Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.quote:Op woensdag 24 november 2004 02:35 schreef Sai het volgende:
Ik word echt depressief van de DVD-prijzen de laatste tijd. Waar is de tijd dat je twee keer per maand een slecht verzorgde 1-disc uitgave kocht voor 40 euro?.
nee hij heeft DTS hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
ik had liever de 1disc gehad dan kon ik voor me 10euro mooi nog een andere film kope..quote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
Het enige verschil met vroeger is dat mijn verzameling nu gewoon sneller groeit. Ik vind het totaal niet irritant.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.quote:Dear Sir.
If wished to return no problem though I must say that the return postal
fees will be at your expense and tha once we will ave gotten back the
item a coupon shall be emitted to your account for the value of the item.
DVDSoon.com takes every measure to ensure that the descriptions we
provide for products are accurate. However, unfortunately, erratum or
oversights do occur and DVDSoon.com *does not* take responsibility for
such mistakes or omissions. The descriptions provided are for your
information only and DVDSoon.com makes no representation to the
exactness of those informations.
If you should need anything else, do not hesitate to contact us again.
Yours truly,
-------------------------
Eric Saindon
Customer Service Center
DVDSoon.com
"There's no Canada like French Canada..."quote:Op woensdag 24 november 2004 16:16 schreef Mike het volgende:
M'n mailtje terug van dvdsoon na de klacht dat de extra's op de dvd niet zijn wat er op de site vermeld staat:
[..]
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.
Let wel! Dit is niet de echte SE, voor degenen die gewoon meteen bestellen zonder even verder te kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:30 schreef Eippie het volgende:
Bij Dvdsoon nu CAD 7.98:
The abyss SE
Niemandquote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Poepoog het volgende:
Wie weet waar de DVD Boxen van The Sopranos eventueel goedkoop zijn?
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niemand
Inc. volgens mij....quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
Inclusief!quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
En een seizoen 6.quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!
zover kijk ik nog niet vooruitquote:Op maandag 29 november 2004 15:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En een seizoen 6.
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
god wat duur ik heb nog nooit een aflevering van gezien maarja toch maar een keer kopenquote:Op maandag 29 november 2004 23:50 schreef Durbin het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk te koop mét Nederlandse ondertiteling... en wel voor 19,99 bij de FRS:
[afbeelding]
De box met First Blood, First Blood part 2 en Rambo 3 !
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
ai, dat is niet veel. maar vast van die pauperige versies, net als die UK releases van een paar jaar terug.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Die zooi verkoopt niet meer sinds meneer het nodig vond in de politiek te gaan
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
James Cameron zit niet in de politiek
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
James Cameron zit niet in de politiek
In diezelfde actie ook voor 2,99 per stuk:quote:Op woensdag 1 december 2004 13:23 schreef kriele het volgende:
Bij blokker o.a. The final countdown(5.1), The Deer Hunter(2.0) en Highlander(5.1) voor 2,99 per stuk. Kale uitvoeringen, maar voor die prijs mag je ook niet meer verwachten.
(volgens mij) lag hij bij Mediamarkt voor 12 euro ofzo (glinsterende voorkant).quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
bij de Total voor 9,99 2discquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
Ook als je kiest voor International Airmail ipv Priority?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef detulp050 het volgende:
Alleen jammer dat ze via UPS versturen. Ik mocht 8 euro provisie betalen over mijn belastingaanslag heen
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?quote:
Dat is een tankstation.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:41 schreef QuarK het volgende:
[..]
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |