alsof ik toch nog mijn dienstplicht moet vervullenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
Dit is sectie 49 toch?
S5 toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
alsof ik toch nog mijn dienstplicht moet vervullen
idd geestelijk niet zo stabielquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
S5 toch?
whehequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd geestelijk niet zo stabiel
en een meter te lang
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
On topic:
Met zijn staf.
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:46 schreef Avani het volgende:
Sinterklaas geeft mij veel cadeautjes hoop ik![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.
als jij hem ontmaagd vast welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:46 schreef Avani het volgende:
Sinterklaas geeft mij veel cadeautjes hoop ik![]()
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.
En als het even kan deze user een verbod te geven om in mijn topics te reageren (lees: een ban)
Uiteraard BVD
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.
En als het even kan deze user een verbod te geven om in mijn topics te reageren (lees: een ban)
Uiteraard BVD
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:12 schreef knowall het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, dit is nou de Sint:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.
Dan hoef ik geen cadeautjes meerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:55 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
als jij hem ontmaagd vast wel
Je zou er ook een hoer op af kunnen sturen
on·zin (de ~ (m.))quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:31 schreef Avani het volgende:
[..]
[..]
![]()
Daar geniet je van tot aan je dood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Avani het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen cadeautjes meer![]()
Jij kan beter helemaal niet postenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik post ja![]()
Ik zit hier toch in Onzin voor je levenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:35 schreef knowall het volgende:
[..]
on·zin (de ~ (m.))
1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zottenklap, zottenpraat
En nu dood gaan
OMG!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zit hier toch in Onzin voor je leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |