quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:52 schreef RealKnuckles het volgende:
-
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]. Maak je post ff wat korter
.
Ik ook niet, ik heb niets te klagenquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik sta er niet bij![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:56 schreef teknomist het volgende:
In KLB posten betekent uiteraard ook niet dat je klaagt. De TS uitlachen kan natuurlijk ook een zeer nuttige bezigheid zijn in KLB.
Zeikerd.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:12 schreef Arcee het volgende:
Klagen over klagers is dat dan, toch?
nee hoor ik doe dat meer dan jouquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:52 schreef QyRoZ het volgende:
I rule, baby!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef pimpin het volgende:
Toch leuk dat een kerel bovenaan staat! Terwijl vrouwen toch altijd klagen? Of homos
Zeikstraal.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Farao het volgende:
"Dit zijn de grootste klagers van dit forum"
Oh ja ?
Ik heb tot nu toe in totaal 6 klaagbaak topics geopend zelf, en toch sta ik op nummer 343.
Als je reageerd op iemand die klaagt (bah wat is het warm) met bijvoorbeeld de reactie "is toch lekker dat zonnetje" ,dan ben je toch niet aan't klagen ?
Dus ik zou zeggen, kijk gewoon wie er het meeste klaagbaak-topics heeft geopend en maak dan zo'n lijst als je echt niks beters weet om te tijd mee te verdoen![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:13 schreef Jordy-B het volgende:
Gelukkig staat Qyroz nog boven me...
quote:Kuttopic, slotje
Dat zou betekenen dat je alleen zou mogen klagen in je eigen topics... En dat is gewoon gelul, want dan kan je klaagbaak wel opdoeken en een groot klaagtopic in GC zetten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Farao het volgende:
Oh ja ?
Ik heb tot nu toe in totaal 6 klaagbaak topics geopend zelf, en toch sta ik op nummer 343.
Als je reageerd op iemand die klaagt (bah wat is het warm) met bijvoorbeeld de reactie "is toch lekker dat zonnetje" ,dan ben je toch niet aan't klagen ?
Dus ik zou zeggen, kijk gewoon wie er het meeste klaagbaak-topics heeft geopend en maak dan zo'n lijst als je echt niks beters weet om te tijd mee te verdoen![]()
Ja, begrijpend lezen is heel moeilijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je alleen zou mogen klagen in je eigen topics... En dat is gewoon gelul, want dan kan je klaagbaak wel opdoeken en een groot klaagtopic in GC zetten.
Dat iemand geen topics opent, wil dat niet zeggen dat diegene minder klaagtquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:58 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ja, begrijpend lezen is heel moeilijk.![]()
De mensen die wel topics openen zijn gegarandeerd klagers. Maar als je je geroepen voelt om alle posts in KLB te classificeren als 'klaag/niet klaag'-post, en dan te tabelleren naar poster, ga gerust je gang hoor. Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat iemand geen topics opent, wil dat niet zeggen dat diegene minder klaagt
Zo die 3 maanden zijn snel voorbij!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef knowall het volgende:
Ik sta er niet bij godverdomme
Open er een klaagtopic over.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef knowall het volgende:
Ik sta er niet bij godverdomme
Ik werd gesmeekt om terug te komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Zo die 3 maanden zijn snel voorbij!
Nog wel een beetje tong over na het likken?
Haha volgens mij heb ik nog geeneens 3 geopendquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:40 schreef Farao het volgende:
Oh ja ?
HAAHAAHAAHAAAA! Geniaal!quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |