Om eerlijk te zijn vind ik de line-up, op Black Sabbath na, niet zo geweldig.
After Forever is wel redelijk, maar ik had liever Nightwish of Nemesea daar zien staan. Aan Alter Bridge en Velvet Revolver vind ik geen kont aan en Papa Roach is al helemaal zum kotzen natuurlijk. Van Rammstein vond ik alleen hun eerste plaat goed maar van wat ze de laatste jaren ervan gebakken hebben hoef ik niks te hebben. Ze lijken me overgens wel leuk voor de show. Motörhead hoef ik enkel te zien voor The Ace Of Spades. Slayer is niet echt mijn ding, niet dat het te "hard" ofzo voor me is maar het doet me niet veel. Chimaira en Machine Head vind ik wel aardig, de eerste aardiger als de andere. Audioslave is best cool
![]()
. Maar wat ik echt geweldig vind, is dat Black Sabbath komt
![]()
. Mijn helden
![]()
. Voordat bekend werd gemaakt dat ze op FOR zouden komen was ik al aan het overwegen om naar Denemarken (Roskilde) af te reizen om ze te kunnen zien.
Maar begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik niet van rock hou, maar de meeste namen die tot nu toe bekend zijn gemaakt trekken mij niet zo. Wat wensen: The Secret, Cult of Luna, Manowar, The Dillinger Escape Plan, Children of Bodom, Bal-Sagoth (als het goed is nieuw album dit jaar dus kansje dat ze komen zit erin hoewel ze volgens Festivalinfo.nl nog nergens zijn bevestigd voor dit jaar), Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Iced Earth, Nightwish, Isis, Obituary, Cannibal Corpse
![]()
, Rock Bitch
![]()
, Meshuggah. Ik weet niet wat haalbaar en realistisch is, maar ik denk dat er wel een kansje is dat Meshuggah komt, ze zijn immers al bevestigd voor Wâldrock en Rock Am Ring. Zou erg cool zijn als ze komen.
Ik had mijn kaartje overgens al in Januari gekocht, toen alleen Rammstein nog bevestigd was. Line-up is voor mij maar voor de helft belangrijk, zo lang het maar een gezellige dag wordt
![]()
.