Ohja houd het vooral niet fatsoenlijk!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:10 schreef Litso het volgende:
*Litso zit stil in een hoekje, maakt af en toe een mislukte stoere opmerking richting Xebro en/of Boebiedoe, en masturbeert rustig verder terwijl hij naar de foto's van Ijsmeis kijkt*
Je weet gelijk weer dat je op internet zit zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Ohja houd het vooral niet fatsoenlijk!
Zou het nu heel flauw zijn om hier een foto van jou neer te zetten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:13 schreef cerror het volgende:
Waarom zit euforie zover van mij af?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:15 schreef knowall het volgende:
[..]
Zou het nu heel flauw zijn om hier een foto van jou neer te zetten?
[edit] NEE WACHT DIT WORDT GEEN RELTOPIC![/edit]
Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar schuif haar even wat dichterbij
En je geeft het aan Yvonnequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Cool, ik heb bier!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:19 schreef knowall het volgende:
[..]
En je geeft het aan Yvonne
Hoe dom ben jij dan
Ik drink het zelf op, Knowall, en vraag of yvonne ook meedrinkt. Want dat doe je namelijk met je vrienden (wellicht een onbekend begrip voor jou) samen bier drinken!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:19 schreef knowall het volgende:
[..]
En je geeft het aan Yvonne
Hoe dom ben jij dan
Gevoelige snaar geraakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik drink het zelf op, Knowall, en vraag of yvonne ook meedrinkt. Want dat doe je namelijk met je vrienden (wellicht een onbekend begrip voor jou) samen bier drinken!
Robin S. is lievquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
whehehe robin s
The good ol' daysquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robin S. is liev
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik drink het zelf op, Knowall, en vraag of yvonne ook meedrinkt. Want dat doe je namelijk met je vrienden (wellicht een onbekend begrip voor jou) samen bier drinken!
jij snapt hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
The good ol' days![]()
Ik hap niet, ik drink bier met yvonnequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:23 schreef knowall het volgende:
[..]Het was niet eens de bedoeling om je ergens op te laten happen, en je hapt, ik word echt te goed
Toch wel 3d!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:26 schreef knowall het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je mag hem nog houden ook!![]()
Toch niet van Uruguay he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Het lijkt of er middenboven ijverig wordt gestudeerd. In werkelijkheid worden er plannen gesmeed voor een bloederige staatsgreep.
neen, Panamaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:34 schreef knowall het volgende:
[..]
Toch niet van Uruguay he? :')
Geen Uruguay inderdaad! Hoe raad je het!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:34 schreef knowall het volgende:
[..]
Toch niet van Uruguay he?
Doe dat danquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:20 schreef Fwnk het volgende:
He, ik wil ergens anders zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |