Zou 't niet weten, maar dan koop ik wel een kaartje.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:37 schreef zwareshag het volgende:
Weet iemand of er een kans is dat Meshuggah komt?
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Wat is een local contest?quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
Enneh is er dit jaar weer zon Local contest?
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelenquote:
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Oh, dat is wel leuk!quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Er was vorig jaar 1 podium waar alleen NLse bands optraden, en die werden gekozen dmv een wedstrijd, de bands met de meeste stemmen mochten spelen
Jah je kon stemmen via de FOR site. stuk of 6 bands mochten dan op dat locals only podium spelenquote:Op maandag 6 december 2004 17:47 schreef Eveli het volgende:
[..]
Maar dan vind die wedstrijd dus plats voor het echte festival begint?
Slayer stond vorig jaar op Dynamo in het Goffertpark en een tijdje terug nog in Ahoy. Ik denk niet dat ze in een jaar tijd 3 keer komen.quote:Op maandag 6 december 2004 19:31 schreef manny het volgende:
hatebreed en slayer gaarne ook laten komen. Zou leuk zijn
Daar zal wel snel verandering in komen. Op 1 februari gaan de prijzen van de kaarten omhoog, als ik me niet vergis. Dus dan zullen ze ook wel eens beginnen met bekendmaken van de rest van het programma.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik vind het wel slecht dat alleen rammstein nog maar bekend is. R
Ik bepaal later wel waar ik hoofdzakelijk voor kom. Ik wil wel een dezer dagen de boel met vrienden geregeld hebben en kaarten bestellen. En dan maar hopen op een leuk programma.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:17 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik koop mijn kaartje deze maand ook nog...er zullen vast wel leuke bands komen en ik kom toch hoofdzakelijk voor Rammstein
ik dacht dat ze net een lange sabbatical achter de rug hadden, voor Archetype.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:53 schreef dunc het volgende:
Fear FactoryDe kans dat die komen is wel HEEL klein. En die moeten ook nog eens nodig op een lange sabbatical.
Fear Factory zou op zich wel cool zijn. Ik hoop echt op System of a Down! Nadat ik eet van hun 2 aankomende nieuwe albums + het horen van hun eerste single, ben ik weer helemaal fan van ze geworden!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Ook hoop ik op System Of A Down, maar ja die zouden ook nog wel voor Pinkpop (of Lowlands) geboekt kunnen worden, en dan lijkt het me dat ze niet ook nog eens op FoR staan.....
quote:Apocalyptica
Asrai
Fear Factory
Finntroll
Green Day (maar die zullen waarschijnlijk wel op Pinkpop komen te staan)
Gorefest
Him (maar dat lijkt me eigenlijk niet dat die naar NL komen, en anders denk ik ook op Pinkpop)
Incubus (lijkt me niet, ook niet waarschijnlijk voor FoR)
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Marduk
Marilyn Manson (maar was vorige keer niet zo'n succes op FoR....)
Obituary
Overkill
Slayer
Slipknot
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Within Temptation
Maiden is al lang bevestigd voor Bospop, en ik zie ze nog niet snel 2 concerten in Nederland geven van die omvang. Vooral niet omdat Nijmegen ook al in het oosten ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dan maar aardig zijn en het complete lijstje wat ik via een meestal wel betrouwbare bronin handen heb gekregen plaatsen? Let wel: dit is zeker geen officieel lijstje van de organistatie ofzo maar een lijst gerichte gokken van iemand die wel vrij dicht op de bron zit meestal.....maar verder dan dat is het dus puur gokwerk:
[..]
Iron Maiden (gerucht is dat die een eigen concert geven in 't Goffertpark ipv een festival)
Ah, dat wist ik niet. Wellicht dit jaar toch maar eens naar Rock am Ring dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slayer, zou best kunnen: zijn al bevestigd voor Rock Am Ring en Aerodrome deze zomer. En als Metallica 3x per jaar in NL kan optreden (en dan 2x een stadion kan uitverkopen) dan kan Slayer dat toch ook wel.
Aangezien ze al ruim een jaar on tour zijn, en hun laatste concerten hier in de buurt niet echt een succes, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze komen hoor. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk haast wel zeker op FoR. Ze zijn nu net klaar (of nog steeds bezig, dat weet ik niet zeker) met een clubtour en zullen daar van de zomer vast ook nog wel een festivaltour aan vast plakken voor archetype. En ik denk dat qua NLse festivals dit jaar Dynamo te klein is en dus FoR eigenlijk het meest voor de hand ligt (aangezien ze vorig jaar al op Waldrock stonden).
Damnz dat was me het dagje wel!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:23 schreef Flaw het volgende:
[..]Eminem zei ooit al 'nobody listens to techno'.
In 2003 was het op 15 juni, nog even de line-up van toen:
All Points North
Arch Enemy
Autumn
Brainshake
Cancelled
Darkdayrising
Disturbed
DrowneD
Epica
Marilyn Manson
Metallica
Ministry
Monster Magnet
Mudvayne
Nile
Opeth
Prong
Stone Sour
Strapping Young Lad
Subway To Sally
V-Male
Uiteraard Graspop. FoR moet dus eerst maar eens een mooie lineup laten zien, zeker gezien de prijs.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:52 schreef flowerpinky het volgende:
Zijn hier ook nog mensen die 3 daagjes Graspop erbij doen?!
SOAD speelt in de ahoy over een tijdje dus die vallen nu af denk ik. Lamb of God lijkt me ook interessant, en DEP voor de 4de keer is ook geen overbodige luxequote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:57 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik denk dat Mudvayne misschien wel weer een kans hebber is..System of a Down natuurlijk ook aangezien die echt 2 jaar gaan touren. Ik hoop stiekem wel op Lamb of God ofzo..die wil ik echt graag live zien. Dillinger Escape Plan mag ook wel komen van mij
DEP is ook net langs Nederland geweest (eind vorig jaar), en ze touren de komende maanden America, Australie en Japan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
SOAD speelt in de ahoy over een tijdje dus die vallen nu af denk ik. Lamb of God lijkt me ook interessant, en DEP voor de 4de keer is ook geen overbodige luxe
http://www.fieldsofrock.nl/quote:Main stage
- Audioslave ģ
- Black Sabbath ģ
- Motörhead ģ
- Rammstein ģ
- Slayer ģ
- Velvet Revolver
Daar moet ik bij zijn! Ik ga deze week nog een kaart kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
http://www.fieldsofrock.nl/
Godgloeiende, wat een line-up!
mag wel ook, voor die prijs die ze vragen. En dan krijgt elke band ook nog eens veel te weinig speeltijd, want een uur is gewoon te weinig bij dit soort bands.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat had je beter een week eerder kunnen doen toen waren ze nog 49 euro...nu zijn ze 67,50...is nog niet duur voor zo'n mooie dag....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zijn! Ik ga deze week nog een kaart kopen!![]()
![]()
Metallica heeft de vorige keer wel een complete show gegeven....maar dat zal wel alleen voor de headliner zijn dan....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
mag wel ook, voor die prijs die ze vragen. En dan krijgt elke band ook nog eens veel te weinig speeltijd, want een uur is gewoon te weinig bij dit soort bands.
Kutzooi! En ik stond nog op het punt om zo'n goedkoop kaartje te halen........maar heb 't niet gedaan......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Maar ik dacht even af te wachten wat de rest van de festivals gingen bevestigen. Maar dit zullen ze wel niet gaan overtreffen. Misschien dat Werchter nog met een supergoede line-up komt, maar waarschijnlijk dan weer zonder Black Sabbath......die ik toch echt op zeker wil zien. Naja, ook Rock Am Ring ziet er aardig uit en daar kan BS dan weer wel komenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:22 schreef Stiffmaster het volgende:
dom dom dom....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
OOk nog eens in de originele bezetting. Ik stond ook op het punt om een goedkoop kaartje te halen. Maarja, dat wordt em dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Maar ik dacht even af te wachten wat de rest van de festivals gingen bevestigen. Maar dit zullen ze wel niet gaan overtreffen. Misschien dat Werchter nog met een supergoede line-up komt, maar waarschijnlijk dan weer zonder Black Sabbath......die ik toch echt op zeker wil zien. Naja, ook Rock Am Ring ziet er aardig uit en daar kan BS dan weer wel komen
Maar ja, ik ben dom dom dom inderdaad![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
D'r komen nog meer bands bij he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef Betse het volgende:
Hmm eigenlijk vind ik het toch niet zo boeiend
ik pas
ik ben nou vier jaar achter elkaar in het goffertpark geweest dynamo,ozzfest,f.o.r,dynamo de prijs kwaliteit is steeds slechter tewijl waldrock,wacken en graspop ongeveer gelijk blijven ok het is ook wel eens een jaartje minder geweest maar danwel binnen een tijds limiet van 10 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind dat ik tot nu toe in het Goffertpark toch zeker waar voor mijn geld gekregen heb. Dat jij het er niet voor over hebt, prima, ik wel.
* Mark meldt zich voor het feestje in de achtertuinquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:58 schreef Doc het volgende:
Kama probeerde me 4 weekjes geleden al te porren voor dit gebeuren, maar met Motorhead en Slayer en Black Sabbath in de line-up is er grote kans dat 't 'm gaat lukken me over te halen (ik neem die Rammelsteen wel op de koop toe ...). Kama, komt Omar dan ook weer langs?
Mark gaat ook neem ik aan? Ozz-fest reunion!
Standaard redenatie, festivals zijn altijd goedkoper dan de aparte concerten van alle bands. Maar je kan ze nooit allemaal zien, en ze spelen korter, en toch een festival set.quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:56 schreef Stiffmaster het volgende:
In verhouding is het natuurlijk niet duur...voor een normaal concert betaal je al 45 euro, nu zie je sowieso 6 toppers voor 67,50.
om maar niet te spreken van het geluid....quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:32 schreef Betse het volgende:
[..]
Standaard redenatie, festivals zijn altijd goedkoper dan de aparte concerten van alle bands. Maar je kan ze nooit allemaal zien, en ze spelen korter, en toch een festival set.
Je kan het niet vergeilijken met gewone concerten.
Het is nooit goed blijkbaar...quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
om maar niet te spreken van het geluid....
Maar wel waar wat Tokus zegt, 9 van de 10 bands hebben gewoon een kutgeluid op festivals.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Het is nooit goed blijkbaar...![]()
Het zal me echt een worst zijn....de algehele sfeer en het zien van die bands, daar gaat het me om.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:24 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Maar wel waar wat Tokus zegt, 9 van de 10 bands hebben gewoon een kutgeluid op festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |