Dat word nog uitgezocht:quote:Op donderdag 4 november 2004 00:54 schreef Ruudt het volgende:
Je moet 20 euro betalen als je als ECHT bedrijf zijnde reclame wil maken via hattrick? :s
Ik zat er zelf dus aan te denken om Korreweg Sport het eerst Fok-team in de eredivisie te maken (nu de tweakerts dus Xanathorn hebben) of er iets grappigs mee te doen. Of misschien wel sponsering voor een echt goed doel. Is genoeg te verzinnen.quote:>>Ik heb zeker wel belangstelling en ben bereid om 20 euro voor een logo neer te leggen. Heb je bepaalde eisen waaraan het logo moet voldoen? En hoe wil je het regelen met de betaling?
Ha,
ik ga morgen voor de zekerheid checken of het sponsorsysteem waterdicht is (ik wacht nog een dagje op een eventuele reactie van een GM), waarna ik een heus sponsorcontract op zal stellen met bepaalde voorwaarden e.d.
We houden contact
Herman
Als je kijkt in het FokCup-topic staat dat daar precies.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:52 schreef forza22 het volgende:
Ik moet spelen in die inhaal ronde tegen biosgilbert ofzo. wie is dit? wat is zijn teamnaam of teamid.
het zou misschien makkelijk zijn om de id's in de poule te verwerken op de fokhattrick site.
want nu weet ik dus niet wie ik moet uitdagen
I couldn't agree more!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 08:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
HEy niet zo denigrerend over 6e klassers he![]()
![]()
tja, daar had ik zelf ook op kunnen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Als je kijkt in het FokCup-topic staat dat daar precies.
Nico je houdt je wel aan de planning want komende woensdag is een inhaalwoensdag.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:14 schreef nicomart het volgende:
hey timmy... ik heb nu wel geaccepteerd maar zit me nu eigenlijk te realiseren dat we ons dan toch totaal niet meer aan de planning houden?
Ik heb er ongeveer 26.....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
ff vraagje, hoeveel selectiespelers heeft iedereen. ik hoor altijd mensen over een b-team. ik heb zoiets niet echt (heb wel 10 defending trainees, dus die roeleren wel). ik heb in totaal 22 selectiespelers
staat bovenaan op de spelers pagina, tellen onnodigquote:Op donderdag 4 november 2004 13:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 26.....
Zal ze binnenkort eens tellen.
Ik moet er overigens wel even een paar lozen op de dichtstbijzinde golfclub...
grrr... ik baal dr van dat ik of alles vergeet of alles over het hoofd zie!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nico je houdt je wel aan de planning want komende woensdag is een inhaalwoensdag.
ps, gecondoleerd![]()
ik heb maar 16 man.. een a-team en een reservekeeper en 3 trainees en een toekomste trainerquote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
ff vraagje, hoeveel selectiespelers heeft iedereen. ik hoor altijd mensen over een b-team. ik heb zoiets niet echt (heb wel 10 defending trainees, dus die roeleren wel). ik heb in totaal 22 selectiespelers
Je hebt per wedstrijd al 16 man nodig, lekker al je een belssure hebt ja, dan heb je voor een bepaalde posititie geen reserve. En het gebeurt nogal eens dat er twee misschien wel drie spelers tegelijk geblesseerd zijn! Ga eens gauw je team uitbreidenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb maar 16 man.. een a-team en een reservekeeper en 3 trainees en een toekomste trainer
ja ik weet het.. probeer momenteel ff kostebespared te doen maar het is zo moeilijkquote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef komrad het volgende:
leuk nicomart als een blessure krijgt
je training is idd dan niet optimaal, maar los daarvan vallen er wel prijzen te pakken met een klein teamquote:Op donderdag 4 november 2004 17:40 schreef komrad het volgende:
ik heb op het moment 3 blessures, ik zou met 16 man 2 aanvallers moeten vervangen door een verdedigins trainee, lijkt me geen goede zaak
Gisteravond kwam ik erachter dat er komende zondag iets tussen is gekomen. Ik meld me daarom bij deze af voor de meetquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:56 schreef Grumpey het volgende:
Zhakhov is pas volgende week briljant, dus helaas kan ik daar niet mee pimpen bij de meet
* The_Hives slaps TimmyAsd around with the biggest throut on earthquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gisteravond kwam ik erachter dat er komende zondag iets tussen is gekomen. Ik meld me daarom bij deze af voor de meet![]()
sorry
![]()
Zeg nou niet dat je algemeen getrained hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:21 schreef Ruudt het volgende:
Vorm +5 / -2
TSI +260 / -80
Wat een kuttraining en m'n beste middenvelder heeft al 3 weken vorm 4!
Toch maar weer gewoon playmaking trainen..
Ik werd gek van die 4 en kon het deze week niet laten, maar doe het nu dus NOOIT meer hequote:Op vrijdag 5 november 2004 12:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je algemeen getrained hebt?
Hier niks spannends te melden, form +8 / -2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |