Natuurlijk!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
urbanus van anus
alleen faith is eigenlijk een twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A Sisters Of Mercy - Alice
B Michael Jackson - Billy Jean
C Kittie - Charlotte
D Therapy? - Diane
E 10.000 Maniacs - Ellen
F George Michael - Faith
G
H
I Goo Goo Dolls - Iris
J A Perfect Circle - Judith
K Marillion - Kayleigh
L Lita Ford - Lisa
M A Perfect Circle - Magdalena
N Elton John - Nikita
O Bodycount - Oprah
P Nirvana - Polly
Q
R The Police - Roxanne
S VOF de Kunst - Suzanne
T
U
V The Kinks - Victoria
W
X
Y
Z Staind - Zoe Jane
En hoor nu van Sebbo dat doorgaan al niet meer hoeftquote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef dolle_hond het volgende:
dubbele punten toch![]()
hieronder het alfabet. zet bij minstens 18 letters een nummer neer, waarin in de titel een meisjesnaam staat die met die letter begint
Angie - Rolling Stones
B '97 Bonnie & Clyde - Eminem
Candy - Iggy Pop
Diane - Therapy?
Emmanuelle - The Bigger Lovers
F
G
H
I
Judy And The Dream Of Horses - Belle & Sebastian
K
L My Beautiful Leah - PJ Harvey
M And Mary Walks Out... - The Yearlings
Nora - The Long Winters
O
P
Q
Rosie - Blur
S Zak And Sara - Ben Folds
Tina Toledo's Street Walkin Blues - Ryan Adams
U
Velouria - Pixies
Wendy - Jesse Malin
X
Y
Z
Dat was wel heel snelquote:Op woensdag 3 november 2004 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
everything but the girl
dus maar 17quote:Op woensdag 3 november 2004 17:29 schreef ranja het volgende:
A Andy Warhol is dead - Transvision vamp
B Bela Lugosi is dead - Bauhaus
C Clint Eastwood - The Gorillaz
D David's song - The kelly family
E Eric's trip - Sonic youth
F Frankie - Sister sledge
G Guus - Alexander Curly
H Henk - The nits (albumtitel, hopelijk bestaat er een titelsong) -------> volgens CDDB niet
I
J Jack & Diane - John Cougar Mellencamp
K Mick and Keith killed Brian - Jeff Dahl
L Leo - Ria Valk
M Mickey - Toni Basil
N Nikita - Anya
O
P My name is Prince - Prince
Q
R Ringo I love you - Stereo total
S Simon, Simon - Dale
T Terry - Kirsty MacColl
U
V
W Willempie - Andre van Duin
X
Y
Z
dit zijn er wel 18quote:Op woensdag 3 november 2004 17:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Adrian (jewel)
Brian Wilson (Barenaked Ladies)
C
Danny Boy (Eric Clapton)
calling Elvis (dire straits)
Frank Sinatra (Cake)
oh George (Foo Fighters)
H
I
hey Johnny park (foo fighters)
Kees (acda en de munnik)
Larry (buffalo tom)
easy Mark (nerf herder)
Neil Jung (teenage fanclub)
Oliver's army (elvis costello)
black Peter (grateful dead)
Q
dr Robert (beatles)
saint Simon (shins)
ghost of Tom joad (bruce springsteen)
U
Vincent (don mclean)
William it was really nothing (the smiths)
X
Y
Z
iets met henry van nick cave tochquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef ranja het volgende:
Daisy had ook al geen H. Bestaat er daar wel een van?
oja. geloof het wel.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iets met henry van nick cave toch
henk van acda&demunnikquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef ranja het volgende:
Daisy had ook al geen H. Bestaat er daar wel een van?
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
rappers delight van sugar hill gang
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:46 schreef Doc het volgende:
Ice Ice Baby van Vanilla Ice
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
Doc + 2
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
analogie
hieronder het alfabet. zet bij minstens 18 letters een nummer neer, waarin in de titel een jongensnaam staat die met die letter begint
Anton aus Tirol
Billy the kid (Willy DeVille)
C
Dick (Suck my Dick, Carnivore)
E
Frankie (Sister Sledge)
George (Madame George, Van Morrison)
Harry the hairy ape (Ray Stevens)
I
Jeremy (Pearl Jam)
Kenny is dead (op de Chef Aid Southpark-plaat)
Louie, Louie
Mark my words (Pro-pain)
Nick of time (AC/DC)
O
Peter Gunn Theme
Q
Ron (Da doo ron ron, the Crystals)
Sue (A boy named Sue, J. Cash)
Tommy the Cat (Primus)
U
V
Willempie (Andre van Duin)
X
Y
Z
Myrthe!quote:
Voor de verandering eens eem makkiequote:Op woensdag 3 november 2004 17:55 schreef DaisyDuke het volgende:
nick olivieri
Ook punten voor Markquote:Op woensdag 3 november 2004 17:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Myrthe!
wellichtquote:Op woensdag 3 november 2004 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nick Olivieri met het nieuwste lid van Mundo Generator?
Dat was nog wel het moeilijkstequote:Op woensdag 3 november 2004 17:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Ook punten voor Mark
Hey, je mag tenminste wel de nieuwe vraag doenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was nog wel het moeilijkste
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:54 schreef belsen het volgende:Berkery stijgt door naar de 4e plek!
en aangezien ik vanaf morgen tot zondag offline ben, gaat ie uitlopen ookquote:Op woensdag 3 november 2004 19:54 schreef belsen het volgende:
Hier de laatste stand!Berkery stijgt door naar de 4e plek!
Berkery stijgt pas een plaatsje als hij in die periode ongeveer 80 punten scoort...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
en aangezien ik vanaf morgen tot zondag offline ben, gaat ie uitlopen ook
dat wel, maar op mij gaat ie wel uitlopenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Berkery stijgt pas een plaatsje als hij in die periode ongeveer 80 punten scoort...![]()
Gedeelde vierde plekken...!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe kan ik gestegen zijn zonder dat ik een punt gescoord heb
Oe, warm!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:36 schreef Berkery het volgende:
De Zelfgebreide Truien - Alaaf?
Het zijn geen truien, maar dan het Engelse woord voor dat andere ding.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:59 schreef Doc het volgende:
De twee truien met "Prins Carnaval"???
Ik vergeef je de spelfouten.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:03 schreef Z het volgende:
Cardigens - Carnaval!
Ik had tenminste een paar foute gokjes verwacht ...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:26 schreef Berkery het volgende:
marimba?
Best knap met 4 man voor jequote:Op woensdag 3 november 2004 19:54 schreef belsen het volgende:Berkery stijgt door naar de 4e plek!
Geen slechte gok, je zit iig goed qua jaarquote:Op woensdag 3 november 2004 22:16 schreef Doc het volgende:
Blamanche???
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:26 schreef Doc het volgende:
Mister Mister?
quote:The British bandare forgotten one-hit wonders. Best-known for the Depeche Mode-ish single "
,"
wrote soulful, melancholic pop songs illuminated by danceable synthesized rhythms and funky bass lines. Heaven 17 was an obvious influence; however, the deep, ardent vocals of
easily challenged any charges of plagiarism. Featuring
, blablabla,
released their debut LP Out in 1984; they also toured with Paul Young and O.M.D. "
" was the album's first single, but it didn't have the impact of its follow-up, "
". "
" was a hit on new wave radio stations in America and in the Philippines. Misinterpreted by many radio listeners as a love song, "
" is actually about a bitter breakup; to the band's dismay the track stereotyped them as purveyors of sentimental synth-pop ballads. "
" was revived in 1995 on Rhino's Just Can't Get Enough: New Wave Hits of the 80s, Vol. 13, and Columbia reissued the
album on CD that year.
released a second LP,
, in 1985 before splitting up.
Hebben die wele eens een hit gehad in Nederland?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:34 schreef Gambolputty het volgende:
Haircut 100?
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef ranja het volgende:
Re-flex
Je kent 'm ook zeker. GP ookquote:Op woensdag 3 november 2004 23:58 schreef ranja het volgende:
1984, zou ik moeten weten. Depeche mode achtig?![]()
bukgeit + 2quote:Op donderdag 4 november 2004 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Fiction Factory?
die waren na 1983 sowieso al klaarquote:Op donderdag 4 november 2004 09:52 schreef dolle_hond het volgende:
the shorts
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Laid Back - Sunshine Reggae & White Horse
Bij mijn weten niet. Al heb ik ter controle gister het hitdossier dat gaat tot 1987 gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2004 11:01 schreef Doc het volgende:
heeft Laid back niet later ook nog een hit gehad?
Jawel, Bakerman. Met die parachute-clipquote:Op donderdag 4 november 2004 11:01 schreef Doc het volgende:
heeft Laid back niet later ook nog een hit gehad?
Nee joh, die witte is voor wel goed, maar op de foute plaats...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:06 schreef againstthegrain het volgende:
Als we mastermind zouden spelen, zou je één zwart pinnetje krijgen en één witte
Oftwel één goed, één fout...
Wel dus.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:15 schreef bartrid het volgende:
vergeten we de dubbele punten niet?
Jimmy +2quote:Op donderdag 4 november 2004 15:04 schreef Jimmy het volgende:
a baladeer - They’ve Shut Down Marks & Spencer
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
rem - it's the end of the world as we know it
Jammer.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:21 schreef dolle_hond het volgende:
ik was vooral te laat met IT'S bedenken, de titel was natuurlijk een eitje daarna....
Nope, dat nummer is van Lynyrd Skynyrd zelf niet over ze.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sweet Home Alabama over Lynyrd Skynyrd
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik had Lynyrd Skynyrd dus wel goed gegokt?
Iets anders: de ff naast elkaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef againstthegrain het volgende:
Foo Fighters, Fear Factory en Apollo Four Forty?
Of bedoel je iets anders...
Jimmy +2quote:Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Jimmy het volgende:
Snuff, Gas Huffer en Floffgirl
Hee.. dat had ik als antwoord op je vraag gepost, maar da's blijkbaar niet overgekomen.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:17 schreef againstthegrain het volgende:
Ah okee... twee ff naast elkaar
quote:Best appreciated in the company of its haunting highwayman video,is a dramatic epic of love and death, driven by a
acoustic guitar that echoes in delivery the faintly folky feel of the lyric. Widely regarded to be a tribute to the recently murdered
,
was described by
himself as having been inspired by the Tony Curtis movie Houdini. Either way, it's a truly delightful pop song, bolstered by one of
's most magical vocal performances.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:38 schreef belsen het volgende:
Karma police van Radiohead?
pyl +2quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef pyl het volgende:
Mike Oldfield - Moonlight Shadow?
quote:Rumour has it thatwas so nervous while recording, that he had to get pissed, while the recordings themselves were actually made in the toilet in order to improve the accoustics
Dan lijkt het me ook wel wat voor Scott Weiland, want die klinkt altijd alsof ie op een toilet zit.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:57 schreef pyl het volgende:
Leuk, wist ik niet.![]()
Maar niet goed dus. Mijnwas net als Ray een zanger, maar hij liet kennelijk zijn eigen zangpartijen op de wc opnemen.
Zou best kunnen, maar die bedoel ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:59 schreef belsen het volgende:
Dan lijkt het me ook wel wat voor Scott Weiland, want die klinkt altijd alsof ie op een toilet zit.
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:59 schreef belsen het volgende:
Of Bon Scott voor het 'he had to get pissed' gedeelte.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:17 schreef belsen het volgende:
Joop Visser.
Mmmm...heb ik zelf vertaald om jullie een beetje op het verkeerde been te zetten. Mag toch wel? Zo lang de info maar klopt. Als het tegen de etiquette is, laat het even weten.quote:Wel raar dat het stukje dan in het Engels is...
van mij mag hetquote:Op donderdag 4 november 2004 22:22 schreef pyl het volgende:
Mmmm...heb ik zelf vertaald om jullie een beetje op het verkeerde been te zetten. Mag toch wel? Zo lang de info maar klopt. Als het tegen de etiquette is, laat het even weten.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:30 schreef bigshadow het volgende:
zijn moeder vond dat ze een slechte invloed hadden op hem
Ik laat mezelf weer kennenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad!
2 punten en een vraag voor Bigshadow!
Bukgeit +2quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Dat zijn The Dears, maar het is niet No Cities Left.
Het spijt me, maar dat kan niet: in deze versie is ie pas drie weken uit, en dan ook alleen nog overzee.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:44 schreef Brombeer het volgende:
Een vriend van me heeft deze CD, heb ik ooit eens geleend. Ik zal eens vragen hoe hij eraan komt.
Hmmm...dan ben ik een paar CD's door elkaar aan het halenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat kan niet: in deze versie is ie pas drie weken uit, en dan ook alleen nog overzee.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:57 schreef Jimmy het volgende:
Omdat Jay-Z hem uit hun gezamelijke tour heeft gezet.
Opgezocht en die is goed.quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:29 schreef bigshadow het volgende:
nas?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mink DeVille?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:50 schreef dolle_hond het volgende:
zangeres zonder naam - ach vaderlief, toe drink niet meer
les humphries singers- my fathers house
this mortal coil - me and my sister
k3 - heya mama
k3 - papapa
k3 - opa
k3 - oma's aan de top
maywood- mother how are you today
phil collins - mama
stef bos - pappa
nope, maar warmquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:27 schreef Z het volgende:
Iron Maiden - Iron Maiden?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:49 schreef Z het volgende:
The Trooper? (ik heb ooit een 'Greatest Hits' bandje van Maiden gehad)
Voor mensen zoals jij hebben ze de disclaimer uitgevonden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:16 schreef Mark het volgende:
Oude koe: was dat op 1 januari 2000 of 1 januari 2001?![]()
Trademarkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze de disclaimer uitgevonden.
Yep! In de serie "hoe zien ze er nu uit"quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:48 schreef Berkery het volgende:
Holly Johnson?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:59 schreef dolle_hond het volgende:
frank en ...mirella
"De verzonken stad" was in mijn kleutertijd mijn lievelingsnummerquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef belsen het volgende:
Sjit, Frank en Mirella wist ik ook. Heb ik ooit nog een live gezien.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef Berkery het volgende:
Red Skies Over Paradise - Fischer Z
oeh, da's een mooiequote:Op vrijdag 5 november 2004 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
zangeres zonder naam - in nicosia
Primaquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
fischer z -berlin
fischer z - luton to lisbon
wings - london town
jacquel brel - amsterdam
jacques brel - bruxelles
charles aznavour - paris, se reveille
simple minds - belfast child
zangeres zonder naam - in nicosia
ultravox - vienna
rammstein - moscau