Zou 't niet weten, maar dan koop ik wel een kaartje.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:37 schreef zwareshag het volgende:
Weet iemand of er een kans is dat Meshuggah komt?
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Wat is een local contest?quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelenquote:
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Oh, dat is wel leuk!quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Jah je kon stemmen via de FOR site. stuk of 6 bands mochten dan op dat locals only podium spelenquote:Op maandag 6 december 2004 17:47 schreef Eveli het volgende:
[..]
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?
Slayer stond vorig jaar op Dynamo in het Goffertpark en een tijdje terug nog in Ahoy. Ik denk niet dat ze in een jaar tijd 3 keer komen.quote:Op maandag 6 december 2004 19:31 schreef manny het volgende:
hatebreed en slayer gaarne ook laten komen. Zou leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |