quote:Op maandag 1 november 2004 22:29 schreef sampoo het volgende:
Ik heb er al een stuk of 20 maar ik wil de laatste 7 nog erbij hebben!![]()
Het was van korte duur, maar mijn bestelling staat.quote:Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef Mike het volgende:
Het werkt weer allemaal.
De mijne ook.quote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het was van korte duur, maar mijn bestelling staat.![]()
Fuck nee, ik doe het de sampoo-manier. Ik wil meer!quote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef Sai het volgende:
<Sai> Kunnen alle mensen die al besteld hebben op DVDSoon nú van de site afgaan?
Ok, nu ben ik wel klaar.quote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Fuck nee, ik doe het de sampoo-manier. Ik wil meer!
Ik heb het onlangs 1 keer gebruikt voor m'n Monster Legacy DVD's aangezien dat van die mooie verpakkingen zijn en ik bang was dat ze iets zou overkomen bij verzending in een enveloppe. Dus maar dat ding aangevinkt en de 3 sets in 1 doos gekregenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Sai het volgende:
Weet er iemand of je bestelling van meerdere dingen (box-verpakking aangeklikt) in één box wordt verzonden?.
I.v.m. douane enzo.
Bij de wat?!? De Action? Is dat een winkel?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:48 schreef Frenkel het volgende:
Bij de Action:
True Romance
Reservoir Dogs
What's eating Gilbert Grape
Normaal: Ik kom altied weer terug (ofzoiets)
en nog een paar...
3,99
Zijn er geen acties bij Kruidvat, Frs, van Leest of iets dergelijks?
Want heb nog steeds geen CC..
Das een winkel ja. Eens in de zoveel tijd een ander assortiment en je lacht je elke keer weer ziek met wat voor zooi je thuis komt terwijl je maar 5 euro voor een volle winkelkar hebt betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bij de wat?!? De Action? Is dat een winkel?
Is het een internetwinkel of een "echte" winkel en waar zittie?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef Plengel het volgende:
[..]
Das een winkel ja. Eens in de zoveel tijd een ander assortiment en je lacht je elke keer weer ziek met wat voor zooi je thuis komt terwijl je maar 5 euro voor een volle winkelkar hebt betaald
www.action.nlquote:Op woensdag 3 november 2004 07:28 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Is het een internetwinkel of een "echte" winkel en waar zittie?
Ik zie geen verschil?quote:Op woensdag 3 november 2004 12:12 schreef sampoo het volgende:
1,50 linkje
Jaja, 0,50 pond kortinslinkje zal je bedoelenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:12 schreef sampoo het volgende:
1,50 linkje
Aldi heeft DVD's voor ¤8,99 oa Titanic, Meet the Parents, ET en Meet Joe Blackquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:48 schreef Frenkel het volgende:
Bij de Action:
True Romance
Reservoir Dogs
What's eating Gilbert Grape
Normaal: Ik kom altied weer terug (ofzoiets)
en nog een paar...
3,99
Zijn er geen acties bij Kruidvat, Frs, van Leest of iets dergelijks?
Want heb nog steeds geen CC..
Kan je mooi een stuk of 40 dvds van kopen bij dvdsoonquote:Op woensdag 3 november 2004 18:27 schreef RijstNatie het volgende:
Net gehaald bij de FRS 3 voor 33euro
Scarface 2disc
The last samurai 2disc
Pirates of the caribbean 2disc
The ninth gate (J. depp) 7,99
Chopper (eric bana) 5,99
Bij de Total
Finding Nemo 2disc 9,99 (ze hebbe nog veel meer nieuwe dvd's voor die prijs)
En ze waren vandaag voor mij nog gratis ook want ik heb de lotto gewonne 200euro
jouw metrieke stelsel is gevbaseerd op dvd's he...quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je mooi een stuk of 40 dvds van kopen bij dvdsoon
Maareh, gefeli!!
zo moeten ze kinderen leren rekenen op de basisschoolquote:Op woensdag 3 november 2004 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jouw metrieke stelsel is gevbaseerd op dvd's he...
1 criterion + 1 se = 1 friends DVD box seizoen 1
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jouw metrieke stelsel is gevbaseerd op dvd's he...
1 criterion + 1 se = 1 friends DVD box seizoen 1
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=9740quote:Op woensdag 3 november 2004 20:11 schreef Motoko het volgende:
http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/15411.html
Wat voor speler heb je?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:35 schreef kultivate het volgende:
alleen jammer dat ik alleen regiocode 2 kan afspelen op mijn dvd speler
Nee. De Dir. Cut is alleen verkrijgbaar op Regio 1.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:59 schreef kultivate het volgende:
is hij niet gewoon ergens te koop voor regio 2?
En op regio3 en op Regio2 Japan!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Nee. De Dir. Cut is alleen verkrijgbaar op Regio 1.
regio 2 = regio 2quote:Op woensdag 3 november 2004 22:02 schreef kultivate het volgende:
is regio 2 japan weer hetzelfde als regio 2 in europa? waar heb jij hem dan besteld hare?
De dvd's in Japan zijn doorgaans NTSC.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
regio 2 = regio 2
Ik heb m'n regio3 gewoon van koreandvds, goedkooper daar hequote:Op woensdag 3 november 2004 22:02 schreef kultivate het volgende:
is regio 2 japan weer hetzelfde als regio 2 in europa? waar heb jij hem dan besteld hare?
viel me ook al op bij Kill Billquote:Op donderdag 4 november 2004 02:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb m'n regio3 gewoon van koreandvds, goedkooper daar he
Ik ga niet beginnen aan 50 euro neer te tellen voor zo'n R2 Japan dvd.
Die Jappen moeten zich wel helemaal rot betalen aan dvd's zeg
Maar die is regio 3 als ik dat op die site zie en die kan ik met mijn regio 2 dvdspeler dan toch niet bekijken?? Ja ben een leek op dat gebeid.quote:Op donderdag 4 november 2004 02:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb m'n regio3 gewoon van koreandvds, goedkooper daar he
En die viel dan nog wel mee in prijs.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
viel me ook al op bij Kill Bill
Dan zou ik maar eens vlug wat gaan bestellen bij dvdsoon, met veel dvds voor 4,5 euro ofzoquote:Op donderdag 4 november 2004 10:39 schreef detulp050 het volgende:
Dus wat mij betreft wil ik alle aanbiedingen van de wereld hier zijn
en hoe viel jou dat op?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:39 schreef detulp050 het volgende:
Even geheel offtopic, maar ik heb ontdekt dat mijn Philips Home Cinemaset na reparatie opeens Regiovrij is geworden
Dus wat mij betreft wil ik alle aanbiedingen van de wereld hier zijn
Hm. Ik heb helaas de nl-versie al en kan melden dat Jabberwocky als film erg tegenvalt.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef FremantleDockers het volgende:
Niet goedkoop, wel leuk om te weten voor Monty Python fans: de boxset Montys Enzyklo Pythonia heeft in NL als inhoud Holy Grail, Life of Brian en Jabberwocky (totaal 4 discs). De deense versie echter heeft Holy Grail, Life of Brian en Meaning of Life, dat zijn 5 schijfjes! MoL is natuurlijk niet de beste van de drie, maar hoort er iig meer bij dan jabberwocky. Bovendien, de extras zijn gewoon nog geweldiger dan de film zelf!
Ik heb hem voor 350 deense kronen (een kleine ¤50) bij www.dvdoo.dk gehaald (betaald met CC, na drie dagen thuisbezorgd!). Iets duurder dan hier, maar wel een stuk beter gevuld!
[afbeelding]
Dat krijg je met een "Limited Edition".quote:Op donderdag 4 november 2004 11:46 schreef Hare het volgende:
GODVERDOMME!!!
Is de Amelie LE nu gewoon gecancelled.
Had ik hem besteld, al in transit, maar is ie een paar dagen later goedkoper geworden, cancel ik hem dus en bestel hem opnieuw en nu dus de lul.
Geen enkele andere site heeft hem meer en op ebay kan ik hem kopen voor iets van 60 euro, terwijl ik hem bij dvdsoon had voor 16!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat krijg je met een "Limited Edition".![]()
Ebay? Andere sites?
Ik had per ongeluk een regio3 DVD in mijn home Cinemaset in de woonkamer gedaan, die deed het ! Toen ook een regio1 DVD het daarin deed, wist ik het zeker. Normaal speel ik andere regio's af op de andere HomeCinemaset, maar die is kwalitatief minder, dus daar bestelde ik niet zoveel voor !quote:Op donderdag 4 november 2004 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hoe viel jou dat op?
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:26 schreef MikeyMo het volgende:
@Hare: whehehehehe
Hmm.. Ben op zich wel blij. Dat scheelt mij weer een potentiële aankoop.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:46 schreef Hare het volgende:
Is de Amelie LE nu gewoon gecancelled.
Had ik hem besteld, al in transit, maar is ie een paar dagen later goedkoper geworden, cancel ik hem dus en bestel hem opnieuw en nu dus de lul.
Ja, is een harde les. 16 of 60 euro is toch wel een groot verschilquote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik niet gecancelled heb!! Damn, ik heb een tijdje boven de cancel knop gehoovered met m'n muis, maar ik had dvdsoon gemaild en daarin werd ik al expliciet gewaarschuwd dat ik dan weer achteraan de lijst terecht kwam. Leek me een onnozel risico voor ¤2,-.
Maar goed, hare gecondoleerd, want ik vind het oprecht lullig voor je. Zeker omdat jij de tip oorspronkelijk gaf.
Trouwens, hoe doen ze dat met het geld dat je al betaald hebt? Storecredit is leuk, maar natuurlijk niet geheel correct als je verder niks van die site wil hebben. (niet dat dat snel gebeurd, maar het gaat om een idee).
Idd leuke tipquote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef FremantleDockers het volgende:
Niet goedkoop, wel leuk om te weten voor Monty Python fans: de boxset Montys Enzyklo Pythonia heeft in NL als inhoud Holy Grail, Life of Brian en Jabberwocky (totaal 4 discs). De deense versie echter heeft Holy Grail, Life of Brian en Meaning of Life, dat zijn 5 schijfjes! MoL is natuurlijk niet de beste van de drie, maar hoort er iig meer bij dan jabberwocky. Bovendien, de extras zijn gewoon nog geweldiger dan de film zelf!
Ik heb hem voor 350 deense kronen (een kleine ¤50) bij www.dvdoo.dk gehaald (betaald met CC, na drie dagen thuisbezorgd!). Iets duurder dan hier, maar wel een stuk beter gevuld!
[afbeelding]
quote:
Speelfilm
Toptitels
DVD
o.a. Reservoir Dogs,Basic Instinct, Monster's Ball, True Romance Prijs per stuk: 2,99
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Zeg schatje, hou eens op met die aanbiedingen van de action!![]()
Okee, nu heb ik dus een doos ontvangen met een DVDbox bestaand uit 4 normale hoezen en dan verpakking daar omheen. En nog 1 DVD ernaast, en dus in totaal zo'n 5 DVD's.quote:Op maandag 1 november 2004 19:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er ook niet 8 tegelijk bestellen.
Hoewel ze best wel eens op verschillende tijden verscheept zouden kunnen worden, zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat ze ze allemaal op voorraad hebben en ze je meteen worden toegescheept, en dan heb je dus de douane op je dak.
Ben bang van niet... Hoewel, er toch al 1 verzonden is!quote:Op zondag 7 november 2004 11:40 schreef Mike het volgende:
Denken jullie dat we die bestellingen bij DVDsoon nog VOOR 2005 toegestuurd krijgen?
quote:Harry Potter en de Gevangene Van Azkaban (single disc)
1 ¤ 14,95 ¤ 14,95 Wordt verwerkt
Subtotaal ¤ 14,95
Binnenland ¤ 1,95
Coupon ¤ - 4,00
Totaal ¤ 12,90
Bedankt! True Romance gelijk besteld voor ¤5.96 totaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:34 schreef sampoo het volgende:
4 euro kortingscoupon bij bol.com GO4IT1910
voor ¤ 2,95 Highlander (DTS) thuis krijgen.
Wat kost dat kreng normaal eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef Hare het volgende:
Hero Premium Box nu voor 65 euro incl. bij amazon.co.jp
Hij is al een tijd niet meer te koop via de gewone wegen maar op de fora wordt er zo 140 euro voor gevraagd en betaaldquote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef fractalis het volgende:
[..]
Wat kost dat kreng normaal eigenlijk?![]()
In wat voor hoesje zit hij? Heb namelijk 1& 2 in zo een mooi kartonnen hoesje. En ik heb best veel moeite moeten doen om 2 achteraf nog in karton te krijgen, dus wil ik drie ook graag in kartonquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:49 schreef detulp050 het volgende:
1-disc:
http://www.nl.bol.com/is-(...)097275&Section=VIDEO
14,95 en gebruik er deze code bij: GO4IT1910
en je hebt hem voor 12,90inc verzenden
[..]
[afbeelding]
Heb ook een dvdtje besteld, met 4 euro kortingquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef twistednerve het volgende:
[..]
Bedankt! True Romance gelijk besteld voor ¤5.96 totaal
2.98 bij de action als ik het goed heb, deze week.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef twistednerve het volgende:
[..]
Bedankt! True Romance gelijk besteld voor ¤5.96 totaal
Mij ook niet: maar meteen de Naked Gun trilogy besteld voor 20 euro. Erg leuk, op sommige momentenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:16 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Heb ook een dvdtje besteld, met 4 euro korting
Vind het wel raar, dat meerdere mensen eenzelfde coupon kunnen gebruiken![]()
Maar mij hoor je niet klagen![]()
Ik heb er nu ook een paar bij packaging zitten, maar eentje zit daar al een paar dagen. Misschien duurt dat inpakken ook wel maanden.quote:Op zondag 14 november 2004 02:18 schreef Hare het volgende:
Schitterend!
Al mijn bestellingen bij dvdsoon van die 6,66 CAD actie staan op dit moment op packaging.
En ik maar denken dat dat vast nog wel een maandje of wat zou gaan duren
Eh, 2,99 om precies te zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
2.98 bij de action als ik het goed heb, deze week.
De acties zijn daar niet echt tijdsgebonden. Vaak tot het op is vervangt men de prijs nietquote:Op zondag 14 november 2004 10:39 schreef Rest het volgende:
dankjewel.
Helaas niet in Tilburg en de actie is ook al afgelopen
Ze staan bij mij ook allemaal als packaging en ik heb ze doorgenomen en er zijn er eergisteren al 5 verstuurd maar als de hele order nog niet klaar is blijft het nog steeds in packaging hangen.quote:Op zondag 14 november 2004 02:18 schreef Hare het volgende:
Schitterend!
Al mijn bestellingen bij dvdsoon van die 6,66 CAD actie staan op dit moment op packaging.
En ik maar denken dat dat vast nog wel een maandje of wat zou gaan duren
Zou wel cool zijn als ze straks allemaal tegelijkertijd worden verzonden. Krijg je een hele postzak thuis.quote:Op zondag 14 november 2004 12:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze staan bij mij ook allemaal als packaging en ik heb ze doorgenomen en er zijn er eergisteren al 5 verstuurd maar als de hele order nog niet klaar is blijft het nog steeds in packaging hangen.
Ik heb touwens als 246 ipoints! Nog 4 punten en ik heb een Garfield of Day After Tomorrow pin of Spiderman 2 3D kaartjes!![]()
Die aanbieding is inmiddels alweer voorbij; nieuwe aanbiedingen gaan in op maandag en duren t/m zaterdag...quote:Op zondag 14 november 2004 11:04 schreef Rest het volgende:
Dan zal ik er morgenochtend in Eindhoven toch maar eens langsfietsen.
(er is een filiaal vlak bij m'n ouders)
quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef Frenkel het volgende:
Quentin Tarantino films in de aanbieding
http://www.kruidvatentert(...),S63192DVD,S61671DVD
de 2 dis c dts versie voor 8,99quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef Frenkel het volgende:
Scarface en andere films met Al Pacino voor 8,99 bij Kruidvat
http://www.kruidvatentert(...),16172SDN3,18821SDN3
En ook...
Quentin Tarantino films in de aanbieding
http://www.kruidvatentert(...),S63192DVD,S61671DVD
quote:Op maandag 15 november 2004 22:37 schreef Thetallguy het volgende:
Scarface lag voor 4,99 bij de FRS hier, zonder slipcase en beter geluid enz bla bla
Voor zover ik het kan zien, is het inderdaad de S.E., maar goed: je kunt altijd voor de zekerheid even de Kruidvat binnen lopen. Als het zo is, dan is het zeker geen miskoop. Dat vond ik al niet voor 16,99quote:Op maandag 15 november 2004 23:13 schreef 3st het volgende:
was het nou!?? is die scarface versie van de kruidvat de nieuwste versie nou??? dan moet ik hem kopen voor dat geld!
En nu is dvdsoon defect...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
De gehele Scorsese collection voor maar 18 euro!!!!!
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=130118
Raging Bull alleen voor 10
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Ja, wat ging die site beroerd net. Gelukkig ging het 10 minuten later wel sneller en meteen besteldquote:Op woensdag 17 november 2004 16:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En nu is dvdsoon defect...![]()
Ach jaquote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]Hare
Besteld, dus
Volgens mij ruiken ze dat wel aan je CC en je shipping address..quote:Op woensdag 17 november 2004 17:27 schreef Hare het volgende:
Hier een voucher om 25% korting te krijgen op je aankoop bij koreandvds. Geld wel alleen voor nieuwe klanten!!! (maar je kunt natuurlijk jezelf ook gewoon een nieuwe klant maken)
thread0018902060
Dit is de MGM collection ? De WB versie heb ik al...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Jep, deze: http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=13125quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Dit is de MGM collection ? De WB versie heb ik al...![]()
Voor 11 euro heb je de R1 nieuwquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef 3st het volgende:
ff klein beetje offtopic! Ben bijna de eigenaar van de 60th aniversary edition van saving private ryan voor 13 euri! Is dit beetje faire deal of heb ik te veel betaald?
Daar vroeg je toch naar? Dan ga ik je niet de prijs van een andere uitgave geven hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef 3st het volgende:
is dat ook de 60th aniversary edition dan? r1 ben ik trouwens niet in geiteresseerd alleen maar r2
De gehele Scorsese collectie is wel meer dan 4 films.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef Hare het volgende:
Idd, als ik al zo dom zou zijn geweest die besteld te hebben (als je eventjes goed zoekt op internet zie je al zeer snel dat het geen tin versie is) zou ik mijn geld terugvragen. Ze geven namelijk niet wat ze adverterenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens heel vreemd, die Private Ryan Tin Case waar de FRS mee adverteert, dat is dus gewoon karton! Karton met een printje eropVoel je je ook genaaid als je die besteld hebt.
Check een beetje ebay of de bekende dvdforums zie soms daar weleens zo`n kist voor 70 eurie weggaan (meestal wordt er wel 120 voor gevraagt).quote:Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wie o wie weet er ergens nog goedkoop een Spider-Man Limited Editon te koop (die Franse met zo'n leuke houten kist...)
goedkoopste alles erop eraan is koreandvds.com ongeveer 73 euroquote:Op woensdag 17 november 2004 18:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waar is trouwens de Infernal Affairs Trilogy het goedkoopst?
(En die een beetje goede verpakcentrale hebben zodat de post hem niets kan doen...)
Inmiddels al op eBay tekeer gegaan en gewonnen. Nu nog zien te ontvangen... Thanks for the info anyway!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Check een beetje ebay of de bekende dvdforums zie soms daar weleens zo`n kist voor 70 eurie weggaan (meestal wordt er wel 120 voor gevraagt).
Dank je wel voor je uitgebreide info! Ik begin ook steeds meer naar Aziatische titels te kijken en iemand die er echt verstand van heeft is nooit weg natuurlijk! Thanks!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:40 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
goedkoopste alles erop eraan is koreandvds.com ongeveer 73 euro
Het goedkoopst zonder verzendkosten is die bij www.layoyo.com als je meerdere regio3 dvd's wil bestellen samen met die box dan is die daar het beste. Box zelf is daar 58 euro, shippings zijn wel 29 euro, maar dan heb je wel UPS. Wel kans dat douane ook wat wil vangen
Bij cd-wow.com is die met allerlei kortingslinks en vouchers voor ongeveer 60pond te krijgen (87euro), zonder kans dat douane hem onderschept, omdat cd-wow deze via zweden zal versturen.
Verder:
dvdasian.com ongeveer 93 euro
dddhouse.com ongeveer 95 euro (ze zijn wel de enige die nog de mogelijkheid bieden om je box te markeren met je eigen tekst)
Zonde.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:48 schreef sampoo het volgende:
Hier stond niets bijzonders
Nu staat er iets anders. Wellicht wel de moeite waard?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:53 schreef California het volgende:
[..]
Zonde.
ja, 3.000 stuks en ik zal maar snel zijn als je hem echt wilt hebben. Veel shops garanderen zelfs niet meer dat je hem ook krijgt als je hem pre-orderedquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Inmiddels al op eBay tekeer gegaan en gewonnen. Nu nog zien te ontvangen... Thanks for the info anyway!
[..]
Dank je wel voor je uitgebreide info! Ik begin ook steeds meer naar Aziatische titels te kijken en iemand die er echt verstand van heeft is nooit weg natuurlijk! Thanks!Was deze trouwens nu gelimiteerd?
Goeie film.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:57 schreef sampoo het volgende:
Nu staat er iets anders. Wellicht wel de moeite waard?
Crap, nouja ik heb 'm nu gepreorderd bij Layoyo en Koreandvds. Nou maar hopen dat ééntje 'm dan nog kan leveren...quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:01 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
ja, 3.000 stuks en ik zal maar snel zijn als je hem echt wilt hebben. Veel shops garanderen zelfs niet meer dat je hem ook krijgt als je hem pre-ordered, omdat ze van de leverancier niet doorgekregen hebben hoeveel stuks ze precies binnenkrijgen.
Je bedoeld de Amazon Marketplace. Een soort eBay eigenlijk met een vast gestelde prijs dus niet opbieden tegen anderen maar de verkoper stelt een prijs en daarvoor kan je 'm aanschaffen. Moet je natuulijk wel kijken waar Internation shipping bij staat en er komen nog verzendkosten bij. Tot nu toe 1 ding vermist in de post en 1 ding wat netjes was aangekomen. En er zijn er nog een aantal onderweg...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat werkt als je bij amazon een dvd uit 'used and new' besteld? Van wie krijg je hem dan? En waarom betaal je gewoon aan amazon? Zijn die dingen dan echt 2ehands of soms ook nieuw?
Ik ben benieuwd, heb hem besteldquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:48 schreef sampoo het volgende:
American Splendor (2003) is voor 5.10 euro te koop bij dvdsoon (wel een preorder). Ik ken het niet maar bijna 7,000 stemmen en 7.8 op imdb en bij de rest van de aanbieders is het bijna 2x tot 4x zo duur. Als liefhebber van koopjes toch maar besteld.
fokforum linkje: American Splendor
Nul. Tot 1 januari, dan gaan ze omhoog.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:29 schreef kimmuts het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij DVDsoon?
precies doen zoals ik ook al in "VIDEODVD" zei: ik zou mailen omdat je n product krijgt dat niet overeen komt met t beloofde.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:09 schreef Mike het volgende:
Nog even over die aanbiedingen bij dvdsoon:
Ik heb de eerste paar dvd's (Patton, The Abyss) nu binnen. Wat me tegenvalt, is dat de dvd's helemaal niet de versies zijn zoals ze op de site vermeld staan. Er zitten veel minder special features bij als beloofd. Zo zouden er audiocommentaren bijzitten...mooi niet dus.
Mja, ik denk inderdaad dat ik dat even doe. Even kijken hoe ze reageren...ik heb geen zin om alles weer terug te sturen.quote:Op zondag 21 november 2004 00:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
precies doen zoals ik ook al in "VIDEODVD" zei: ik zou mailen omdat je n product krijgt dat niet overeen komt met t beloofde.
weet trouwens niet hoe dvdsoon met de klachten omgaat, heb nog nooit dat soort klachten gehad
en terecht.quote:Op zondag 21 november 2004 00:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, ik denk inderdaad dat ik dat even doe. Even kijken hoe ze reageren...ik heb geen zin om alles weer terug te sturen.
Ik had trouwens ook zo'n lelijk verfrommeld hoesje bij The Abyss.quote:Op zondag 21 november 2004 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en terecht.
gewoon doorverkopen
Ik heb 1 keer een klacht ingediend over een beschadigde digipack die bij me was binnengekomen. Nouja, hij was niet beschadigd toen ie binnenkwam, maar toen ik het informatievelletje los wilde halen van de hub nam ie wat van de verpakking mee. Ik niet blij, dus ff gemaild en een nieuw opgestuurd gekregen.quote:Op zondag 21 november 2004 00:13 schreef Timo20 het volgende:
weet trouwens niet hoe dvdsoon met de klachten omgaat, heb nog nooit dat soort klachten gehad
moet je wel een fax hebbenquote:Op zondag 21 november 2004 00:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een klacht ingediend over een beschadigde digipack die bij me was binnengekomen. Nouja, hij was niet beschadigd toen ie binnenkwam, maar toen ik het informatievelletje los wilde halen van de hub nam ie wat van de verpakking mee. Ik niet blij, dus ff gemaild en een nieuw opgestuurd gekregen.
Moet je wel een heel formulier voor invullen en naar ze toe faxen. Klein beetje werk, maar ze helpen je daarna dus wel goed.
Je kan het ook opsturen met de postquote:Op zondag 21 november 2004 01:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je wel een fax hebben
maar das wel goed dan, zo`n service
quote:Op zondag 21 november 2004 00:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, ik denk inderdaad dat ik dat even doe. Even kijken hoe ze reageren...ik heb geen zin om alles weer terug te sturen.
Ik vrees dat je niet veel kan verwachten op die weg. Dvdsoon's service is gezien de prijsstelling erg gericht op het noodzakelijke (beschadigde goederen e.d.). Ze hebben ook niet het voordeel van een belastingparadijsje om veel meer te kunnen bieden.quote:Please note that we will not replace a product due to a product information error or discrepancy in the product's description on the site. For more information, please visit our Term of use.
Ben je ons een beetje aan het pesten?quote:Op zondag 21 november 2004 21:46 schreef mineo39-76 het volgende:
Vanaf as. dinsdag (23-11-2004) bij Kruitvat ( www.kruitvat.nl ) 10 topfilms, o.a. "Minority Report" en "Planet Of The Apes" voor maar 1,79 Euro per stuk...
quote:Op zondag 21 november 2004 21:48 schreef sampoo het volgende:
Ben je ons een beetje aan het pesten?![]()
nou lekkere service danquote:Op zondag 21 november 2004 09:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet veel kan verwachten op die weg. Dvdsoon's service is gezien de prijsstelling erg gericht op het noodzakelijke (beschadigde goederen e.d.). Ze hebben ook niet het voordeel van een belastingparadijsje om veel meer te kunnen bieden.
Dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor. Als je nou eventjes de moeite neemt te kijken welke release het is, via het upc nummer, via dvdcompare of via dvd-basen.dk kun je er maar al te goed achter komen welke release het is en dan kun je dus beslissen of je hem wel of niet wilt bestellen.quote:Op maandag 22 november 2004 11:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou lekkere service dan![]()
zij zetten t toch verkeerd op de site? dat ze dan ook zorgen dat je OF t goede prodcut krijgt OF dat ze t juist op de site zetten!
gasten moeten zich een voorbeeld nemen aan de service van CDWOW
Bedoel je dit:quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef okkie-man het volgende:
Ballisitv voor 3,99 bij Action..
Bedoel je dit:quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef okkie-man het volgende:
Ballisitv voor 3,99 bij Action..
Ik heb bij Patton gekeken welke versies er bestonden en ze gaven op hun site aan dat het de editie was met alle extra's. Ik zie nu wel een UPCnummer staan, maar ik heb geen idee waar ik dat mee moet vergelijken.quote:Op maandag 22 november 2004 12:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor. Als je nou eventjes de moeite neemt te kijken welke release het is, via het upc nummer, via dvdcompare of via dvd-basen.dk kun je er maar al te goed achter komen welke release het is en dan kun je dus beslissen of je hem wel of niet wilt bestellen.
Met weet ik niet hoeveel dvds die ze in hun voorraad hebben staan kan het dus echt wel voorkomen dat er een foutje in zit. Dat zal bij elke zaak wel zo zijn.
Als je dvdprofiler hebt kun je daar kijken welke uitgave het precies betreft door daar het upc nummer in te vullen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb bij Patton gekeken welke versies er bestonden en ze gaven op hun site aan dat het de editie was met alle extra's. Ik zie nu wel een UPCnummer staan, maar ik heb geen idee waar ik dat mee moet vergelijken.
Ik vind het maar onzin: als je naar een winkel gaat en je koopt een tv waar op de doos staat 'breedbeeld', 'kleuren', 'afstandsbediening' en je komt thuis en het zit er allemaal niet in dan ga je toch ook klagen?quote:Op maandag 22 november 2004 15:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je dvdprofiler hebt kun je daar kijken welke uitgave het precies betreft door daar het upc nummer in te vullen.
Verder had je ook kunnen zien dat het niet de SE was doordat het maar 1 disc was (SE heeft 2 discs) en dat de SE R1 OOP is als je dvdcompare had gecheckt.
Ik wilde zelf ook Patton bestellen, maar heb daar toch vanaf gezien omdat ik de SE wilde hebben en dus door eventjes kijken erachter kwam dat dit niet de SE was.
Ja, natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in, maar goed, foutjes kunnen worden gemaakt. Alles klopt dan ook wat er staat afgezien van de extra's. Maar er staat wel duidelijk dat het 1 disc is en het upc nummer dat naar een andere dvd wijst.quote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin: als je naar een winkel gaat en je koopt een tv waar op de doos staat 'breedbeeld', 'kleuren', 'afstandsbediening' en je komt thuis en het zit er allemaal niet in dan ga je toch ook klagen?
Er moet gewoon geleverd worden wat er geadverteerd wordt.
Ik denk dat dat best nog veel geld is, als ik zo die titels zie.quote:Op maandag 22 november 2004 12:41 schreef Frenkel het volgende:
Bedoel je dit:
[afbeelding]
Dvd-box
double action
2 speelfilms op DVD in 1 box
alle genres
Prijs per stuk : 1, 89
lastig dat t niet in t Engels te zien is, maar wat ik zo zag zat er nou niet echt iets interessants tussenquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:16 schreef Hare het volgende:
Box/giftsets uitverkoop bij amazon.co.jp Alles 50% korting.
http://www.amazon.co.jp/e(...)50626?start-number=1
Met o.a.
Kill Bill 2 box
Nausicaa Box
Finding Nemo box
Dat is inderdaad nogal lastig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lastig dat t niet in t Engels te zien is, maar wat ik zo zag zat er nou niet echt iets interessants tussen
Nee, ok, maar sommige boxsets zijn zo bekend dat je er niks meer over hoeft te weten (Nausicaa, Finding Nemo, Kill Bill)quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:59 schreef Eippie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal lastig.
En die halve poging om dingen in het engels neer te zetten slaat ook niet echt ergens op
Als je display in english doet krijg je je menutjes enzo (shipping status en dat soort spul) in en het engels.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef Eippie het volgende:
Daar heb je wel gelijk in.
Toch vind ik het raar dat ze een knopje hebben: display in english. en het enige wat er dan veranderd is dat er ergens box komt te staan.
ff tussendoor: hoe lees jij die pagina's, ken je japans??
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:40 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wat zit er allemaal in die boxset van Finding Nemo?
kuch. kuch.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:52 schreef Hare het volgende:
http://www.choicesdirect.(...)age=2&ProductGrp=DVD
Hele seizoenboxen van the Simpsons nu voor maar 13 pond!!!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:05 schreef sampoo het volgende:
choicesdirect.com heeft de eerste 4 seizoenen Simpsons en seizoenen Futurama boxen voor £13 per stuk. £2 bezorgkosten maar bij twee boxjes toch goedkoper dan play. Ik ga maar eens kijken of ik de SImpsons ga bestellen.
Ze moeten jou echt in een dwangbuis stoppen willen ze ervoor zorgen dat je geen dvds meer besteld, of niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef sampoo het volgende:
[..]
kuch. kuch.
[..]Maar nu kriebelt het wel weer. Ze zitten al in mijn mandje.
![]()
Ach een paar honderd keer 5-10 euro uitgeven is net zo zorgelijk als een tiental keer 100-200 euro uitgeven voor zo'n mooie giftset.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt in een dwangbuis stoppen willen ze ervoor zorgen dat je geen dvds meer besteld, of niet?
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:53 schreef RijstNatie het volgende:
Scarface 4,99 FRS
wat een hoere om eerst 20 te vrage en dan 14,99 voor de 2disc en dan ineens zo weinig.
Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.quote:Op woensdag 24 november 2004 02:35 schreef Sai het volgende:
Ik word echt depressief van de DVD-prijzen de laatste tijd. Waar is de tijd dat je twee keer per maand een slecht verzorgde 1-disc uitgave kocht voor 40 euro?.
nee hij heeft DTS hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
ik had liever de 1disc gehad dan kon ik voor me 10euro mooi nog een andere film kope..quote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
Het enige verschil met vroeger is dat mijn verzameling nu gewoon sneller groeit. Ik vind het totaal niet irritant.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.quote:Dear Sir.
If wished to return no problem though I must say that the return postal
fees will be at your expense and tha once we will ave gotten back the
item a coupon shall be emitted to your account for the value of the item.
DVDSoon.com takes every measure to ensure that the descriptions we
provide for products are accurate. However, unfortunately, erratum or
oversights do occur and DVDSoon.com *does not* take responsibility for
such mistakes or omissions. The descriptions provided are for your
information only and DVDSoon.com makes no representation to the
exactness of those informations.
If you should need anything else, do not hesitate to contact us again.
Yours truly,
-------------------------
Eric Saindon
Customer Service Center
DVDSoon.com
"There's no Canada like French Canada..."quote:Op woensdag 24 november 2004 16:16 schreef Mike het volgende:
M'n mailtje terug van dvdsoon na de klacht dat de extra's op de dvd niet zijn wat er op de site vermeld staat:
[..]
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.
Let wel! Dit is niet de echte SE, voor degenen die gewoon meteen bestellen zonder even verder te kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:30 schreef Eippie het volgende:
Bij Dvdsoon nu CAD 7.98:
The abyss SE
Niemandquote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Poepoog het volgende:
Wie weet waar de DVD Boxen van The Sopranos eventueel goedkoop zijn?
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niemand
Inc. volgens mij....quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
Inclusief!quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
En een seizoen 6.quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!
zover kijk ik nog niet vooruitquote:Op maandag 29 november 2004 15:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En een seizoen 6.
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
god wat duur ik heb nog nooit een aflevering van gezien maarja toch maar een keer kopenquote:Op maandag 29 november 2004 23:50 schreef Durbin het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk te koop mét Nederlandse ondertiteling... en wel voor 19,99 bij de FRS:
[afbeelding]
De box met First Blood, First Blood part 2 en Rambo 3 !
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
ai, dat is niet veel. maar vast van die pauperige versies, net als die UK releases van een paar jaar terug.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Die zooi verkoopt niet meer sinds meneer het nodig vond in de politiek te gaan
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
James Cameron zit niet in de politiek
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
James Cameron zit niet in de politiek
In diezelfde actie ook voor 2,99 per stuk:quote:Op woensdag 1 december 2004 13:23 schreef kriele het volgende:
Bij blokker o.a. The final countdown(5.1), The Deer Hunter(2.0) en Highlander(5.1) voor 2,99 per stuk. Kale uitvoeringen, maar voor die prijs mag je ook niet meer verwachten.
(volgens mij) lag hij bij Mediamarkt voor 12 euro ofzo (glinsterende voorkant).quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
bij de Total voor 9,99 2discquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
Ook als je kiest voor International Airmail ipv Priority?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef detulp050 het volgende:
Alleen jammer dat ze via UPS versturen. Ik mocht 8 euro provisie betalen over mijn belastingaanslag heen
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?quote:
Dat is een tankstation.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:41 schreef QuarK het volgende:
[..]
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?
Dan heb je alleen geen kartonnen hoesje eromheen.quote:
Ik had hem bij albert heijn gehaalt en ook geen hoesje.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:26 schreef Enemy het volgende:
[..]
Dan heb je alleen geen kartonnen hoesje eromheen.
Je hebt hem ook voor 1950 powerpoints, maar dan moet je even sparen
Hij is nu op internet 14,99. Met een prijsjerijk-bon wordt dat 9,99, toch al beter dan 11 in de winkel.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Zag gister Schindler's List (2disc) in de 3 voor 33 bij de FRS liggen, staat alleen nog niet als dusdanig op internet. (niet echt een aanbieding, wel een goede koop)
Volgens de Yahoo! Finance Currency Conversion is het omgerekend ¤ 8,60.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. begrijp ik goed dat je voor deze dvd bij dvdsoon omgerekend ongeveer 7 Euro betaald? Hij is hier 24.99!
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=127960
Ik ben mijn eerste stapjes aan het zetten in het bestellen van dvd's uit het buitenland..
DVDsoon he, dus welke verzendkosten? (Ok 1 januari 2005 gaat dat veranderen...)quote:Op donderdag 9 december 2004 18:51 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens de Yahoo! Finance Currency Conversion is het omgerekend ¤ 8,60.ERG goedkoop dus!
voor ¤ 11,67 ligt hij bij je thuis (ivm verzendkosten)
Als je geen Ififelity kaart neemt wordt dit 4,95 CAD als ik het goed hebquote:Op donderdag 9 december 2004 19:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
DVDsoon he, dus welke verzendkosten? (Ok 1 januari 2005 gaat dat veranderen...)
Wat voor merk DVD-speler heb je? En welk type?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef Cheiron het volgende:
Ghosting?! what the heck? Oh.. en hij is regio 1.. nog niet voor mij geschikt dus..
Heh, ik kan nu niet weg, maarre voor hoeveel ligt ie bij de appie dan? Zonder airmiles zooi, gewone prijs..quote:Op woensdag 8 december 2004 12:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik had hem bij albert heijn gehaalt en ook geen hoesje.![]()
Niet dat het hoesje zo bijzonder is
Ik had hem voor 9,99 met airmiles toen, poeh wat koste die, denk 19,99. Maar dit is alweer zo`n 6 maanden geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef QuarK het volgende:
[..]
Heh, ik kan nu niet weg, maarre voor hoeveel ligt ie bij de appie dan? Zonder airmiles zooi, gewone prijs..
Alle schapen moeten over de dam. Nu is het de beurt aan bn.comquote:Op dinsdag 7 december 2004 03:04 schreef sampoo het volgende:
http://www.dvdempire.com/(...)serid=00000256616736
copie van de amazon $14.99 fox deals. Dit keer maar Millenium en in Living Color en MASH besteld.
Wel $15 bezorgkosten maar uiteindelijk toch 15 euro per stuk.
Mocht je boven de $60 komen dan kan je de volgende gebruiken 647309 - voor $5.00 korting. Alle beetjes helpen.
Komen geen kosten meer bij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:25 schreef Reese het volgende:
Ah okay, bedankt!
De dvd kost trouwens maar 7 pond, dus ruim 10 euro, da's goed te doen!
Er komen helemaal geen kosten meer bij dan??
zijn invoerrechten alleen van toepassing als het van buiten Europa komt? Weer wat geleerd.....![]()
Ach ik zie net dat je met 2 boxsets en de $5 korting je zonder verzendkosten ruim onder de 22 euro zit. (26.21 euro inclusief bezorgkosten voor 2 boxsets)quote:Op maandag 13 december 2004 20:11 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze met UPS bezorgen
Dan betaal je 8,25 provisie plus de 20% omzetbelasting.
5 boxen is dus 62.50. Plus 20% is 75 euro plus 8.25 provisie is 83.25 - 16.65 per boxset.
Op zich nog goedkoop natuurlijk
Joepie weer 25 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Zeer veel muziek dvds, vaak nog regiovrij ook, voor rond de 5 dollar en minder bij koreandvds:
Joepie!!!
Je vraagt je af hoe die prijzen in godsnaam zo laag kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Zeer veel muziek dvds, vaak nog regiovrij ook, voor rond de 5 dollar en minder bij koreandvds:
Joepie!!!
Niet zeiken, gewoon bestellenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe die prijzen in godsnaam zo laag kunnen zijn.
Dude,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef sampoo het volgende:
bol.com heeft weer een coupontje: NEVOBO6696 voor 4,50 EUR voordeel oftewel gratis verzending en 2,55 EUR korting. Ik heb maar de enige 5 EUR dvd aangeschaft (Taxi) om weg te geven.
Mooiquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:42 schreef Enemy het volgende:
Komen geen kosten meer bij.
quote:De prijs wat op de site staat voor de dvd, betaal je ook. Tip: Reken in ponden af, dan ben je goedkoper uit, dan wanneer je in ¤'s zou afrekenen. De prijs die er in euro's staat, moet je x 0,92 doen en dan heb je de prijs die je betaalt op je CC-afschrift.
Dat komt omdat we allemaal lid zijn van de volleybalbond.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Dude,
Thanks man!
Mag ik vragen hoe je aan die coupon komt en hoe het kan dat iedereen em kan gebruiken?
Dat zijn bonnen die je krijgt als je lid wordt, of kan het makkelijker?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:42 schreef California het volgende:
[..]
Hij is nu op internet 14,99. Met een prijsjerijk-bon wordt dat 9,99, toch al beter dan 11 in de winkel..
ook maar even een paar dvd's besteld en 25% korting is altijd fijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Joepie!!!
Wow, cool ik ga ook gelijk maar weer eens wat bij bol bestellen!! Dank u.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal lid zijn van de volleybalbond.
linkje
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef sampoo het volgende:
bol.com heeft weer een coupontje: NEVOBO6696 voor 4,50 EUR voordeel oftewel gratis verzending en 2,55 EUR korting. Ik heb maar de enige 5 EUR dvd aangeschaft (Taxi) om weg te geven.
N.B.: de onaangekondigde actie op bn.com van fox sets is weer voorbij. Millenium en 24 nu op $53,99
thread0018902060quote:Op donderdag 16 december 2004 18:33 schreef MrHoogeveen het volgende:
Voor de mensen die bij koreandvd's hebben besteld.... wie wil er even zo'n christmas coupon aanmaken voor 25% kortin![]()
quote:
You're Welcomequote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
![]()
Dat scheelt dus echt veel! Ik ben nu voor 10 dvd's maar 36 euro kwijt (met verzendkosten)
Mijn dank is zeer groot
De $14.98 bn.com deal is weer actief.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Alle schapen moeten over de dam. Nu is het de beurt aan bn.com
Goedkopere bezorgkosten ($6+$1,95 per boxset) en met deze coupon BNNINST krijg je $5 korting erbij. (deze is normaal voor bestellingen boven de $50 maar hij pakt het bij al deze boxsets)
Ik heb de dvdempire bestelling geannuleerd en hier opnieuw geplaatst.![]()
Mama! Help!quote:van 18 December tot 6 January is het
The Preemptive Boxing Day Sale
bij DVDsoon
Fidelity ICard houders krijgen tijdens deze periode 25% korting op al hun aankopen.
http://www.dvdsoon.com/promotions/icard-super-sale-2004.xml
Hehe, zo zat ik ook, letterlijk vijf minuten geleden.quote:
En bedankt hé...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef sampoo het volgende:
van dvd.nl!
[..]
Mama! Help!
Meteen de lopende orders gecancelled en als flink wat bespaard.
Misschien een nadeel dat de producten die je met die fidelity punten kan vergaren nou niet echt denderend zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 18:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm, fidelity-punten zijn goed, right? Is het dan zo dat mensen met een fidelity-card het prettig vinden om voor anderen af en toe een bestelling te doen zodat ze zo veel mogelijk van deze punten krijgen? Of zie ik een of ander nadeel over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |