quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Ik ben hem aan het zoeken, Knut had hem ergens opgeslagen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Euj, ik had toch een nieuw ploatske gemoakt ofniedan?
Die openingspost is inmiddels ook wel weer aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het zoeken, Knut had hem ergens opgeslagen.
Kan Joost van den Vondel dat niet doen??quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die openingspost is inmiddels ook wel weer aan vervanging toe.
Wil je door een bushokje ,kutnwebie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:12 schreef Bupatih het volgende:
ONZ-feedbacktopic .
Waarom zit hier een slotje op?![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wil je door een bushokje ,kutnwebie?
ik dacht dat Jogy zei dat verleden keer al de laatste keer wasquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die openingspost is inmiddels ook wel weer aan vervanging toe.
Nee inderdaad die klootzak kan niks hebben!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
maar dat kan je niet tegen Dirk zeggen ...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wil je door een bushokje ,kutnwebie?
Gaarne!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:50 schreef gfree het volgende:
Hoi, mag ie dicht?
In een homo-erotische-josti-band manier zeker wel ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
Dirkh is sexy.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
Dirkh is sexy.
Hij neemt het tijdelijk even over, tot ik helemaal ingewerkt ben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:00 schreef kadoter het volgende:
Ik vraag mij af waarom Dirkh zo actief is als mod in ONZ terwijl hij een Klaagbaak mod is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:54 schreef knowall het volgende:
Hey Dirkh, wat ik nou toch zie!
Manieren om de Sint te ontmaagden
Die salvad0r vraagt gewoon wanneer ik dood ga!
Dat is toch een verkapte doodsverwensing?
Mijn gevoelige zieltje, trapt hij zo kapot
Verwijder het bericht, PLEASE
Dat gebeurt sowiesoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:59 schreef Dirkh het volgende:
En nou weer het feedback topic gebruiken als feedback topic. Anders krijg ik achter de schermen op mijn lazer en wordt Knowall de nieuwe ONZ mod.
Dus vietbekken!
Is dat een verkapte sollicitatie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:25 schreef Maanvis het volgende:
Jezus christus, ik dacht dat we na FF niet meer zulke lelijkerds in de ONZcrew zouden krijgen!
Ik word al admin op het ONZ van de NOSquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Is dat een verkapte sollicitatie?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik word al admin op het ONZ van de NOS![]()
![]()
Wat is er mis met jogy?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:39 schreef Stuart het volgende:
Inso, Knut en Dirkh zijn alle 3 tof![]()
Wie is jogy?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:17 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat is er mis met jogy?
leuk topiquequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[Paint] Het RTL nieuws met Loretta Schrijver
Alsjeblieft.
nee, dat zei knut.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik dacht dat Jogy zei dat verleden keer al de laatste keer was
tometo's tomato's ....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee, dat zei knut.
Inderdaad! Nu PR weg is, vind ik jogy de tofste.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:17 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat is er mis met jogy?
Mwah, ik vertelde niet eens de waarheid, want er zijn meerdere biertopics.quote:
net als een kind met zijn eerste puzzelspel , niemand verwijt je iets ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik ben slotjesgeil natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:37 schreef knowall het volgende:
Hoi mods, er wordt weer een geniaal topic van mij verneukt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:45 schreef gfree het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:46 schreef gfree het volgende:
[..]
kwartetquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:46 schreef gfree het volgende:
[..]
gezelligheid ende vermaek.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:52 schreef The_Langolier het volgende:
ik vind het niet kunnen![]()
Jankerd,quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 05:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis PR nog steeds
Opgeruimd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:37 schreef knowall het volgende:
Hoi mods, er wordt weer een geniaal topic van mij verneukt door bepaalde (niet nader te noemen) users
>>> De ONZ-klas <<<
wie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Wie niet
Kratje Herog Jan zou ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren/dames,
In het topic Gratis kleurplaten-wedstrijd zonder hoofdprijs!!! is iemand de lay-out aan het verneuken.
Iemand interesse om dit ff recht te zetten?
Krat bier naar keuze als beloning.
Dank
Ja, daar zit wel wat in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Naar aanleiding van Mc Donalds: wat is aan te bevelen? Vraag ik mij iets af: Wat is meer handelingen/moeite? Het zetten van een slotje of het topic een zwieperd naar het juiste forum geven?
Zo heeft iemand mij nog nooit genoemdquote:Bipadingus
Het topic was vol doordat het het maximale aantal reacties had bereikt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef Shagster het volgende:
Snapte niet helemaal waarom deze op slot ging:
Lompe opmerkingen van je Pa
Is echt wel lache topic
Mag ik dit inlijsten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef Shagster het volgende:
Is echt wel lache topic
Omdat hij vol isquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:02 schreef Shagster het volgende:
Is echt wel lache topic
Och wat schattig, Spuit 11quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat hij vol is
Ik heb geen tietenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:10 schreef NiNi het volgende:
Hoi Inso!
Wacht ik bedoel dirkh!
Jeetje, wat een verwarring.
Je doet me zo denken aan haar in haar beginperiode.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten
Toen had zij ook nog geen tieten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je doet me zo denken aan haar in haar beginperiode.
Had ze toen nog geen tieten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je doet me zo denken aan haar in haar beginperiode.
Het verval is ingetreden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Oh nee, ik maak dezelfde soort grapjes als Dirkh!!!!!!
Ach man, je bent zelf ingetreden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:24 schreef NiNi het volgende:
Het verval is ingetreden.
So? Jij uitgesleten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf ingetreden..
Niks! Still mansluttin' baby.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:28 schreef NiNi het volgende:
So? Jij uitgesleten.
Je hebt genoeg gebaggerd. En al in de eerste post gaan lopen roepen om een slotje is meteen het topic verneuken. Wat jij niet leuk vindt, kan een ander wel leuk vinden of zelfs leuk maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:29 schreef knowall het volgende:
Dirkh, waarom mag ik niet baggeren in een msn-topic?
Sorryquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gebaggerd. En al in de eerste post gaan lopen roepen om een slotje is meteen het topic verneuken. Wat jij niet leuk vindt, kan een ander wel leuk vinden of zelfs leuk maken.
Dus hierbij vriendelijk het verzoek om daar mee te nokken. En dat verzoek moet je niet al te vrijblijvend opvatten.
Donequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:43 schreef cerror het volgende:
Kan iemand even Lompe opmerkingen van je pa #2 opschonen van offtopic geleuter?>
Merci bien!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Done
ik weet niet veel , maar ik heb ze allebei naast elkaar gezien , en ze lijken niet op elkaar...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:15 schreef knowall het volgende:
Zie boven!
Het bewijs!
Croupouque is NIET een kloon van een Dirkh!
Ik wist het!
Ja.
En nu?
Ik heb de grootste oren en hij het lekkerste kontje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik weet niet veel , maar ik heb ze allebei naast elkaar gezien , en ze lijken niet op elkaar...
Dirkh lijkt daarentegen erg veel op mijn vader. Dus wie weet lijken we over een aantal jaar wel op elkaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik weet niet veel , maar ik heb ze allebei naast elkaar gezien , en ze lijken niet op elkaar...
dat was zowiezo het eerste wat me opvielquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
en hij het lekkerste kontje.
Wat een vooruitzicht C.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dirkh lijkt daarentegen erg veel op mijn vader. Dus wie weet lijken we over een aantal jaar wel op elkaar.
Die hebben we niet gezien, omdat je je broek niet uit wilde trekkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Kijk, ik wéét dat ik een verschrikkelijk lekker kontje heb, maar moet daar ie-de-re keer weer de nadruk op gelegd worden???! Ik heb ook andere kwaliteiten!
Sow das een beste!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[afbeelding]
Ik zie helemaal geen reacitie van jou daar staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:38 schreef Sauruzin het volgende:
He Dirkh, je kan wel leuk mijn reactie verwijderen bij Lompe opmerkingen van je pa #2 . Maar die van mij was toch echt wel ontopic hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld de post:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:38 schreef Sauruzin het volgende:
He Dirkh, je kan wel leuk mijn reactie verwijderen bij Lompe opmerkingen van je pa #2 . Maar die van mij was toch echt wel ontopic hoor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld de post:
Kanker op met je wiet!
Tja, die had misschien wel kunnen blijven staan.
Lomp is die toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld de post:
Kanker op met je wiet!
Tja, die had misschien wel kunnen blijven staan.
nu!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:16 schreef Robertje het volgende:
Wanneer mag ik weer eens een topic openen?
Zullen we nou nóg maar eens een afspraak maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:18 schreef knowall het volgende:
[..]
nu!
Amen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zullen we nou nóg maar eens een afspraak maken?
Jij blijft uit het Feedback topic tenzij:
Je wat te vragen hebt over de moderatie.
Je gevraagd wordt door een van de modjes of je even in feedback wil komen.
Zegt "13 in een dozijn" jou iets?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:41 schreef knowall het volgende:
Wat is mis met dit topic?
Kijk *hier* terug op je eerste topic in ONZ
Is het nu erg flauw om hier een paar AT te plaatsen die ook onder deze omschrijving vallen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zegt "13 in een dozijn" jou iets?
Nou, zo'n topic was het.
Die zullen dan waarschijnlijk onder jouw My AT's staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Is het nu erg flauw om hier een paar AT te plaatsen die ook onder deze omschrijving vallen?
Jij moet nodig aan de vrouw...daar word je wat vrolijker van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zullen we nou nóg maar eens een afspraak maken?
Jij blijft uit het Feedback topic tenzij:
Je wat te vragen hebt over de moderatie.
Je gevraagd wordt door een van de modjes of je even in feedback wil komen.
Je moeder was even niet beschikbaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:14 schreef Robertje het volgende:
[..]
Jij moet nodig aan de vrouw...daar word je wat vrolijker van.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moeder was even niet beschikbaar.![]()
Jammergenoeg is mijn moeder een paar jaar geleden overleden...stomme eikelquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moeder was even niet beschikbaar.![]()
Dat zei ik, ze was even niet beschikbaar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:21 schreef Robertje het volgende:
[..]
Jammergenoeg is mijn moeder een paar jaar geleden overleden...stomme eikel
Hufterquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zei ik, ze was even niet beschikbaar.
Niet zo erg netjesquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:38 schreef Robertje het volgende:
Ik wil graag mijn 15 jaar ervaring kickboxen laten zien....maar al te graag.
Hoewel misschien begrijpelijk,quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:38 schreef Robertje het volgende:
Ik wil graag mijn 15 jaar ervaring kickboxen laten zien....maar al te graag.
Misschien omdat ik gigantisch pissig ben...quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hoewel misschien begrijpelijk,
laat je met deze post meteen zien dat je geen ene ruk van de sport hebt begrepen.
Maar goed, er zullen altijd wel van dat soort opgeschoten gozertjes zijn die
dergelijke sporten helaas misbruiken. Op zich zonde, dat wel.
Ik mag KUTmodjes nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:49 schreef Adelante het volgende:
ik mag die pikzwarte humor wel [afbeelding]
Neem een biertje en doe eens rustigquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik gigantisch pissig ben...
Bierquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een biertje en doe eens rustig![]()
je werd gewoon afgetroefd... shit happens, zand erover, klaar en doorpostenquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:53 schreef Robertje het volgende:
Ik mag KUTmodjes niet![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Robertje, je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Ga nu maar weer weg uit feedback.
Ja, ik heb het gelezen. Ik was onder de indruk.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Ik was onder de indruk.
Mijn vorige post blijft overigens staan: Je hebt je punt gemaakt. Je hoeft over dit onderwerp niet meer in feedback te schrijven.
wat dus het punt van niet beschikbaarheid des te beter aantoontquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:21 schreef Robertje het volgende:
[..]
Jammergenoeg is mijn moeder een paar jaar geleden overleden...stomme eikel
Dit is onzin hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Robertje, je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Ga nu maar weer weg uit feedback.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:47 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer is 'verkeerde TS' een reden om een topic te sluiten?
Proost *hier* op de wintertijd
Allereerst mijn complimenten dat je na 26 topics het feedbacktopic hebt gevonden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:49 schreef Ramonkey het volgende:
Ik zou toch graag nog even willen weten waarom mijn topic "Wereld vergaat" een slotje heeft gekregen.
Er zijn genoeg leuke topics die je een schopje kunt geven als je even de search doorspit...quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:49 schreef Ramonkey het volgende:
Ik zou toch graag nog even willen weten waarom mijn topic "Wereld vergaat" een slotje heeft gekregen.
Bedank voor je complimenten. En dat uit jouw mond!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allereerst mijn complimenten dat je na 26 topics het feedbacktopic hebt gevonden. :') .
En je topic ging dicht omdat je nummer zoveel bent met zo'n topic, vandaar mijn opmerkiing over de search.
Zelf al geprobeerd???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke topics die je een schopje kunt geven als je even de search doorspit...
Zoeken op 'Wereld vergaat' dan he
Kleine moeite! En "jouw" mond is bezittelijk en dient derhalve met een w geschreven te worden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:00 schreef Ramonkey het volgende:
[..]
Bedank voor je complimenten. En dat uit jou mond!!
Beidehantjequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kleine moeite! En "jouw" mond is bezittelijk en dient derhalve met een w geschreven te worden.
Een taalpuriste pur sang. Je bent een vrouw naar mijn hart Inso.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kleine moeite! En "jouw" mond is bezittelijk en dient derhalve met een w geschreven te worden.
Was het maar taalpurisme. Het is een van de simpelste grammaticale regels.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Een taalpuriste pur sang. Je bent een vrouw naar mijn hart Inso.![]()
Wilde bijna happen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:03 schreef Ramonkey het volgende:
[..]
Beidehantje![]()
Gewoon negeren, Godini.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wilde bijna happen..
Doe eens even normaal en niet zo sarcastischquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:01 schreef Ramonkey het volgende:
[..]
Zelf al geprobeerd???
Laat je me de uitkomsten even weten?
Dank alvast
http://forum.fok.nl//fok/(...)order=topicstartDescquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:01 schreef Ramonkey het volgende:
[..]
Zelf al geprobeerd???
Laat je me de uitkomsten even weten?
Dank alvast
Je kan ook gewoon stoppen met reageren op die posts.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:30 schreef knowall het volgende:
Gelieve op te ruimen; [TEST] Ben jij een bagger user?
BVD enzo
Ik zie alleen ontopic reacties hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:30 schreef knowall het volgende:
Gelieve op te ruimen; [TEST] Ben jij een bagger user?
BVD enzo
[edit - normaal doen hier]quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie alleen ontopic reacties hoor.
Geef het maar gewoon toe. Dat zielige gedoe staat je niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb het recht om niks te zeggen!!
Waarom?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
mag hier Nieuwe bijbel ... dat kan beter ... (op zn foks) en slotje op of algeheel verwijderd worden oid !
de bijbel kan niet beter ! dan uwen versie !quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom?
Puh-lease, jij was sowieso eerder. Daarnaast is het een totaal ander topic.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de bijbel kan niet beter ! dan uwen versie !
Mijn mening: Nee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
mag hier Nieuwe bijbel ... dat kan beter ... (op zn foks) en slotje op of algeheel verwijderd worden oid !
Omdat het een bagger smileytopic pur sang is. Lees de huisregels nou maar een keer, of je hebt dat al eens gedaan en probeert nu alle standaard fouten te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:45 schreef knowall het volgende:
Waarom moet deze nou weer dicht?
Zeg het *hier* met smileys
Citeer maar eens het stuk uit de huisregels waaruit ik moet opmaken dat dit topic in strijd is met de huisregels.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat het een bagger smileytopic pur sang is. Lees de huisregels nou maar een keer, of je hebt dat al eens gedaan en probeert nu alle standaard fouten te maken.
Je zou ook zelf eens denken he. Lees hier en hier maar even. Met als logisch gevolg dat je dit en dit leest.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Citeer maar eens het stuk uit de huisregels waaruit ik moet opmaken dat dit topic in strijd is met de huisregels.
Goezzo. Al ging het niet zo zeer om de ongrappigheid, maar meer om het feit dat het een usericontopic was.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik wou Inso even een complimentje geven met het dichtdoen van mijn topic: BoUnCuHHhHH..!!
was helemaal niet grappig enzo, toppie dat je hem dicht deed.
Ten eerste heb ik niet 1 smiley in mijn OP geplaatst maar een geheel van smileys die tezamen een boodschap vormden.quote:
Dag JSOI,quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:53 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
dag inso (en andere mods)
Ik had niet de intentie om een baggertopic te openen, maar het is toch gesloten. Waarom mag een topic over slecht engels praten wel en wordt er een slot op mijn topic gegooid?
prit hiir in iin riri tiil. Het meg eek zo heer :)
Ik zou het slotje graag verwijderd zien / of een uitleg
bvd
Precedenten zijn in ONZ helaas niet van toepassing, daar er hier case by case gemod wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:57 schreef knowall het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik niet 1 smiley in mijn OP geplaatst maar een geheel van smileys die tezamen een boodschap vormden.
Secundo wil ik ter mijn verdediging een precedent aanvoeren, nl. Gratis kleurplaten-wedstrijd zonder hoofdprijs!!!
En verder wil ik nog aangeven dat ik net bezig was met een mooie smileytekening voor jou
oké, bedankt voor de uitleg. Ik ben nog niet zo lang een actieve poster (wel al 2 jaar lurker, lol) dus dat wist ik nog niet. Het had idd iets te veel post-oprik potentie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
Vandaar het slotje..
Mooi zo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
[..]
oké, bedankt voor de uitleg. Ik ben nog niet zo lang een actieve poster (wel al 2 jaar lurker, lol) dus dat wist ik nog niet. Het had idd iets te veel post-oprik potentie.
Ik respecteer je beslissing![]()
Met als gevolg dat er een erg grote willekeur ontstaan isquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precedenten zijn in ONZ helaas niet van toepassing, daar er hier case by case gemod wordt.
Het is origineel, aangezien het niet eerder bestaan heeft, en het is een van mijn beste topics ooit, en dat zegt veel!quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
En jij snapt net zo goed als ik dat het aantal smileys in een OP niet het verschil is tussen een baggertopic en een goed topic. Het is en blijft een onorigineel postopkrikmeldsmileybaggertopic, hoe je het ook wendt of keert.
Ik neem het mee naar achteren. Misschien dat ik de oppo's naar "newbies leesvoer" verplaats oid.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Wel zonde dat dat topic van Croupouque nou alleen uit 200 dezelfde reacties gaat bestaan. Kan ie niet sticky met alleen de openingsposts?
Voor de inconsequentie-discussie moet je de vorige 500 feedbacktopics maar even lezen. Elke ONZ-mod had dat topic dichtgegooid ivm smileybagger.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef knowall het volgende:
Met als gevolg dat er een erg grote willekeur ontstaan is![]()
Het is niet origineel en als je dit je beste topic ooit vindt, zou ik toch maar eens een andere hobby gaan zoeken.quote:Het is origineel, aangezien het niet eerder bestaan heeft en het is een van mijn beste topics ooit, en dat zegt veel!
Dirkh nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor de inconsequentie-discussie moet je de vorige 500 feedbacktopics maar even lezen. Elke ONZ-mod had dat topic dichtgegooid ivm smileybagger.
[..]
Net alsof jullie me kunnen missenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
Het is niet origineel en als je dit je beste topic ooit vindt, zou ik toch maar eens een andere hobby gaan zoeken.
Ik bedacht het me later pas. Maar anders had ik waarschijnlijk toch nog wel even m'n waardering gepost.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij er niet aan mee
[..]
Nou, dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:09 schreef knowall het volgende:
Dirkh niet
Met heel veel gemak.quote:Net alsof jullie me kunnen missen
Lijkt mij van wel. Sterker nog, ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:09 schreef knowall het volgende:
Dirkh niet
Bemoei jij je er even niet meequote:Op zondag 31 oktober 2004 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel. Sterker nog, ik weet het wel zeker.
Dat zeg je nu!quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
Met heel veel gemak.
[zelfcensuur]quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
![]()
Nee dat was het.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[zelfcensuur]
Maar had je nog feedback? Anders ga je maar verder baggeren in je achtertuin (lees: andere subfora).
Als ik jou was zou ik niet gaan baggeren in andere subfora.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee dat was het.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet gaan baggeren in andere subfora.
Het was goedbedoeld advies, maar luister er vooral niet naar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:21 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik dat ook maar even overwogen hadquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was goedbedoeld advies, maar luister er vooral niet naar.
Mooi. Vooral niet gaan lopen janken als je weer gebanned wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:22 schreef knowall het volgende:
[..]
Alsof ik dat ook maar even overwogen had
Je kunt een mod niet eens bannenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi. Vooral niet gaan lopen janken als je weer gebanned wordt..
Oh nee?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Je kunt een mod niet eens bannen
hahaha dat is een gewone mod hahahaha, ik lach om gewone mods hahaha, ik ben een UNDERCOVERMODquote:
Genoeg gebaggerd alhier.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:27 schreef knowall het volgende:
[..]
hahaha dat is een gewone mod hahahaha, ik lach om gewone mods hahaha, ik ben een UNDERCOVERMOD
muhahahahaha.
Done!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
mag Usert van de maand oktober; stembussen open veranderd worden in Usert van de maand oktober; stembussen open.
ik open ze maar een paar uurtjes eerder moet kunnen
IK BEN GEEN SEMI-MOD!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!/?/////////!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:46 schreef SuperUli het volgende:
Ey yo semi-mod.
Laat eens?
Wat dan welquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK BEN GEEN SEMI-MOD!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!/?/////////!!!
Poepescheetje! k mis je.quote:Op maandag 1 november 2004 18:22 schreef on_air het volgende:
Ik voel me verdwaald.
Kan iemand me directions geven?
Immer gerade aus!quote:Op maandag 1 november 2004 18:22 schreef on_air het volgende:
Ik voel me verdwaald.
Kan iemand me directions geven?
Caramelpuddinkje van me!quote:Op maandag 1 november 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Poepescheetje! k mis je..
.
Maar je zit hier goed hoor, al kan je ook daar heen..
Die éné!quote:Op maandag 1 november 2004 18:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Caramelpuddinkje van me!
Mên.
Daar? Zoveel opties.
*schudtquote:Op maandag 1 november 2004 18:26 schreef on_air het volgende:
Niens, huneybuns, shake ur toosh and I'll follow.
Dáar, daar?! Die dáar is niet meer daar.quote:Op maandag 1 november 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die éné!
Je weettog, zus?.
Ach so ...quote:Op maandag 1 november 2004 18:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
*schudt
Volg de tonen van betoverde fluit maar hoor.
Ik snap je niet.quote:Op maandag 1 november 2004 18:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Dáar, daar?! Die dáar is niet meer daar.
Zus.
.
Ik heb gewerkt.quote:Op maandag 1 november 2004 18:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik snap je niet..
Ik was niet te laat, XMN8R was te snel!!quote:
Dirkh (Moderator) - maandag 1 november 2004 @ 18:40
Je bent te laat, er was er al één.
quote:Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Hebben we het toch samen even netjes opgelost.quote:Op maandag 1 november 2004 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was niet te laat, XMN8R was te snel!!![]()
[..]
Heel fijn. Nu snel verder aan mijn kast timmeren.quote:Op maandag 1 november 2004 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hebben we het toch samen even netjes opgelost.![]()
Kom maar snel terug, mokkapuntje van mequote:Op maandag 1 november 2004 18:56 schreef Snakey het volgende:
Heel fijn. Nu snel verder aan mijn kast timmeren.![]()
* XMN8R gooit koekje in hoekje van kamer... zoet maarquote:Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
He, kan dat geslowchat eens ophouden in het ONZ-feedbacktopic
* Bupatih over consequentie enzo doorbrabbelt in hoekje van de kamer
En toch nog verder gaan, hè?quote:Op maandag 1 november 2004 19:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* Bupatih gooit koekje in hoekje van kamer... zoet maar
Na-aper!! Dat zeg ik de hele tijd al. Elke keer dat ik dit topic in mAT zie, ga ik als een snelle Jelle om te kijken waar de problemen zijnquote:Op maandag 1 november 2004 19:16 schreef Dirkh het volgende:
Okay, jullie zitten iedere keer dit feedback in my AT omhoog te schoppen met jullie posts.Niet meer doen.
Oy, ik zit hier te werken (quote:Op maandag 1 november 2004 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Na-aper!! Dat zeg ik de hele tijd al. Elke keer dat ik dit topic in mAT zie, ga ik als een snelle Jelle om te kijken waar de problemen zijn
Ik zag het idd al.quote:Op maandag 1 november 2004 19:33 schreef boebiedoe het volgende:
Tweakers zijn mijn topic binnengedrongen !
Ik begrijp je volkomen, hoor. De teleurstelling. De tegenslag.quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oy, ik zit hier te werken (![]()
![]()
) en heb een retetrage internetverbinding. Dan zie ik dat er hier is gepost en denk ik "snel kijken! De users hebben me nodig! Wat is er loos!?". En als de pagina dan na 5 minuten geladen is, is de deceptie zo groot.
.
Kijk, dat soort opmerkingen zijn wel 5 minuten wachten waard.quote:Op maandag 1 november 2004 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, hoor. De teleurstelling. De tegenslag...
En daarom waardeer ik je werk als moderator.
Ik moet er gewoon bijna van huilen![]()
leef je uit.quote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef Ancient het volgende:
Was er trouwens al een nieuwe OP voor het volgende topic
Wat moet er precies instaan dan?quote:Op maandag 1 november 2004 20:31 schreef gfree het volgende:
[..]
leef je uit.
Hetzelfde als deze OP maar dan zonder al dat yoyoyo, denk ik.quote:Op maandag 1 november 2004 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet er precies instaan dan?
quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef gfree het volgende:
[..]
Hetzelfde als deze OP maar dan zonder al dat yoyoyo, denk ik.![]()
KUTUSER!quote:Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef gfree het volgende:
Inso-pest-post.
Kut! PI vergeten!quote:Op maandag 1 november 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
KUTUSER!
Note, ban!!
Veto.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:29 schreef boebiedoe het volgende:
Ik vind dat er nog een vrouwelijk (geil) ONZ-modje moet komen.
*tvpquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:35 schreef Dirkh het volgende:
Ik trek mijn sexy rokje wel aan, pumps eronder en een beetje lippenstift op.
BBD ook weer blij.
Jammer, we zullen er nooit achterkomen wat je zou posten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:35 schreef woutabest het volgende:
bla
Ik wou net mijn bijdehante passende opmerking maken!
Ik ben er nog over na aan het denken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef Snakey het volgende:
De opmerking "niet doen" begint een beetje saai te worden Dirkh.
Heb je geen betere dooddoener?
Ja, Hazes heeft echt veel te maken met het overlijden/vermoorden van van gogh.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:05 schreef Dirkh het volgende:
Het is wel zo handig om even te melden, dat net zoals bij het overlijden van Andre Hazes, de topics in Ovjl over TvG voorlopig op slot gaan.
Later zal er uiteraard wel gelegenheid voor zijn.
Dat zal gezond verstand uit moeten maken, maar ik vermoed over niet al te lange tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat moeten we verstaan onder later?![]()
Het heeft er ook niks mee te maken, volgens mij staat dat er ook niet. :') ik vergeet hem nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ja, Hazes heeft echt veel te maken met het overlijden/vermoorden van van gogh.
Dat staat er wel dus niet lullen D. Dat je hem niet vergeet is je eigen fout.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zal gezond verstand uit moeten maken, maar ik vermoed over niet al te lange tijd.
[..]
Het heeft er ook niks mee te maken, volgens mij staat dat er ook niet.ik vergeet hem niet
Ik snap het niet...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:13 schreef Knut het volgende:
Er staat een verwijzing naar. Geen vergelijking of in verbandbrenging met.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Veto.
Verzin *hier* je ideale gevechtquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:50 schreef PanPan het volgende:
Hoi, ik heb het volgende ook gestuurd naar een ander forum en ik werd hier naartoe doorverwezen, dus nogmaals:
Ik ben nu een kleine week lid (kut newbie) en ik heb vandaag twee topics geopend die beide gesloten werden.
Ik heb hier en daar wat aangeklikt waarvan ik dacht dat ik daar mijn antwoord zou kunnen vinden op de vraag: "waarom?"
Ik heb ze niet kunnen vinden.
Mijn vraag is dus: "Waarom werden de door mij geopende topics gesloten?"
Ter verheldering:
Topic 1: "Verzin *hier* je ideale gevecht" in het ONZ-forum (nota bene).
Bedoelt als een soort Celebrity match, maar dan in letters.
Het zou ongepast zijn op een dag als vandaag, tenminste; dat is de indruk die ik kreeg en daar kan ik enigzins in meegaan (ware het niet dat er ook schaamteloos Hitler-foto's bij wijze van grapje worden geplaatst: Zie Piet Paulusma-topic)(niet dat ik niet heb gelachen)(dat is juist ook de reden dat ik dacht dat dit wel kon)(sterker nog; ik heb er niet eens bij stilgestaan; de moord op Theo van Gogh vind ik niet te vergelijken met een gevecht, al helemaal niet ideaal en zéker niet grappig).
PanPan denkt: "Ok, iets vredelievender, ik open een topic met de titel: "Verzin hier je ideale (onwaarschijnlijke) vriendschap", dat levert minstens zulke hilarische reacties op."
Maar helaas, het kreeg de kans niet eens, want na 7 reacties werd deze ook gesloten.
Ik vind het natuurlijk hartstikke goed dat er modjes zijn die de boel in goede banen (proberen te) leiden, maar ik vraag me af waarom juist deze topics gesloten werden.
Niet om uit te dagen, maar gewoon omdat ik echt niet begrijp wat er mis mee was.
Ik vind dit een leuk forum en ik wil graag meedoen, misschien heb ik gewoon iets niet begrepen (dat kan natuurlijk ook) en dan zou ik graag willen weten wat dat dan is.
Vertel het me; ik weet het écht niet! Een soort ontgroening, ofzo?
Opsomtopic:quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:56 schreef PanPan het volgende:
Leuk, maar wat is een opsomtopic?
En hoe voorkom ik dat door mij leuk bedoelde topics niet gesloten worden?
(Vermijd het antwoord: "neem een andere soort humor")
Dus over een paar dagen verwacht ik je topic in het TopTipTopicquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef PanPan het volgende:
Ik ben nog niet echt wijzer geworden en ik ben het ook niet eens met het feit dat de door mij geopende topics "opsomtopics" genoemd worden (huilie! (ik zeg het er zelf maar vast bij)). Maar ik snap nu wel wat ermee bedoeld wordt en bovendien ben ik geen mod.
Conclusie: Ik ga beter mijn best doen.
Mijn dank voor reacties.
MC, alle topics in onzin over Theo van Gogh gaan op slot.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:32 schreef MC het volgende:
[knip]
Heropen daarom het topic aub.
MC
Grappige uitspraken Van Gogh
Zoals Dirkh al vermeldt, heb ik in mn slotpost duidelijk aangegeven dat topics over Theo van Gogh vandaag in ONZ op slot gaan. En hoe je aan je derde reden komt begrijp ik niet helemaal..quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:32 schreef MC het volgende:
Ik had een topic geopend met 'grappige' uitspraken van Theo Van Gogh. De reden waarom ik het topic had geopend is dat je naar wordt van het lezen van andere topics over Van Gogh. Daarom wou ik iets met 'humor'. Vervolgens wordt het topic gesloten met als reden dat we verder kunnen praten over Van gogh in de al bestaande topics in NWS. Daar wil ik juist niet posten omdat het er te negatief is.
Ook ontbrak het aan humor in dit topic. Aangezien humor iets subjectiefs is en ik om sommige uitspraken behoorlijk kan lachen, en met mij meerdere, snap ik niet dat het topic dicht moet.
Tot slot nog een derde reden: Als we alles over Van Gogh in 1 topic gaan stoppen wordt het heerlijk overzichtelijk.
Heropen daarom het topic aub.
MC
Grappige uitspraken Van Gogh
Zoals u wenst.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef Bosbeetle het volgende:
kan onze sub veranderd worden in "Men wordt geacht de wet te kennen !"
De GPD [Deel CCCXV] - Men wordt geacht de wet te kennen !
bijvoorbaat dank !
Ha!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:45 schreef Bosbeetle het volgende:
kan onze sub veranderd worden in "Men wordt geacht de wet te kennen !"
De GPD [Deel CCCXV] - Men wordt geacht de wet te kennen !
bijvoorbaat dank !
dat had je ook in het GPD zelf kunnen zeggen dan had ik je niet annoniem genoemd !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoals u wenst.
Ja .. idd waarom niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Vroeger dee ik altijd subchanges bij GPD.
Die Di:rkh is nog sneller dan ik mêb..quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja .. idd waarom niet meer![]()
Ik zal het nooit meer doen. Kut GPDquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
Vroeger dee ik altijd subchanges bij GPD.
Nu ben je weer braav.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen. Kut GPD
Ik wilde graag anoniem blijven. Zie post hierboven.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat had je ook in het GPD zelf kunnen zeggen dan had ik je niet annoniem genoemd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |