quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:03 schreef Mark het volgende:
2-3-2005
Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira versterken het topprogramma van Fields of Rock 2005!

Dat is fucking wel te hopen ja!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:09 schreef Mark het volgende:
De slotact zal zeker zo'n anderhalf uur spelen

Slayer is al bevestigd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:31 schreef kamagurka het volgende:
Machine head is alvast een meevaller, nu slayer en ministry nog... dan wordt het nog wat

Ik heb ministry toen laten lopen voor marilyn manson, nu wil ik ze toch even zien weer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:21 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Slayer is al bevestigd.
Ministry zou erg leuk zijn, maar ze stonden er twee jaar terug ook al, hoewel dat natuurlijk niks wil zeggen; Slayer staat ook al voor de derde keer in vier jaar in het Goffertpark.

Ehm ja, en als je het niet gelooft kijk je toch even op de FOR site.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:27 schreef kamagurka het volgende:
Slayer staan er... echt??!!

Dat doe ik lekker niet, ik neem het liever aan van een nerd als jijquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm ja, en als je het niet gelooft kijk je toch even op de FOR site.

Je doet maar, als je daar gelukkig van word.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat doe ik lekker niet, ik neem het liever aan van een nerd als jij

Als Slayer, Machine Head, Black Sabbath en Motörhead op een festival spelen, vind ik het een echt metalfestivalquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:29 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
entombed staat op de lijst maar dan wel bij een echt metal festival![]()

Zag laatst een nummer op The Box, doe geen moeite. Serieus, vreemd dat dat op de Mainstage speelt...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken wat Alter Bridge is.

Da's een rustig nummer, volgens mij hebben ze over het algemeen wel hardere nummers. En live klinkt het altijd harder dan op tv, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zag laatst een nummer op The Box, doe geen moeite. Serieus, vreemd dat dat op de Mainstage speelt...

Pff, Creed was zo'n kutband, met dat gristelijke gezever... dit zal wel niet vele beter zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:45 schreef Hammet het volgende:
Alter Bridge is Mark Tremonti's (voormalig Creed) nieuwe band idd, maar dan zonder het hele aangedikte gristengezeik van die zanger .
edit: ik lees nu dat ook de drummer en bassist van Creed in deze band spelen. Gewoon Creed met een nieuwe zanger dus. Qua muziek weet ik het eigenlijk niet.

Denk je dat mojo ze op 2 metalfestivals in NL laat spelen? Ik zou d'r erg blij mee zijn hoor, daar niet van. Maar ik denk dat die kans eeeerg klein is...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:38 schreef zwareshag het volgende:
Ik weet niet wat haalbaar en realistisch is, maar ik denk dat er wel een kansje is dat Meshuggah komt, ze zijn immers al bevestigd voor Wâldrock en Rock Am Ring.

Flogging Molly!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:39 schreef heiden6 het volgende:
Flogging wie?

Same here..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:57 schreef zwareshag het volgende:
Flogging Molly is niet aan mij besteed.

"Bullet For My Valentine is een jonge band die het al voor elkaar hebben gekregen vergeleken te worden met Lostprophets. Even een rechtzetting wat dit betreft. Het komt dichter in de buurt bij de rock van Pearl Jam, de post-hardcore van 36 Crazyfists en de nu-metal van Linkin Park."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:18 schreef InsaneM666 het volgende:
Mastodon is wel coolwat is dat valentine gebeuren?

Want????quote:Op zondag 20 maart 2005 04:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
En verder vind ik het vaag dat Mastodon op FoR en Walrdock speelt..

Nou d'r zijn 3 (grote) metalfestivals in NL, allemaal met MOJO enzo, en dan speelt 1 band op 2 van die festivals, ik vind 't vreemd.quote:

Het is anders wel een enorm vette live band. Ik heb ze paar weken terug in doornroosje gezien. Errug vetquote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()

Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:47 schreef Kolkus het volgende:
Helmet![]()
Wist niet eens dat ze nog bestonden![]()

Owh wacht, dat is de verkeerde quotequote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze bestaan weer, niet nog. Behalve Page Hamilton is er niemand uit de originele line-up bij betrokken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |