quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:40 schreef The_Hives het volgende:
SD logo's zijn nu OK
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef Grumpey het volgende:
zucht, heb je 1 taak SD.....
duh.....quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..], bij mij werkte het goed, maar dat komt door mijn resolutie. Op een 800*600 beeldscherm zag het er slecht uit
daar heb ik dus al rekening meegehouden in update die ik ben vergeten up te loadenquote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef The_Hives het volgende:
hij is voor mn gevoel evenlang als de oude OP
ik moet nu alleen meer moeite doen om de managers te vinden
hij is echt wel korter, en nu ook overzichtelijker (Want daar schorte het nogal aanquote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef The_Hives het volgende:
hij is voor mn gevoel evenlang als de oude OP
ik moet nu alleen meer moeite doen om de managers te vinden
ja, maar nu klinkt het alsof ik het ontdekt hebquote:Op woensdag 3 november 2004 13:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
duh.....
ht mail enzo
het valsspelen zit wel in je genen enzo hequote:Op woensdag 3 november 2004 13:44 schreef Finkelstein het volgende:
moet morgen een lang weekendje naar Polen, eens kijken hoe de wachlijst er daar voor staan. en dan als mijn nederlands team over een half jaar ook aktief wordt verkoop ik gelijk al mijn spelers en koop ik een kut speler van de GM die mij heeft genaaid, en mail vervolgens naar hattrick om te zeggen dat ik dat van hem moest doen als ik mijn oude team terug wilde hebben...
p.s. Give credit where credit is due, mooie OP
dat is natuurlijk wel een behoorlijk naai-actiequote:Op woensdag 3 november 2004 13:44 schreef Finkelstein het volgende:
moet morgen een lang weekendje naar Polen, eens kijken hoe de wachlijst er daar voor staan. en dan als mijn nederlands team over een half jaar ook aktief wordt verkoop ik gelijk al mijn spelers en koop ik een kut speler van de GM die mij heeft genaaid, en mail vervolgens naar hattrick om te zeggen dat ik dat van hem moest doen als ik mijn oude team terug wilde hebben...
p.s. Give credit where credit is due, mooie OP
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar nu klinkt het alsof ik het ontdekt heb
Je bereikt er alleen zo weinig mee...quote:Op woensdag 3 november 2004 16:05 schreef Finkelstein het volgende:
maar een maand geen hattrick? ik weet niet of ik dat zal overleven, wie zou hier niet de kans pakken om snel een Hattrick account op te zetten als je de kans hebt en geen hattrick account meer hebt?
ik heb fipoquote:Op woensdag 3 november 2004 17:22 schreef ExCibular het volgende:
Je mag mij ook op de lijst zetten![]()
ExCibular met Bright Knights (144462)
En ik heb me ook maar gelijk aangemeld als fok federatie lid!!![]()
je staat in de lijstquote:Op woensdag 3 november 2004 17:22 schreef ExCibular het volgende:
Je mag mij ook op de lijst zetten![]()
http://forum.fok.nl/user/profile/57854]ExCibular met Bright Knights (144462)
En ik heb me ook maar gelijk aangemeld als fok federatie lid!!![]()
Op dit moment sta je met 1-0 achter....quote:Op woensdag 3 november 2004 14:14 schreef Gabberhead het volgende:
tvp.....
Ik weet niks nuttigers te zeggen
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoolieganzen zag zich gedwongen om te wisselen, omdat Jaap Eisenberg na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Jarold Heikman.
Hoolieganzen moest in de 37e minuut wisselen. Jarold Heikman strompelde van het veld en werd vervangen door Maik Bahmer.
En bedankt he!
2 def trainees dood
maar het spijt me welquote:Op woensdag 3 november 2004 18:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
*Jaloers*quote:Op woensdag 3 november 2004 19:26 schreef DaMadKow onder andere het volgende:
En dan ook nog eens geen blessures!
wil je mijn spelers niet mongolide noemenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Eerst het leuke deel van de wedstrijd tegen Hives:
[afbeelding]
Daarna het idiote resultaat van zijn mongolide spelers:
[afbeelding]
Dat word nog uitgezocht:quote:Op donderdag 4 november 2004 00:54 schreef Ruudt het volgende:
Je moet 20 euro betalen als je als ECHT bedrijf zijnde reclame wil maken via hattrick? :s
Ik zat er zelf dus aan te denken om Korreweg Sport het eerst Fok-team in de eredivisie te maken (nu de tweakerts dus Xanathorn hebben) of er iets grappigs mee te doen. Of misschien wel sponsering voor een echt goed doel. Is genoeg te verzinnen.quote:>>Ik heb zeker wel belangstelling en ben bereid om 20 euro voor een logo neer te leggen. Heb je bepaalde eisen waaraan het logo moet voldoen? En hoe wil je het regelen met de betaling?
Ha,
ik ga morgen voor de zekerheid checken of het sponsorsysteem waterdicht is (ik wacht nog een dagje op een eventuele reactie van een GM), waarna ik een heus sponsorcontract op zal stellen met bepaalde voorwaarden e.d.
We houden contact
Herman
Als je kijkt in het FokCup-topic staat dat daar precies.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:52 schreef forza22 het volgende:
Ik moet spelen in die inhaal ronde tegen biosgilbert ofzo. wie is dit? wat is zijn teamnaam of teamid.
het zou misschien makkelijk zijn om de id's in de poule te verwerken op de fokhattrick site.
want nu weet ik dus niet wie ik moet uitdagen
I couldn't agree more!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 08:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
HEy niet zo denigrerend over 6e klassers he![]()
![]()
tja, daar had ik zelf ook op kunnen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Als je kijkt in het FokCup-topic staat dat daar precies.
Nico je houdt je wel aan de planning want komende woensdag is een inhaalwoensdag.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:14 schreef nicomart het volgende:
hey timmy... ik heb nu wel geaccepteerd maar zit me nu eigenlijk te realiseren dat we ons dan toch totaal niet meer aan de planning houden?
Ik heb er ongeveer 26.....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
ff vraagje, hoeveel selectiespelers heeft iedereen. ik hoor altijd mensen over een b-team. ik heb zoiets niet echt (heb wel 10 defending trainees, dus die roeleren wel). ik heb in totaal 22 selectiespelers
staat bovenaan op de spelers pagina, tellen onnodigquote:Op donderdag 4 november 2004 13:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 26.....
Zal ze binnenkort eens tellen.
Ik moet er overigens wel even een paar lozen op de dichtstbijzinde golfclub...
grrr... ik baal dr van dat ik of alles vergeet of alles over het hoofd zie!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nico je houdt je wel aan de planning want komende woensdag is een inhaalwoensdag.
ps, gecondoleerd![]()
ik heb maar 16 man.. een a-team en een reservekeeper en 3 trainees en een toekomste trainerquote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
ff vraagje, hoeveel selectiespelers heeft iedereen. ik hoor altijd mensen over een b-team. ik heb zoiets niet echt (heb wel 10 defending trainees, dus die roeleren wel). ik heb in totaal 22 selectiespelers
Je hebt per wedstrijd al 16 man nodig, lekker al je een belssure hebt ja, dan heb je voor een bepaalde posititie geen reserve. En het gebeurt nogal eens dat er twee misschien wel drie spelers tegelijk geblesseerd zijn! Ga eens gauw je team uitbreidenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb maar 16 man.. een a-team en een reservekeeper en 3 trainees en een toekomste trainer
ja ik weet het.. probeer momenteel ff kostebespared te doen maar het is zo moeilijkquote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef komrad het volgende:
leuk nicomart als een blessure krijgt
je training is idd dan niet optimaal, maar los daarvan vallen er wel prijzen te pakken met een klein teamquote:Op donderdag 4 november 2004 17:40 schreef komrad het volgende:
ik heb op het moment 3 blessures, ik zou met 16 man 2 aanvallers moeten vervangen door een verdedigins trainee, lijkt me geen goede zaak
Gisteravond kwam ik erachter dat er komende zondag iets tussen is gekomen. Ik meld me daarom bij deze af voor de meetquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:56 schreef Grumpey het volgende:
Zhakhov is pas volgende week briljant, dus helaas kan ik daar niet mee pimpen bij de meet
* The_Hives slaps TimmyAsd around with the biggest throut on earthquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gisteravond kwam ik erachter dat er komende zondag iets tussen is gekomen. Ik meld me daarom bij deze af voor de meet![]()
sorry
![]()
Zeg nou niet dat je algemeen getrained hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:21 schreef Ruudt het volgende:
Vorm +5 / -2
TSI +260 / -80
Wat een kuttraining en m'n beste middenvelder heeft al 3 weken vorm 4!
Toch maar weer gewoon playmaking trainen..
Ik werd gek van die 4 en kon het deze week niet laten, maar doe het nu dus NOOIT meer hequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je algemeen getrained hebt?
Hier niks spannends te melden, form +8 / -2
Om nou te zeggen dat er levens op het spel staan gaat me iets te ver, maar ik heb verder weinig keus zondagquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* TimmyAsd slaps TimmyAsd around with the biggest throut on earth
Klopt echt geen hol van die enginequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[enigszins offtopic]
sterrenrecord (35.5) in de virtuele fokcup (vhattrick.com)beetje optimistisch die game-engine
[/enigszins offtopic]
Helaas, je verzoek is niet geaccepteerd..quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat er levens op het spel staan gaat me iets te ver, maar ik heb verder weinig keus zondag![]()
Ik heb a.s zondag toch niks te doen, waar is die meet ergens (als er een plek open is)..quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Helaas, je verzoek is niet geaccepteerd..
Ik heb alles al gereserveerd en geregeld. Afmelden moest voor gister gebeuren
Tot zondag
Gvd, gvd, vind je het goed dat ik hier van baal?
Kavorka ik ben evenlang bezig met de trein net als Raffie en SuperWeber.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:32 schreef kavorka het volgende:
Jezus, helemaal naar Nijmegen. Das of 2.5 uur in de trein over 1.5 uur met de auto en dan een dag zonder bier
Ik denk er ff over na, zijn er meer mensen uit de buurt Rotterdam (maassluis). Is dit de eerste meet of kent iedereen elkaar al en sta ik er dan maar als opvulling bij?
Zachte g, korte ij, dikke L!quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ontmaagdingsmeet
kom wel uit de buurt van rotterdam maar moet helaas deze meet aan mijn neus voorbij laten gaan.. als ik geen andere plannen had gehad dan had ik zeker wel gegaan hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:32 schreef kavorka het volgende:
Jezus, helemaal naar Nijmegen. Das of 2.5 uur in de trein over 1.5 uur met de auto en dan een dag zonder bier
Ik denk er ff over na, zijn er meer mensen uit de buurt Rotterdam (maassluis). Is dit de eerste meet of kent iedereen elkaar al en sta ik er dan maar als opvulling bij?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:51 schreef The_Hives het volgende:
En meer mensen mogen ook komen, die gaan dan met het karten met mij aan de bar hangen
klikquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:33 schreef Vision het volgende:
blablabla
quote:
jammer hoor.....(same for hives)quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]Ik ga ook aan de bar hangen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
JD, SD, Qyn en MadKow hebben al eens gemeet. Voor de anderen is dit ook hun ontmaagdingsmeet
Zou het nog wat opbrengen?quote:Kornel de Wit (46815270)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 684 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Watquote:Op zondag 7 november 2004 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Hoe durf je!
Levert dit nog wat op?quote:Jan-Melis Rijsdijk (46849454)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 700
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 7 november 2004 10:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Levert dit nog wat op?.
quote:Op zondag 7 november 2004 10:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vanavond een hele moeilijke wedstrijd. Tegen een ploeg die vorig jaar eigenlijk had moeten promoveren. Ik vrees dat ik weer een wedstrijd ga verliezen tijdens de meet![]()
Ik ga ook verliezen tijdens de meet..... zelfs een 5-5 zit er niet in dit keer waarschijnlijkquote:Op zondag 7 november 2004 10:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vanavond een hele moeilijke wedstrijd. Tegen een ploeg die vorig jaar eigenlijk had moeten promoveren. Ik vrees dat ik weer een wedstrijd ga verliezen tijdens de meet![]()
dude,bij mij kwamer pas wat uit mn opleiding toen ie op uitstekend stond,daarvoor had ik dit continuquote:Op zondag 7 november 2004 10:01 schreef R_B het volgende:
echt ongeloofelijk...de laatste 5 weken alleen nog maar klote speles gehad..
Jeugdopleiding redelijk...al een paar weekjes...en dan krijg je dit:
Roberto Riemslag (46850470)
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
if tsi = 0 then
Golven
Koel.. thnxquote:Op zondag 7 november 2004 12:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
dat niet alleenHij is ook nog populair en goed leider...
Deze moet je jaren houden... dat kan je coach worden
Scheelt je bakken met geld
klotequote:Op zondag 7 november 2004 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
tjessus lekker Timmy. ik kreeg in de 85ste minuut de 2-1 nog tegen gvd. KUT man ik kom der net achter dat in de 43ste minuut een van mijn aanvallers een rode kaart heeft gekregen
"Toen Klement Yuriev voor de ogen van de grensrechter zomaar een tegenstander onderuit schoffelde, deelde de scheids zonder aarzelen een rode kaart uit aan deze Minnertsga-speler"
ik meen datie geel had gekregen, niet goed opgelet. klote man misschien had ik anders nog wel een kans gehad.
quote:Op zondag 7 november 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Halllllllllllo!
De meeting was tof, if you ask me
We hebben het heel gezellig gehad. Morgen of vannacht zullen er wat verslagen worden geplaatstIk zal de mening van de gasten nog even afwachten
quote:De Ronaldinho's
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Engessa's 11
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Halllllllllllo!
De meeting was tof, if you ask me
We hebben het heel gezellig gehad. Morgen of vannacht zullen er wat verslagen worden geplaatstIk zal de mening van de gasten nog even afwachten
Zelf heb ik 2-0 gewonnen en sta ik dikker 2eEn ik dacht nog wel tegen degradatie te moeten vechten
meeting was zeker topquote:Op maandag 8 november 2004 00:10 schreef DaMadKow het volgende:
Ik speelde PIC omdat ik dacht te gaan verliezen... tot mijn verbazing wist ik echter een gelijkspel (1-1) uit het nijmeegse vuur te slepen![]()
Gelijk ook maar even mijn sterrenrecord aangescherpt tot 33,5
Alleen jammer van die 4 weken blessure van mijn enige degelijke vleugelspeler
Meeting was trouwens top! Hulde voor JD![]()
onze favo negerquote:Op maandag 8 november 2004 01:32 schreef The_Hives het volgende:
Hives has entered the building topic
heb je nog snel gedaanquote:Op maandag 8 november 2004 01:35 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben weer thuis
Meeting was echt top!!
Binnenkort weer
Thnx, jij ook nog gefeliciteerd....quote:Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb je nog snel gedaan
owja, nog gefeliciteerd met je overwinning
quote:Op maandag 8 november 2004 01:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Thnx, jij ook nog gefeliciteerd....
Ik had nog 10 min vertraging ook
5 1/2quote:Op maandag 8 november 2004 01:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en dat op een traject met, pak weg, 4 stations?
:")quote:Op maandag 8 november 2004 01:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
onze favo neger
nouja, je hebt het traject nog altijd sneller gedaan dan ik mijn rondje met kartenquote:Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
5 1/2
ik ben nog steeds moe van het duwenquote:Op maandag 8 november 2004 01:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja, je hebt het traject nog altijd sneller gedaan dan ik mijn rondje met karten
ach, we sneden de bochten zo wel goed afquote:Op maandag 8 november 2004 01:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben nog steeds moe van het duwen
anders had je helemaal maar 200 meter gereden
dus de rem zat wel rechtsquote:Op maandag 8 november 2004 01:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, we sneden de bochten zo wel goed af
de volgende x geef ik wel eens gas
Sterkste opstelling, hoogste stats ooit.quote:Op maandag 8 november 2004 08:11 schreef Fugie het volgende:
1-0 gewonnen met erg zwakke opstelling
Het was 58 tegen 42.....quote:Op maandag 8 november 2004 08:55 schreef komrad het volgende:
Niet een beetje beter op het middenveld, slecht (heel laag) tegen zwak (zeer hoog), ik gok dat je niet veel balbezit hebt gehad
Ik het echt gebeurt het ook..het op papier sterkste team zal niet altijd winnenquote:Op maandag 8 november 2004 08:47 schreef Robar het volgende:
[..]
En dan gewoon nog met 1-0 verliezen![]()
Die matchengine is af en toe niet te volgen!
De enige plek waar de tegenstander licht in het voordeel was, was het middenveld.
Ik was echt overal sterker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had zijn buitenspelers en een verdediger centraalnaar het middenveld laten spelen!
Ben nu gelijk van de eerste naar de derde plaats gezakt, maar moet volgende week tegen de nummer 6, terwijl de nummers 1 en 2 tegen elkaar moeten! Zal dus naar alle waarschijnlijkheid volgende week weer een plaatsje stijgen!
Maar ik ben hier echt goed ziek van!!!!
I know, maar ben er echt ziek vanquote:Op maandag 8 november 2004 09:03 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik het echt gebeurt het ook..het op papier sterkste team zal niet altijd winnen![]()
Ik denk niet dat ik alleen op basis van het middenveld verloren heb.quote:Op maandag 8 november 2004 09:26 schreef komrad het volgende:
Maar robar, als je midfield rating beter was geweest had je wel gewonnen, kwestie van of een andere opstelling of betere midfielders kopen
Nou........ zo erg onverdiend verloren is het ook weer niet hoor?? Het is jammer maar middenveld is nu eenmaal belangrijk......quote:Op maandag 8 november 2004 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
I know, maar ben er echt ziek van![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:41 schreef R_B het volgende:
Na 4 wedstrijden kan ik ook niet geheel ontevreden zijn:
[afbeelding]
Ik heb al van de nummer 2 en 3 gewonnen met reps. 1-6 en 0-3...
Mijn speler is tevens topscoorder en heeft er nu 7 inliggen...
Volgende week een WO...
Ja ok, maar dan nog, kijk eens naar de stats van mijn spelers t.o.v. die van hem!quote:Op maandag 8 november 2004 11:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou........ zo erg onverdiend verloren is het ook weer niet hoor?? Het is jammer maar middenveld is nu eenmaal belangrijk......
Ik speel het spel al aardig lang, maar een laag slecht tegen over een hoog zwak middenveld is gewoon al bij voorbaat vrij kansloos, of je moet een killer aanval hebben en hij een bager verdediging en erg goed zijn in het afstoppen vna zijn aanval..quote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog, kijk eens naar de stats van mijn spelers t.o.v. die van hem!
Als je dat ziet, DAN kun je niet anders concluderen dat het zwaar onverdiend was!
Het kan gebeuren, dat is nu eenmaal hattrick, maar ja..........................!
Ben er allerminst blij mee![]()
Ik zal het nog sterker verellen.
In alle wedstrijden tot nu toe heb ik een minder goed middenveld gehad dan mijn tegenstanders...
Maar de overige stats waren beter.
Resultaat eerste plaats met drie gewonnen wedstrijden......!
Middenveld is alleen belangrijk voor het aantal kansen, maar zoals je ziet was de verhouding 58 - 42! Dit betekend dus dat hij theoretisch gezien meer kansen zal krijgen. De pest is dus dat hij er 1 maakt op 3 kansen en dat ik er 0 maak op 2 kansen. daarnaast is er de gehele tweede helft helemaal niets gebeurt(maar dan ook ECHT helemaal niets), dat is toch ook zeldzaam?
Maar goed, de stats wezen toch echt mij kant uit!
Hoe verklaar je dan dat ik van de huidige nummer twee win, terwijl hij op alle linies beter stats had, inclusief het middenveld??????quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Ik speel het spel al aardig lang, maar een laag slecht tegen over een hoog zwak middenveld is gewoon al bij voorbaat vrij kansloos, of je moet een killer aanval hebben en hij een bager verdediging en erg goed zijn in het afstoppen vna zijn aanval..
Dit was bij jou niet het geval, dus dan lijkt mij die 1-0 terrecht. Je was wel beter op de andere linies, alleen op het middenveld liet je eht zwaar afweten, waardoor het winnen van deze pot al erg moeilijk voor je werd
BTW heb je de stats van mijn spelers bekeken t.o.v. die van hem??????quote:Op maandag 8 november 2004 12:30 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Ik speel het spel al aardig lang, maar een laag slecht tegen over een hoog zwak middenveld is gewoon al bij voorbaat vrij kansloos, of je moet een killer aanval hebben en hij een bager verdediging en erg goed zijn in het afstoppen vna zijn aanval..
Dit was bij jou niet het geval, dus dan lijkt mij die 1-0 terrecht. Je was wel beter op de andere linies, alleen op het middenveld liet je eht zwaar afweten, waardoor het winnen van deze pot al erg moeilijk voor je werd
soms zijn wedstrijden niet te verklaren, het blijft voetbal, de bal is rond en ook de ME van hattrick. Er bestaan wedstrijden waarbij een waardeloos middenveld en redelijk-goede overige stats nog wonnen van een wereldklasse middenveld en erg goede overige stats. Soms wil of verlies je onterecht.quote:Op maandag 8 november 2004 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik van de huidige nummer twee win, terwijl hij op alle linies beter stats had, inclusief het middenveld??????
Ja, dat heb ik gedaan... En het doelpunt viel toen de ,5 ster nog niet in het veld stond, dus die moet je meerekenen voor dat moment. Daarna kon hij ook geen potten meer breken en werd het een saaie wedstrijd.quote:Op maandag 8 november 2004 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
BTW heb je de stats van mijn spelers bekeken t.o.v. die van hem??????
Psies, ik denk dat dat nog het meest heeft meegespeeld....thuisvoordeel!quote:Op maandag 8 november 2004 14:30 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan... En het doelpunt viel toen de ,5 ster nog niet in het veld stond, dus die moet je meerekenen voor dat moment. Daarna kon hij ook geen potten meer breken en werd het een saaie wedstrijd.
Overigens zeggen sterren echt geen zak met betrekking tot de overwinning.. Vorige week heb ik ook verloren van 36 sterren, tegen voer 44,5 ster van mij, het gaat om het team wat er staat en de stats dat het team dan haaltHoewel ik vorige week ook wel baalde hoor, omdat het niet conform de stats van beide teams was dat ik had verloren. Maarja, gevalletje thuisvoordeel plus pech en geluk..
voor de mensen die niet op de meet van afgelopen zondag waren, staan vanaf hier een aantal verslagjesquote:Op maandag 8 november 2004 18:48 schreef nicomart het volgende:
ik had een 18 jarige goed scoren
en voor de competitie weer eens onterecht verloren
hey bedankt hequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor de mensen die niet op de meet van afgelopen zondag waren, staan vanaf hier een aantal verslagjes
Er staat toch voor de mensen, niet voor nicomartquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey bedankt he![]()
ik had gister al commentaar gegeven hoor![]()
Hives, grote vriendquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Er staat toch voor de mensen, niet voor nicomart.
Dat jij nou net de laatste bent die in het topic gereageerd heeft en dat ik toevallig net die post quote, kan ik ook niets aan doen
probeer het vanavond wel weerquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
Hives, grote vriend
je kan allang weer terug op de Mirc hoor
Mazzelaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef engessa het volgende:
Ik zie net dat ik de komende 3 weken alleen maar WO's heb. Spannend!![]()
Ik zou wel willen dat de komende 3 wedstrijden WO's warenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef engessa het volgende:
Ik zie net dat ik de komende 3 weken alleen maar WO's heb. Spannend!![]()
je bent gewoon te lui om op reageer te drukken en dus druk je maar op quote... lui krengquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Er staat toch voor de mensen, niet voor nicomart.
Dat jij nou net de laatste bent die in het topic gereageerd heeft en dat ik toevallig net die post quote, kan ik ook niets aan doen
Sorry lortnoc, maar dat trek ik niet, vee te ingewikkeld allemaal. EN die vent wil iedereen gewoon treiteren door zijn VB-access progje niet te geven. ERg flauw allemaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Lortnoc het volgende:
Oproep!
Zijn er mensen hier in dit topic die ervaring hebben met acces op andersoortige db programma's en interesse hebbe om een tool te bouwen die kan aangeven of spelers gaan poppen te ja en de nee.
Heb je die kennis of wil je meehelpen join dan #htdb en lees iig http://www.acorduri.org/showthread.php?t=595
het zal je ongetwijfeld geld gaan opleveren, maar face it. 90% van de HT gebruikers zijn nu niet bepaald VB/access kenners. Ik snap daar gewoon geen ruk van, en als ik het dan zonder dat progje moet doen, het is niet anders.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:07 schreef Lortnoc het volgende:
Die vent wil echt niet treiteren. Als ik iets gebouwd had dat me weken denken en dagen bouwen had gekost zou ik dat ook niet zomaar aan iedere willekeurige forumbezoeker willen geven, zeker niet als ze daardoor ook nog eens in je eigen ht vaarwater gaan komen.
Bovendien is een beetje moeite voor zo'n tool niet te veel, zoiets gaat je echt miljoenen opleveren.
eigenlijk moet je alle tekst van die gast copyen en achter elkaar zetten. programmeren is access is nie zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Lortnoc het volgende:
Oproep!
Zijn er mensen hier in dit topic die ervaring hebben met acces op andersoortige db programma's en interesse hebbe om een tool te bouwen die kan aangeven of spelers gaan poppen te ja en de nee.
Heb je die kennis of wil je meehelpen join dan #htdb en lees iig http://www.acorduri.org/showthread.php?t=595
Sorry Lortnoc, ik denk ook dat ik het bij mijn simpele excelsheet hou. Voor zoiets ingewikkelds heb ik momenteel geen tijd...quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Lortnoc het volgende:
Oproep!
volg jij precies zijn uitleg? of gebruik je het meer als je ff vastzit?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Lortnoc het volgende:
Oproep!
hoezo, gebruik hattrick organizer dan is ook nog wel te doen die gebruik ik nu ook, niet zo ideaal als Buddy maar het voldoet hoor...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:35 schreef komrad het volgende:
Gelukkig zijn er bij Fok-HT mensen die wel met access kunnen werken. Mijn hoop is op hen gevestigd en anders wordt het idd een excel sheet voor mij
jawel, maar een progje dat je hierbij kan helpen, is mooi meegenomen natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 11:52 schreef Grumpey het volgende:
mensen....
ik gebruik mijn hoofd, en het legt me nu niet echt dat je zegt windeieren ofzo
moraal van opmerking: het gaat erom wat je doet met kennis ipv van de mooiste kennis krijgen
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:52 schreef Grumpey het volgende:
moraal van opmerking: het gaat erom wat je doet met kennis ipv van de mooiste kennis krijgen
Erg interressante topic daar, ik zal eens kijken hoe ver ik kom met het maken ervan. Ik heb wat beginnende dingen met access gedaan, ooit, dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef Lortnoc het volgende:
Ja, voorspellen wanneer spelers level up gaan nadat ze opgesteld zijn kan idd gedaan worden met een beetje ervaring en een excelsheet. Voorspellen wanneer players level up gaan zonder dat je ze hoeft op te stellen of dat ze op woensdag bij een ander gespeeld hebben is andere koek. Zou toch best leuk zijn als je gewoon 10 mensen kon kopen waarvan er zeven stijgen na een of twee weken zonder dat je ze ooit hebt opgesteld. Dat is natuurlijk het echte skilltraden.
Maar aan een db zonder statistische instrumenten om de hoge eruit te pikken heb je idd niks.
hij mag dan wel kunnen trillen, maar als je hem niet goed gebruikt (zoals de kennis in mijn voorbeeld) dan trilt het maar een eind weg. Kan je beter de conventionele manier goed gebruiken...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jawel, maar een progje dat je hierbij kan helpen, is mooi meegenomen natuurlijk
vergelijk het met een dildo(voor de vrouwen dan): het is leuk als je er 1 hebt en je kan er goed mee overweg, maar als je hem laat trillen, maakt het het net iets gemakkelijker.
![]()
geloof me Lortnoc, de markt hiervoor is erg klein. Ik weet welke spelers dit zijn, en ik weet ook dat ik nog nooit een speler met meer dan 75.000 aan winst heb zien vertrekken. En dit is nog ruim genomen zelfs, want bij nader inzien maak ik hier 50.000 van. de prijzen van deze spelers zijn ook gewoon hoger, omdat er genoeg teams zijn die deze markt al kennen en uitbuiten.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:09 schreef Lortnoc het volgende:
Ja, voorspellen wanneer spelers level up gaan nadat ze opgesteld zijn kan idd gedaan worden met een beetje ervaring en een excelsheet. Voorspellen wanneer players level up gaan zonder dat je ze hoeft op te stellen of dat ze op woensdag bij een ander gespeeld hebben is andere koek. Zou toch best leuk zijn als je gewoon 10 mensen kon kopen waarvan er zeven stijgen na een of twee weken zonder dat je ze ooit hebt opgesteld. Dat is natuurlijk het echte skilltraden.
Maar aan een db zonder statistische instrumenten om de hoge eruit te pikken heb je idd niks.
niet voordringen. ik heb al 3 seizoenen lang nog geen enkele uitstekende yp gedaan, dus ik ben eerstquote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Ruudt het volgende:
2 vrienden van me hebben nu dus al een jeugdpull verkocht voor meer 1.6 en 1.1 miljoen
en dan vind ik dat ik zondag aan de beurt ben
lekker die van mij ging voor 110k wegquote:Op woensdag 10 november 2004 20:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
whoei, yp voor 150k verkocht![]()
En dan ben ik! Ik heb nog nooit een uitstekende yp gehad en maar 1x een goed. Belachelijk!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:59 schreef Vision het volgende:
[..]
niet voordringen. ik heb al 3 seizoenen lang nog geen enkele uitstekende yp gedaan, dus ik ben eerst
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef One_conundrum het volgende:
haha ik sta der ook nog steeds niet tussen. ik heb het al opgegeven, de elite wil me der niet bij hebben
liefquote:Op woensdag 10 november 2004 22:31 schreef Joralf het volgende:
En zet me er nu verdomme bij ja!!!!
feli, maar om daar nu zo'n halszaak van te makenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:41 schreef Joralf het volgende:
Woehoe.... eindelijk sta ik erbij!!!! Dankje wel![]()
![]()
Ik had het al 2x in ut forum gezet.....Maar nu eindelijk, krijg ik erkenning
![]()
ach, hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 10:43 schreef komrad het volgende:
[..]
feli, maar om daar nu zo'n halszaak van te maken
wat een vervelend bezigheidquote:Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef SuperWeber het volgende:
* komrad druk bezig is met zijn miljoenen opmaken
Idd... Echt kut zoveel geld...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef komrad het volgende:
[..]
wat een vervelend bezigheid
hadden ze bij HT maar een 'ik geef mijn geld weg aan' knopquote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd... Echt kut zoveel geld...
Ik heb nooit beweerd dat je er gouden bergen mee kunt verdienen maar het is toch een manier om net die voorsprong tov van je concurrenten te pakken. BTW Als je denk dat je er max. 50.000 per speler mee kunt verdienen zou ik toch eens naar de trasferhistory van Fumpen (fumpen (38794) kijken, en zo zijn er meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geloof me Lortnoc, de markt hiervoor is erg klein. Ik weet welke spelers dit zijn, en ik weet ook dat ik nog nooit een speler met meer dan 75.000 aan winst heb zien vertrekken. En dit is nog ruim genomen zelfs, want bij nader inzien maak ik hier 50.000 van. de prijzen van deze spelers zijn ook gewoon hoger, omdat er genoeg teams zijn die deze markt al kennen en uitbuiten.
Het is leuk idee, maar gouden bergen zal je er niet mee verdienen, niet meer dan door goed na te denken in ieder geval
grumpey en ik hadden er gisteren nog een leuke discussie over. Ik zelf ben een voorstander van zo'n database. Ik ben er ook mee bezig( zelfs lid geworden van de dtf federatie) en het is best leuk werk. Alleen veeeeel en het is behoorlijk lastigquote:Op donderdag 11 november 2004 11:50 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat je er gouden bergen mee kunt verdienen maar het is toch een manier om net die voorsprong tov van je concurrenten te pakken. BTW Als je denk dat je er max. 50.000 per speler mee kunt verdienen zou ik toch eens naar de trasferhistory van Fumpen (fumpen (38794) kijken, en zo zijn er meer.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:19 schreef SuperWeber het volgende:
Als je wat minder drinkt heb je ook zo'n hersenopslag SD
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:19 schreef SuperWeber het volgende:
Als je wat minder drinkt heb je ook zo'n hersenopslag SD
Ja precies, wat is Nederland zonder de Tokkies?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
:')
ja, maar dan doorbreek ik een eeuwelange familietraditie![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja precies, wat is Nederland zonder de Tokkies?
Dus sd ga maar lekker zo door
heb je al een huis gekregen dan? Want in die achterwoning waar je nu zit, past mijn halve familie niet eensquote:Op donderdag 11 november 2004 12:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
is goed.. kan je binnenkort eens langskomen met je marokkaanse familie... alle 25..
haha dan moet ik dat weer uitvinden pff ik zal ff kijkenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef sir_dalord het volgende:
hohoho, dat kan ook wat vriendelijker enzo
denk eraan dat ik die OP geheel vrijwillig bijhou..
Aangezien ik ook maar een mens ben(maar wat voor mens) kan ik er wel eens overheen kijken. Vergeet ik je erbij te zetten, kan je me ht-mailen.. Ht-mailadres staat erbij.. Wel klein, maar hij staat er wel
ik heb je er bij gezet
conun, als je nog 1x je gegevens post, zet ik je er meteen bij..
haha leukquote:Op donderdag 11 november 2004 16:28 schreef Ruben1302 het volgende:
okeeee.. heb nu het meeste wel oorgelezen, maar snap er dus nog steeds niets van
Hoe word je lid?
Wat heb je nodig?
Hoe werkt het exact? (zal wsl zichzelf wel uitleggen)
HELP! lijkt me namelijk wel humor dit
Joh! dat klinkt idd wel handig, ga meteen dat spul regelenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:34 schreef The_Hives het volgende:
wat je trouwens nodig hebt, is een toetsenbord, internetverbinding en een browser. Een muis kan ook handig zijn
. Maar verder heb je niets nodig.
Misschien hebben ze bij de action nog watquote:Op donderdag 11 november 2004 16:37 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Joh! dat klinkt idd wel handig, ga meteen dat spul regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |