Ik heb zojuist een nieuwe broek gehaald bij de Bunker in hilversum. Was 109,- euro en is van Pepe Jeansquote:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Omdat we hier in Lelystad echt gewoon bijna niks hebben.. behalve C&A en WE, ben ik even naar Almere gegaan ..
-Bruine ribbroek
-Bruin gele riem
-Nieuwe schoenen
-T-Shirt
-Geel vest...
Past iig wel bij elkaar.. .. Btw, die nieuwe mode..! Al die spencers..
Almere is een goed alternatief voor Lelystad inderdaad
Zijn denk ik de slijtplekken die je krijgt als je broek onder je voeten hangt, daar waar je je enkels neer hoort te zitten. Ik hoop dus wel dat ie zo lang is, anders ziet et er wel maf uit inderdaadquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:10 schreef MarSuperstar het volgende:
Die 2 witte rondjes onderaan de pijpen vind ik een beetje vaag...
Vorig deel was geslotenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Maar waarom nu al een nieuw topic? Misschien ff linkjes naar voorgaande delen in de openingspost?
Pinkquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:46 schreef Daklem het volgende:
Ik heb vanmdidag even een shirt gekocht voor Qlimax binnenkort.
Wel een toepasselijk shirt ervoor, en natuurlijk ook leuk voor uitgaan
[afbeelding]
Geen ideequote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:58 schreef daeri het volgende:
[..]
Pinkdat is een songtext van pink..
waarom herken ik dit...
![]()
tis echt waar hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kon hem echter niet laten liggen
Hij was wel een beetje duurmaarja, wat is tegenwoordig niet duur
![]()
quote:Chorus:
If God is a DJ
Life is a dance floor
Love is the rhythm
You are the music
If God is a DJ
Life is a dance floor
You get what you're given
It's all how you use it
Zeer mooie schoentjes, waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:12 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuw shirtje van vriend gekregen (uit amerika)
[afbeelding]
en nieuwe schoentjes:
[afbeelding]
Maar dan donkerbruin ipv dat lichte, oranje is wel hetzelfde
ohhwww!! gaaf!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een schitterende Argentinie polo-replica van het merk La Martina.
Ik kan alleen geen foto vinden.![]()
Thxquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:12 schreef heinl het volgende:
[..]
Zeer mooie schoentjes, waar heb je die gekocht?
shirtje ook vet
Leuke partydress!quote:Op maandag 1 november 2004 15:08 schreef Kiki het volgende:
Ben helemaal verliefd op mijn nieuwe aanwinst!!!!
Jijquote:Op maandag 1 november 2004 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Wortelbroek... wortelpijpen dus neem ik aan? heb jij dan iets gemist of mis ik iets...
Mooi jurkje trouwens!
oeiiiquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:07 schreef Copycat het volgende:
Zo... ben even op een shopping spree geweest...
Het resultaat:
Drie rokjes, twee tot over en eentje boven de knie. (H&M en Vero Moda) ;
Twee kleurige coltruitjes (CapSize en Tally Weijl) ;
Een stoere witte riem met rode 'Reparto Corse' buckle (Cowboy Belt) ;
Een wollen trenchcoat-achtige jas, wit, bruin en roze gemeleerd (Vero Moda);
en nog een paar adidas sneakers... en gelukkig vind ik daar wel een plaatje van. Qua kleur zijn de mijne precies andersom, dus groene schoen met witte stripes.
[afbeelding]
Ik kan er weer even tegen.
Veel voor 199 euro? Ik vind het nogal weinig voor dat geld. Allemaal van die dunne kleding, niks warms ofzo... Ik ga het verder maar niet hebben over de stijl, want dan krijgen we die discussie weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Ontzettend veel crap.. niet dat ik geld ervoor heb, maar ik heb ook bijna geen winterkleren. Dus ik sta liever 200 euro rood dan dat ik ziek ga worden van de kou!
Besteld, en hopelijk binnenkort in huis;
Deze broek
[afbeelding]
Deze groene broek:
[afbeelding]
Een longsleeve
[afbeelding]
En nog 1..
[afbeelding]
En dit zwarte ding om in weg te kruipen
[afbeelding]
Best wat voor 199 euro al zeg ik het zelf
Nou, als je tegenwoordig soms wel 100 euro voor een spijkerbroek moet neertellenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Veel voor 199 euro? Ik vind het nogal weinig voor dat geld. Allemaal van die dunne kleding, niks warms ofzo... Ik ga het verder maar niet hebben over de stijl, want dan krijgen we die discussie weer
Omdat ik dat lekkerder vind zitten en beter vind staan dan er onder?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:29 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Waarom erover?
Wij hebben besloten (ehh ik en mijn vriendinnen) dat we voortaan all the way gaan met kleding voor een avondje stappen. Hier in NL moet alles maar in je spijkerbroek en een truitje waar de rest van NL ook instaat. Als je naar andere Europese landen gaat, daar kleedt iedereen zich vaak zo mooi in bars en discotheken.. hier moet het allemaal zo gewoontjes..Echt ongezellig.quote:Op maandag 1 november 2004 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke partydress!
Een speciale gelegenheid waarvoor je 'm hebt gekocht? (Aangezien het me geen jurkje lijkt voor een 'gewone' stapavond).
Daar heb je idd wel een punt!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:47 schreef Kiki het volgende:
Als je naar andere Europese landen gaat, daar kleedt iedereen zich vaak zo mooi in bars en discotheken.. hier moet het allemaal zo gewoontjes..Echt ongezellig.
Ik draag dus nu voor een avondje stappen dit soort jurkjes en ik vind het helemaal geweldig!
Heel leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:03 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg ik deze week binnen
tijdens het uitgaan welquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:24 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Lekker warm!
Hij is echt geniaal, die trui. Wat ben ik er ontzettend blij mee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:17 schreef nik2043 het volgende:
[..]
ohhwww!! gaaf!
waar heb je die vandaan??
btw heb je al een foto ervan?
Als je een kledingstuk hebt gevonden, dan kan je op Size Conversion klikken. Hier kan je je maat bepalen, bijvoorbeeld size 8 = onze maat 36quote:Op woensdag 3 november 2004 13:53 schreef Shantee het volgende:
Over ASOS gesproken.. hoe weten jullie welke maat je daar nou nodig hebt zeg maar??
ik wilde al zeggen, de mannen kleding valt erg groot uit, ik heb in alles maat S bij asos = 96.5 cm.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:18 schreef Kiki het volgende:
[..]
Als je een kledingstuk hebt gevonden, dan kan je op Size Conversion klikken. Hier kan je je maat bepalen, bijvoorbeeld size 8 = onze maat 36
Waar je wel rekening moet houden, is dat de Britten rollades erg sexy vinden(heb ik het idee!!), met andere woorden, hoe strakker, hoe beter, ook al heb je maat 50. Alles valt best klein bij ASOS. Dus ik bestel meestal 1 maatje groter. Let wel, dit gaat alleen bij de dames kleding op. De herenkleiding is wel goed. Sterker nog, hun XL is volgens mij onze XXL.
bij www.freshcotton.com heb je hem ook in het blauw.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:53 schreef kultivate het volgende:
waar heb je die besteld dan?
Gave kleren!! Zeg hoeveel betaalde je aan verzendkosten? Ik wil er ook eens iets gaan bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Ontzettend veel crap.. niet dat ik geld ervoor heb, maar ik heb ook bijna geen winterkleren. Dus ik sta liever 200 euro rood dan dat ik ziek ga worden van de kou!
Deze broek
[afbeelding]
Deze groene broek:
[afbeelding]
Een longsleeve
[afbeelding]
En nog 1..
[afbeelding]
En dit zwarte ding om in weg te kruipen
[afbeelding]
Best wat voor 199 euro al zeg ik het zelf
Ik geloof zo'n 10 euro dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:05 schreef Morgil het volgende:
[..]
Gave kleren!! Zeg hoeveel betaalde je aan verzendkosten? Ik wil er ook eens iets gaan bestellen.
Dat valt zeker mee! Wat bedoel je trouwens producten die leverbaar zijn?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik geloof zo'n 10 euro dus dat valt wel mee.
Ze zijn wel een beetje kut wat betreft producten die leverbaar zijn overigens
Ehm ik had hiervoor ookal eens wat besteld maar ik kreeg superlaat via de post door dat het niet meer leverbaar was, en via de mail duurde datook lang voordat ze me dat kenbaar hadden gemaakt. Dat was na een maand wachten en niets horen.. Uiteindelijk heb ik wat anders besteld maar dat was er ook niet (daar kreeg ik wel gelijk bericht van). De 3e keer was het er wel allemaal en toen is het opzich allemaal snel gegaan en heb ik het snel gehad.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:17 schreef Morgil het volgende:
[..]
Dat valt zeker mee! Wat bedoel je trouwens producten die leverbaar zijn?
Die beige ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:03 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg ik deze week binnen
ipv [url] tags, [img] gebruiken ervoor en erna , ( [img ] http etc [/img ] zonder spaties )quote:Op donderdag 4 november 2004 11:50 schreef miesjuh het volgende:
Net ook weer een hele lading besteld bij asos.com
http://www.asos.com/images/prods/AFCDR1016-CHOC/image1l.jpg
Leuk jurkje voor een vrijgezellenfeestje wat ik binnenkort heb!
http://www.asos.com/images/prods/BFCTS1027/image1l.JPG
Voor uitgaan
http://www.asos.com/images/prods/AFCUN4048/image4xl.JPG
Dit corset is voor onder een bruin jasje wat ik al had, super mooi!
http://www.asos.com/images/prods/BJEBR1034/image1l.JPG
Casual armbandje, hoop dattie niet te nep lijkt in het echt!
P.s. weet niet hoe ik plaatjes moet plaatsen, kan het ook nergens vinden, iemand??
Ik gebruik altijd gewoon 12% korting coupon.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:47 schreef Mr_Romano het volgende:
Asos is idd top. Misschien willen jullie via mijn affiliate link iets bestellen ?
explain please!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:47 schreef Mr_Romano het volgende:
Asos is idd top. Misschien willen jullie via mijn affiliate link iets bestellen ?
Bij mij doet ie t nu gewoon..quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:23 schreef Stone_Island het volgende:
Een vraagje over asos:
Hoe komt het dat élk product dat ik aanklik mij naar een pagina brengt met de tekst "This item is not available. Please wait a few seconds while we re-direct you to the homepage or click here " ??
vooruit dan, maar alleen omdat je evanescence lyrics in je ondertitel hebtquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:39 schreef Shantee het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t nu gewoon..
enne wat is die 12% korting coupon en affiliate link??
kben blond![]()
Mijne ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:02 schreef El.Wulfo het volgende:
mijn nieuwe winterjas van de WE voor 120 euroowtjes...
[afbeelding]
Waar heb je die gehaald?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef FokLex het volgende:
Nieuwe Seven broek gehaald
[afbeelding]
Klik op plaatje voor een grotere versie waarop die mooier is
Deze dingen zitten echt hemels (stretch)
sorry voor de late reactie maar het jasje is van de bershka! Zit in den haag en amsterdam Nieuwe dijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef lovegrrl het volgende:
cacharel
zoals je dit shirtje beschrijft heb ik bijna dezelfde gekocht een paar dagen geledenalleen die van mij is halter en heeft niet 2 slierten maar 1 'vouw' als het ware, zit dus ruim bij mn buik
[afbeelding]
en zo'n jasje zoek ik ! mag ik vragen waar je die weghebt?
[afbeelding]
Bij Didato in A'dam in PChooftstraat. was 200 euro als ik het goed hebquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:09 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald?
Oh nee!! Het zijn supervette broeken, maar ik vind dat zo'n kutwinkel daar wil ik echt niet meer naar binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:48 schreef FokLex het volgende:
[..]
Bij Didato in A'dam in PChooftstraat. was 200 euro als ik het goed heb
hahaha normaal word je wel altijd de hele tijd nagekeken als je door de winkel loopt, maarja afgelopen keer was er een goede verkoper. Eindelijk eens iemand die de tijd nam en die me niks aan wilde smerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:59 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Oh nee!! Het zijn supervette broeken, maar ik vind dat zo'n kutwinkel daar wil ik echt niet meer naar binnen.
Velvet verkocht ze niet??quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:48 schreef FokLex het volgende:
[..]
Bij Didato in A'dam in PChooftstraat. was 200 euro als ik het goed heb
Daar moet ik nog heen, deze broek had ik woensdag al gekocht. Naar aanleiding daarvan zocht ik naar meer winkels omdat ik meer van dit soort broeken wil halen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Velvet verkocht ze niet??
Ik dacht van wel namelijk. Sorry![]()
.
Mooie broeken ja, mijn ma draagt ze ookquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:55 schreef FokLex het volgende:
[..]
Daar moet ik nog heen, deze broek had ik woensdag al gekocht. Naar aanleiding daarvan zocht ik naar meer winkels omdat ik meer van dit soort broeken wil halen.
Die verkoopt "For all mankind", dat was eerst Seven for all mankind, maar die moesten hun naam veranderen vanwege het merk Seven7. Dus het zijn twee losse merken: "Seven7" en "For all mankind".quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Velvet verkocht ze niet??
Ik dacht van wel namelijk. Sorry![]()
.
je ma is wel een beetje modieus mag ik hopen? (dat ze niet in het ideeënboekje van de margriet staan)quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mooie broeken ja, mijn ma draagt ze ook
de kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:27 schreef amornl87 het volgende:
[afbeelding]
x2 , heb er nu 4![]()
wat is trouwens het verschil tussen zo een boxershort en een dure van 30 euro a la calvin klein?
don't worry, behoorlijk modieus. Besides alleen Cavalli en Seven broeken staan der omdat ze nogal tenger isquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:17 schreef FokLex het volgende:
[..]
je ma is wel een beetje modieus mag ik hopen? (dat ze niet in het ideeënboekje van de margriet staan)
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:44 schreef amornl87 het volgende:
homboxer?
o ja datquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:02 schreef ruffian het volgende:
[..]
[afbeelding]
die heeft niet alleen boxers, maar ook ballenknijpers strings hempjes jah al het ondergoed eigenlijk
haha ik ben blijquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
don't worry, behoorlijk modieus. Besides alleen Cavalli en Seven broeken staan der omdat ze nogal tenger is![]()
Magriet is net echt haar ding
ik weet dat hier in eindhoven in de heuvelgalerie een ondergoed winkel zit die enorm veel HOM kleding heeftquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:16 schreef amornl87 het volgende:
[..]
o ja dat, dat is mooi. K ga dan binnenkort es wat hom goed kopen. Weet je dan ook bij waar je hom kan halen, ik ken het merk wel maar ik heb het nog nooit gezien in de winkel
En het is niet bij passen gebleven, heb ze toch gekocht.quote:Op maandag 1 november 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:
Bij Dr. Adams in Eindhoven... waar ik deze week waarschijnlijk nog een keer binnenwip om een paar boots te kopen passen.
75 euro. Iemand heeft em uit Groningen oid meegenomen voor me.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef kultivate het volgende:
[..]
zo vet shirtje zeg maar wat heb je er voor betaald??
Zeker vet shirtjequote:
Ik heb bijna niet anders. Vind het best leuke kleding, niet al te duur. Kwaliteit is over het algemeen ook vrij goed.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef ook_gek het volgende:
Ben best tevreden over Esprit kleding tot nu toe![]()
Personeelskorting kreeg ik.quote:Op maandag 8 november 2004 13:01 schreef Copycat het volgende:
75 Euro? Dacht dat VD duurder was, of ligt het nu overal in de ramsj?
Aha. Dat zijn altijd de betere deals!quote:Op maandag 8 november 2004 16:51 schreef Skv het volgende:
Personeelskorting kreeg ik.
Via gast die ik ken. Normaal issie 150 euri oid.
Ben ik ook erg tevreden overquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef ook_gek het volgende:
Ben best tevreden over Esprit kleding tot nu toe![]()
Ik koop esprit alleen maar als werkkleding. Zit goed. Ziet er goed uit en is vrij goedkoop. En daar bij komt dat het soms ook leuke kleding is om in te stappen. Over het algemeen zit ik meer richting armani. Maar dat is net even te zonde voor m,n werkquote:Op maandag 8 november 2004 17:16 schreef 907 het volgende:
[..]
Ben ik ook erg tevreden overOver t algemeen koop ik de laatste tijd alleen maar duurdere merken, omdat deze gewoon beter blijven na de was, en ik vind t vaak ook leukere kleding
In Groningen is die kleding te koop bij een zaakje genaamd 'Enter'. Vrij nieuwe winkel, zit in de Guldenstraat aan de kant van Rabobank en Ici Paris & Douglas.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:00 schreef One_conundrum het volgende:
hhm en wat als je in Friesland woont ik kom trouwens ook regelmatig in Groningen stad
De kwaliteit is inderdaad wel goed, de kleren gaan niet snel achteruit. Voor uitgaan vind ik het vaak net te warm. Maar is wel mijn favoriete merk. Armani shit enzo is veels te duurquote:Op donderdag 11 november 2004 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Maar gezegt moet worden dat ik ZEER tevreden ben over Esprit. En dat ik het eigelijk onbewust steets meer ga kopen en ook vaker ga dragen. Ook na werktijd![]()
Is dat die winkel met die enorme spiegels aan de wand? En met die space-age witte tafels?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:36 schreef Uncle_Al het volgende:
[..]
In Groningen is die kleding te koop bij een zaakje genaamd 'Enter'. Vrij nieuwe winkel, zit in de Guldenstraat aan de kant van Rabobank en Ici Paris & Douglas.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:01 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Is dat die winkel met die enorme spiegels aan de wand? En met die space-age witte tafels?
hangt er nou nog een wafer aan die jasquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef truSteh het volgende:
* ivetje is wezen shoppen bij de Score in Rotterdam , mooie kleding daar![]()
[afbeelding]
Nieuwe jas
Die zit er nog aan ja, en is bij mij thuis gemaakt ja.. kben er ook niet echt blij mee ehquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
hangt er nou nog een wafer aan die jasAan de mouw...als deze foto bij jou thuis is gemaakt is dat niet echt goed als die er nog aan zit hoor
die is wel heel standaard als ik het mag zeggenquote:Op maandag 8 november 2004 20:19 schreef Adurothiel het volgende:
Deze besteld via marktplaats
[afbeelding]
Thx! Ga ik maandag is kijken in Haarlem.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:30 schreef truSteh het volgende:
Bij de score idd gehaald, Zuidplein Hoog ben ik geweest. Is legergroen ding, maar hadden hem ook in het grijs. Lang of kort model.. pff *trekt jas aan* Komt iig over een stuk over me middel heen, niet zoals bij veel van die jassen daar dat shirts eronder uit komen enzo
Wat ik ervoor betaald heb, 159,95 ..
Oh en dat beveiligingslabel, kweenie wrom ie er nog op zit
Had ik nog niet eens aan gedacht! thxquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:32 schreef kultivate het volgende:
Op www.score.nl kun je ook alvast ff kijken naar de jas en andere kleren bij score en wat ze kosten. Zonder dat die irritante verkopertjes je van allerlei ongevraagd advies voorzien
neem je altijd met beveiliging en al mee naar huis (2e foto) jasquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef truSteh het volgende:
* DIA is wezen shoppen bij de Score in Rotterdam , mooie kleding daar![]()
Ik heeft het volgende gekauft:
(bagger kwaliteit foto's maarja kheb ff niks anders dan om te resizen enzo)
[afbeelding]
Broekjes
[afbeelding]
Nieuwe jas
[afbeelding]
Wat tjah, vesten ofzo hoe je ze wilt noemen
[afbeelding]
En nog wat vesten / longsleeve ding
* DIA is weer tevreden![]()
![]()
daar had ik em ook voor maar heb em in het zwart grijs achtigquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:30 schreef truSteh het volgende:
Bij de score idd gehaald, Zuidplein Hoog ben ik geweest. Is legergroen ding, maar hadden hem ook in het grijs. Lang of kort model.. pff *trekt jas aan* Komt iig over een stuk over me middel heen, niet zoals bij veel van die jassen daar dat shirts eronder uit komen enzo
Wat ik ervoor betaald heb, 159,95 ..
Oh en dat beveiligingslabel, kweenie wrom ie er nog op zit
is dit zonder naat?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:27 schreef amornl87 het volgende:
[afbeelding]
x2 , heb er nu 4![]()
wat is trouwens het verschil tussen zo een boxershort en een dure van 30 euro a la calvin klein?
haha LOL, hoe kom je er dan bij om dat ding er nog aan te hebben zittenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:58 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die zit er nog aan ja, en is bij mij thuis gemaakt ja.. kben er ook niet echt blij mee eh
ow...hehe, sorry voor mijn overbodige reactie hierbovenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:39 schreef truSteh het volgende:
Kben dus net teruggeweest.. het enigste wat ik te horen kreeg was "onze excusus" .. khad toch wel een leuk extratje verwacht ofzo, nog een gratis boxershort ofzo (had er al een gekregen) .. maarja dat zat er blijkbaar niet in![]()
Mooi! Prijs?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef truSteh het volgende:
* JaWi is wezen shoppen bij de Score in Rotterdam , mooie kleding daar![]()
[afbeelding]
Nieuwe jas
nicequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:22 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Seven for all mankind jeans..
Gisteren besteld via internet, als het goed is krijg ik het volgende week binnen..
Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi! Prijs?
ik zou t eraan laten zitte........ staat wel coolquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
haha LOL, hoe kom je er dan bij om dat ding er nog aan te hebben zitten
btw, kan er met een sterke magneet afgehaald worden of even met een nijptang pinnetje doorknippen. Ik hoop voor jou dat er geen verfwafer aanzit...als je die eraf haalt op die manier klapt ie kapot en zit je jas onder
waar koop jij je kleding .......is wel mooi spulquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef truSteh het volgende:
[..]
DankjePrijs 159,95.
En dat ding is er inmiddels al af
nice assquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:22 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Gisteren besteld via internet, als het goed is krijg ik het volgende week binnen..
Scorequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef DIA het volgende:
[..]
waar koop jij je kleding .......is wel mooi spul![]()
Jah nou, leuk..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef DIA het volgende:
[..]
ik zou t eraan laten zitte........ staat wel cool
had herman brood ook!
Mooie broek, goed modelquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:22 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
welke site heb je hem vandaan? hoeveel kwijt?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:22 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Geen idee, anders google ffquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef FokLex het volgende:
[..]
nice![]()
weet je een adresje voor internet waar ze deze broeken verkopen voor mannen?
Ik heb hetzelfde model aan gehad in een winkelquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je koopt toch geen broek via internet.
De kans dat ie niet naar wens zit, is wel heel erg groot! Helemaal als 't een strakker model is.
www.shopbop.comquote:Op zondag 14 november 2004 16:11 schreef kreeftje het volgende:
[..]
welke site heb je hem vandaan? hoeveel kwijt?![]()
ik heb even gekeken...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef FokLex het volgende:
[..]
nice![]()
weet je een adresje voor internet waar ze deze broeken verkopen voor mannen?
Ik heb net mijn 2 bestelde broeken binnen. En ze zitten prima!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je koopt toch geen broek via internet.
De kans dat ie niet naar wens zit, is wel heel erg groot! Helemaal als 't een strakker model is.
super tnx, ga er meteen paar bestellen. In Nederland betaal ik 200 euro voor zo'n broek en daar ongeveer 100 euro dus dan kan het welquote:Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
ik heb even gekeken...
www.Adasa.com
nadeel: de broeken op deze site zijn duurder als waar ik hem besteld heb.
Nee auto verkochtquote:Op woensdag 17 november 2004 15:20 schreef ook_gek het volgende:
-Eddow- heb je weer je kleedgeld gehad van je ouders![]()
shotgun.tv zoals je aan de images zou kunnen zien.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
van wat voor site komt dat?
JC Rags bij de bijenkorf in R'damquote:Op woensdag 17 november 2004 15:47 schreef DIA het volgende:
eddow waar koop je?
inclusief de audio die erin zat? Want ik had je daarover gemaild, dat ik wel intresse had voor de audio ...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:22 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nee auto verkocht
150 euroquote:Op woensdag 17 november 2004 17:12 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe duur was die jas van JC Rags? Hij is wel vet!
nee die auto is nog steeds niet verkocht ??quote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef 907 het volgende:
[..]
inclusief de audio die erin zat? Want ik had je daarover gemaild, dat ik wel intresse had voor de audio ...
neequote:Op woensdag 17 november 2004 16:39 schreef Skv het volgende:
is dat shirtje niet van Fake London?
jah foto?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef So_Addictive het volgende:
Ja hoor, ik heb mijn Seven jeans binnen!
Hij zit als gegoten en.... ik wil hem niet meer uit doen! Hij zit gewoon té lekker!
Zal vanavond wel een fotootje maken
owkeejquote:Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef So_Addictive het volgende:
Sorry helemaal vergeten, komt echt wel
Verschild per modelquote:Op woensdag 24 november 2004 18:38 schreef One_conundrum het volgende:
vet shirt! in samenwerking met Marvel Comics mooi man, maar ik ben nooit zo onder de indruk van Nudie broeken, ik moet toegeven ik heb der nooit een gepast maar ik vind modellen van ze niet echt mooi, zo flubberig en los
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:06 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een nieuwe broek!
Hij was eigenlijk te duur, maar dat maakt niet zoveel uit want ik had 'm nodig en hij is mooi!
Deze, maar dan donkergroen!
succes met je Shopping spreequote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef Avani het volgende:
Misschien dat ik binnekort ook wel foto's heb. Ik denk dat ik morgen ga winkelen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
succes met je Shopping spree
Dat rechtse vest stoort. Kijk het eens na.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:11 schreef ook_gek het volgende:
oke net effe wezen shoppen.
[afbeelding]
Hier een diesel geval
[afbeelding]
Links een geweldig lekker zittende tommy trui en rechts een extreem warme vest van boss
Foto,s zijn niet al te best mijn excuses daar voor
Loopt dat niet ongemakkelijk met die stekels?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Deze broek
[afbeelding]
Nee, en ik zou ook niet weten waarom?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Loopt dat niet ongemakkelijk met die stekels?
Nee, meer storing in de zin van: de televisie is niet afgestemd. Je weet wel... sneeuw. Daar dacht ik direct aan toen ik 't vest zag, vandaar... Verder mooi vest hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:24 schreef ook_gek het volgende:
Hoezo? Omdat het er raar uit ziet? Dat klot hij hangt ook heel raar aan die hanger. Maar had er geen zin in om dat recht te hangen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, meer storing in de zin van: de televisie is niet afgestemd. Je weet wel... sneeuw. Daar dacht ik direct aan toen ik 't vest zag, vandaar... Verder mooi vest hoor, daar niet van.
Die dingen moeten ze verboden maken. Als je er 1 draagt, moet je opgepakt worden voor verboden wapenbezit. Ik hoop dat er niet van die stekels aan de zijkant zitten, want dan kun je niet eens met je benen naast elkaar gaan staan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, en ik zou ook niet weten waarom?
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:24 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Die dingen moeten ze verboden maken. Als je er 1 draagt, moet je opgepakt worden voor verboden wapenbezit. Ik hoop dat er niet van die stekels aan de zijkant zitten, want dan kun je niet eens met je benen naast elkaar gaan staan.
Hoe je zo'n broeken aan kunt doen is mij nog steeds onbekend.. Ieder zijn smaak![]()
Hebben ze die broek ook in het wit, ik vind het mooier als de huidskleur matcht met de kleding.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.![]()
Any other comments?
Ik vind ook hoor, dat ze verboden moeten worden. Je kan er niet mee in een drukke straat lopen want dan hinder je andere mensen. Denk aan: andermans schoenen beschadigen, misschien haal je zelfs iemands broek helemaal open doordat je blijft haken ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.![]()
Any other comments?
Het voelt niet lekker als je op straat een rubberen stekel langs je been voelt gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef martinuhhh het volgende:
Jesus die dingen zijn van rubben zegt ze toch.
had em voor 29...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:11 schreef Stretto het volgende:
Jesus is my homeboy kan je in London voor 10 pond halen terwijl ze hier 40 euro kosten
Damn waar je al niet om kan zeuren! Die dingen zijn echt superzacht zeg. Kom maar even langs dan test ik het wel persoonlijk met je uit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:36 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Het voelt niet lekker als je op straat een rubberen stekel langs je been voelt gaan.
En als je struikelt over die dingen ben je ook zwaar de sjaak.
Met al dat commentaar heb ik onderhand liever dat ze van staal waren geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Billy_Mack het volgende:
idd eve, beschadigen is niet cool
Hmm das goedkoopquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:11 schreef kultivate het volgende:
nieuwe broek gekocht nudie jeans loose frank crafted, in de aanbieding bij de rode winkel 42,50 (samen met mijn broertje eentje gekocht 2 voor 85)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Met al dat commentaar heb ik onderhand liever dat ze van staal waren geweest.
Ja er hangt nog een prijskaartje aan van 129 euro. De rode winkel heeft wel vaker die actie en meestal liggen er dan geen nudies tussen maar deze keer wel dus gelijk ff mijn slag geslagen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Hmm das goedkoopNudie kost normaal toch wel rond de 100 euro?
ze verkopen ze hier voor 22quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
had em voor 29...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
De string vind ik wat hoerig, maar strings vind ik sowiso blurg.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
zekers mooi, string ook wel btwquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
quote:
waar zijn de eigengemaakte fotosquote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
deze schattige slipjes![]()
forget itquote:Op maandag 6 december 2004 13:41 schreef DIA het volgende:
[..]
waar zijn de eigengemaakte fotosnet als van die broek die nog moest komen /....
![]()
jmrquote:
De wat?quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:49 schreef Coconut het volgende:
[..]
Mooi! Dat is toch de Henk Schiffmacher collectie?
Pussy Deluxequote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
heeeel mooiquote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Wat kosten die handschoentjes?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Sjaal en handschoenen van Chasin
-Eddow- is klaar voor de winter
12,50 in euro'squote:
Súpergaaf setje!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
De print op de string is ontworpen door Henk Schiffmacher (die tattoeerder).quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef ParanoidEv het volgende:
De wat?
Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:10 schreef Thermo het volgende:
Ik kon het niet laten
2 nieuwe broeken van D&G uit de nieuwe voorjaarscollectie, geweldig mooiEcht super.
Broek van marithe francois girbaud
erg mooie trui van cavalli
simpele trui van D&G
1 trui van armani
en een vest van armani.
* Thermo is weer erg arm.
Nieuwe collectie van D&G is trouwens echt een aanrader
Je hebt verschillende lijnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.
Ik zie altijd maar de lijn met HEEEL GROOOT D&G en dat vind ik om te walgen.
Ja ik wist dat jij niet de man bent van groot merk naam op kleding. Vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende lijnen
Ik heb totaal niks met groot D&G erop.. gewoon modelijnen draag ik.
Dan heb je daar niet zo last van. + Die spijkerbroeken zitten zo zaaaalig..
Bij die link staat dan ergens een bepaald 'wachtwoord'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vraagje
Kan iemand (Thermo, die gaf immersch de link) mij toch wel uitleggen hoe die 12% discount werkt bij asos.com?
* je tikt het in bij google, lukt me nog
* ??
* ??
Verder nog mensen tevreden over Asos. kan ik daar mijn geld kwijt? geen klachten?
Vervoerskostenquote:Op zondag 12 december 2004 15:49 schreef Shantee het volgende:
in totaal kost en hoeveel reiskosten (hoe noem je dat ook al weer)
quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vervoerskosten
transportkosten
verzendkosten
Is niet erg je bent zeker in loco geweestquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Shantee het volgende:
[..]
ahh dat was het!
Sorry in t weekend staan mn hersenen uit!![]()
die zijn idd gewoon bij de score te koopquote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Bij welke winkel gekocht? Gewoon bij Score ofzo?
[offtopic]quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is niet erg je bent zeker in loco geweest
Nee ik woon in scheveningenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
Juistquote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef heinl het volgende:
[..]
die zijn idd gewoon bij de score te koop
Wanneer gaan we eens stappenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
No 13 in Delftquote:Op woensdag 15 december 2004 14:30 schreef Billy_Mack het volgende:
waar gehaald dat fcuk?
quote:
Ik zeg voeg me toe op msn hint hintquote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Shantee het volgende:
[..]
Nou kben zaterdag in loco, verjaardag van een vriendin vieren... Hint Hint
![]()
En De_Warme_bakker is t al gelukt?
Volop bezigquote:Op donderdag 16 december 2004 20:54 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Weet iemand of het al uitverkoop is in eindhoven, want daar ga ik zaterdag heen.
Iemand die mannetje heetquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg voeg me toe op msn hint hint![]()
Ik bijt niet hoor. Voeg me maar toequote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef Shantee het volgende:
[..]
Iemand die mannetje heetklinkt me veel te gevaarlijk
Ontopic: kga morgenavond als t goed is flink wat kopen
Nope, Nexus is in de weer met zijn nieuwe horlogequote:
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste welquote:Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Prachtige confectie. Vooral de afwerking van de das. Mijn complimenten voor deze byzonder smaakvolle aankoop.
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef -Eddow- het volgende:
Vandaag weer 2 shirts
[afbeelding]
Hugo Boss
[afbeelding]
Fcuk
Nee in Delft bij No13quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )
Ik heb de zelfde boss shirt maar dan in het zwart
en Shantee voeg me dan toe op msn. Kunnen we een keer met z,n 2en gaan shoppen
dat is netjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nee in Delft bij No13
50 % korting
Allebij de shirtjes voor 60 euro
Jack & Jones, staat er zelfs op!quote:
Define confectie.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/620002/6/50#24142566]woensdag 22 december 2004
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste wel
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald, MTM Barba di Napoli overhemd.
Net besteld:
Overhemd van Luigi Borrelli (uitverkoop bij Yoox):
[afbeelding]
goeie god soliquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Solitarias het volgende:
Mijn nieuwe Santoni Fatte A Mano's (handgemaakte confectie)
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :pquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jack & Jones, staat er zelfs op!![]()
Heb vandaag ook shirtje bij J&J vandaan geplukt.
Foto heb k niet![]()
Jack&Jones hebben in vrijwel elke grote stad een eigen winkelquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:25 schreef Chasin het volgende:
[..]
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :p
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:09 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
goeie god solihet word steeds erger
![]()
Nee, da's een experiment. Zo kaal zonder broekspijp er boven ziet het er nogal raar uit, vind ik zelf ook, maar met broek erboven is het zeer fraai...... (imho)quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Horen dat soort veters er eigenlijk wel in??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |