Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het zes-en-twintigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
had het niet door dat die al vol zatquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Duurde wel lang voor dat je poste![]()
Ik hield nog 1 reactie over voor jequote:Op vrijdag 5 november 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
had het niet door dat die al vol zat
goeieavondquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:01 schreef devzero het volgende:
Als alle goedemorgens/goedemiddags/goedeavond one-line posts nou gedelete zouden worden, dan zou slowchat pas op deel 5 zitten
Die is leukquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:04 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]
Film kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef Jump het volgende:
wat is het het leukst voor jou ?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
* SHERMAN gaat tv gaan zien
tot morgen
waar ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er zit weer een fout in je OP![]()
dag Qweaquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:16 schreef Qwea het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:17 schreef Jump het volgende:
[..]
waar ?![]()
[..]
dag Qwea![]()
![]()
* SHERMAN gaat film zien
Je bent een schatquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:51 schreef QuietGuy het volgende:
sticky
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:51 schreef QuietGuy het volgende:
sticky
aaarghquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:17 schreef SHERMAN het volgende:
BOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
DE code tagquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:28 schreef Jump het volgende:
[code]
Sport:
181 00276 Jump
Digital Corner:
011 03790 Jump
Games & Consoles:
071 00119 Jump
Replique en Frontpage Development
013 00091 Jump
EK 2004:
342 00039 Jump
[/code]
Ik heb ook de oude versie nodigquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:44 schreef Renesite het volgende:
Bij bestand staan altijd oude dingen![]()
Je weet toch wel wat bami isquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef Jump het volgende:
wat is een bak bami ?
nee, anders zou ik het niet vragenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat bami is
bami van de chineesquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:41 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, anders zou ik het niet vragen![]()
bami is in veel landen bekend als noodles (of mihoen)quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
bami van de chinees
is een soort spaghetti zooi zeg maar
Het is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
bami is in veel landen bekend als noodles (of mihoen)
duhquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker
wakkerquote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef SHERMAN het volgende:
is er nog iemand wakker of gaan jullie allemaal naar bed
neequote:Op zondag 7 november 2004 00:08 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wakkerheb net een nieuwe grafische kaart uhuh. denk je dat ik dan ga slapen
waarom moet je scheldenquote:Op zondag 7 november 2004 00:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee
wakker blijven dan
dan kan er iemand naar mijn gescheld gaan luisteren zometeen
FireFox en Iframes hebben me net gered dus het is niet meer nodigquote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef blablasjit het volgende:
[..]
waarom moet je schelden?
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op zondag 7 november 2004 11:44 schreef Jump het volgende:
goedemorgen
Het bewijs dat er veel goedemorgen gezegd wordt:
[..]
zit het niet in het programma zelf waarmee je tv kijkt ?quote:Op zondag 7 november 2004 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
toevallig niet iemand die een leuk programma kent om beelden van mijn tv kaart op te slaan?![]()
moet vanavond werken en kan dus het eerste deel van 24 niet zien
Zit er wel in, maar dan crasht ie steedsquote:Op zondag 7 november 2004 11:50 schreef Jump het volgende:
[..]
zit het niet in het programma zelf waarmee je tv kijkt ?
het is DIG hier, Colaquote:Op zondag 7 november 2004 12:48 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
het is verdomme nog maar middagquote:Op zondag 7 november 2004 14:09 schreef SHERMAN het volgende:
En dan slapen
Moet ook nog werken vanavondquote:Op zondag 7 november 2004 15:05 schreef Jump het volgende:
[..]
het is verdomme nog maar middag
12e ook nog eens. damn... ik ga ECHT emigreren. Vind het maar oneerlijk!quote:Op zondag 7 november 2004 19:28 schreef Jump het volgende:
dag blablasjt
de 12 ook vrij, want we nemen een brugje
en simcity en the sims vind ik brakke spellen waar ik men tijd niet kan insteken
zal morgen eens een kamertje zoeken in gentquote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
12e ook nog eens. damn... ik ga ECHT emigreren. Vind het maar oneerlijk!
ken dat. heb zo'n ganse hoop spellen in de kast staan die uitgespeeld zijn, en zodoende als saai bestempemd mogen wordenquote:Sims 2 en SimCity zijn echte blablasjit spellen. maar CS, en UT ooken als de csi spellen uitzijn gaak die ook ff uitspelen maardaarna gaan die de kast weer in
hte is 22:00quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
bijna 22:00
24 is nog niet afgelopenquote:Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
hte is 22:00
quote:Meest behulpzame user: Jump
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Jump
Meest behulpzame user: Jump
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Jump
Beste nieuwkomer 2004 (mannen): Jump
Meestbelovende user voor het komend jaar: Jump
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?: jump
Meest behulpzame user: jump
Alleen nieuwste aanwinst klopt niet ivm je vorige userquote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Jump het volgende:
* devzero leest zojuist het nominatie topic van de Fok:Awards 2004 door:
[..]![]()
Daarom ook die dorpsgekquote:Op zondag 7 november 2004 23:00 schreef Jump het volgende:
ja, was een FB hoer dan: http://forum.fok.nl/user/history/27956
dat zijn toch wel herhalingen he? want anders lopen ze echt vreselijk achter in belgie! Dan wil ik niet meer emigrerenquote:Op zondag 7 november 2004 21:08 schreef Jump het volgende:
CSI miami was weer tof
brand in disco en die ene die held wou spelen om toch zo bij de brandweer te geraken
hmmz als mijn i-net mee wil werken zal ik het gaan beluisteren... mocht ik het niet vergeten zijn!quote:Op maandag 8 november 2004 10:38 schreef QuietGuy het volgende:
olaen wel luisteren vanavond he
jajaquote:Op maandag 8 november 2004 10:38 schreef QuietGuy het volgende:
olaen wel luisteren vanavond he
De banaan is schoner dan anderenquote:Op maandag 8 november 2004 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
het schoonst
daddy coolquote:Op maandag 8 november 2004 19:39 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]![]()
je bent gemeld geweest hé op fokradioquote:Op maandag 8 november 2004 22:12 schreef cygnusx het volgende:
Kutslari.. alsof ik na 30 seconden vergeet wat ik gepost heb... :')
waarom zou je je in het hol van de leeuw moeten vinden? iedereen is welkomquote:Op maandag 8 november 2004 21:56 schreef elgervanderwel het volgende:
Slowchatten rocks, vandaar dat ik even meedoe. Volgens mij bevind ik me als niet-fokker nu best wil in het hol van de leeuw, of niet?
quote:Op maandag 8 november 2004 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent gemeld geweest hé op fokradio
[..]
heb je gans de uitzending geluisterd ?quote:Op maandag 8 november 2004 22:16 schreef cygnusx het volgende:
[..]
:') ik had het over dat ze positief over me moesten reageren..
je bent al meer dan 1 keer genoemd hoorquote:Op maandag 8 november 2004 22:18 schreef cygnusx het volgende:
al 11 min nu...
zeg is qg nu ook nog aan het moderaten dan?
QG HEB JE HET TOPIC AL GEZIEN? ZO JA ZEG T FF (op de radio he)
quote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef Troel het volgende:
Ja, het is wel terug te luisteren... Open er anderes een topic over ofzo
Houd je mond troela...quote:hebt gezocht op anderes:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvo
voordat je begint te mierenneuken op andere mensenquote:Op maandag 8 november 2004 22:20 schreef cygnusx het volgende:
hmm, ja ik tunede net in toen slari begon te lullen.. (is het niet trug te luisteren ofzo?)
quote:U hebt gezocht op trug:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
troe·la (de ~ (v.), ~'s)quote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[..]
Houd je mond troela...
zij begon te mierenneuken op mij dus tja..quote:Op maandag 8 november 2004 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
voordat je begint te mierenneuken op andere mensen
[..]
Als je dat al mierenneuken noemt kan ik geloof ik beter een muggenzifter wordenquote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
zij begon te mierenneuken op mij dus tja..
die post had ik niet gelezen. maar dan nog :')quote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
zij begon te mierenneuken op mij dus tja..
Gelukkig heb jij recht van sprekenquote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef cygnusx het volgende:
Houd je mond troela...
Eindelijk wordt het gezellig in slowchat.quote:Op maandag 8 november 2004 22:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dat al mierenneuken noemt kan ik geloof ik beter een muggenzifter worden
en ik dacht dat het er altijd al gezellig wasquote:Op maandag 8 november 2004 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het gezellig in slowchat.
Breda was toch de 2de keus? Of Utrecht?quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef Jump het volgende:
komt er nu in feite nog een DIG-meeting ?
antwerpen ?quote:Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Breda was toch de 2de keus? Of Utrecht?
antwerpen of breda: 1 pot natquote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef Jump het volgende:
[..]
antwerpen ?
quote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
amsterdam
Of mocht ik niet quoten uit logfilesquote:[23:13] <Godlike> Ik ga ook!!!
[23:13] <Godlike>
[23:13] <Godlike> gn
[23:13] <Godlike> en tot morgen
[23:13] * Godlike has quit IRC (Quit: See ya!)
ik ga me er deze avond niet meer met bezighouden, dat zal eens zijn voor op een rustige avond ofzoquote:Op maandag 8 november 2004 23:23 schreef devzero het volgende:
ga toch slapen
[..]
[..]
Of mocht ik niet quoten uit logfiles
Ontopic: is haarlem niets
Het werd ook wel tijd, ik doe al bijna 2 weken niet meer aan whatpulse en stond vanmiddag nog boven jequote:Op maandag 8 november 2004 23:32 schreef Jump het volgende:
@Renesite: ik ga je terug inhalen hoor op WP, sta al terug op pagina 2.
Jumpertje! ik zou het bij 't ei houden, wel zo herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2004 19:15 schreef Jump het volgende:
* QuietGuy moet eens stoppen met zen avatar zoveel te veranderen
Poll: Welke avatar is het schoonst ? (klik op de avatar om te stemmen)
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/86282/mr_oeuf.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/86282/banana.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/86282/avatar3.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/86282/avatar2.gif]afbeelding][/url]
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
vroeg en koud!quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:25 schreef Marty26 het volgende:
Pffff het is weer vroeg vandaagMaar gisteren was echt super
Vroeg zeker... Maar koud geen idee zit lekker binnen en ga er ook niet meer uit vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:27 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vroeg en koud!
aargh. moest me bed uit voor me stage... en alleen van die drie kwartier in de kou wachten, in de metro en in de bus ben ik door en door koud geworden... me voeten worden niet meer warmquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vroeg zeker... Maar koud geen idee zit lekker binnen en ga er ook niet meer uit vandaag
* Marty26 doet met ze handjes hard vrijven over de voetje van blablaquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:34 schreef blablasjit het volgende:
[..]
aargh. moest me bed uit voor me stage... en alleen van die drie kwartier in de kou wachten, in de metro en in de bus ben ik door en door koud geworden... me voeten worden niet meer warm
kweet niet of je dat wilt.. deze schoenen heb ik tijdens de hele zomer gedragenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* blablasjit doet met ze handjes hard vrijven over de voetje van blabla
het is nog ochtendquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:32 schreef Jump het volgende:
goedemiddag diggertjes
voor mij is het al middag hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is nog ochtend![]()
En ow wee als je geen nieuwsposter kentquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:48 schreef QuietGuy het volgende:Stem op Lucille, Slarioux of mij in [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Crew!
Wat is een nieuwsposter?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
En ow wee als je geen nieuwsposter kent![]()
ik weet al welke nieuwsposter ik tijdelijk ga vergeten als ik men lijstje maak :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
En ow wee als je geen nieuwsposter kent![]()
geen idee? maar ik had ff zin om ook te zuchten...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:41 schreef Jump het volgende:
waarom zuchten ?
Pedofilie in Sims 2 mogelijk door cheatquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:44 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb trouwens de Sims2
hoezo veel opties
Oke....ik mag dan wel geen vriendin hebben op het moment maar zo ben ik nog net nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Pedofilie in Sims 2 mogelijk door cheat
motherlodequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Jump het volgende:
Als je veel geld wil krijgen zonder cheats: er is zo'n oude peet in het spel. Er is ook een huis met een Mina en Dina in. Laat 1 van die 2 verloofd worden met die oude peet (opgelet: vadsige beelden), en daarna trouwen. Dan brengt die oude opeens 600000$ bij in het familiekapitaal.
ik speel voor alle duidelijkheid het spel niet. dat hoor ik dus ganse dagen van mensen die het wel spelen
vies meisjequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:29 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb jammergenoeg geen tijd om het de hele dag te spelenmaar die pedo patch gaak wel ff een keer uit proberen hoor
het is maar een spel hoor. haha. en ik heb altijd een buurtje waarin ik loop te cheaten als een gek en een buurtje waar ik netjes speel. ach jah dit moet je toch wel ff meemaken als ik een lollige bui heb..quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
vies meisje
heb ik ook met cheatsquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is maar een spel hoor. haha. en ik heb altijd een buurtje waarin ik loop te cheaten als een gek en een buurtje waar ik netjes speel. ach jah dit moet je toch wel ff meemaken als ik een lollige bui heb..
behalve met online games dan is het geen fun. daar ben ik wel 100% tegenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heb ik ook met cheats
soms wil ik gewoon even lekker kloten
dan is het triestquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
behalve met online games dan is het geen fun. daar ben ik wel 100% tegen
Opgelostquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:44 schreef SHERMAN het volgende:
ach arme rene
Wat is er aan de hand?
ja, en dan ben ik thuis tot volgende week maandagquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:41 schreef Baris het volgende:
Morgen school.
Ik was vandaag vrij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, en dan ben ik thuis tot volgende week maandag![]()
Kijk, dat posten nieuwspostersquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Pedofilie in Sims 2 mogelijk door cheat
Na 12 uur op een kwart met synchroniserenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
@QG
Gaat lekker snel he
Toen ik mijn 160GB schijf er in hing was Windows 2 uur bezig om hem te formateren
niet die pedopatch gebruiken he?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Nog 1 les uurtje
Tot 11:45 en dan ben ik uit
Thuis de server opnieuw installeren ondertussen The Sims II spelen
Te jong om pedo te zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet die pedopatch gebruiken he?? najah hoe oud ben je precies
?
Niet eerlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 15:00 schreef Jump het volgende:
WEEKEND
Standaardquote:Op woensdag 10 november 2004 16:04 schreef Baris het volgende:
Forum werkt een beetje traag.
mja, begin dat gezuer van trage site beu te worden. lees een artikel op de FP terwijl het forum traag gaat. staat onder de helft van de post: "wat is er aan de hand met het forum????????????????????????????????????"quote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef SHERMAN het volgende:
jump onze uitleg held
En nog een flink eind later:quote:Op woensdag 10 november 2004 10:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Na 12 uur op een kwart met synchroniseren
Nee, dat is digitale dataquote:Op donderdag 11 november 2004 09:36 schreef Troel het volgende:
digdata???
Is dat alle data vanuit DIG zeg maar?
praat me niet over digitaal. Ik was een keer op een verjaardag en daar hadden ze het over analoge post. Wist ik veel dat ze gewone post bedoelden...quote:Op donderdag 11 november 2004 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
Misschien komt het omdat het nog vroeg is hoor...maar alles wat op je de pc staat is toch digitaal
Klopt, maar wij doen hier ook aan analoge opslag (archiefkasten ed.)quote:Op donderdag 11 november 2004 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
Misschien komt het omdat het nog vroeg is hoor...maar alles wat op je de pc staat is toch digitaal
anale modemquote:Op donderdag 11 november 2004 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha analoge geeft me een leuke herinnering... ooit zei der iemand met heel wat andere medewerkers en klanten:
Wanneer kan die anale modem in gebruik worden genomen?
Iedereen lag in een deuk en de doos die het zelf zei snapte niet waarom iedereen nou zo moest lachen
goedemiddagquote:Op donderdag 11 november 2004 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
middag![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
![]()
dus als je geen 18 bent je je typt bij kazaa, emule of wat dan ook child pron in dan is dat legaalquote:Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
tot vanavond
ga nu simmen en de server opnieuw installeern
is feestdag vandaag in belgie, wapenstilstand, en morgen nemen de meeste een brugjequote:Op donderdag 11 november 2004 14:12 schreef Renesite het volgende:
w e e k e n d ?
Ik heb morgen nog
belgen zijn lui.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:17 schreef Jump het volgende:
[..]
is feestdag vandaag in belgie, wapenstilstand, en morgen nemen de meeste een brugje
en maandag heb ik op school nog eens een ICT dag waardoor alle lesesn wegvallen. maar door dat ik er de maandag zowiezo gene heb, *relax*quote:Op donderdag 11 november 2004 14:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
belgen zijn lui.
alvast succes met je tentamenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik moet morgen van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds werken en dan savonds leren voor mijn wiskunde tentamen die ik vervolgens op zaterdag ochtend heb :')
ook nog. ik moet wel zeggen dat toen ik naar school ging dat ikaltijd standaard maar 4 dagen les had en 1 dag vrij... dit vanwege te weinig lokalen geloof ik.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef Jump het volgende:
[..]
en maandag heb ik op school nog eens een ICT dag waardoor alle lesesn wegvallen. maar door dat ik er de maandag zowiezo gene heb, *relax*
tnx. ik zal het nodig hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef Jump het volgende:
[..]
alvast succes met je tentamen
kben ook niet gestressed... ben alleen lekker druk... al doek liever wel iets anders maargoed thats lifequote:Op donderdag 11 november 2004 15:27 schreef Renesite het volgende:
Komt goed![]()
Ik ben ook maar een pubertjequote:Op donderdag 11 november 2004 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dus als je geen 18 bent je je typt bij kazaa, emule of wat dan ook child pron in dan is dat legaalhahahaha als je ouder bent gewoon je kind die pron laten downen en dan samen kijken
ik was ook maar een pubertjequote:Op donderdag 11 november 2004 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een pubertje
* SHERMAN doet aai smileyquote:Op donderdag 11 november 2004 15:38 schreef Jump het volgende:
[..]
ik was ook maar een pubertje
ik ga je inhalen hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:48 schreef Troel het volgende:
Ik ben alweer 22 jaar
Ik word nog eens een oud wijf
[pubermodus]quote:Op donderdag 11 november 2004 15:53 schreef Renesite het volgende:
Ja, tuurlijk bluecurlik haal je ook in! als je nou zegt dat je 20 jaar + 1 word haal ik je binnekort in
![]()
jah jij word als je 20 bent het jaar erna 41quote:Op donderdag 11 november 2004 16:02 schreef Renesite het volgende:
Zo sneu ben ik niet
ik heb gewoon al twee nominatiesquote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Troel het volgende:
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!
Mijn lijstje...
ik ga je ook nog nomineren hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 16:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb gewoon al twee nominaties![]()
haha en als ik niet niet genomineerd wil zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 16:42 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ga je ook nog nomineren hoor
ik heb er al 10 15![]()
gewoon ff meldenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha en als ik niet niet genomineerd wil zijn?
IK heb een nominatiequote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Troel het volgende:
Mijn lijstje...
van marty26:quote:Op donderdag 11 november 2004 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK heb een nominatie
![]()
Ik heb humorquote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Troel het volgende:
Mijn lijstje...
heb die al zoveel gezienquote:Catherine en Nick onderzoeken de dood van een man die deelnam aan straatraces. Zijn lichaam werd in de woestijn teruggevonden op een verlaten landingsbaan. Grissom en zijn team onderzoeken ondertussen de verdachte dood van een pokerspeler. In het midden van een wedstrijd kreeg hij plots hevige stuiptrekkingen...
heb ik binnenkort allemaal op HDquote:Op donderdag 11 november 2004 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
hahahahaha
Download CSI NY dan?
Dat is ook echt de moeite danquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:49 schreef Jump het volgende:
ja, maar je moet wel eerst per post je rekening nummer terug sturen naar de dienst abonnementen, dus dan hou je er nog minder van over. kan je enkel het koekje van de ijs kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |