Dat rechtse vest stoort. Kijk het eens na.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:11 schreef ook_gek het volgende:
oke net effe wezen shoppen.
[afbeelding]
Hier een diesel geval
[afbeelding]
Links een geweldig lekker zittende tommy trui en rechts een extreem warme vest van boss
Foto,s zijn niet al te best mijn excuses daar voor
Loopt dat niet ongemakkelijk met die stekels?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Ontzettend veel crap.. niet dat ik geld ervoor heb, maar ik heb ook bijna geen winterkleren. Dus ik sta liever 200 euro rood dan dat ik ziek ga worden van de kou!
Besteld, en hopelijk binnenkort in huis;
Deze broek
[afbeelding]
Nee, en ik zou ook niet weten waarom?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Loopt dat niet ongemakkelijk met die stekels?
Nee, meer storing in de zin van: de televisie is niet afgestemd. Je weet wel... sneeuw. Daar dacht ik direct aan toen ik 't vest zag, vandaar... Verder mooi vest hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:24 schreef ook_gek het volgende:
Hoezo? Omdat het er raar uit ziet? Dat klot hij hangt ook heel raar aan die hanger. Maar had er geen zin in om dat recht te hangen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, meer storing in de zin van: de televisie is niet afgestemd. Je weet wel... sneeuw. Daar dacht ik direct aan toen ik 't vest zag, vandaar... Verder mooi vest hoor, daar niet van.
Die dingen moeten ze verboden maken. Als je er 1 draagt, moet je opgepakt worden voor verboden wapenbezit. Ik hoop dat er niet van die stekels aan de zijkant zitten, want dan kun je niet eens met je benen naast elkaar gaan staan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, en ik zou ook niet weten waarom?
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:24 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Die dingen moeten ze verboden maken. Als je er 1 draagt, moet je opgepakt worden voor verboden wapenbezit. Ik hoop dat er niet van die stekels aan de zijkant zitten, want dan kun je niet eens met je benen naast elkaar gaan staan.
Hoe je zo'n broeken aan kunt doen is mij nog steeds onbekend.. Ieder zijn smaak![]()
Hebben ze die broek ook in het wit, ik vind het mooier als de huidskleur matcht met de kleding.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.![]()
Any other comments?
Ik vind ook hoor, dat ze verboden moeten worden. Je kan er niet mee in een drukke straat lopen want dan hinder je andere mensen. Denk aan: andermans schoenen beschadigen, misschien haal je zelfs iemands broek helemaal open doordat je blijft haken ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, beste meneer, ze zijn van rubber dat zo zacht is dat je de oog van een baby er nog niet mee uit kan steken.![]()
Any other comments?
Het voelt niet lekker als je op straat een rubberen stekel langs je been voelt gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:37 schreef martinuhhh het volgende:
Jesus die dingen zijn van rubben zegt ze toch.
had em voor 29...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:11 schreef Stretto het volgende:
Jesus is my homeboy kan je in London voor 10 pond halen terwijl ze hier 40 euro kosten
Damn waar je al niet om kan zeuren! Die dingen zijn echt superzacht zeg. Kom maar even langs dan test ik het wel persoonlijk met je uit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:36 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Het voelt niet lekker als je op straat een rubberen stekel langs je been voelt gaan.
En als je struikelt over die dingen ben je ook zwaar de sjaak.
Met al dat commentaar heb ik onderhand liever dat ze van staal waren geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef Billy_Mack het volgende:
idd eve, beschadigen is niet cool
Hmm das goedkoopquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:11 schreef kultivate het volgende:
nieuwe broek gekocht nudie jeans loose frank crafted, in de aanbieding bij de rode winkel 42,50 (samen met mijn broertje eentje gekocht 2 voor 85)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Met al dat commentaar heb ik onderhand liever dat ze van staal waren geweest.
Ja er hangt nog een prijskaartje aan van 129 euro. De rode winkel heeft wel vaker die actie en meestal liggen er dan geen nudies tussen maar deze keer wel dus gelijk ff mijn slag geslagen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Hmm das goedkoopNudie kost normaal toch wel rond de 100 euro?
ze verkopen ze hier voor 22quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
had em voor 29...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
De string vind ik wat hoerig, maar strings vind ik sowiso blurg.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
zekers mooi, string ook wel btwquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
quote:
waar zijn de eigengemaakte fotosquote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
deze schattige slipjes![]()
forget itquote:Op maandag 6 december 2004 13:41 schreef DIA het volgende:
[..]
waar zijn de eigengemaakte fotosnet als van die broek die nog moest komen /....
![]()
jmrquote:
De wat?quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:49 schreef Coconut het volgende:
[..]
Mooi! Dat is toch de Henk Schiffmacher collectie?
Pussy Deluxequote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
heeeel mooiquote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Wat kosten die handschoentjes?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Sjaal en handschoenen van Chasin
-Eddow- is klaar voor de winter
12,50 in euro'squote:
Súpergaaf setje!!!!quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Deze BH
De print op de string is ontworpen door Henk Schiffmacher (die tattoeerder).quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef ParanoidEv het volgende:
De wat?
Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:10 schreef Thermo het volgende:
Ik kon het niet laten
2 nieuwe broeken van D&G uit de nieuwe voorjaarscollectie, geweldig mooiEcht super.
Broek van marithe francois girbaud
erg mooie trui van cavalli
simpele trui van D&G
1 trui van armani
en een vest van armani.
* Thermo is weer erg arm.
Nieuwe collectie van D&G is trouwens echt een aanrader
Je hebt verschillende lijnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.
Ik zie altijd maar de lijn met HEEEL GROOOT D&G en dat vind ik om te walgen.
Ja ik wist dat jij niet de man bent van groot merk naam op kleding. Vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende lijnen
Ik heb totaal niks met groot D&G erop.. gewoon modelijnen draag ik.
Dan heb je daar niet zo last van. + Die spijkerbroeken zitten zo zaaaalig..
Bij die link staat dan ergens een bepaald 'wachtwoord'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vraagje
Kan iemand (Thermo, die gaf immersch de link) mij toch wel uitleggen hoe die 12% discount werkt bij asos.com?
* je tikt het in bij google, lukt me nog
* ??
* ??
Verder nog mensen tevreden over Asos. kan ik daar mijn geld kwijt? geen klachten?
Vervoerskostenquote:Op zondag 12 december 2004 15:49 schreef Shantee het volgende:
in totaal kost en hoeveel reiskosten (hoe noem je dat ook al weer)
quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vervoerskosten
transportkosten
verzendkosten
Is niet erg je bent zeker in loco geweestquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Shantee het volgende:
[..]
ahh dat was het!
Sorry in t weekend staan mn hersenen uit!![]()
die zijn idd gewoon bij de score te koopquote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Bij welke winkel gekocht? Gewoon bij Score ofzo?
[offtopic]quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is niet erg je bent zeker in loco geweest
Nee ik woon in scheveningenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
Juistquote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef heinl het volgende:
[..]
die zijn idd gewoon bij de score te koop
Wanneer gaan we eens stappenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
No 13 in Delftquote:Op woensdag 15 december 2004 14:30 schreef Billy_Mack het volgende:
waar gehaald dat fcuk?
quote:
Ik zeg voeg me toe op msn hint hintquote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Shantee het volgende:
[..]
Nou kben zaterdag in loco, verjaardag van een vriendin vieren... Hint Hint
![]()
En De_Warme_bakker is t al gelukt?
Volop bezigquote:Op donderdag 16 december 2004 20:54 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Weet iemand of het al uitverkoop is in eindhoven, want daar ga ik zaterdag heen.
Iemand die mannetje heetquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg voeg me toe op msn hint hint![]()
Ik bijt niet hoor. Voeg me maar toequote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef Shantee het volgende:
[..]
Iemand die mannetje heetklinkt me veel te gevaarlijk
Ontopic: kga morgenavond als t goed is flink wat kopen
Nope, Nexus is in de weer met zijn nieuwe horlogequote:
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste welquote:Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Prachtige confectie. Vooral de afwerking van de das. Mijn complimenten voor deze byzonder smaakvolle aankoop.
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef -Eddow- het volgende:
Vandaag weer 2 shirts
[afbeelding]
Hugo Boss
[afbeelding]
Fcuk
Nee in Delft bij No13quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )
Ik heb de zelfde boss shirt maar dan in het zwart
en Shantee voeg me dan toe op msn. Kunnen we een keer met z,n 2en gaan shoppen
dat is netjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nee in Delft bij No13
50 % korting
Allebij de shirtjes voor 60 euro
Jack & Jones, staat er zelfs op!quote:
Define confectie.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/620002/6/50#24142566]woensdag 22 december 2004
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste wel
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald, MTM Barba di Napoli overhemd.
Net besteld:
Overhemd van Luigi Borrelli (uitverkoop bij Yoox):
[afbeelding]
goeie god soliquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Solitarias het volgende:
Mijn nieuwe Santoni Fatte A Mano's (handgemaakte confectie)
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :pquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jack & Jones, staat er zelfs op!![]()
Heb vandaag ook shirtje bij J&J vandaan geplukt.
Foto heb k niet![]()
Jack&Jones hebben in vrijwel elke grote stad een eigen winkelquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:25 schreef Chasin het volgende:
[..]
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :p
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:09 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
goeie god solihet word steeds erger
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |