Ik bedacht het terwijl ik postte...quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:35 schreef Mark het volgende:
Freddy Breck
We willen denk snel bij jubileum topic 300 zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik zie trouwens, nou ik naar de linkjes kijk, dat we vanaf 257 naar 262 en van 264 naar 270 zijn gegaan
ik doe wel even een vraagje achter de schermenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:42 schreef belsen het volgende:
Eigenlijk moet dit dus 262 zijn...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik doe wel even een vraagje achter de schermen
Als belsen de volgende linkjes ertussen plakt, dan zoek ik nog even naar 264-270quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik zie trouwens, nou ik naar de linkjes kijk, dat we vanaf 257 naar 262 en van 264 naar 270 zijn gegaan
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:52 schreef bukgeit het volgende:
LOML - Love Of My Life
Night at The Opera
Van rukken word je doof, niet blindquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:59 schreef Mark het volgende:
Zou dat verhaal dan toch waar zijn?
* bukgeit slaapt voortaan met de handjes boven de dekens
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:02 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van rukken word je doof, niet blind![]()
Doe je het dan wel beter dan belsen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wacht nog op een antwoord achter de schermen. Als de MUZ-mods het goed vinden, pas ik het zo wel aan. Inclusief de OP.
Anders zijn de gevolgen voor UIO_AMS niet te overzien.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Doe je het dan wel beter dan belsen?![]()
Ach, m'n ABD had ik ook zo geleerd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:04 schreef Mark het volgende:
Doe je het dan wel beter dan belsen?![]()
Hoe is Andrea Bocelli blind geworden? Slechtziend geboren, ongeluk gehad, maar niet in het verkeer.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:08 schreef belsen het volgende:
Dat was een leuke vraag, wie heeft er een andere.
Nou missen we nog steeds deze topics, de originele 258-261, we zitten nu in 266 => CCLXVI, we hebben alleen 265-269 overgeslagenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Als belsen de volgende linkjes ertussen plakt, dan zoek ik nog even naar 264-270
258: Fok! Muziek Trivia deel CCLVIII
259: Fok! Muziek Trivia deel CCLIX
260: Fok! Muziektrivia Deel CCLX
261: Fok! Muziek Trivia deel CCLXI
Dat was toch tijdens het voetballen gebeurd?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe is Andrea Bocelli blind geworden? Slechtziend geboren, ongeluk gehad, maar niet in het verkeer.
Of het voetbal was weet ik niet, maar in elk geval tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was toch tijdens het voetballen gebeurd?
Het belangrijkste is dat deze titel wordt aangepast naar nummer 262.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga dus de oude topics hernummeren, zodat de nummering weer is zoals die hoort te zijn. Vervolgens pas ik de OP aan. Belsen, zou jij die tweede OP hier weg kunnen halen?
Waarom laat je die dubbele punten niet gewoon staan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:13 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is het makkelijker als we gewoon doorgaan met de huidige telling, want anders moet je ook in het vorige topic de dubbele punten verwijderen.
Doen we ook, 260 had geen dubbele punten, maar 261 wel, dat is lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waarom laat je die dubbele punten niet gewoon staan?
Nee hoor. Want we missen ook nog deel 248. Dus dit is deel 261 en het dubbele puntentopic is terecht dubbele punten waard.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:18 schreef belsen het volgende:
Het belangrijkste is dat deze titel wordt aangepast naar nummer 262.
Raah!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee hoor. Want we missen ook nog deel 248. Dus dit is deel 261 en het dubbele puntentopic is terecht dubbele punten waard.
Vader Abrahamquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Doen we ook, 260 had geen dubbele punten, maar 261 wel, dat is lood om oud ijzer.
Nieuwe vraag:
Wie nam het legendarische voetballied Oei, oei, oei (dat was me weer een loei) op?
NEE! We zijn 4 nummers verder!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee hoor. Want we missen ook nog deel 248. Dus dit is deel 261 en het dubbele puntentopic is terecht dubbele punten waard.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:05 schreef bukgeit het volgende:
Johan Cruyff was het.
quote:Het klinkt misschien heel erg Libelle, maar ik heb echt een vriendinnengevoel bij mijn moeder.
Oeps, daar had ik overheen geplakt. Belsen, hieronder heb je de lijst, inclusief de verloren gewaande topics. Dit is nu deel 264. Vreemd genoeg kan ik de OP nu niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:58 schreef bukgeit het volgende:
UIO, ik zie deel 247 nergens.
Sharon den Adel van WTquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:19 schreef bukgeit het volgende:
Ze staat op de cover van de huidige OOR, en daaruit is ook de quote afkomstig.
Jongenquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Het kost je een uurtje, maar dan heb je ook wel wat.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Sharon den Adel van WT
Romeinse cijfers zijn zó 500 voor Christus.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:34 schreef Berkery het volgende:
...en is het een erg reactionair idee om in de topictitel voortaan Arabische cijfers te gebruiken?
Romeinse cijfers zijn zo passé....
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:58 schreef bukgeit het volgende:
U2...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Romeinse cijfers zijn zó 500 D voor Christus.
Lijkt mij niet zo'n heel raar idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:34 schreef Berkery het volgende:
...en is het een erg reactionair idee om in de topictitel voortaan Arabische cijfers te gebruiken?
Romeinse cijfers zijn zo passé....
Zeker, zeker... De O staat voor Organisatiequote:Op vrijdag 5 november 2004 18:48 schreef JDude het volgende:
Eerste hulp bij ongelukken![]()
Ja klopt,quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:18 schreef JDude het volgende:
Dan zal de E wel voor Enschede staan...
Enschedese HB Organisatie...
snel. Kan ik eten en Charmed kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:26 schreef thaleia het volgende:
abba
quote:Muts dorst snachts niet alleen naar buiten, punt
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:13 schreef bukgeit het volgende:
Dat zijn albumtitels van Fratsen achterelkaar gezet
Nee, een duidelijke Nazi verwijzing.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hitler Bad, Vandals Good van the Vandals?
Huh?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, een duidelijke Nazi verwijzing.
Grapje...quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Huh?
Goed dat je 't zegt, bedenk me ineens dat om 10 uur French & Saunders vast op de bbc te zien zullen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
O kut, humor
Ik geloof dat m'n lieve schattige broertje nog wel wat van Skrewdriver en consorten heeft, misschien dat ik maar ff in zijn platenkast moet snuffelenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, een duidelijke Nazi verwijzing.
Punt & bloemetje voor Belsenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:56 schreef belsen het volgende:Ronnie Tober - Breng die rozen naar Sandra Bette Midler - The rose Jantje Koopman - Rode rozen Jantje Koopman - Rode rozen en witte seringen Dorus - De krokus en de hyacint Connie van den Bos - Ik geef je een roosje mijn roosje Herman Emmink - Tulpen uit Amsterdam Boudewijn de Groot - De roos John Spencer - Johnny, vergeet mij niet(je) Paul Weller - Sunflower
en vooruit als reservegetal:Blur - Daisy, daisy
Ook bloemetje voor ranja maar helaas geen puntquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef ranja het volgende:
Daisy chainsaw - Pink flower
Roxette - Fading like a flower
Cony van den Bosch - Een roosje m'n rossje
Mac band - Roses are red
Dolly dots - All the roses
Chris Barber's jazz band - Petite fleur
Jantje Koopmans - Rode rozen
Hole - Violet
Ween - Daisies
Vanessa Paradis - La ballade de Lily Rose
quote:She's only drinking lemonade
Which I can get for her each date
Cigarettes, she finds abusic
She can't appreciate popmusic
Every door, I open for her
I walk her dog, and I don't bother
Oh, Mary-Ann, oh, Mary-Ann
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
bloem - even aan mijn moeder vragen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
bloem - even aan mijn moeder vragen
London en Some girls, zijn sowieso geen singles, dusseh...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:29 schreef bukgeit het volgende:
Ik denk dat het punt naar Berkery gaat.
Die had ik ook gevonden, maar The headmaster ritual staat er niet bijquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:30 schreef bukgeit het volgende:
http://www.askmeaskmeaskme.com/hits.htm
Ik heb 'm in ieder geval wel veel op de radio gehoord destijds, mijn eerste kennismaking met the smithsquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:33 schreef bukgeit het volgende:
Ik meende ook dat Headmaster een single was.
Yep, dat was ook hun eerst videoclipquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:37 schreef bukgeit het volgende:
The Boy With A Thorn staat ook niet in dat lijstje maar is wél een single geweest.
O, op die manier.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:47 schreef ranja het volgende:
ik weet de 1e van 1980 maar de laatste van 1979... even denken.
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:07 schreef ranja het volgende:
Oh. Je maakt me in de war. Ik wist dat weekend de eerste van 1980 was maar jij telt het als laatste van 1979 blijkbaar (op zich terecht aangezien die naar 1 steeg in dec 1979). Nu heb ik het dus opgezocht![]()
Geeft niet, had ik maar moeten onthouden dat ze niet in week 1 van 1980 naar 1 stegenquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, sorry.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
Eelco Brinkman is nooit te horen geweest in een hit van VA?
Ja die smurfen kunnen me er wat vanquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:30 schreef ranja het volgende:
Vader Abraham heeft wel iets met nationalisten heHm.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja die smurfen kunnen me er wat van
Ik zit me nu te bedenken dat ik ooit een stripboek had waarin er zwarte smurfen waren en die waren heel erg slecht en moesten door de blauwe smurfen bestreden worden ofzo.........makes you thinkquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze hadden wel ruzie met de zwarte smurfen trouwens, dacht ik.
GNAK!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zit me nu te bedenken dat ik ooit een stripboek had waarin er zwarte smurfen waren en die waren heel erg slecht en moesten door de blauwe smurfen bestreden worden ofzo.........makes you think![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:35 schreef belsen het volgende:
[..]
GNAK!
Ik krijg de eerste er maar niet door...quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:37 schreef ranja het volgende:
gnakbelsen deze vraag moet jij weten.
Ja, de zwarte smurfen zeiden "Gnak!".quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:37 schreef ranja het volgende:
gnakbelsen deze vraag moet jij weten.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, de zwarte smurfen zeiden "Gnak!".
En als ze een gewone smurf beten dan werd ie ook zwart toch?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg foutquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En als ze een gewone smurf beten dan werd ie ook zwart toch?
Maar gelukkig bedacht een van de smurfen een middeltje dat zwarte smurfen weer blauw maakte en ze leefden nog lang en gelukkig
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Eigenlijk best erg fout
quote:Hebben jullie ook een eigen taal?
Ja die spreken wij allemaal
Onberispelijk rijtje.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:40 schreef JDude het volgende:
mien
sien
marie
Marie: hp: 39, aw: 1quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:48 schreef bukgeit het volgende:
De andere door belsen genoemde titels waren geen hits![]()
Hier lig ik 's nachts soms wakker vanquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef Gambolputty het volgende:
Woon zelf aan de Toon Hermanshof maar kom niet op de 3e
Jo met de Banjo was wel een hit, alleen voor Jasperina de Jong en Sugar Leequote:Op vrijdag 5 november 2004 23:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Onberispelijk rijtje.
JDude +1
De andere door belsen genoemde titels waren geen hits![]()
quote:Ik vind je leuk
Ik vind je aardig
Maar je stinkt uit je bek
als een beer uit zijn reet
Bob Fosko/Raggende Mannequote:Op vrijdag 5 november 2004 23:56 schreef JDude het volgende:
Van wie is deze charmante tekst?
[..]
Dus?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Jo met de Banjo was wel een hit, alleen voor Jasperina de Jong en Sugar LeeHooper...
En die ander was dus Marie, dus ook een hit.
Jammer alleen dat er volgens mij geen vraag openstaatquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Raad de Plaat is ook een leuk spel, deel twee alweer.
Dan kijk je niet goedquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er volgens mij geen vraag openstaat![]()
Jep!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:57 schreef ranja het volgende:
Bob Fosko
het is ook niet erg als het een kwartier ofzo duurt voor er een nieuwe vraag komt hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep!
ranja +1
Ik moet echt eens aan lastigere vragen gaan werken. Misschien moet ik eerst maar eens een goede gaan verzinnen voor ik weer aan een nieuwe vraag meedoe... nu is 't toch steeds een beetje haastwerk![]()
Zie 't al volgens mij... er lopen daar meerdere vragen tegelijk doorelkander, is 't niet?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed
Yeahquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie 't al volgens mij... er lopen daar meerdere vragen tegelijk doorelkander, is 't niet?
helaasquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:07 schreef belsen het volgende:
The Les Humphry Singer, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:10 schreef belsen het volgende:
Of is het Band Aid, ofzow...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:23 schreef bukgeit het volgende:
Phil Spector's Christmas Hits!
eigenlijk is-ie veel te goed om maar 1 week per jaar te draaienquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Heb 'm hier in het kerstbakje staan (en wie niet)
Ik doe daar niet aan mee. Pepernoten eet je toch ook niet in de zomer?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:29 schreef ranja het volgende:
[..]
eigenlijk is-ie veel te goed om maar 1 week per jaar te draaien
ehmquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. Pepernoten eet je toch ook niet in de zomer?
Pia & Jermaine stonden die kerst op 1.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:32 schreef ranja het volgende:
Ik zou toch zeggen Band aid - Do they know it's christmas
ranja +1quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:36 schreef ranja het volgende:
Ok. Dan ga ik voor Mud - Lonely this christmas
Eeh... neequote:Op zaterdag 6 november 2004 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
ehmals je dat niet doet doe je toch juist wel mee
ze zijn niet eens allemaal nummer 1 geweestquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Allemaal even lang nummer 1 geweest?
nee, daar staan ze niet opquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:21 schreef thaleia het volgende:
Ze staan allemaal op de karaoke-cd die je nu voor je neus hebt liggen?
Zitten in alle nummers een volkslied verwerkt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:02 schreef ranja het volgende:
te moeilijk
Nieuwe vraag:
Wat is de overeenkomst tussen:
Beatles - All you need is love
Bee gees - Words
Chipz - Cowboy
Frans Bauer & Marianne Weber - De regenboog
Han van Eijk - Leef
Lucille Starr - The French song
top 40 vragen duren altijd relatief langquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pfff, en ik maar hopen dat deze ondertussen wel beantwoord zou zijn![]()
Doe dan ook gewoon Black Sabbath vragenquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef ranja het volgende:
[..]
top 40 vragen duren altijd relatief lang
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:38 schreef bukgeit het volgende:
Ik denk toch dat het iets is met 'hoge binnenkomers'. Maar hoe hoog dan? Niet op 1.
3?
zie je wel dat je het wel weetquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op 2?
En dat helemaal zomaar spontaan zelf verzonnenquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:41 schreef ranja het volgende:
[..]
zie je wel dat je het wel weet![]()
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:55 schreef bukgeit het volgende:
Zal ik de vijf die ik er weet posten?
Die kloppen dan ook allemaalquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef bukgeit het volgende:
Voor een niet-kenner valt het toch wel mee? Van deze namen ben ik zeker:
Ozzy Osbourne
Tommy Iommi
Ronnie James Dio
Bill Ward
Geezer Butler
Dat was 1 van de hintsquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef ranja het volgende:
en Ian Gillan, lijkt me
Klopt, nu nog de laatstequote:Op zaterdag 6 november 2004 13:14 schreef belsen het volgende:
Tory Crimes (Terry Chimes) van The Clash toch ook?
Bukgeit +1quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:18 schreef bukgeit het volgende:
Da's Rob Halford.
quote:1 Airey, Don
2 Appice, Vinny
3 Bevan, Bev
4 Bordin, Mike
5 Burt, Jo
6 Butler, Geezer
7 Chimes, Terry
8 Copley, Gordon
9 Cottle, Laurence
10 Daisley, Bob
11 Dio, Ronnie James
12 Donato, Dave
13 Gillan, Ian
14 Gillen, Ray
15 Halford, Rob
16 Hughes, Glenn
17 Iommi, Tony
18 Keel, Ron
19 Martin, Tony
20 Murray, Neil
21 Nicholls, Geoff
22 Osbourne, Ozzy
23 Powell, Cozy
24 Rondinelli, Bobby
25 Singer, Eric
26 Spitz, Dave
27 Wakeman, Adam
28 Walker, Dave
29 Ward, Bill
30 Woodroffe, Jezz
Nooit officieel bandlid geweest maar toch min of meer goed:
Fenholt, Jeff
Ice T
Wakeman, Rick
jij staat er niet bijquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:29 schreef belsen het volgende:
Dit zijn de grootste klagers van dit forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |