Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.quote:Op woensdag 24 november 2004 02:35 schreef Sai het volgende:
Ik word echt depressief van de DVD-prijzen de laatste tijd. Waar is de tijd dat je twee keer per maand een slecht verzorgde 1-disc uitgave kocht voor 40 euro?.
nee hij heeft DTS hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
ik had liever de 1disc gehad dan kon ik voor me 10euro mooi nog een andere film kope..quote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
die aanbieding bij FRS is niet de nieuwe 2-disc DTS, maar de bagger single disc versie met 2.0 geluid en letterbox. Die hoef ik niet eens als ik hem gratis kon krijgen![]()
Het enige verschil met vroeger is dat mijn verzameling nu gewoon sneller groeit. Ik vind het totaal niet irritant.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het is wel enigzins irritant om al die dvd-prijzen te zien dalen, terwijl je al een flinke verzameling aan dvd's hebt.
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.quote:Dear Sir.
If wished to return no problem though I must say that the return postal
fees will be at your expense and tha once we will ave gotten back the
item a coupon shall be emitted to your account for the value of the item.
DVDSoon.com takes every measure to ensure that the descriptions we
provide for products are accurate. However, unfortunately, erratum or
oversights do occur and DVDSoon.com *does not* take responsibility for
such mistakes or omissions. The descriptions provided are for your
information only and DVDSoon.com makes no representation to the
exactness of those informations.
If you should need anything else, do not hesitate to contact us again.
Yours truly,
-------------------------
Eric Saindon
Customer Service Center
DVDSoon.com
"There's no Canada like French Canada..."quote:Op woensdag 24 november 2004 16:16 schreef Mike het volgende:
M'n mailtje terug van dvdsoon na de klacht dat de extra's op de dvd niet zijn wat er op de site vermeld staat:
[..]
Had nog wel even door de spellingchecker gekund.
Let wel! Dit is niet de echte SE, voor degenen die gewoon meteen bestellen zonder even verder te kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:30 schreef Eippie het volgende:
Bij Dvdsoon nu CAD 7.98:
The abyss SE
Niemandquote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Poepoog het volgende:
Wie weet waar de DVD Boxen van The Sopranos eventueel goedkoop zijn?
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niemand
Inc. volgens mij....quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
Inclusief!quote:Op zondag 28 november 2004 17:43 schreef twistednerve het volgende:
Is dat excl. of incl. btw?
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
En een seizoen 6.quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet doen: er komt ook nog een seizoen 5!!!
zover kijk ik nog niet vooruitquote:Op maandag 29 november 2004 15:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En een seizoen 6.
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.quote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 4 in één box voor 150 euro bij de Makro!
god wat duur ik heb nog nooit een aflevering van gezien maarja toch maar een keer kopenquote:Op maandag 29 november 2004 23:50 schreef Durbin het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft diezelfde box nu ook in de aanbieding voor 150 incl., althans, in Leeuwarden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk te koop mét Nederlandse ondertiteling... en wel voor 19,99 bij de FRS:
[afbeelding]
De box met First Blood, First Blood part 2 en Rambo 3 !
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
ai, dat is niet veel. maar vast van die pauperige versies, net als die UK releases van een paar jaar terug.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar ik zag de T2 black tin bij de frs in de 3 voor 33 aktie
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Die zooi verkoopt niet meer sinds meneer het nodig vond in de politiek te gaan
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
James Cameron zit niet in de politiek
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
James Cameron zit niet in de politiek
In diezelfde actie ook voor 2,99 per stuk:quote:Op woensdag 1 december 2004 13:23 schreef kriele het volgende:
Bij blokker o.a. The final countdown(5.1), The Deer Hunter(2.0) en Highlander(5.1) voor 2,99 per stuk. Kale uitvoeringen, maar voor die prijs mag je ook niet meer verwachten.
(volgens mij) lag hij bij Mediamarkt voor 12 euro ofzo (glinsterende voorkant).quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
bij de Total voor 9,99 2discquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:31 schreef QuarK het volgende:
Wie weet er een winkel waar Finding Nemo (NL, 2disc) beetje cheap ligt?
10 euro bijvoorbeeld..
Ook als je kiest voor International Airmail ipv Priority?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:15 schreef detulp050 het volgende:
Alleen jammer dat ze via UPS versturen. Ik mocht 8 euro provisie betalen over mijn belastingaanslag heen
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?quote:
Dat is een tankstation.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:41 schreef QuarK het volgende:
[..]
Wat is de Total voor een winkel? Waar zit die, of heb je een url voor me?
Dan heb je alleen geen kartonnen hoesje eromheen.quote:
Ik had hem bij albert heijn gehaalt en ook geen hoesje.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:26 schreef Enemy het volgende:
[..]
Dan heb je alleen geen kartonnen hoesje eromheen.
Je hebt hem ook voor 1950 powerpoints, maar dan moet je even sparen
Hij is nu op internet 14,99. Met een prijsjerijk-bon wordt dat 9,99, toch al beter dan 11 in de winkel.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Zag gister Schindler's List (2disc) in de 3 voor 33 bij de FRS liggen, staat alleen nog niet als dusdanig op internet. (niet echt een aanbieding, wel een goede koop)
Volgens de Yahoo! Finance Currency Conversion is het omgerekend ¤ 8,60.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. begrijp ik goed dat je voor deze dvd bij dvdsoon omgerekend ongeveer 7 Euro betaald? Hij is hier 24.99!
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=127960
Ik ben mijn eerste stapjes aan het zetten in het bestellen van dvd's uit het buitenland..
DVDsoon he, dus welke verzendkosten? (Ok 1 januari 2005 gaat dat veranderen...)quote:Op donderdag 9 december 2004 18:51 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens de Yahoo! Finance Currency Conversion is het omgerekend ¤ 8,60.ERG goedkoop dus!
voor ¤ 11,67 ligt hij bij je thuis (ivm verzendkosten)
Als je geen Ififelity kaart neemt wordt dit 4,95 CAD als ik het goed hebquote:Op donderdag 9 december 2004 19:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
DVDsoon he, dus welke verzendkosten? (Ok 1 januari 2005 gaat dat veranderen...)
Wat voor merk DVD-speler heb je? En welk type?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef Cheiron het volgende:
Ghosting?! what the heck? Oh.. en hij is regio 1.. nog niet voor mij geschikt dus..
Heh, ik kan nu niet weg, maarre voor hoeveel ligt ie bij de appie dan? Zonder airmiles zooi, gewone prijs..quote:Op woensdag 8 december 2004 12:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik had hem bij albert heijn gehaalt en ook geen hoesje.![]()
Niet dat het hoesje zo bijzonder is
Ik had hem voor 9,99 met airmiles toen, poeh wat koste die, denk 19,99. Maar dit is alweer zo`n 6 maanden geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef QuarK het volgende:
[..]
Heh, ik kan nu niet weg, maarre voor hoeveel ligt ie bij de appie dan? Zonder airmiles zooi, gewone prijs..
Alle schapen moeten over de dam. Nu is het de beurt aan bn.comquote:Op dinsdag 7 december 2004 03:04 schreef sampoo het volgende:
http://www.dvdempire.com/(...)serid=00000256616736
copie van de amazon $14.99 fox deals. Dit keer maar Millenium en in Living Color en MASH besteld.
Wel $15 bezorgkosten maar uiteindelijk toch 15 euro per stuk.
Mocht je boven de $60 komen dan kan je de volgende gebruiken 647309 - voor $5.00 korting. Alle beetjes helpen.
Komen geen kosten meer bij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:25 schreef Reese het volgende:
Ah okay, bedankt!
De dvd kost trouwens maar 7 pond, dus ruim 10 euro, da's goed te doen!
Er komen helemaal geen kosten meer bij dan??
zijn invoerrechten alleen van toepassing als het van buiten Europa komt? Weer wat geleerd.....![]()
Ach ik zie net dat je met 2 boxsets en de $5 korting je zonder verzendkosten ruim onder de 22 euro zit. (26.21 euro inclusief bezorgkosten voor 2 boxsets)quote:Op maandag 13 december 2004 20:11 schreef detulp050 het volgende:
Jammer dat ze met UPS bezorgen
Dan betaal je 8,25 provisie plus de 20% omzetbelasting.
5 boxen is dus 62.50. Plus 20% is 75 euro plus 8.25 provisie is 83.25 - 16.65 per boxset.
Op zich nog goedkoop natuurlijk
Joepie weer 25 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Zeer veel muziek dvds, vaak nog regiovrij ook, voor rond de 5 dollar en minder bij koreandvds:
Joepie!!!
Je vraagt je af hoe die prijzen in godsnaam zo laag kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Zeer veel muziek dvds, vaak nog regiovrij ook, voor rond de 5 dollar en minder bij koreandvds:
Joepie!!!
Niet zeiken, gewoon bestellenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe die prijzen in godsnaam zo laag kunnen zijn.
Dude,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef sampoo het volgende:
bol.com heeft weer een coupontje: NEVOBO6696 voor 4,50 EUR voordeel oftewel gratis verzending en 2,55 EUR korting. Ik heb maar de enige 5 EUR dvd aangeschaft (Taxi) om weg te geven.
Mooiquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:42 schreef Enemy het volgende:
Komen geen kosten meer bij.
quote:De prijs wat op de site staat voor de dvd, betaal je ook. Tip: Reken in ponden af, dan ben je goedkoper uit, dan wanneer je in ¤'s zou afrekenen. De prijs die er in euro's staat, moet je x 0,92 doen en dan heb je de prijs die je betaalt op je CC-afschrift.
Dat komt omdat we allemaal lid zijn van de volleybalbond.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Dude,
Thanks man!
Mag ik vragen hoe je aan die coupon komt en hoe het kan dat iedereen em kan gebruiken?
Dat zijn bonnen die je krijgt als je lid wordt, of kan het makkelijker?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:42 schreef California het volgende:
[..]
Hij is nu op internet 14,99. Met een prijsjerijk-bon wordt dat 9,99, toch al beter dan 11 in de winkel..
ook maar even een paar dvd's besteld en 25% korting is altijd fijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:21 schreef Hare het volgende:
Joepie!!!
Wow, cool ik ga ook gelijk maar weer eens wat bij bol bestellen!! Dank u.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal lid zijn van de volleybalbond.
linkje
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef sampoo het volgende:
bol.com heeft weer een coupontje: NEVOBO6696 voor 4,50 EUR voordeel oftewel gratis verzending en 2,55 EUR korting. Ik heb maar de enige 5 EUR dvd aangeschaft (Taxi) om weg te geven.
N.B.: de onaangekondigde actie op bn.com van fox sets is weer voorbij. Millenium en 24 nu op $53,99
thread0018902060quote:Op donderdag 16 december 2004 18:33 schreef MrHoogeveen het volgende:
Voor de mensen die bij koreandvd's hebben besteld.... wie wil er even zo'n christmas coupon aanmaken voor 25% kortin![]()
quote:
You're Welcomequote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
![]()
Dat scheelt dus echt veel! Ik ben nu voor 10 dvd's maar 36 euro kwijt (met verzendkosten)
Mijn dank is zeer groot
De $14.98 bn.com deal is weer actief.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef sampoo het volgende:
[..]
Alle schapen moeten over de dam. Nu is het de beurt aan bn.com
Goedkopere bezorgkosten ($6+$1,95 per boxset) en met deze coupon BNNINST krijg je $5 korting erbij. (deze is normaal voor bestellingen boven de $50 maar hij pakt het bij al deze boxsets)
Ik heb de dvdempire bestelling geannuleerd en hier opnieuw geplaatst.![]()
Mama! Help!quote:van 18 December tot 6 January is het
The Preemptive Boxing Day Sale
bij DVDsoon
Fidelity ICard houders krijgen tijdens deze periode 25% korting op al hun aankopen.
http://www.dvdsoon.com/promotions/icard-super-sale-2004.xml
Hehe, zo zat ik ook, letterlijk vijf minuten geleden.quote:
En bedankt hé...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef sampoo het volgende:
van dvd.nl!
[..]
Mama! Help!
Meteen de lopende orders gecancelled en als flink wat bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |