Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het twee-en-twintigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
http://forum.fok.nl//fok/(...)order=topicstartDescquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:24 schreef SHERMAN het volgende:
Jij bent ook altijd de gene die de nieuwe topics in ee nreeks opent he
neequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:06 schreef Renesite het volgende:
Zijn we stil!
whooquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
wheee
whoeeeequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:12 schreef Jump het volgende:
[..]
whoo
ola, een combinatie van klinkers. dat heb ik nog niet geleerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
whoeeee
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ola, een combinatie van klinkers. dat heb ik nog niet geleerd
is het niet ipv ola -> ale?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ola, een combinatie van klinkers. dat heb ik nog niet geleerd
ola gebruiken we ook in belgië hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]
is het niet ipv ola -> ale?
ola is spaans
ale is belgisch
zo nu hebbie weer wat geleerd![]()
jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:34 schreef SHERMAN het volgende:
leeft er nog iemand?
het is nog altijd zondag. morgen nog eens vragequote:Op zondag 31 oktober 2004 15:23 schreef blablasjit het volgende:
zou de rest dood zijn?
ik weekje vakantiequote:Op zondag 31 oktober 2004 16:14 schreef SHERMAN het volgende:
Morgen school
Sorryquote:Op maandag 1 november 2004 07:10 schreef SHERMAN het volgende:
Ja inderdaad![]()
Je bent mod maar je bent hier nooit te zien![]()
Wat ben jij nou voor mod![]()
les op 1 november ?quote:Op maandag 1 november 2004 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb k*t klasgenoten
Werd net gebeld door school, waarom ik niet bij wiskunde was
Jaquote:Op maandag 1 november 2004 14:40 schreef Jump het volgende:
[..]
les op 1 november ?
ja, zit er in hoorquote:Op maandag 1 november 2004 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
Zit de kabel er in?
ga ik zo dadelijk doen. ff de xp nog aan het downloadequote:Op maandag 1 november 2004 15:16 schreef blablasjit het volgende:
fresh copy van win xp ????
Was niet opgebeld ofzo, was gewoon op school en toen zeiden ze dat het uit viel....hopelijk kan ik me er uit lullenquote:Op maandag 1 november 2004 15:11 schreef blablasjit het volgende:
@ Sherman... leuk die klasgenoten die doorbellen dat je vrijbent terwijl je dat niet bent
@ Jump... haha mijn broer had zoveel spyware erop staan met ook eenaantal virussen erbij een week nadat ik die pc had geinstalleerd... hahaha niks deed het meer... incl de netwerksjit wat jij zegt
3 tussenuren = 1½ uur bij ons, dat is niet normaal verneukt...quote:Op maandag 1 november 2004 13:13 schreef blablasjit het volgende:
jeej. als ik dat had ging ik ff een bioscoop filmpje pakkenof hebbie geen bioscoop in de buurt?
bij ons is het 90 minuten voor 1 lesuurquote:Op maandag 1 november 2004 16:01 schreef blablasjit het volgende:
30 minuten voor 1 lesuur. vreemde school
damn op mijn middelbare school was het geloof ik gewoon 60 minuten maar kan ook 55 minuten zijn en 5 minuten om naar de volgende klas te lopen enzo...quote:Op maandag 1 november 2004 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Hier 45 minuten
wanneer zou ik dat moeten doenquote:Op maandag 1 november 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
Ruilen?
Mag je wel 4 uur nablijven voor mij
quote:Op maandag 1 november 2004 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
Hallo
Er is 1 les die ik 1 lesuurtje heb op donderdag ochtend, verder allemaal uur, anderhalf uurquote:Op maandag 1 november 2004 16:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
damn op mijn middelbare school was het geloof ik gewoon 60 minuten maar kan ook 55 minuten zijn en 5 minuten om naar de volgende klas te lopen enzo...
45 minuten en 30 minuten.. zo zijn alle lessen nog wel vol te houden als ze geen boeiende inhoud hebben of een lalaala docent.
quote:Op maandag 1 november 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
maar wij nietquote:Op maandag 1 november 2004 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
NU genoeg over les?
ik werk al een paar jaar!
Wat n medelijdequote:Op maandag 1 november 2004 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Zielig voor je
ik weet wat voor een hel het isquote:Op maandag 1 november 2004 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat n medelijde![]()
Dat heb ik nu nog een half jaarquote:Op maandag 1 november 2004 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik weet wat voor een hel het is
ja, maar als lap wired is ook wel storing, maar véél minderquote:Op maandag 1 november 2004 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
hehe wifi ofzo?
quote:Op maandag 1 november 2004 18:47 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem zoooooooo leuk, zo fucking grappigquote:Op maandag 1 november 2004 18:52 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind hem zoooooooo leuk, zo fucking grappig![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik ook hoor, een foto nemen via men webcam en er dan wat tekst op plaatsenquote:Op maandag 1 november 2004 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind hem zoooooooo leuk, zo fucking grappig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 19:17 schreef Jump het volgende:
[..]
dat kan ik ook hoor, een foto nemen via men webcam en er dan wat tekst op plaatsen
Nee jij ziet er leuker uitquote:Op maandag 1 november 2004 19:17 schreef Jump het volgende:
[..]
dat kan ik ook hoor, een foto nemen via men webcam en er dan wat tekst op plaatsen
quote:Op maandag 1 november 2004 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Nee jij trekt volle zalenquote:Op maandag 1 november 2004 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee jij ziet er leuker uit
Ik trek ze welquote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel
beetje ruwe handen krijg je dr van
Maar ik trek ze wel
quote:Op maandag 1 november 2004 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel
beetje ruwe handen krijg je dr van
Maar ik trek ze wel
Het was 256 + 128 is geen 512quote:Op maandag 1 november 2004 21:20 schreef blablasjit het volgende:
je kan toch 3 sloten hebben 1x128 1x 256 en dan de gratis 128mbdan heb je dubbel geheugen (128+256) en nog de gratis 128 mb geheugen
mogguquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:31 schreef Godlike02 het volgende:
maken jullie school nog maar ff af
stomme vraag, maar wie is (was) dat ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
theo van gogh
een film maker... zijn huidige project was een film over de moord op Pim Fortuyn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef Jump het volgende:
[..]
stomme vraag, maar wie is (was) dat ?
waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef SHERMAN het volgende:
Heb post v an Novell gehad
Omdat ik lief benquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
waarom?
nu nog alle cracksquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben
30 cd-roms vol evaluatie software
cd verslaafd ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben
30 cd-roms vol evaluatie software
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
theo van gogh
kom jij ook uit rotterdam?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
echt waar, om te
vreselijk!
Vrijheid v Meningsuiting, Pim Fortuyn vond ik ook al erg goed om wat hij deed, en nu ditiemand die OOK voor zijn mening uit kwam!
GVD
uit groningen is ie, zie profielquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kom jij ook uit rotterdam?
Hell no!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kom jij ook uit rotterdam?
ik bekijk nooit veel profielenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hell no!
Why'd you asked?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik bekijk nooit veel profielen
Al isdie van mij altijd mooi en netjes ingevuld
op de manier waarop je reageerde van theo van gogh post van mij... maar ik zat er nogal naastquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Why'd you asked?
Is meer voor het hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nu nog alle cracks
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:53 schreef Jump het volgende:
[..]
cd verslaafd ?
zou er ook al een ontwenningskliniek zijn voor verslavingen die met pc's te maken hebben.. internet verslaving, trial cd's voor de heb verslaving, fok verslaving, etc?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is meer voor het hebben
[..]
Blijkbaar
een verslaving van FBI series ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zou er ook al een ontwenningskliniek zijn voor verslavingen die met pc's te maken hebben.. internet verslaving, trial cd's voor de heb verslaving, fok verslaving, etc?![]()
Vast wel ergensquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zou er ook al een ontwenningskliniek zijn voor verslavingen die met pc's te maken hebben.. internet verslaving, trial cd's voor de heb verslaving, fok verslaving, etc?![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef Jump het volgende:
[..]
een verslaving van FBI series ?
amerikaanse US Law en Criminal series... jah doe het wel compleet want als je alleen FBI series pakt.. dan moet ik Without a Trace missen maar dan ben ik nog niet van mijn CSI en alle andere non-FBI series af waar mensen met geweren en een badge rondlopenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:25 schreef Jump het volgende:
[..]
een verslaving van FBI series ?
ja, had gewoon geen zin om de ganse reeks op te schrijven. meer de politie en dokter (ER enzo) seriesquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
amerikaanse US Law en Criminal series... jah doe het wel compleet want als je alleen FBI series pakt.. dan moet ik Without a Trace missen maar dan ben ik nog niet van mijn CSI en alle andere non-FBI series af waar mensen met geweren en een badge rondlopen
Owhquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
op de manier waarop je reageerde van theo van gogh post van mij... maar ik zat er nogal naast![]()
![]()
dan heb je indd bijna alle verslavende series van mij wel te pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, had gewoon geen zin om de ganse reeks op te schrijven. meer de politie en dokter (ER enzo) series
goedenacht danquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:45 schreef blablasjit het volgende:
het is al bijna weer nacht
Er komen Belgen en Denen op mijn schoolsitequote:Land van herkomst
1. Nederland 866 99.7 %
2. Denemarken 2 0.2 %
3. België 1 0.1 %
Totaal 869 100.0 %
en wat is je schoolsite ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er komen Belgen en Denen op mijn schoolsite
Als ik die ga geven dan ga jij lachenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
en wat is je schoolsite ?
ik moet nu al lahcen met die figuur hierboven, dus geef maarquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik die ga geven dan ga jij lachen
Neequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
ik moet nu al lahcen met die figuur hierboven, dus geef maar
altijd al geweten dat nederlands bange mensjes warenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
altijd al geweten dat nederlands bange mensjes waren
Ik heb ook nog wel foto's van 12 jarige jongens hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef blablasjit het volgende:
ik vind mannen aantrekkelijkerweltrusten ik ga alvast slapen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel foto's van 12 jarige jongens hoor
slaapwelquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef blablasjit het volgende:
ik vind mannen aantrekkelijkerweltrusten ik ga alvast slapen
Ja er komen nou eenmaal niet alleen 12 jarige meiden naar een brugklasfeest toequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]![]()
[..]
slaapwel![]()
![]()
12 jarige jongetjes... neh, dan ben ik pedofielin. Doe maar 20-25 jaar oude lieve mannen(/gozers)quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel foto's van 12 jarige jongens hoor
Truste
Ik heb ook wel foto's van lerarenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
12 jarige jongetjes... neh, dan ben ik pedofielin. Doe maar 20-25 jaar oude lieve mannen(/gozers)damn ik word oud
ik ga nu echt slapenweltrusten allen!
Ik heb een hele leuke geschiedenis leraar en hij is niet oud hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 10:22 schreef blablasjit het volgende:
mogguh
@Sherman... als het leuke leraren zijn tussen 20-25 jr oud vind ik het primahahaha een geen foto's van bejaarde mannen (zoals geschiedenis, aardrijkskunde leraren enzo
) please
@Jump en was third watch leuk
hahaha een vriend van mij gaat proberen geschiedenis leraar te wordenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke geschiedenis leraar en hij is niet oud hoor
Ik zal zo ff kijken voor een foto
hij loopt onder een bezem door :')quote:
'quote:Op woensdag 3 november 2004 10:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hij loopt onder een bezem door![]()
en die leraar informatica das nou niet iets voor mijmaar hij zal best nog wel single zijn
goedemiddagquote:Op woensdag 3 november 2004 10:22 schreef blablasjit het volgende:
mogguh
@Jump en was third watch leuk
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:44 schreef Jump het volgende:
[..]
goedemiddag
ja, TW was tof, stukje met russische maffia
paar wilde schietpartijen in newyork enzo. vanavond deel 2. was toch spannend gisteren
ja, voeg maar toe aan je verlanglijstje van te bekijken seriesquote:Op woensdag 3 november 2004 11:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
volgens mij moet ik third watch ook gaan kijken... of eigenlijk niet want ik zal er verslaafd aan raken
als ik ooit werkeloos ben of een thuismama word dan gaan der toch ineens veel tv gekeken worden hahahaquote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, voeg maar toe aan je verlanglijstje van te bekijken series
spijtig dat die serie niet uitkomt op DVDtoch niet de eerste jare n)
@blablasjit:
heb 2 previews gevonden van seizoen 6:
http://raincloud.warnerbr(...)ch_gun_fight_300.asx
http://raincloud.warnerbr(...)faith_washes_300.asx
dan moet je zeker vanavond eens kijken. dat eerste filmpje is echt superquote:Op woensdag 3 november 2004 12:58 schreef blablasjit het volgende:
[..]
als ik ooit werkeloos ben of een thuismama word dan gaan der toch ineens veel tv gekeken worden hahaha
kheb hier geen geluidskaart op me stage![]()
ik zou ze zeker kopen en allemaal aan 1 stuk uitkijkenquote:Op woensdag 3 november 2004 13:10 schreef blablasjit het volgende:
maar niet op dvdhaha had je anders mij de dvd's gestuurd om me hooked te krijgen?
?
uhu, daar lijkt het inderdaad goed opquote:dat eerste filmpje is iemand die een ziekenhuis overhoop schiet...kheb geen ggeluid dus daar lijkt het op
zonder geluid is saai. flut pc hierquote:Op woensdag 3 november 2004 13:16 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zou ze zeker kopen en allemaal aan 1 stuk uitkijken
[..]
uhu, daar lijkt het inderdaad goed op
veel te kort? 18 afleveringen van juist geen 1 uur lang ben je toch al tijdje zoet mee ? ofis het dat niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 3 november 2004 13:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zonder geluid is saai. flut pc hier
ennuh volgens mij als ik 1 seizoen in 1 keer kan uitkijken duurd het veel ste kort. heb ik met without a trace gehadalleen toen had ik eerst alles op mijn pc neergehaald
2 seizoenen
daar heb je wel gelijk in. dat het maar paar dagen fun is om alles achter elkaar te bekijken.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:23 schreef blablasjit het volgende:
veelste kort indd... kijk normaal ben je een kaar bezig met een seizoen... dan heb je een week om spoiler forums en weet ik het allemaal door te lezen en na te genieten van de aflevering erna/voor... en dat hoort er ook wel een beetje bij.. dat gaat niet als je alles in 1x kijkt... ipv oktober-mei fun heb je 1 of 2 dgn fun.... 2dgn als je een onderbreking inlast.
ik zit nu steeds met smart te wachten tot ik mijn Without a Trace epi kan neerhalen...
jup het heeft beide wel wat hequote:Op woensdag 3 november 2004 14:32 schreef Jump het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. dat het maar paar dagen fun is om alles achter elkaar te bekijken.
daarvan dat het ook tof is om op tv te zien, dan moet je altijd wel een paar dagen wachten tot de volgende episode er is en moet je de spoilers erbij nemen die je ondertusse op internet leest.
Nee zit in de 4dequote:Op woensdag 3 november 2004 11:19 schreef blablasjit het volgende:
zeg sherman.. jij zit toch niet in de brugklas meer he mag ik hopen... lek & linge punt nl
ennuh Culemborg??? woon je daar ook?
inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef blablasjit het volgende:
[..]
jup het heeft beide wel wat he?
*schouderklopje*quote:Op woensdag 3 november 2004 16:57 schreef Renesite het volgende:
Zucht....
Ruzie hier![]()
Mams zegt dat ik haar als leugenaar heb uitgemaakt.
Slaat dat op![]()
quote:Een belgische boerenzoon is zo groen als gras en weet nog helemaal niets over vrouwen en sex. Hij is een dagje in Nederland en leert daar een Amsterdams meisje kennen die alles gezien en gedaan heeft wat God verboden heeft. Toch komt het ervan dat ze samen op bed liggen.
Nadat hij al een tijdje niets anders heeft gedaan dan praten wil zij wel eens wat meer aktie en vraagt hem: "Zal ik jou eens lekker op je pik zoenen?"
Waarna hij vraagt: "Hoezo, stink ik uit mijn mond soms?"
ik vind hem grappigquote:Op woensdag 3 november 2004 20:28 schreef SHERMAN het volgende:
@Jump
[..]
quote:1. Nederland 901 99.6 %
2. Denemarken 2 0.2 %
3. Verenigde Staten 1 0.1 %
4. België 1 0.1 %
Totaal 905 100.0 %
Een Amerikaan op mijn sitequote:3 november 22:24 Everyones Internet, Inc., Verenigde Staten
Jah een hele conspiracyquote:Op donderdag 4 november 2004 09:36 schreef SHERMAN het volgende:
goeiemorgen
Ik heb wat vaags
[..]
[..]
Een Amerikaan op mijn site
Is op zich niet zo'n ramp maar ik heb een php scriptje draaien dat alle unieke IP nummers opslaat en daar is sinds 4 november geen nieuw IP nummer bij gekomen
Waarom staat hij er niet bij
Volgens mij is de CIA langs geweest
Dan gaan jullie lachenquote:Op donderdag 4 november 2004 09:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Jah een hele conspiracywat is de url van jouw site
?
je maakt me verdrietig... ah toe... we weten dat het bagger is. ik bereid me voor op een frontpage site en erger dan dat kan het nooit zijnquote:Op donderdag 4 november 2004 09:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan gaan jullie lachen
Want het is een bagger site
Ik ben te lui om de boel in goede code te zetten
WaT van de makers van CSi?quote:Ik heb alle csi afleveringen al gezien behalve de laatste van seizoen 5 die een week gelee is uitgezondennog geen tijd gehad
Jump... Without a Trace moet je ook zien serieus
is van dezelfde maker van CSI
en hijs zo keigaaf!
jah johquote:Op donderdag 4 november 2004 12:34 schreef Jump het volgende:
ja sherman, waar blijft die url ?
[..]
WaT van de makers van CSi?dan moet het wel goed zijn
ja, maar nu niet, dus nu kan je die url intypenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:04 schreef SHERMAN het volgende:
Ik had les joh
Nu ook les hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 13:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar nu niet, dus nu kan je die url intypen
Cold case ken ik niet. zullen ze in vlaandere over 2 jaar uitzenden als Nieuw ofzoquote:Op donderdag 4 november 2004 13:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
jah johduh
Cold Case is overigens dito maar die vind ik niet zo goed... WaT en CSI (3x) wel
WaT is echt meesterlijk! Ik d8 na csi kan er geen ergere verslavinfg zijn maar WaT heeft mijn verwachtingen overtroffen!
informatiekunde...quote:Op donderdag 4 november 2004 13:04 schreef SHERMAN het volgende:
Informatiekunde nu
Dat is leuk
We hebben een lache leraar
zenden ze wel without a trace uit in 't zuidelijk buurland? want hier zenden ze het niet uit.. maar ik scharrel het opquote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Cold case ken ik niet. zullen ze in vlaandere over 2 jaar uitzenden als Nieuw ofzo
Hij is wel wat ouder vrees ik...quote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef blablasjit het volgende:
[..]
informatiekunde...
kun je best ff de url geven
ennuh is die leraar tussen 20-25 jr oud en nog een beetje leuk
denk nie tdat ze het hier nog uitzendenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:20 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zenden ze wel without a trace uit in 't zuidelijk buurland? want hier zenden ze het niet uit.. maar ik scharrel het open koop de dvd's
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef Jump het volgende:
[..]
denk nie tdat ze het hier nog uitzenden
wat wil je kwijtquote:Op donderdag 4 november 2004 14:48 schreef Renesite het volgende:
Dussss![]()
van een CRT krijg ik hoofdpijn, van een laptopscherm nietquote:Op donderdag 4 november 2004 15:16 schreef Renesite het volgende:
aaah, weg van het scherm dan jump!
wat is dat paracedingenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:15 schreef blablasjit het volgende:
* Jump geeft jump een aaitje over zijn bolletje en een paracetamol!
je hebt toch vakantie???quote:Op donderdag 4 november 2004 15:17 schreef Jump het volgende:
[..]
van een CRT krijg ik hoofdpijn, van een laptopscherm niet
vanavond eens wat vroeger gaan slapen ofzo
ja vakantie idd. maar leren en hoofdpijn hebben is een slechte combinatie.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef blablasjit het volgende:
[..]
je hebt toch vakantie???
CRT's zuigen indd. zit er nu ook achter 1 en het word mij aan het einde van de dag ook minder helderder!
dag shermanquote:Op donderdag 4 november 2004 15:50 schreef SHERMAN het volgende:
goeiemiddag
Had iik even zin in
Jumpquote:Op donderdag 4 november 2004 15:51 schreef Jump het volgende:
[..]
dag sherman
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is dat paracedingen![]()
Hoi Shermanquote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi Rene
Hier is vandaag geen csi... wel morgen overmorgen en maandag en dinsdagquote:Op donderdag 4 november 2004 15:49 schreef Jump het volgende:
[..]
ja vakantie idd. maar leren en hoofdpijn hebben is een slechte combinatie.
vanavond CSI, maar begint pas na de film op VT4. probleem is dat de film (The green mile) lang duurt en dat CSI daardoor maar om 0u40 beginthet is de laatste aflevering van seizoen 2, dus die zal ik wel al gezien hebben.
gewoon het windows klokje gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2004 18:25 schreef SHERMAN het volgende:
Nerd
hahaha iedereen die ik ken en die ook een nerd is die heeft moeite met het zichzelf naar bed schoppen hahaquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
had last van hoofdpijn en wou vroeg gaan slapen, maar het is toch niet gelukt
tsss, nerd zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:54 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hahaha iedereen die ik ken en die ook een nerd is die heeft moeite met het zichzelf naar bed schoppen haha![]()
![]()