hehe is goed hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:52 schreef DaFan het volgende:
Lol sorry Rahl maar ik had toch nog ff een uurtje vrij
done.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:26 schreef Wendigo het volgende:
tecci kan je nog ff link in het oude topic zetten
ow originele tvp zeg
het is een hele tijd goed gegaan, maar de laatste tijd is het weer wat vaker misquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef Ghettobob het volgende:
nouhou, ik wil spelen....![]()
gebeurt dit vaak/duurt t meestal lang?
ik kan t adres wel gewoon pingen (111ms)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:27 schreef White__Tiger het volgende:
In het begin is het inderdaad wel lastig, gewoon een kwestie van geduld hebben en doorzetten.
is helaas ook waarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:44 schreef Flycoo het volgende:
Als het goed zou werken was het een stuk makkelijker tis af en toe erg traag
Doe je goed dan....lijkt wel of ranken nog slomer gaat.... toen op 5 juli ofzo was ik na 24 uur al lang en breed PP .... als je nu zo lang speelt moet je blij zijn dat je shoplifter bentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben alweer picciotto, en met een beetje mazzel word ik vanavond pickpocket
t was ook vrij optimistisch gesteld EN ik rekende erop dat er geen downtime was.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
Doe je goed dan....lijkt wel of ranken nog slomer gaat.... toen op 5 juli ofzo was ik na 24 uur al lang en breed PP .... als je nu zo lang speelt moet je blij zijn dat je shoplifter bent![]()
5 juli was een mooie dag iddquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
Doe je goed dan....lijkt wel of ranken nog slomer gaat.... toen op 5 juli ofzo was ik na 24 uur al lang en breed PP .... als je nu zo lang speelt moet je blij zijn dat je shoplifter bent![]()
ik zei ''lang en breed'' dus was ik al langer PP .... lezen aapiejquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:49 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
5 juli was een mooie dag idd
19 uur en toen PP, beat that!!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:10 schreef -Evert- het volgende:
Hoe kan ik die timer nou gebruiken?
OW...was jij het die die dag boven me stond...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:18 schreef Buccola het volgende:
[..]
ik zei ''lang en breed'' dus was ik al langer PP .... lezen aapiej![]()
ghehe dat wel natuurlijk... ik ging 7 juli weg....dacht nadat ik terug kwam wel een grote achterstand te hebben opgelopen...was die gewoon 2 weken downenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:54 schreef DaFan het volgende:
Jammer dat ik 5 juli op vakantie was
Bier drinken in de Spaanse zon heeft ook zo z\'n charmes
Bye bye Larocca, Corleone en Good corleone, je hebt idd gelijk, het lijkt wel geen moeite te kosten.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 07:47 schreef jantine het volgende:
r.i.p. vikings
het gemak waarmee een complete familie binnen no-time op straat gezet wordt begint toch wel schokkend te worden.
kost het ook niet meerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Bye bye Larocca, Corleone en Good corleone, je hebt idd gelijk, het lijkt wel geen moeite te kosten.
gewoon verraad door members die de top vertrouwdequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:38 schreef jantine het volgende:
btw, de manier waarop marangello in messina veranderde, dat was wel geniaal, maar die zijn dan ook echt in stijl gekaapt(imo)
(want: kostte wel even wat meer planning dan even een paar detectives op een don zetten en knallen maar)
psiesquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
gewoon verraad door members die de top vertrouwde
Hmm waren jullie dat die boven me stondenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:18 schreef Buccola het volgende:
[..]
ik zei ''lang en breed'' dus was ik al langer PP .... lezen aapiej![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:02 schreef Buccola het volgende:
Kan bij volgende topic dat Driehoekje met die S erin weer voor de topic geplaats worden....dan kan ik de topic tenminste vinden![]()
Ook ff langs de mcdrive dan...?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:31 schreef iefow het volgende:
2weg links en dan fileparkeren achter die zwarte auto
Feit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef jorryt het volgende:
killskill heeft het spel verneukt, klaar
Mja als angela en lin niet vervelend hadden gedaan was ik miljardair geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:14 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
Maar nu even terzake barafranca word nu echt afgeknald overal doden nu:P:P
damn als ik niet was gekild door beowulf kon ik nu 5fam openen:P
easy on thequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:14 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
Maar nu even terzake barafranca word nu echt afgeknald overal doden nu:P:P
damn als ik niet was gekild door beowulf kon ik nu 5fam openen:P
zal ook ff wat postenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:08 schreef White__Tiger het volgende:
Er is nu net een discussie gestart door Teckna op het Usergroup forum over de KS.
Ik heb mijn commentaar al gegeven dus even afwachten wat deze discussie oplevert.
verklaar u nader....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:50 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
ach vanavond worden paar fam weer afgknald
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:43 schreef Buccola het volgende:
[..]
verklaar u nader....![]()
jij wel dan....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat wist jij niet eens?
tell me tell me tell mééééééééééééquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:18 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
connections toch:P:P
maar er worden cker 2fam afgeknald
ik dacht ook vafanculoo![]()
:P:P hehe nee joke (nog niet)
:P
Benk toch wel van plan...moet ff flink ranken....en dat gaat snacht's het beste....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:12 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
hehe moet je dan snachst opblijven dan kan je meekijken :p
De kans dat de crime slaagtquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:15 schreef Wutangtony het volgende:
Hey, vraagje: waar staan die percentages voor achter de do a crimes onder het kopje crime>??
ghehe netjesquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:13 schreef Wutangtony het volgende:
Joepie!!!!!!!!
Mijn eerste crime is gelukt!!!!!! 8 hele dollars winst!!
Whoaaaa
Er is geen Fok! familie.... alleen veel mensen van dit forum zitten in 1 familie, Vaffanculo....maar die is op dit moment ook vol....quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:42 schreef Wutangtony het volgende:
Kun je trouwens zo lid worden van Fok! Familia?
Zo over moeilijke vragen stellen gesprokenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Chen het volgende:
hoe zit t met de family verhoudingen tegewoordig heb al heel lang geen omerta meer gespeeld zit er aan te denken om t weer te doen.
TheNTT is nog steeds de meest gevreesde familie van omerta.....quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Chen het volgende:
hoe zit t met de family verhoudingen tegewoordig heb al heel lang geen omerta meer gespeeld zit er aan te denken om t weer te doen.
vroeger werd je benaderd nu moet je soliciteren zeg maarquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:34 schreef Wutangtony het volgende:
hoe wordt je over het algemeen lid van een familie? moet je daarvoor mensen benaderen of benaderen ze jou? hoe werkt dat?
je moet hen benaderenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:34 schreef Wutangtony het volgende:
hoe wordt je over het algemeen lid van een familie? moet je daarvoor mensen benaderen of benaderen ze jou? hoe werkt dat?
waarom speel je t nu niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef Da_Koen het volgende:
Weet iemand wanneer omerta 3.0 van start gaat? Ik heb eigenlijk wel weer zin om te beginnen en als ik dat nu doe loop ik weer zo ver achter....
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:58 schreef Wendigo het volgende:
[afbeelding]
Chief en Bruglione zijn de 2 hoogste ranks van het spel, daarom was het vrij ongebruikelijkquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:14 schreef Wutangtony het volgende:
ja? wat is er met die afbeelding?
oozo, dus het is vrij ongebruikelijk dat mensen van die rang vermoord worden?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Chief en Bruglione zijn de 2 hoogste ranks van het spel, daarom was het vrij ongebruikelijk
Moet je een nieuwe account maken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:21 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
oozo, dus het is vrij ongebruikelijk dat mensen van die rang vermoord worden?
Wat gebeurt er eigenlijk als je vermoord wordt? kun je dan nooit meer onder die naam spelen, of 1 week lang niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:12 schreef Buccola het volgende:
[..]
en pichiatores durft ook niks alleen btw....
![]()
Ik ben er 2 maanden geleden mee gestopt(ben toen gekilled) en was toen Swindler. Als ik nu weer begin lig te ver achter op te rest en weet ik hoelang het duurt totdat ik weer op mijn oude niveau benquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef Chen het volgende:
[..]
waarom speel je t nu niet?
whooo n00b killer.quote:Op maandag 1 november 2004 15:58 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
wutangtony hoe heet je in het spel dan?? leef je al 2dagen lang???
ik help je wel een hand dan:P
quote:Op maandag 1 november 2004 13:43 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
-‹13-42›- ›Hardstyle‹ what evervaffan is dood dood deze week
succ6 mensen
dan zit het gelijk in je pocketquote:Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef Wutangtony het volgende:
Als je in een bepaalde stad wedt, en je wint, krijg je het dan gewoon automatisch op je rekening gestort?
Ik ben ook vriendjes met garraquote:Op maandag 1 november 2004 18:03 schreef Spellbound het volgende:
zozo!
wutangtony is vriendjes met garra!
LOL
weet niet of het zo slim is die in je pro te zetten
relaxed! duurt bij mij nog wel ff.quote:Op maandag 1 november 2004 19:33 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
wutang ben chief
zo niet, ben je doodquote:Op maandag 1 november 2004 18:51 schreef Wutangtony het volgende:
is dat niet slim nee? ik heb hem mijn ere punt gegeven, dus ik vind dat hij nu een vriend is!!
zo niet, dan niet!
idd, jij bent iedereen's vriendquote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef DaFan het volgende:
Ik ben ook Garra's vriendje. Mja wiens vriendje ben ik eigenlijk niet
ooo werkt dat zo!quote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef DaFan het volgende:
Wie ben jij?quote:Op maandag 1 november 2004 20:17 schreef DaFan het volgende:
You killed Doracfas, he tried to hit back but did no damagequote:Op maandag 1 november 2004 20:25 schreef Doracfas het volgende:
[..]
Wie ben jij?
You wishquote:Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
You killed Doracfas, he tried to hit back but did no damage![]()
Vanavond viel dat toch ergens op een schermpje te zien, RIP vaffanculoquote:Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
You killed Doracfas, he tried to hit back but did no damage![]()
Bigshadow!quote:Op maandag 1 november 2004 22:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vanavond viel dat toch ergens op een schermpje te zien, RIP vaffanculo
Daar wil ik me graag bij aansluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:54 schreef Wendigo het volgende:
Rip my friends and comrads
We had some good times
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:01 schreef White__Tiger het volgende:
Ik stop er voorlopig ook mee.
Het is wel weer ff mooi geweest.
Ben met WhiteTiger Chief geworden en met Phuong LC.
Heb gisteren PS2 en GTA SA gekocht dus ik kan me wel vermaken.
Met mijn nieuwe account hou ik het nog wel een beetje in de gaten.
MZZL allemaal en ik blijf wel alles volgen op een afstandje.
ONCE A VAFFANCULO ALWAYS A VAFFANCULO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:On the suggestion of many users also the Omerta usergroup we did some major changes to the Killalgorithm.
Denwatts did some testing and came up with with good conclusions about the algorithm, which we edited.
What the exact changes are will be kept secret, but we can tell you that its more fair for players that have played for a long time and ranked themselves up.
A big thanks to Denwatts.
And thanks to the players and the usergroup for giving us feedback on the killfunction!
Dat is dus niet goed tecciquote:Op woensdag 3 november 2004 07:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maar een brug met 20%+ ks die 6k op een brug schiet en hem wel dood krijgt is ook niet okayquote:Op woensdag 3 november 2004 09:00 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Dat is dus niet goed tecci
Een swindler met 10%+ ks die 10k schiet op een shoplifter en hem niet doodkrijgt vind ik de doodsteek voor het spel.
Klopt, maar er zijn er zoveel dood gegaan op die manier dat je diegenen die daarvan profiteren nu extra beloofd door te zorgen dat ze nauwelijks dood kunnenquote:Op woensdag 3 november 2004 09:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar een brug met 20%+ ks die 6k op een brug schiet en hem wel dood krijgt is ook niet okay![]()
Jij als ''User group gebeuren'' vraag eens het volgende want op mij reageren ze niet echt....quote:Op woensdag 3 november 2004 09:35 schreef Rahl het volgende:
ik snap er geen zak van
will doquote:Op woensdag 3 november 2004 12:24 schreef Buccola het volgende:
[..]
Jij als ''User group gebeuren'' vraag eens het volgende want op mij reageren ze niet echt....
Hoezo als je in de bar NL praat krijg je rank points in mindering en als je bugs abused (Ze geven zelf toe dat een familie met een L er veel van abused) raken alleen roulette owners hun roulette kwijt....
Beetje vreemd....![]()
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op woensdag 3 november 2004 15:34 schreef AntiHero het volgende:
Whehe assasin schiet 60k op een chief, mist 'ie
Kutspelquote:Op woensdag 3 november 2004 15:34 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk helemaal niet grappig
dat is wel heel erg. Goh, ik voel me erg veilig nuquote:Op woensdag 3 november 2004 15:34 schreef AntiHero het volgende:
Whehe assasin schiet 60k op een chief, mist 'ie
dat is het verstandigste ja. en een family joinenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:15 schreef Ghettobob het volgende:
dude ik ben gepromote naar shoplifter en in 1 keer wordt ik door 8 mensen gepickpocket,,, wat kan ik er tegen doen?
heb het bulk van mn geld maar op een bankrekening gezet....
dan pak je iemand zonder fam idd.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:39 schreef Ghettobob het volgende:
kan je dat als een shoplifter dan al?
wat betekent van een random user of from 30%? neem je dan niet van iemand in een familie?
en hij is mijn donquote:Op donderdag 4 november 2004 09:29 schreef White__Tiger het volgende:
Loosecan is revived he is back alive.
quote:You have been promoted to Soldier. Your family provided you with a promotion money of $421,654
Het is een memberchannel jij bent nooit member geweest en heb er dan ook niks te zoeken.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:02 schreef Chen het volgende:
unban me is... ik heb tock niks gedaan
Zet dan restricted op die channel....komt niemand er in mits die op Aop vop hop of sop lijst staat ...werkt perfectquote:Op donderdag 4 november 2004 17:47 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Het is een memberchannel jij bent nooit member geweest en heb er dan ook niks te zoeken.
Ik vind met 5 detectives per stad bijna altijd...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:45 schreef DaFan het volgende:
Wutangtony get real. Vermoorden als je Shoplifter bent?
EDIT: Nouja het kan prima natuurlijk, maar als ik je vertel dat je 10 tot 20 detectives per stad moet inzetten? (300.000 tot 600.000 dollar dus)
Nu moet je idd weer helemaal de balk vullen tot 100%.
Jah en dat nog 10x en het gaat steeds langzamer en dan ben je ondertussen misschien wel Chief.
Wedden dat ik erin komquote:Op donderdag 4 november 2004 18:14 schreef Buccola het volgende:
[..]
Zet dan restricted op die channel....komt niemand er in mits die op Aop vop hop of sop lijst staat ...werkt perfect![]()
* teckna 61% pp![]()
wedden dat ik je dan kick/banquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:17 schreef teckna het volgende:
[..]
Wedden dat ik erin kom
Die timer link moet je in je barafrancabrowser plakken dacht ik.quote:Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef marc1982 het volgende:
hoi allemaal,
ik heb omerta / barafranca al eerder gespeeld, alleen toen werd het omerta 2.0 en moest iedereen opnieuw beginnen... had ik toen geen zin in, dus niet gedaan.
sinds 2 weken ongeveer, weer begonnen.
en heb wat topics hier doorgenomen... alleen lang niet allemaal ...
40 is veel namelijk
paar vraagjes,
hoe werkt die timer precies die hier in verschillende topics word genoemd?
kan die alleen in ander venster geopend zijn?
of snap ik het gewoon niet?
weet iemand goede booze / narcotics routes?
of is er weer een site voor? was eerst namelijk zo...
eehh hoe bedoel je dit precies?quote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Die timer link moet je in je barafrancabrowser plakken dacht ik.
Er zijn ook nog andere timers te vinden, moet je maar eens op irc naar vragen.
ja ok, die wist ik al..quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef DaFan het volgende:
Ow die booze kan je vergeten joh. GEwoon whiskey naar chicago en terug naar baltimore met amaretto. Makkelijk :p
Ik ben dan wel gestopt met ranken, maar ik weet het nog wel :p
Dan denk je die 'r' er zelf maar bijquote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef marc1982 het volgende:
[..]
doet niks??
of was het ook geen serieuze reactie?
lolquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dan denk je die 'r' er zelf maar bij
http://www.creativeaction.nl/gdr/omerta/default.htmquote:Op woensdag 10 november 2004 08:56 schreef marc1982 het volgende:
ok..
even serieus mensen..
hoe krijg ik die timer in m'n omerta venster??
toppertjequote:Op woensdag 10 november 2004 13:39 schreef Wendigo het volgende:
[..]
http://www.creativeaction.nl/gdr/omerta/default.htm
Die in je omerta browser plakken
Goeie tijdquote:Op donderdag 11 november 2004 04:20 schreef De_Klusjesman het volgende:
Ik ben nu voor de derde of vierde keer hartstikke dood, kom wel weer terug als omerta 3.0 er is, heb nu geen zin meer.
quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Luckydube het volgende:
oh jorryt ben je alweer dood?
dit keer was ik het.. ik beken!quote:Op zondag 14 november 2004 19:24 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Tja... het is niet altijd feest =)quote:Op maandag 15 november 2004 11:30 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
pff klote man heb op beowulf geschoten 2keer ..mislukt waarom wil die *** niet dood?:P:P:P
en toen die Beowulf was durfde je niet te schieten...?quote:Op maandag 15 november 2004 11:30 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
pff klote man heb op beowulf geschoten 2keer ..mislukt waarom wil die *** niet dood?:P:P:P
Och hangt ervan af hoe je dat opvat.quote:Op maandag 15 november 2004 12:24 schreef Njord het volgende:
[..]
Tja... het is niet altijd feest =)
Jawel, alleen dat ging foutquote:Op maandag 15 november 2004 18:44 schreef Buccola het volgende:
[..]
en toen die Beowulf was durfde je niet te schieten...?![]()
![]()
Zeker, maar het very-secret-very-active-used-very-don-channel is een uitzondering op de regelquote:Op maandag 15 november 2004 19:14 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och hangt ervan af hoe je dat opvat.
Ik ken bepaalde zogenaamde don channels waar het altijd feest is
ik wil ook !!!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:38 schreef Njord het volgende:
[..]
Zeker, maar het very-secret-very-active-used-very-don-channel is een uitzondering op de regel
Mooi, haal ik dit keer hopelijk wel genoeg punten voor mijn studiequote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef White__Tiger het volgende:
Die komt er voorlopig niet GDR, helaas.
3.0 komt pas in 2005.
Bron: usergroupje
ik heb ze niet gevoeld :pquote:Op maandag 15 november 2004 07:48 schreef jorryt het volgende:
joah ik ben weer dood
Luckydube stoutert
Hoe waren de 700 kogels ?
(btw wel moeilijk killen als ik nog 1 % health heb)
Uhuquote:Op maandag 15 november 2004 23:03 schreef Gabez het volgende:OMFG Njord hier
Super Mario \o/quote:Op woensdag 17 november 2004 06:27 schreef Gallorini het volgende:
Ik dacht, kom ik schrijf me hier ook eens in.
Beowulf is al een paar weken dood hoorquote:Op maandag 15 november 2004 11:30 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
Haaaaaaaaiquote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Njord het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Super Mario \o/
Ja anders hoor je er niet bij hiero.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:17 schreef jantine het volgende:
[..]
Beowulf is al een paar weken dood hoor
ronaltrinho heeft zn nick fout geschrevenquote:Op donderdag 18 november 2004 10:04 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ja anders hoor je er niet bij hiero.
Alleen maar om te kijken hoe het allemaal gaat, maar het is volgens mij best saai geworden, geen family wars meer.quote:Bust outs 2
Crime attempts 0
Car nicking attempts 0
Car races won 0
Kills 0
Sent messages 1
ik heb nog een account jaquote:Op donderdag 18 november 2004 14:12 schreef White__Tiger het volgende:
Rahl speel jij nog omerta?
Ik heb wel een accountje:
[..]
Alleen maar om te kijken hoe het allemaal gaat, maar het is volgens mij best saai geworden, geen family wars meer.
big boys omleggen gaat dan ook niet zo gemakkelijk meer, in principe, tenzij je stijf staat van het geld en de kogels.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:12 schreef White__Tiger het volgende:
Rahl speel jij nog omerta?
Ik heb wel een accountje:
[..]
Alleen maar om te kijken hoe het allemaal gaat, maar het is volgens mij best saai geworden, geen family wars meer.
HA-TA-TAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:45 schreef Rahl het volgende:
ik ben dood.
iemand pericoloso uitgemoord ofzo?
Rahl ik own je met halo2quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:45 schreef Rahl het volgende:
ik ben dood.
iemand pericoloso uitgemoord ofzo?
quote:Op zondag 21 november 2004 15:26 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Rahl ik own je met halo2
<- Brutus NLquote:Op zondag 21 november 2004 18:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is je gamertag dan?
quote:Op zondag 21 november 2004 19:53 schreef Wendigo het volgende:
topicvervuiling!
EN ik own jullie allemaal :p
Phoenix is de nieuwe FOK! familie...als je wilt joinen moet je Heimdall een message sturen en erbij zeggen dat je ook op FOK! komt....dat helptquote:Op maandag 22 november 2004 19:02 schreef wc-eend het volgende:
Is er trouwens een fok familie? en zo ja.. wat zijn de eisen?
Zijn er hier nog mensen uit New York
Wat doe jij in mijn regime danquote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Buccola het volgende:
[..]
Phoenix is de nieuwe FOK! familie...als je wilt joinen moet je Heimdall een message sturen en erbij zeggen dat je ook op FOK! komt....dat helpt![]()
Mocht Heimdall niet reageren.quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Buccola het volgende:
[..]
Phoenix is de nieuwe FOK! familie...als je wilt joinen moet je Heimdall een message sturen en erbij zeggen dat je ook op FOK! komt....dat helpt![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:46 schreef GUBO het volgende:
[..]
Mocht Heimdall niet reageren.
Kan je altijd Buccola Donar een PM sturen op IRC.
Of Icemen ingame.
oh !quote:Op maandag 22 november 2004 14:38 schreef Fuxl het volgende:
[..]
<- Brutus NL
handjes af van me familie jijquote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
ow en zijn nieuwe is heimdall....ooit gaat die toch eraan:P
Nee dan moet je een msg sturen naar Guubje. (Hij antwoord pas als hij er 10 van je krijgt btw omdat hij dan weet dat je serieus geintreseerd bent.)quote:Ik hoorde op Fok! dat ik jou moest messagen als ik bij de familie wou, dat dat geen probleem was..
Klopt dit
En zo ja, moet ik nog iets doen?
Groets Oompa (wc-eend op fok)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef Njord het volgende:
lol
[..]
Argh wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef Njord het volgende:
lol
[..]
Nee dan moet je een msg sturen naar Guubje. (Hij antwoord pas als hij er 10 van je krijgt btw omdat hij dan weet dat je serieus geintreseerd bent.)
In 10-voud hequote:Op dinsdag 23 november 2004 19:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Argh wat een gedoe zegzal hetzelfde wel naar Guubje sturen.. pffff
Ben er mee bezigquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef Njord het volgende:
[..]
In 10-voud heAnders leest hij m niet.
Goed zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ben er mee bezig
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef Alcatraz het volgende:
Kijk nou! Een Njord op Fok!.![]()
Broertje van Fjord?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:00 schreef Njord het volgende:
[..]
Goed zo![]()
[..]
Een Njord?
is it a bird? is it a plane? NO!quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef Alcatraz het volgende:
Kijk nou! Een Njord op Fok!.![]()
Mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:10 schreef jantine het volgende:
[..]
is it a bird? is it a plane? NO!
it`s the incredible human ranking machine!!
Ja. :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:14 schreef wc-eend het volgende:
Mis ik nu iets?
als je ooit de allusers lijst opvraagt en je ruikt ineens een schroeilucht dan is dat Heimwulf die van empty suit naar Bruglione aan het straaljageren is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:27 schreef wc-eend het volgende:
Ligt me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |