http://www.fieldsofrock.nl/ dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:16 schreef bloodymary het volgende:
Op de website is het ook te zien.
blijf gewoon weg uit topics over muziek waar je niks aan vindt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:01 schreef Cardinoz het volgende:
Laat ze maar een lekker techno feestje geven. Kut rock!
Zo te zien komt ie uberhaupt nooit in MUZ, wat wel verklaart waarom hij er niks van snaptquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:05 schreef Tokus het volgende:
blijf gewoon weg uit topics over muziek waar je niks aan vindt.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:01 schreef Cardinoz het volgende:
Laat ze maar een lekker techno feestje geven. Kut rock!
Goeie line-up was dat idd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:23 schreef Flaw het volgende:
[..]Eminem zei ooit al 'nobody listens to techno'.
In 2003 was het op 15 juni, nog even de line-up van toen:
All Points North
Arch Enemy
Autumn
Brainshake
Cancelled
Darkdayrising
Disturbed
DrowneD
Epica
Marilyn Manson
Metallica
Ministry
Monster Magnet
Mudvayne
Nile
Opeth
Prong
Stone Sour
Strapping Young Lad
Subway To Sally
V-Male
Of zou het misschien de 2de juli Wâldrock zijn met Maiden als headliner?quote:May
28th UK Sheperds Bush Empire London
29th UK Sheperds Bush Empire London
June
1st Norway Stavanger Stadium
3rd Germany Rock am RIng
4th Germany Rock im Park
6th Poland Warsaw St.
8th Hungary Kisstadion, Budapest
9th Italy Arena Festa Dell' Unita, Reggio Emilia
11th Czech Rep. Sparta FC Stadium, Prague
10th Greece AEK St, Athens
12th Austria Isstadion, Innsbruck
17th Spain Monumental Bullring, Barcelona
18th Spain Las Arenas Bullring, Madrid
19th Portugal Pavilion, Cascais
22nd Switzerland Lausanne
25th France Parc des Princes, Paris
26th Belgium Graspop
29th UK Donington Park
July
2nd Holland Goffert Park, Nijmegen
6th Finland Helsinki, Hartwall Areena
7th Finland Helsinki, Hartwall Areena
9th Sweden Gothenburg, Ullevi St
Ja, leuk. Dan wordt Dynamo gewoon Graspop 2.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:58 schreef Flaw het volgende:
Iron Maiden, Megadeth en Manowar zouden mooie hoofdacts zijn op een drie-daags Dynamo
Ik ben benieuwd welke bands er nog meer op FOR komen.
Laatste jaren is Graspop leuker geweest dan DOA, maar da's off-topic.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dan wordt Dynamo gewoon Graspop 2.
Zo langzamerhand kun je die bands beter op Arrow Classic Rock neerzetten...quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:58 schreef Flaw het volgende:
Iron Maiden, Megadeth en Manowar zouden mooie hoofdacts zijn op een drie-daags Dynamo
Nou en?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:30 schreef Seborik het volgende:
Dat is op een paar na niet echt een realistische lijst.
zou leuk zijn, maar dan moeten ze het niet tegelijk programmeren, dat vond ik in 2003 wel een van de grootste festivalfouten van het jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:25 schreef Litso het volgende:
Ik ga.
Wishlist:
Ministry (alweer ja)
Marilyn Manson (kan ik geen genoeg van krijgen)
Als het van hetzelfde niveau is als Ozzfest en de vorige Fields of Rock hoef jeje daar geen zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:05 schreef Bluurgh het volgende:
maar als het van hetzelfde niveau is als Dynamo Open Air vorig jaar dan betaal je dus echt flink te veel!
overlappende bands, slecht geluid op 't 2e podium (alles waaide weg), enzovoorts..
Ik vond Fields Of Rock 2003 en Ozzfest 2002 idd best goed klinkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:09 schreef Betse het volgende:
[..]
Als het van hetzelfde niveau is als Ozzfest en de vorige Fields of Rock hoef jeje daar geen zorgen over te maken.
En dat wegwaaien van het geluid kwam gewoon door de enorm harde wind.
Arnhem is ook niet ver weg gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:04 schreef IndemnitY het volgende:
Deze FOR moet ik ook maar eens bezoeken dan aangezien Rammstein komt
En het is voor mij toch slechts een paar meter wandelen
Ik hoorde dat Metallica pas in 2006 weer in NL komt, maar ik weet niet of dat klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
hé beter.. had van de vorige uitvoering goede verhalen gehoort.. en rammstein is idd een heel lkkr begin.. stiekem hoop ik dat metallica ook weer komt maar die kans is denk wel heel klein
Die zou ik dan net wel weer willen zien, maar niet op een metalfestival.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
Ai, dan valt Coldplay dus af
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:28 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Metallica pas in 2006 weer in NL komt, maar ik weet niet of dat klopt.
Gelukkig wel zeg!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef Mark het volgende:
Ai, dan valt Coldplay dus af
Disturbed zou vet zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef TonyMontana1984 het volgende:
Nee Metallica komt denk ik niet.
Maiden zo stoer zijn. Maybe disturbed nog.
Ook heb ik het gerucht gehoor dat Our lady peace komt. Wel grappig. Een rockband(je) uit Canada.
Haha, ja, Rockbitch, dat zou geweldig zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:28 schreef Stiffmaster het volgende:
misschien komt RockBitch wel hahaha
Dat denk ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 29 november 2004 07:15 schreef Mark het volgende:
No way dat dit in 2004 nog uitverkocht raakt, tenzij ze opeens een hele waslijst van te gekke bands bekendmaken.
Ja, ik ben ook erg benieuwd welke er nog meer gaan komen. Hopelijk wordt dat snel bekend.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef i_dont_care het volgende:
Wanneer worden er bands toegevoegd? Ik ben namelijk heel nieuwsgierig!
Insgelijksquote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Alleen voor Rammstein koop ik al een kaartje...de rest neem ik op de koop toe!!
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:52 schreef Stiffmaster het volgende:
Ideaal zou zijn: Metallica, Rammstein, Limp Bizkit, Kiss, Godsmack, Korn, Fear Factory en Pearl Jam
Will never happen....
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:24 schreef i_dont_care het volgende:
wat vind je dan slecht aan Limp Bizket?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef grunge-metal het volgende:
Ik ga pas een kaarje kopen als er wat meer bands bekent zijn, hopen dat er nog meer goeie bands komen. Ik denk het haast wel als je naar de programmamering van 2 jaar geleden kijkt![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:15 schreef Dezz het volgende:
[..]
Wat doet deze crappy band in dit rijtje??![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef Eveli het volgende:
Dit zou een fantastische line-up voor mij zijn: Rammstein dus, Nightwish, Metallica, Slipknot, Korn mag wel komen, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Arch Enemy, Children of Bodom, System of a Down, Count Nosferatu Kommando zou grappig zijn maar ze zijn heel onbekend dus ze zullen wel niet komen, Six Feet Under, Apocalyptica wil ik wel eens zien en dan als laatste Kittie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:23 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Nightwish![]()
Zal best wel kunnen dat hun komen, hun treden net zo als Rammstein dit jaar ook in Nederland op![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef Eveli het volgende:
Count Nosferatu Kommando zou grappig zijn maar ze zijn heel onbekend dus ze zullen wel niet komen
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Seborik het volgende:
Niet echt logisch dat Nightwish wéér op Fields of Rock zou staan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef Seborik het volgende:
Niet echt logisch dat Nightwish wéér op Fields of Rock zou staan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Djaser het volgende:
[..]
Haal je fields of rock nu niet met Dynamo door elkaar? Okee het is natuurlijk wel dezelfde lokatie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Djaser het volgende:
[..]
Haal je fields of rock nu niet met Dynamo door elkaar? Okee het is natuurlijk wel dezelfde lokatie.
Zou 't niet weten, maar dan koop ik wel een kaartje.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:37 schreef zwareshag het volgende:
Weet iemand of er een kans is dat Meshuggah komt?
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Wat is een local contest?quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelenquote:
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Oh, dat is wel leuk!quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Jah je kon stemmen via de FOR site. stuk of 6 bands mochten dan op dat locals only podium spelenquote:Op maandag 6 december 2004 17:47 schreef Eveli het volgende:
[..]
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?
Slayer stond vorig jaar op Dynamo in het Goffertpark en een tijdje terug nog in Ahoy. Ik denk niet dat ze in een jaar tijd 3 keer komen.quote:Op maandag 6 december 2004 19:31 schreef manny het volgende:
hatebreed en slayer gaarne ook laten komen. Zou leuk zijn
Daar zal wel snel verandering in komen. Op 1 februari gaan de prijzen van de kaarten omhoog, als ik me niet vergis. Dus dan zullen ze ook wel eens beginnen met bekendmaken van de rest van het programma.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik vind het wel slecht dat alleen rammstein nog maar bekend is. R
Ik bepaal later wel waar ik hoofdzakelijk voor kom. Ik wil wel een dezer dagen de boel met vrienden geregeld hebben en kaarten bestellen. En dan maar hopen op een leuk programma.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik koop mijn kaartje deze maand ook nog...er zullen vast wel leuke bands komen en ik kom toch hoofdzakelijk voor Rammstein
ik dacht dat ze net een lange sabbatical achter de rug hadden, voor Archetype.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Fear Factory zou op zich wel cool zijn. Ik hoop echt op System of a Down! Nadat ik eet van hun 2 aankomende nieuwe albums + het horen van hun eerste single, ben ik weer helemaal fan van ze geworden!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Ook hoop ik op System Of A Down, maar ja die zouden ook nog wel voor Pinkpop (of Lowlands) geboekt kunnen worden, en dan lijkt het me dat ze niet ook nog eens op FoR staan.....
quote:Apocalyptica
Asrai
Fear Factory
Finntroll
Green Day (maar die zullen waarschijnlijk wel op Pinkpop komen te staan)
Gorefest
Him (maar dat lijkt me eigenlijk niet dat die naar NL komen, en anders denk ik ook op Pinkpop)
Incubus (lijkt me niet, ook niet waarschijnlijk voor FoR)
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Marduk
Marilyn Manson (maar was vorige keer niet zo'n succes op FoR....)
Obituary
Overkill
Slayer
Slipknot
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Within Temptation
Maiden is al lang bevestigd voor Bospop, en ik zie ze nog niet snel 2 concerten in Nederland geven van die omvang. Vooral niet omdat Nijmegen ook al in het oosten ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dan maar aardig zijn en het complete lijstje wat ik via een meestal wel betrouwbare bronin handen heb gekregen plaatsen? Let wel: dit is zeker geen officieel lijstje van de organistatie ofzo maar een lijst gerichte gokken van iemand die wel vrij dicht op de bron zit meestal.....maar verder dan dat is het dus puur gokwerk:
[..]
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Ah, dat wist ik niet. Wellicht dit jaar toch maar eens naar Rock am Ring dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slayer, zou best kunnen: zijn al bevestigd voor Rock Am Ring en Aerodrome deze zomer. En als Metallica 3x per jaar in NL kan optreden (en dan 2x een stadion kan uitverkopen) dan kan Slayer dat toch ook wel.
Aangezien ze al ruim een jaar on tour zijn, en hun laatste concerten hier in de buurt niet echt een succes, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze komen hoor. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Damnz dat was me het dagje wel!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:23 schreef Flaw het volgende:
[..]Eminem zei ooit al 'nobody listens to techno'.
In 2003 was het op 15 juni, nog even de line-up van toen:
All Points North
Arch Enemy
Autumn
Brainshake
Cancelled
Darkdayrising
Disturbed
DrowneD
Epica
Marilyn Manson
Metallica
Ministry
Monster Magnet
Mudvayne
Nile
Opeth
Prong
Stone Sour
Strapping Young Lad
Subway To Sally
V-Male
Uiteraard Graspop. FoR moet dus eerst maar eens een mooie lineup laten zien, zeker gezien de prijs.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:52 schreef flowerpinky het volgende:
Zijn hier ook nog mensen die 3 daagjes Graspop erbij doen?!
SOAD speelt in de ahoy over een tijdje dus die vallen nu af denk ik. Lamb of God lijkt me ook interessant, en DEP voor de 4de keer is ook geen overbodige luxequote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:57 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik denk dat Mudvayne misschien wel weer een kans hebber is..System of a Down natuurlijk ook aangezien die echt 2 jaar gaan touren. Ik hoop stiekem wel op Lamb of God ofzo..die wil ik echt graag live zien. Dillinger Escape Plan mag ook wel komen van mij
DEP is ook net langs Nederland geweest (eind vorig jaar), en ze touren de komende maanden America, Australie en Japan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
SOAD speelt in de ahoy over een tijdje dus die vallen nu af denk ik. Lamb of God lijkt me ook interessant, en DEP voor de 4de keer is ook geen overbodige luxe
http://www.fieldsofrock.nl/quote:Main stage
- Audioslave »
- Black Sabbath »
- Motörhead »
- Rammstein »
- Slayer »
- Velvet Revolver
Daar moet ik bij zijn! Ik ga deze week nog een kaart kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
http://www.fieldsofrock.nl/
Godgloeiende, wat een line-up!
mag wel ook, voor die prijs die ze vragen. En dan krijgt elke band ook nog eens veel te weinig speeltijd, want een uur is gewoon te weinig bij dit soort bands.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat had je beter een week eerder kunnen doen toen waren ze nog 49 euro...nu zijn ze 67,50...is nog niet duur voor zo'n mooie dag....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zijn! Ik ga deze week nog een kaart kopen!![]()
![]()
Metallica heeft de vorige keer wel een complete show gegeven....maar dat zal wel alleen voor de headliner zijn dan....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
mag wel ook, voor die prijs die ze vragen. En dan krijgt elke band ook nog eens veel te weinig speeltijd, want een uur is gewoon te weinig bij dit soort bands.
Kutzooi! En ik stond nog op het punt om zo'n goedkoop kaartje te halen........maar heb 't niet gedaan......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Maar ik dacht even af te wachten wat de rest van de festivals gingen bevestigen. Maar dit zullen ze wel niet gaan overtreffen. Misschien dat Werchter nog met een supergoede line-up komt, maar waarschijnlijk dan weer zonder Black Sabbath......die ik toch echt op zeker wil zien. Naja, ook Rock Am Ring ziet er aardig uit en daar kan BS dan weer wel komenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:22 schreef Stiffmaster het volgende:
dom dom dom....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
OOk nog eens in de originele bezetting. Ik stond ook op het punt om een goedkoop kaartje te halen. Maarja, dat wordt em dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Maar ik dacht even af te wachten wat de rest van de festivals gingen bevestigen. Maar dit zullen ze wel niet gaan overtreffen. Misschien dat Werchter nog met een supergoede line-up komt, maar waarschijnlijk dan weer zonder Black Sabbath......die ik toch echt op zeker wil zien. Naja, ook Rock Am Ring ziet er aardig uit en daar kan BS dan weer wel komen
Maar ja, ik ben dom dom dom inderdaad![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
D'r komen nog meer bands bij he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef Betse het volgende:
Hmm eigenlijk vind ik het toch niet zo boeiend
ik pas
ik ben nou vier jaar achter elkaar in het goffertpark geweest dynamo,ozzfest,f.o.r,dynamo de prijs kwaliteit is steeds slechter tewijl waldrock,wacken en graspop ongeveer gelijk blijven ok het is ook wel eens een jaartje minder geweest maar danwel binnen een tijds limiet van 10 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind dat ik tot nu toe in het Goffertpark toch zeker waar voor mijn geld gekregen heb. Dat jij het er niet voor over hebt, prima, ik wel.
* Mark meldt zich voor het feestje in de achtertuinquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:58 schreef Doc het volgende:
Kama probeerde me 4 weekjes geleden al te porren voor dit gebeuren, maar met Motorhead en Slayer en Black Sabbath in de line-up is er grote kans dat 't 'm gaat lukken me over te halen (ik neem die Rammelsteen wel op de koop toe ...). Kama, komt Omar dan ook weer langs?
Mark gaat ook neem ik aan? Ozz-fest reunion!
Standaard redenatie, festivals zijn altijd goedkoper dan de aparte concerten van alle bands. Maar je kan ze nooit allemaal zien, en ze spelen korter, en toch een festival set.quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:56 schreef Stiffmaster het volgende:
In verhouding is het natuurlijk niet duur...voor een normaal concert betaal je al 45 euro, nu zie je sowieso 6 toppers voor 67,50.
om maar niet te spreken van het geluid....quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:32 schreef Betse het volgende:
[..]
Standaard redenatie, festivals zijn altijd goedkoper dan de aparte concerten van alle bands. Maar je kan ze nooit allemaal zien, en ze spelen korter, en toch een festival set.
Je kan het niet vergeilijken met gewone concerten.
Het is nooit goed blijkbaar...quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
om maar niet te spreken van het geluid....
Maar wel waar wat Tokus zegt, 9 van de 10 bands hebben gewoon een kutgeluid op festivals.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Het is nooit goed blijkbaar...![]()
Het zal me echt een worst zijn....de algehele sfeer en het zien van die bands, daar gaat het me om.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:24 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Maar wel waar wat Tokus zegt, 9 van de 10 bands hebben gewoon een kutgeluid op festivals.
Hoezo twijfelen??....2 jaar geleden was het geweldig en deze line-up is nog beter (behalve dat Metallica er niet bij is) Gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook vorige maand al kaatsjes gehaald (trouwens vind ik het misleidend dat ze de reserverings kosten niet gewoon bij de prijs op de site zetten.) Rammstein alleen was voor mij dus ook al genoeg reden om te gaan.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Als ik de line-up bekijk moet het haast wel gaaf worden. Maar als ik de andere verhalen zo lees begin ik toch een beetje te twijfelen.
[me=Zoals inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegenquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:06 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark] meldt zich voor het feestje in de achtertuin[/me]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* Zoals inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:20 schreef Eveli het volgende:
After Forever op Fields of Rock 2005
Gepost door: progsymphorocker - 2005-02-25 09:55:11 - Bron: www.mojo.nl
Het heeft even geduurd, maar er is weer een nieuwe naam bekend.
Op de site van Mojo is bekend gemaakt dat After Forever naast alle andere grote namen op Fields of Rock zal staan.
Ja, maar dan hoef je nog niet goed te zijn. Kelly Osbourne is ook naar Ozzy vernoemd, maar die is ook kutquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Was deze band niet naar een Black Sabbath song vernoemd.
Weet je ik kan best in je mening komen, maar dan noem je Lacuna Coil!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet goed te zijn. Kelly Osbourne is ook naar Ozzy vernoemd, maar die is ook kut![]()
Ik wil Lacuna Coil en snel![]()
Lacuna Coil zijn duizend keer beter dan After Forever. En Cristina is een veel lekkerder wijfquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:43 schreef Djaser het volgende:
[..]
Weet je ik kan best in je mening komen, maar dan noem je Lacuna Coil!
Ja Britney Spears ook maar die mag ook thuisblijven, daarbij kunnen ze alle drie niet zingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lacuna Coil zijn duizend keer beter dan After Forever. En Cristina is een veel lekkerder wijf![]()
[me=Doc] heeft vandaag ook z'n ticket gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* Zoals] inmiddels duidelijk zal kama zich ook weer als een pitbull met weerhaken tussen de menigte gaan voegen![]()
[/me]
Ik zie het probleem ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:05 schreef Doc het volgende:
Maar goed, er moeten ook bands zijn die we absoluut niet wil zien zodat we ook rustig in het gras bier kunne tanken
* Mark ging vroeger gratis naar DOAquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:19 schreef GirlSetsFire het volgende:
voor hetzelfde geld ging ik nog niet lang geleden naar een driedaagsfestival incl. camping en daar stonden ook behoorlijk grote bands.
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.quote:
Ik ging vroeger niet naar Dynamo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:30 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark ging vroeger gratis naar DOA
Nou jij weer
Inderdaad een erg lekkere CD. Ook live geweldig (Hermano ruim 2 maanden geleden vond ik beter dan QOTSA anderhalve week geleden). En ook erg aardige gastenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook erg gaaf zijn. Gisteren Dare I say eens geluisterd, en die is erg goed.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
Dat was weer het jaar DAARVOORquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:43 schreef Mark het volgende:
Voor afwisseling hoefde ik alleen maar naar R & O Entertainment te kijken
"OZZY! LET'S GO CRAZY!"
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:13 schreef Mark het volgende:
Myrthe is in "de scene" inmiddels bekender dan Josh H, geloof ik
En OZZY ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:05 schreef kamagurka het volgende:
Maar R&O zullen nu ook weer van de partij zijn!
Yep: Doc, Kamagurka, Markquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Kipman het volgende:
Toegeven, het is een behoorlijk sterke line-up.
Tja, ik hoop dat er nog wat aansprekender namen worden toegevoegd aan de line-upquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef Mark het volgende:
Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira versterken het topprogramma van Fields of Rock 2005!
Nog nooit op een festival geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef Heintje het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat ze van de bands die er nou bekent gemaakt zijn 2 op het hoofdpodium er bij gezet hebben. Hoe willen ze dat gaan doen? 8 bands in 11 uur. Of krijg je dan veel te korte optredens?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef Mark het volgende:
2-3-2005
Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira versterken het topprogramma van Fields of Rock 2005!
Dat is fucking wel te hopen ja!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:09 schreef Mark het volgende:
De slotact zal zeker zo'n anderhalf uur spelen
Slayer is al bevestigd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:31 schreef kamagurka het volgende:
Machine head is alvast een meevaller, nu slayer en ministry nog... dan wordt het nog wat
Ik heb ministry toen laten lopen voor marilyn manson, nu wil ik ze toch even zien weer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:21 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Slayer is al bevestigd.
Ministry zou erg leuk zijn, maar ze stonden er twee jaar terug ook al, hoewel dat natuurlijk niks wil zeggen; Slayer staat ook al voor de derde keer in vier jaar in het Goffertpark.
Ehm ja, en als je het niet gelooft kijk je toch even op de FOR site.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:27 schreef kamagurka het volgende:
Slayer staan er... echt??!!
Dat doe ik lekker niet, ik neem het liever aan van een nerd als jijquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm ja, en als je het niet gelooft kijk je toch even op de FOR site.
Je doet maar, als je daar gelukkig van word.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat doe ik lekker niet, ik neem het liever aan van een nerd als jij
Als Slayer, Machine Head, Black Sabbath en Motörhead op een festival spelen, vind ik het een echt metalfestivalquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:29 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
entombed staat op de lijst maar dan wel bij een echt metal festival![]()
Zag laatst een nummer op The Box, doe geen moeite. Serieus, vreemd dat dat op de Mainstage speelt...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken wat Alter Bridge is.
Da's een rustig nummer, volgens mij hebben ze over het algemeen wel hardere nummers. En live klinkt het altijd harder dan op tv, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zag laatst een nummer op The Box, doe geen moeite. Serieus, vreemd dat dat op de Mainstage speelt...
Pff, Creed was zo'n kutband, met dat gristelijke gezever... dit zal wel niet vele beter zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Hammet het volgende:
Alter Bridge is Mark Tremonti's (voormalig Creed) nieuwe band idd, maar dan zonder het hele aangedikte gristengezeik van die zanger .
edit: ik lees nu dat ook de drummer en bassist van Creed in deze band spelen. Gewoon Creed met een nieuwe zanger dus. Qua muziek weet ik het eigenlijk niet.
Denk je dat mojo ze op 2 metalfestivals in NL laat spelen? Ik zou d'r erg blij mee zijn hoor, daar niet van. Maar ik denk dat die kans eeeerg klein is...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:38 schreef zwareshag het volgende:
Ik weet niet wat haalbaar en realistisch is, maar ik denk dat er wel een kansje is dat Meshuggah komt, ze zijn immers al bevestigd voor Wâldrock en Rock Am Ring.
Flogging Molly!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:39 schreef heiden6 het volgende:
Flogging wie?
Same here..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:57 schreef zwareshag het volgende:
Flogging Molly is niet aan mij besteed.
"Bullet For My Valentine is een jonge band die het al voor elkaar hebben gekregen vergeleken te worden met Lostprophets. Even een rechtzetting wat dit betreft. Het komt dichter in de buurt bij de rock van Pearl Jam, de post-hardcore van 36 Crazyfists en de nu-metal van Linkin Park."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:18 schreef InsaneM666 het volgende:
Mastodon is wel coolwat is dat valentine gebeuren?
Want????quote:Op zondag 20 maart 2005 04:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
En verder vind ik het vaag dat Mastodon op FoR en Walrdock speelt..
Nou d'r zijn 3 (grote) metalfestivals in NL, allemaal met MOJO enzo, en dan speelt 1 band op 2 van die festivals, ik vind 't vreemd.quote:
Het is anders wel een enorm vette live band. Ik heb ze paar weken terug in doornroosje gezien. Errug vetquote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()
Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()
Owh wacht, dat is de verkeerde quotequote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.
Dus niet alleen bij de 151 grotere?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:59 schreef Djaser het volgende:
Ik denk je ze bij elk postkantoor wel kan halen, de kaarten distributie gaat via een landelijk systeem he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |