Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:10 schreef Thermo het volgende:
Ik kon het niet laten
2 nieuwe broeken van D&G uit de nieuwe voorjaarscollectie, geweldig mooiEcht super.
Broek van marithe francois girbaud
erg mooie trui van cavalli
simpele trui van D&G
1 trui van armani
en een vest van armani.
* Thermo is weer erg arm.
Nieuwe collectie van D&G is trouwens echt een aanrader
Je hebt verschillende lijnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb D&G nooit mooi gevonden. Maar wie weet heb ik nooit de juiste lijn gezien.
Ik zie altijd maar de lijn met HEEEL GROOOT D&G en dat vind ik om te walgen.
Ja ik wist dat jij niet de man bent van groot merk naam op kleding. Vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende lijnen
Ik heb totaal niks met groot D&G erop.. gewoon modelijnen draag ik.
Dan heb je daar niet zo last van. + Die spijkerbroeken zitten zo zaaaalig..
Bij die link staat dan ergens een bepaald 'wachtwoord'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vraagje
Kan iemand (Thermo, die gaf immersch de link) mij toch wel uitleggen hoe die 12% discount werkt bij asos.com?
* je tikt het in bij google, lukt me nog
* ??
* ??
Verder nog mensen tevreden over Asos. kan ik daar mijn geld kwijt? geen klachten?
Vervoerskostenquote:Op zondag 12 december 2004 15:49 schreef Shantee het volgende:
in totaal kost en hoeveel reiskosten (hoe noem je dat ook al weer)
quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vervoerskosten
transportkosten
verzendkosten
Is niet erg je bent zeker in loco geweestquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Shantee het volgende:
[..]
ahh dat was het!
Sorry in t weekend staan mn hersenen uit!![]()
die zijn idd gewoon bij de score te koopquote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Bij welke winkel gekocht? Gewoon bij Score ofzo?
[offtopic]quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is niet erg je bent zeker in loco geweest
Nee ik woon in scheveningenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
Juistquote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef heinl het volgende:
[..]
die zijn idd gewoon bij de score te koop
Wanneer gaan we eens stappenquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef Shantee het volgende:
[..]
[offtopic]Niet eens!!! Volgende week wel
Zeg.. je komt toch niet uit zoetermeer ofzo?[offtopic]
No 13 in Delftquote:Op woensdag 15 december 2004 14:30 schreef Billy_Mack het volgende:
waar gehaald dat fcuk?
quote:
Ik zeg voeg me toe op msn hint hintquote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Shantee het volgende:
[..]
Nou kben zaterdag in loco, verjaardag van een vriendin vieren... Hint Hint
![]()
En De_Warme_bakker is t al gelukt?
Volop bezigquote:Op donderdag 16 december 2004 20:54 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Weet iemand of het al uitverkoop is in eindhoven, want daar ga ik zaterdag heen.
Iemand die mannetje heetquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg voeg me toe op msn hint hint![]()
Ik bijt niet hoor. Voeg me maar toequote:Op woensdag 22 december 2004 17:03 schreef Shantee het volgende:
[..]
Iemand die mannetje heetklinkt me veel te gevaarlijk
Ontopic: kga morgenavond als t goed is flink wat kopen
Nope, Nexus is in de weer met zijn nieuwe horlogequote:
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste welquote:Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Prachtige confectie. Vooral de afwerking van de das. Mijn complimenten voor deze byzonder smaakvolle aankoop.
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef -Eddow- het volgende:
Vandaag weer 2 shirts
[afbeelding]
Hugo Boss
[afbeelding]
Fcuk
Nee in Delft bij No13quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoop voor je dat je hem bij de bijenkorf gekocht hebt met 25% korting! ( in den haag )
Ik heb de zelfde boss shirt maar dan in het zwart
en Shantee voeg me dan toe op msn. Kunnen we een keer met z,n 2en gaan shoppen
dat is netjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Nee in Delft bij No13
50 % korting
Allebij de shirtjes voor 60 euro
Jack & Jones, staat er zelfs op!quote:
Define confectie.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/620002/6/50#24142566]woensdag 22 december 2004
Dat roze hemd is geen confectie, die onderste wel
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald, MTM Barba di Napoli overhemd.
Net besteld:
Overhemd van Luigi Borrelli (uitverkoop bij Yoox):
[afbeelding]
goeie god soliquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Solitarias het volgende:
Mijn nieuwe Santoni Fatte A Mano's (handgemaakte confectie)
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :pquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jack & Jones, staat er zelfs op!![]()
Heb vandaag ook shirtje bij J&J vandaan geplukt.
Foto heb k niet![]()
Jack&Jones hebben in vrijwel elke grote stad een eigen winkelquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:25 schreef Chasin het volgende:
[..]
jamaar in welke plaats, niet iedere winkel heeft de hele collectie ofzo :p
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:09 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
goeie god solihet word steeds erger
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |