gaan steeds iemand anders naast Albert zetten om te kijken of die chemie er een beetje is. Ver in maart wordt pas bekendgemaakt wie het wordt.
Beter rukkwaliteit dan niks! Bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef DarcMarc het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)eau_gaat_stoppen.xml
Wel ruk kwaliteit
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Ja, ook zo lekker kak en cynisxh.quote:
dus je wilt iemand die Beau gaat imiterenquote:
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef niksan het volgende:
[..]
dus je wilt iemand die Beau gaat imiteren
Beau = Beauquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Dan is het net of 'ie er nog een beetje is..
Neem dan die relnicht die de voice-over is bij Cash en Carlo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
Dat vind ik toch zo'n engerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Radegast het volgende:
Kas van Iersel.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat die Winston Gerstanofiets Beau's opvolger wordt, die kan ik wel waarderen, is af en toe lekker bot en heeft gevoel voor humor
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n engerd
Hij heeft ooit Denktank gepresenteerd en dat was ook echt een slecht programma vond ik.
Wij denken hetzelfde volgens mij.quote:
Kijik hier spreekt iemand met verstandquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
Iedere vervanger zal naar mijn mening een achteruitgang zijn, maar ik ga voorlopig voor Jort Kelder als ideale opvolger..
Owquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:15 schreef Svensational het volgende:
[..]Daar was ik vroeger echt fan van
Ik hield altijd bij hoeveel iedereen gewonnen hadquote:
Daar zeg je wat.......... die zou het ook wel goed kunnen volgensmij, ook zo'n neem alles met een korreltje zout persoonquote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
Wat doet Rolf Wouters tegenwoordig?
Ja, Danny Rook! Ik ben voorquote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
Ik zou Danny Rook wel leuk vinden of bv de presentator van Dit was het nieuws, Harm Edens.
Wat het leukste aan Beau is dat hij zo eerlijk overal op reageerd ipv diplomatiek te zijn.
En zulke types zijn Rook en Edens ook.
Die wilde alleen nog achter de schermen werken, volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
Wat doet Rolf Wouters tegenwoordig?
Die bestiert toch weer zijn eigen reclame-bureau (hetgeen hij ook al deed voor het presenteren)?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wilde alleen nog achter de schermen werken, volgens mij.
In een Excell-bestandje?quote:Op maandag 13 december 2004 01:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hield altijd bij hoeveel iedereen gewonnen had
quote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
Ik zou Danny Rook wel leuk vinden of bv de presentator van Dit was het nieuws, Harm Edens.
Wat het leukste aan Beau is dat hij zo eerlijk overal op reageerd ipv diplomatiek te zijn.
Okequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:32 schreef JooB het volgende:
Noem me maar gek,
Ik maakte lijstjes op de computer en die printte ik dan uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef ZOWIEE het volgende:
In een Excell-bestandje?
Ik weet nog dat die Kas altijd en elke dag dezelfde opmerking maakte nl: '[naam deelnemer] kruipt nu uit zn schulp' en dat vond ik zó irritant![]()
Dan liever meteen Raoul Heertje....quote:Op maandag 13 december 2004 08:06 schreef pos het volgende:
geen Danny Rookquote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef -Jean- het volgende:
Raoul Heertje, Harm Edens en Danny Rook. Die vind ik wel bij die functie passen dat het nog wat kan worden opzich.
jaaaquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef Ole het volgende:
Laat Jensen het doen, die kan wel goed opschieten met Albert!![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Gerard Joling mag het van mij ook doen, maar dan moet de bij sbs weg..mmmm
quote:Strijd om RTL Boulevard-baan brandt los.
De strijd om de stoel van RTL Boulevard-presentator Beau van Erven Dorens is losgebrand. Naar verluidt wordt het showbizz-programma volgende week elke dag door een andere presentator gepresenteerd. Dit als een soort testcase om een geschikte opvolger voor de huidige presentator te vinden.
Van Erven Dorens heeft onlangs aangegeven definitief te willen stoppen met het programma. Namen die al een tijdje circuleren zijn behalve Jeroen Kijk in de Vegte ook Martijn Krabbé, Mike Starink , Jeroen van der Boom en Cilly Dartell.
Jeroen Kijk in de Vegte presenteerde Het Beste Idee van Nederland en is nog tot eind van de maand te zien als presentator van Countdown bij Veronica. Dat hij een maand of twee drie geleden een screentest heeft gedaan, wordt bevestigd door de woordvoerder van Veronica Dik Nagtegaal . Hoe hij die test heeft doorstaan, daar wil de woordvoerder verder niets over kwijt, maar dat zijn naam hardnekkig blijft opduiken op allerlei internetforums, zegt wellicht genoeg?
Ze willen het programma meteen maar naar de klote helpenquote:Jeroen Kijk in de Vegte ook Martijn Krabbé, Mike Starink , Jeroen van der Boom en Cilly Dartell.
Dat ie het bij DWHN goed doet, wil niet zeggen dat hij dat ook bij Boulevard zal doen. Hij past imo ook helemaal niet bij zo'n soort programma.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
hmmm weet niet....hij mag het van mij iig een keer proberen. Ik vind hem wel een leuke presentatorquote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
quote:RTL Boulevard krijgt verschillende presentatoren
Het programma wordt volgende week elke dag door een ander gepresenteerd.
Jeroen Kijk in de Vegte, Martijn Krabbé en Cilly Dartell nemen ieder een Boulevard-uitzending voor hun rekening. Beau zélf zal volgende week het jaaroverzicht presenteren op oudjaarsdag. RTL4 is naarstig op zoek naar een geschikte opvolger van Beau van Erven Dorens, die in maart stopt met het dagelijks programma. Behalve Jeroen Kijk in de Vegte en Cilly Dartell zouden ook Mike Starink, Jeroen van der Boom en Matthijs van Nieuwkerk serieuze kandidaten zijn om volgend seizoen Boulevard te presenteren.
Geef dan maar Martijn Krabbé, de rest lijkt me echt niks. Behalve Matthijs van Nieuwkerk want die ken ik nietquote:
Op de radio bij rdw.nl was hij wel grappig maar op tv vind ik hem niks, veels te nichterig, krijg er kotsneigingen vanquote:Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeroen KidV !!!!
Doet die niet Shownieuws bij SBS?quote:Cilly Dartell
ja. en hart van nl...quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doet die niet Shownieuws bij SBS?
Volgende week al?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef static het volgende:
Straks wordt bekend gemaakt wie volgende week het stokje van Beau overneemt.
Hij vertrekt pas in maartquote:
Ow gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij vertrekt pas in maart
maar Cilly Dartell
en Martijn Krabbé
dan maar Jeroen.
NEE... niet Christinequote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |