Waarom begin je uitgerekend over het enige interraciale duo te zeuren?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
Waarom zijn Sjors en Sjimmie niet welkom?
Omdat die doorblijven gaan met de propaganda voor de multiculturele samenleving, mogelijk gemaakt door al die jaren PvdAllochtonen beleid en natuurlijk Joop den Uyl, vooral Joop den Uyl niet vergeten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
Waarom zijn Sjors en Sjimmie niet welkom?
Ehhh, WTF!quote:Dijksma vice-fractievoorzitter PvdA
Toch niet met die lieve hagedisjes tochquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:22 schreef Maerycke het volgende:
Het is een complot! Ik zeg het je!
Het zou me niets verbazen!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch niet met die lieve hagedisjes toch![]()
![]()
In Noorwegen zou ze als zeehondje kunnen dienen, waren touristenjagers op kunnen oefenen. OK, eerder een Walrus, maar zie het maar als een inschiet object.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ehhh, WTF!
Wat moet die zeug daar!
Mijn favoriete zin aller tijden komt overigens uit Sjors en Sjimmie, en wel uit die aflevering waarin ze een papegaai hebben gekocht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omdat die doorblijven gaan met de propaganda voor de multiculturele samenleving, mogelijk gemaakt door al die jaren PvdAllochtonen beleid en natuurlijk Joop den Uyl, vooral Joop den Uyl niet vergeten.![]()
Met bijtende shampoo?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Was me kop er maar af
Zeker weten dat deze quote uit S&S komt ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De andere trouwens ook:
''Soms zagen we maandenlang geen vrouw. Dus je begrijpt, daarna was er geen een veilig voor ons. Hoe lelijk ze ook was.''
http://www.nieuws.nl/bericht/4/30083quote:Tweede Kamer zwaait griffier uit
Uitgegeven op 26 oktober 2004 om 17:32 uur
De Tweede Kamer heeft dinsdag afscheid genomen van griffier Willem Hendrik de Beaufort, die met pensioen gaat. De Beaufort was sinds 1993 griffier van de Tweede Kamer. Peter van Goch, voorzitter van de ondernemingsraad van de Kamer, typeerde hem in zijn afscheidsspeech als 'een aardige man die niet graag op de voorgrond treedt'.
De Beaufort kwam na zijn rechtenstudie in 1966 in dienst van de Tweede Kamer als assistent-griffier. Tussen 1970 en 1993 was hij plaatsvervangend griffier, waarna hij aantrad als griffier. De Beaufort maakte in die hoedanigheid vier Kamervoorzitters mee: Wim Deetman, Piet Bukman, Jeltje van Nieuwenhoven en Frans Weisglas.
Bij zijn afscheid kreeg de scheidend griffier onder meer een accordeon aangeboden van Kamervoorzitter Weisglas. De Beaufort staat bekend als iemand die wars is van publiciteit en die gedurende de bijna veertig jaar die hij in de Tweede Kamer werkte een vlinderstrik droeg, ondanks de satire die dat soms ontlokte. Hij baarde ook opzien door in zijn pauze in korte broek het Kamergebouw te verlaten om rond het Binnenhof te gaan trainen voor marathons.
Weisglas roemde De Beaufort om zijn manier van werken, 'altijd openhartig, onbevangen en onpartijdig'. "U heeft zich een diplomaat getoond die de discussie niet uit de weg ging, maar altijd de weg van overleg koos", aldus Weisglas. Van Goch: "U bent altijd uzelf gebleven, wars van modetrends, andere voorzitters of omgangsvormen. U bent al die jaren dezelfde aardige, onopvallende man gebleven."
[Copyright 2004, Novum]
Mensen met een strafblad mogen niet stemmen. Punt. Niks racistisch aan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
Domme Amerikanen
Stelling: je bent een neger, hebt ongetwijfeld een strafblad, de kans is groot dat je op Kerry stemt, dus we pakken je stemrecht af ...
Ja, precies, mensen met een strafblad verdienen geen stemquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef zakjapannertje het volgende:
als je eenmaal je straf hebt gehad moet je als burger weer kunnen functioneren in de maatschappij, met alle rechten en plichten die het met zich meebrengt, incl. passief en actief kiesrecht, natuurlijk wordt er wel scherper op je gelet bij solllicitaties, zelfs worden geweigerd ad hand vd zwaarte vh strafblad voor zware functies, wat enigszins begrijpelijk is
anders had Bush jr. ook geen president kunnen worden bv.
Een veroordeelde crimineel die zijn of haar straf heeft uitgezeten moet naar mijn mening weer als volwaardig burger behandeld worden door de overheid. Bovendien waar trek je de grens? Iemand die ooit dronken achter het stuur heeft gezeten en hiervoor veroordeeld is dient nooit meer stemrecht te hebben? Iemand die een keer een joint heeft gerookt en hiervoor veroordeeld is mag ook niet meer stemmen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Niks ondemocratisch aan. Alleen burgers die zich goed gedragen mogen stemmen. Een ouderwets idee, maar er zit wle een logica in.
Tevens is het de bedoeling dat criminelen niet via het stemrecht de wet kunnen beinvloeden.
Tja ok laat ik het dan zo zeggen het gaat tegen mijn gevoel voor democratie in.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Niks ondemocratisch aan. Alleen burgers die zich goed gedragen mogen stemmen. Een ouderwets idee, maar er zit wle een logica in.
Tevens is het de bedoeling dat criminelen niet via het stemrecht de wet kunnen beinvloeden.
in 2000 schijnen er inderdaad veel mensen zo gedacht te hebbenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, precies, mensen met een strafblad verdienen geen stem![]()
Kansloos, Wilders mailt niet met Marokkanenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Meki het volgende:
ik heb een Wilders een mail gestuurd
nu al 2 dagen geen mail terug
Ik zou de eerder als extreem intelligent bestempelen als ik jou redenering zou volgen: Ze zouden dan nl. al in de 18e eeuw een wet gemaakt hebben die Kerry zou benadelen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
Domme Amerikanen
Stelling: je bent een neger, hebt ongetwijfeld een strafblad, de kans is groot dat je op Kerry stemt, dus we pakken je stemrecht af ...
hij weet niet wie Meki isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kansloos, Wilders mailt niet met Marokkanen.
Ik denk het niet nee. Maar hij staat geregistreerd in Texas.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
Zou Bush nu ook niet op zichzelf mogen stemmen in Florida? Het zou trouwens bijzonder curieus zijn als je hier geen passief stemrecht hebt, maar wel actief.
Gelukkig maar dat ik altijd op je kan rekenenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zou de eerder als extreem intelligent bestempelen als ik jou redenering zou volgen: Ze zouden dan nl. al in de 18e eeuw een wet gemaakt hebben die Kerry zou benadelen.
http://www.hbvl.be/nieuws/economie/default.aspquote:26/10 Luxemburg: accijnzen op brandstof/tabak meer dan 1 miljard euro
De heffingen op brandstof en sigaretten in het Groothertogdom Luxemburg zijn goed voor de helft van de totale loonmassa van het Luxemburgs overheidspersoneel. Dat blijkt uit een studie van de nationale dienst voor statistiek Statec.
In 2003 beliepen de accijnzen 1,08 miljard euro, waarvan 60 procent voor brandstoffen en 40 procent voor sigaretten. In 2005 zal dat bedrag nog oplopen. Dat komt overeen "met ongeveer de helft van de wedden in de overheidssector (2,11 miljard euro)," aldus Statec. Sinds de verhoging van de tabaksprijs in de buurlanden van het Groothertogdom is de verkoop van sigaretten er spectaculair gestegen. In het eerste kwartaal van 2004 steeg het aantal ingevoerde sigaretten met meer dan een kwart in vergelijking met dezelfde periode in 2003.
In Frankrijk is een pakje van 20 sigaretten 2,10 euro duurder dan in Luxemburg. Begin 1999 was dat verschil slechts 0,75 euro. Het verschil met België (0,80) en Duitsland (0,89) is kleiner. Luxemburg voerde in de maand mei 750 miljoen sigaretten in ten koste van de tabaksverkopers in het noordoosten van Frankrijk. De tabaksverkoop in Frankrijk is in het eerste kwartaal gedaald met 25 procent, zegt het statistisch bureau, in de Moezelstreek zelfs met 44 procent.
De tabaksprijs zal volgend jaar wel verhogen in het Groothertogdom. De regering zal de BTW op een pakje sigaretten verhogen van 12 naar 15 procent, maar de prijs voor een pakje zal nog goedkoper blijven dan in Frankrijk.
misschien is geertwilders@vvd.nl niet langer in gebruikquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:04 schreef Meki het volgende:
ik heb een Wilders een mail gestuurd
nu al 2 dagen geen mail terug
Ik ken het gevoel, ik ben je ook zat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, RQ is weer zat.
Is hij dat wel eens niet?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, RQ is weer zat.
Bob schudt elders meewarig zijn rastahoofd. Hij had zich iets anders voorgesteld bij de recitering van zijn profetiën en raadgevingen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, RQ is weer zat.
Misschien kan ze voor Hannes doorgaan en op transport naar Duitsland om daar te worden bewonderd door betalend publiek?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In Noorwegen zou ze als zeehondje kunnen dienen, waren touristenjagers op kunnen oefenen. OK, eerder een Walrus, maar zie het maar als een inschiet object.
Het zou er eentje van de Kolonel kunnen zijn...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:32 schreef Herostratos het volgende:
[..]
Zeker weten dat deze quote uit S&S komt ?![]()
Kolonel Brulgraagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:25 schreef sjun het volgende:
Het zou er eentje van de Kolonel kunnen zijn...
quote:Hoi Meki,
Sorry dat ik je niet eerder teruggemaild heb. Ik heb overlegd met mijn collega Eindredacteur en we moeten je helaas mededelen dat we je niet gaan aannemen als nieuwsposter. Niet alleen was je bericht nogal kort, ook het aantal moderaties dat je hebt staan voor reacties op de frontpage, pleit niet echt voor je. Bedankt voor je interesse.
FOK! Eindredacteur Nieuws
Fok fp redactiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit soort reacties zullen het zeker makkelijker maken in de toekomst wel aangenomen te worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Fok fp redactie![]()
oow jahquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit soort reacties zullen het zeker makkelijker maken in de toekomst wel aangenomen te worden.
Je bedoelt te zeggen dat je teleurgesteld bent in de afwijzing? Begrijpelijk natuurlijk, maar ik vind je reactie een beetje overtrokken. Kennelijk ben je niet zo goed in het omgaan met teleurstellingen, iets om mee te oefenen misschien? Zorg dat je er je voordeel mee kunt doen. Succes!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Fok fp redactie![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:02 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je teleurgesteld bent in de afwijzing? Begrijpelijk natuurlijk, maar ik vind je reactie een beetje overtrokken. Kennelijk ben je niet zo goed in het omgaan met teleurstellingen, iets om mee te oefenen misschien? Zorg dat je er je voordeel mee kunt doen. Succes!![]()
Dan is het maar goed dat ze je niet aan hebben genomen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil de concurrentie tegen gaan tegen Veekeend en R@b
Om precies te zijn; van de papegaai van de Kolonel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:25 schreef sjun het volgende:
[..]
Het zou er eentje van de Kolonel kunnen zijn...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Papa!
quote:Website George Bush tijdelijk plat
WASHINGTON - De officiële website van George Bush ligt sinds dinsdagavond plat. Campagnemedewerkers denken dat de site is gekraakt door hackers.
De site (www.georgewbush.com) is ingesteld voor de verkiezingen.
Andere bronnen denken dat de site alleen niet te bereiken voor mensen buiten de Verenigde Staten.
Uit een onderzoek van Netcraft is gebleken dat de website van George W. Bush vanuit Londen, Amsterdam en Sydney niet te bereiken was, terwijl het surfen via vier plaatsen in de VS geen problemen opleverde. Het lijkt er dus op dat Bush even geen buitenlandse bezoekers op zijn site wil hebben.
Joseph Stiglitz: Schatten der Globalisierung.pdfquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:46 schreef Parabola het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens een tip voor je: Joseph Stiglitz
Aantal foto's doen het niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:31 schreef Meki het volgende:
[ Reisverslag ] Ik ga naar Marokko
Marokko foto s van MEKI
oow ff kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aantal foto's doen het niet.
Je ziet ook niet waar die hand achter verdwijnt.. Dat doet ie goed, beter dan sommige users hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
LOL die foto heb ik niet eens gezien
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
En die wapes knallen, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzo
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij showt er mee off. Niets mis mee hoor, ik zou ook ballen tot we vallen enzo
Marokko is erg leukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko is eigenlijk een te blij land
Nou, Johan enzo hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Welke Users?
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, Johan enzo he
een pij, een bijbel onder de arm en sandalen wel?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.
Waarom moet je nou weer een karikatuur maken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
een pij, een bijbel onder de arm en sandalen wel?
Geen idee, die behoefte heb ik nou eenmaal. Vooral sinds de nieuwe bijbelvertaling Gij door Jij heeft vervangen.. een revolutie is op komstquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer een karikatuur maken?
Je was aan het tukken, wat kon er nou mis gaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:36 schreef George-Butters het volgende:
Soms baal je al van jezelf als je niets verkeerd doet
Hoe oud?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:36 schreef George-Butters het volgende:
Soms baal je al van jezelf als je niets verkeerd doet
Niks mis met tuinbroeken, vooral niet als het daarbij blijftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, tuinbroeken, in oorlellen verwerkte kantoorboekhandels en shag doen mij niet bepaald warm lopen.
Grappig het zal nog druk worden bij de weegschaaltjes in de supermarkt...quote:Bron : http://www.nu.nl/news.jsp?n=432364&c=37
Te weinig plakjes kaas en vlees in verpakking
Uitgegeven: 27 oktober 2004 13:21
DEN HAAG - In de meeste verpakkingen met plakjes vlees of kaas zit minder dan er op staat vermeld. Op elke tien hebben er zeven een te laag gewicht. Dat blijkt uit onderzoek van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).
De voedselinspectie heeft 511 monsters voorgesneden vleesproducten en 87 monsters voorgesneden harde kaas onderzocht. Een groot aantal overtreders is gewaarschuwd, een aantal anderen is beboet met een bedrag tussen de 450 en 900 euro.
quote:Leuke foto's over Marokko trouwens....... weinig grafitti op straat
Wist je wel dat dat heel Duits is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen idee, die behoefte heb ik nou eenmaal. Vooral sinds de nieuwe bijbelvertaling Gij door Jij heeft vervangen.. een revolutie is op komst
Dat ik niet zat maar stoned was?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Bob schudt elders meewarig zijn rastahoofd. Hij had zich iets anders voorgesteld bij de recitering van zijn profetiën en raadgevingen.
waarom is dat heel Duits?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wist je wel dat dat heel Duits is?
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom is dat heel Duits?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.
In Frankrijk is het ook de gewoonte om bovennatuurlijke wezens zo aan te spreken, daarom wordt de Schoonheid in Hymne à la beauté van Baudelaire ook ''Tu'' genoemd.
Internet-hangjongere spelen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]Wat doet jij tog met je levn?
Eigenaardig..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het daar de gewoonte is God met ''Du'' aan te spreken, volgens mij vanaf Luther.
In Frankrijk is het ook de gewoonte om bovennatuurlijke wezens zo aan te spreken, daarom wordt de Schoonheid in Hymne à la beauté van Baudelaire ook ''Tu'' genoemd.
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenaardig..
Vroeger met Franse les werd er heel duidelijk gesteld dat je mensen met vous aanspreekt, tu is te vrij.
U wilt toch niet beweren dat u uw vader (en uw Vader) tutoyeert?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.
What if god was one of us..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij moet het op vertrouwelijkheid duiden dat je God zo kunt aanspreken als je normaliter slechts je ouders en gezinsleden aanspreekt.
Nee, drs. P., slechts mijn vader. Anders slaat hij mij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
U wilt toch niet beweren dat u uw vader (en uw Vader) tutoyeert?
Ze noemen hem wel ''de beer van Sint-Almarnixsgonde.'' Onthou mijn woorden!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, drs. P., slechts mijn vader. Anders slaat hij mij.
Houden we de titelatuur een beetje in acht, anders kom ik bokken brengenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
drs. P
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:10 schreef Parabola het volgende:
[..]
Houden we de titelatuur een beetje in acht, anders kom ik bokken brengen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Het lijkt wel of de dominee voorbij komt als Johan post..
ge zult uw kruis geduldig moeten dragen.. amenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Je hebt geluk dat Johan_de_With niet aan het Fok!ken is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:11 schreef du_ke het volgende:
Weekend.
M'n werkweek is pas net begonnen.
Die is mijn berichten op de FP aan het lezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Johan_de_With niet aan het Fok!ken is.
Dat is juist goed. Verstand en regelmaat doet een mens goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
Je kan veel over hem zeggen, maar hij heeft wel lef genoeg om op de FP te reageren. Hulde.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die is mijn berichten op de FP aan het lezen.
Huhquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Verstand en regelmaat doet een mens goed.
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan veel over hem zeggen, maar hij heeft wel lef genoeg om op de FP te reageren. Hulde.
Nah.. heb je vandaag al op de FP gekeken? Lees het nieuws eens door zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nah.. heb je vandaag al op de FP gekeken? Lees het nieuws eens door zou ik zeggen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47702quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:09 schreef gammapooka het volgende:
Tsja het is ook niet gek wat die man met die bijl doet.....
Waarom zouden Nederlanders geen Irakezen te grazen mogen nemen, die Irakezen flikken het toch ook bij onschuldige vakantiegangers die op vakantie zijn in hun land (onthoofden)?
Oog om oog.....
Dora_van_Crizadak:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:25 schreef Deadre het volgende:
Wat een zieke racist, welkom in veilig holland
quote:Inderdaad, maar jij had vast niet zo gereageerd als het slachtoffer een jood was.
Wees zwijgzaam.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij is zijn bantijd al lang voorbij...
Nah, heeft niets met slechte moderatie te maken hoor. De post is gewoon gemodereerd, waardoor diegene nu weer een stuk dichter bij een (automatische) ban zit. Quotes worden niet noodzakelijkerwijs geëdit wanneer de reactie erop binnen de policy blijft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/47702
Slecht gemodereerd trouwens, die reacties daar, deze post werd verwijderd maar het staat nog in de quotes....
Totdat ie ontdekt hoe een deur werkt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe lang moet Dora nou nog buiten blijven?
Je mag hier vrijelijk spreken over de NSDFP.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Front Nationalpage", mag ik dat wél zeggen?
Dora v C. = BSB ?!?....... WTF ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
Totdat ie ontdekt hoe een deur werkt.
Maar ik denk dat ie te duk is met het posten onder Bansheeboy.
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op het forum is het in ieder geval gebruikelijk dat de quotes ook gemodereerd worden. Maar posts hebben hier meer invloed op het topic.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nah, heeft niets met slechte moderatie te maken hoor. De post is gewoon gemodereerd, waardoor diegene nu weer een stuk dichter bij een (automatische) ban zit. Quotes worden niet noodzakelijkerwijs geëdit wanneer de reactie erop binnen de policy blijft.
LOLquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
Ga maar eens naar FOK >> Instellingen, en zet je view-level op -2, dan zie je wat er allemaal weggehaald is.
Ben blij dat het R@b-gehalte gedaald is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:50 schreef kLowJow het volgende:
Daarbij had ik het over het nieuws van vandaag, niet zozeer over de reacties.
Volgens mij maakte Sidekick maar een geintje, rustig maar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dora v C. = BSB ?!?....... WTF ?
Wat een openbaringquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Al 5 generaties Friesch.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat een openbaring![]()
Maar, wacht eens, hoe zuiver ben jij eigenlijk, modje sideklik?
Is dat beter of slechter dan Brabants?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Al 5 generaties Friesch.
Kies maar: griffermeerden die hun mond amper opendoen als ze praten, of carnavalvierende boeren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan Brabants?
Hoeveel bierbrouwerijen staan er trouwens in Friesland ?!?.... (for making my point clear).quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Is dat beter of slechter dan Brabants?
Wie sjoen os Limburg is, det witj toch neemus...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:54 schreef RichardQuest het volgende:
Kies maar: griffermeerden die hun mond amper opendoen als ze praten, of carnavalvierende boeren.
quote:songtekst - Mannenkoor Karrespoor - Mooi man
Wij benn'n de boertjes van het platteland
We houden van 't leven, een biertje in de hand
en als t werk gedaan is op de boerderij
goan we s avonds noar de kroeg want dan ben n we weer vrij
Refrein
Ja dat is mooi mooi mooi man,
't leven dat is een groot feest.
mooi mooi mooi man,
zoepen als een grote en een tekeer goan als een beest.
We trekken aan de belle, onze tong die is als leer.
we drinken dan een pilsje en proaten wat over 't weer.
we nemen nog die leste en dan goan we snel noar huus.
en bent zoals gewoonlijk tegen melkenstied weer thuus.
Refrein
's Morgens word ik wakker, en denk schiet mij maar lek.
Pien in de harses en een dreuge bek.
Stap ik op de trekker en scheur wat heen en weer.
heur ik op de radio dat zelfde deuntje weer.
Refrein
Hooien melken gieren, dat doen wij met veel lol.
maar Braks met al zien quota's die maakt 't echt te dol.
natuur en 't milieu dat gaat ons aan 't hart.
Dus drinken wij alleen maar 't zuiver gersten nat.
Refrein 2x
Zoepen als een grote en tekeer goan als een beest
22 karaats.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar, wacht eens, hoe zuiver ben jij eigenlijk, modje sideklik?
Het is allemaal een pot natquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeveel bierbrouwerijen staan er trouwens in Friesland ?!?.... (for making my point clear).
Eigenlijk alleen hier, van Johanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:21 schreef George-Butters het volgende:
iemand dat gezeik over de nieuwe bijbelvertaling gezien op tv?
Wat een gematigde opvatting.... Ik begrijp het ook niet, het zal vast wel met een gekrenkt systeembeheerdersego te maken hebben ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:08 schreef Drugshond het volgende:
Wat een gedonder met die FOK!servers, sommige mensen kunnen beter een expresso machine beheren
Daar zit vast een clausule aan vast (een ban). Je mag namelijk wel reklame kijken en geld genereren, maar geen kritiek hebben op het fok! personeel omdat ze hun zaakjes niet op orde hebbenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:20 schreef Drugshond het volgende:
Als ze het geld hadden dan hadden ze op een backup systeem de gehele migratie kunnen uitvoeren en testen. Maar als ik de logs van breuls zie, dan staat gewoon de oude versie van de database software (v1.3) te draaien. Ik denk dat er de komende tijd nog flink gemonitoord moet worden wat nu eigenlijk de winst is van deze overzetting/migratie. Want de snelheid is er niet beter op geworden. En over de bedrijfszekerheid (up versus downtime) zet ik ook de nodige vraagtekens.
Maar goed, we kunnen de knuppels weer uit het vet halen, en de personen bashen die ons niet aanstaan.
Aha.....doet me denken aan het communistische systeem. Je mag geen kritiek hebben op de leiders.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Daar zit vast een clausule aan vast (een ban). Je mag namelijk wel reklame kijken en geld genereren, maar geen kritiek hebben op het fok! personeel omdat ze hun zaakjes niet op orde hebben
Wat doen al die rechtse sufferds hier dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha.....doet me denken aan het communistische systeem. Je mag geen kritiek hebben op de leiders.
Maatschappelijke vernieuwing ?, weg met de cultuur van gedogen en pappen en nathouden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat doen al die rechtse sufferds hier dan?
Doet de playstation het niet meer dan ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maatschappelijke vernieuwing ?, weg met de cultuur van gedogen en pappen en nathouden.
hahahahahh.....quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Doet de playstation het niet meer dan ?
Ik zie de volgende vacature al op het bord.quote:Personeel Albert Heijn verwondt opnieuw winkeldief
Uitgegeven: 28 oktober 2004 13:04
AMSTERDAM - Medewerkers van de Albert Heijn in de Eerste van Swindenstraat in Amsterdam raakten woensdagavond opnieuw betrokken bij een ruzie met een winkeldief. De 40-jarige man wilde een fles wijn uit de supermarkt stelen, maar werd tegengehouden door het personeel.
De dief kwam later echter terug en dreigde met een mes. Daarop gooiden de medewerkers een steen naar zijn hoofd, die een kleine hoofdwond veroorzaakte.
De politie liet donderdag weten het incident niet te vergelijken met eerdere gebeurtenissen in de supermarkt van vorig jaar en het jaar ervoor, waarbij winkelmedewerkers dieven tot drie keer toe hardhandig mishandelden. De politie heeft de wijndief aangehouden en onderzoekt de zaak. Onder het personeel verrichtte ze geen arrestaties.
bron: telegraafquote:Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
DEN HAAG - Minister Brinkhorst van Economische Zaken is minstens een week uitgeschakeld, nadat hij woensdagavond een ongeval heeft gehad met zijn fiets. Dit heeft een woordvoerster van het ministerie van Economische Zaken donderdag meegedeeld.
Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
De minister heeft hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding. Hij was donderdagmorgen nog in het ziekenhuis.
Minister Zalm van Financiën en staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken nemen de werkzaamheden over.
Het ongeluk gebeurde woensdagavond rond acht uur op de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. De 67-jarige Brinkhorst werd ingehaald door een 33-jarige fietser uit Leidschendam en vermoedelijk raakten de sturen van de fietsen elkaar, aldus de politie. Brinkhorst kwam ten val en werd naar een ziekenhuis vervoerd.
Als een 'bestuurder' niet eens zijn fiets machtig is ...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:57 schreef Sidekick het volgende:
Mooi, Brinkhorst is uitgeschakeld, en Fok! is weer up.
Hij is in botsing gekomen met een moslim, denk ik.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als een 'bestuurder' niet eens zijn fiets machtig is ...![]()
fiin je weer te zien, broeder-leider Buttersquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:38 schreef George-Butters het volgende:Eindelijk weer online
![]()
He dat komt uit Steenwijk dat is vlak bijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb weer 200 paginas zinloos database geleuter bestudeerd, telt dat?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft er iemand nog iets meegemaakt vandaag ?
vertel mij wat, de wekker gaat de komende 2 dagen ook weer om 5 uur en dan moet ik tussendoor ook nog tijd vrij maken om bier te drinken. Wat is het studentenleven toch zwaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ik heb 200 pagina's vrij zinnig ruimtelijke ordening geleuter bestudeerd (nog 500 te gaan voor maandag).
En ik heb gewerkt van 7 tot 13. 7 uur is best vroeg op zich![]()
.
Alleen als je er opgewonden van raaktequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb weer 200 paginas zinloos database geleuter bestudeerd, telt dat?
me weblog is down door Telegrafquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:50 schreef RichardQuest het volgende:.
oow jahquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik bedoel, je weblog is helemaal niet down.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
jawel hoor ik weet zeker dat hun het zijn
die was cool, met Mickey Rourke toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef Drugshond het volgende:
Ze lijkt een beetje op de jonge uitvoering van Carre Otis, van Wild Orchid.
ik weetquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel, je weblog is helemaal niet down.
Kloptquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:30 schreef Harry_Sack het volgende:
die was cool, met Mickey Rourke toch?
Lekker centjes verdienen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet
![]()
ik heb al 100 Bezoekers gemist door hun ik kom vandaag op 150 bez
(en maak je niet zo druk om de Telegraafquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker centjes verdienen.
valt wel mee per dagquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker centjes verdienen.
We hebben het net over zaterdag gehadquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:35 schreef George-Butters het volgende:
julie materialistenEr is meer in het leven dan geld!
Ik klik elke dag honderden keren joh.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
valt wel mee per dag
ze moeten meer klikken![]()
sinds dat is Telegraaf bijna elke dag naar me site geweestquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
(en maak je niet zo druk om de Telegraaf)
Ik klik nietquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik klik elke dag honderden keren joh.
Als je nou 's zorgt dat ze ook klikken...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
sinds dat is Telegraaf bijna elke dag naar me site geweest
ze weten het wel
Met herdersmatquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Richardquest heeft me godverdomme afgeslacht net met schaken...
Ook met een eerlijk spelletjequote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met herdersmat![]()
![]()
Iedereen, lach hem effe uit
als zij mij betalen waarom nietquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Als Meki meer klikkers wil hebben dan moeten er ook meer van dit soort plaatjes op zijn site.
[[url=http://www.18post.com/tgp/bluefantasies01/pics/aimeesweet/images/11.jpg]afbeelding][/url]
If you can't beat them join them..... welcome in the Netherlands dude.
Oeps..... hij kent de spelregels al.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:43 schreef Meki het volgende:
als zij mij betalen waarom niet
heu?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat het niet de micromat is.... dat is de snelste mat-uitvoering....
is waarquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat jij niet de slimste bent...
http://s12.yousendit.com/(...)A1E46D0F0A0F89C687BDquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is micromat?
hoe krijg je zwart zover dat ie zo'n stomme zet maakt?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://s12.yousendit.com/(...)A1E46D0F0A0F89C687BD
Gemaakt met Deep Fritz 8 (over goeie schaakprogramma's gesproken)....
Wat een vernederingquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met herdersmat![]()
![]()
Iedereen, lach hem effe uit
Is een herdersmat dan geen domme opbouw....quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:59 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe krijg je zwart zover dat ie zo'n stomme zet maakt?
Eigenlijk wel, maar als je liever met paarden werkt dan met lopers, dan wil je daar nog wel eens intrappen. Vooral ook omdat het me de laatste keer is gebeurd tijdens de lagere school :|quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een herdersmat dan geen domme opbouw....![]()
Zat jij bij een schaakclubje? Samen met je stoere vriendjes?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als je liever met paarden werkt dan met lopers, dan wil je daar nog wel eens intrappen. Vooral ook omdat het me de laatste keer is gebeurd tijdens de lagere school :|
ik heb tenminste vriendenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zat jij bij een schaakclubje? Samen met je stoere vriendjes?![]()
Battle Chessquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja, we hebben wel een haven, maar er komen hier niet zoveel boten..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op rolschaatsen...
http://www.tripletsandus.com/80s/80s_games/arcade.htmquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:17 schreef George-Butters het volgende:
http://www.cdos.org/
Because Classic Gaming is Fun
Voor een ieder die niet kan slapen
battlechess werkt toch alleen met dos?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
jajajajaja
Ik zie niets.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken en dan kom ik in DOS. Lekker speulen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
battlechess werkt toch alleen met dos?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:21 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
[[url=http://img33.exs.cx/img33/8731/pyama.jpg]afbeelding][/url]
Arafat planned laatste pyama feestje ter ere van Andre Hazes
http://s14.yousendit.com/(...)439E042CD04AAFF61A77quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie niets.
stuur es op danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken en dan kom ik in DOS. Lekker speulen.
LOL, maar dan moet de tegenstander echt willen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://s14.yousendit.com/(...)439E042CD04AAFF61A77
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 05:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 07:41 schreef George-Butters het volgende:Yoh bro's! Ik ben er ook weer vroeg bij! Voel mij een arbeider!
een mail van Bush gehadquote:Muslim and Arab Americans Rally for Four More Years of President Bush
President Bush has said, "When we think of Islam we think of a faith that brings comfort to a billion people around the world." (Sept. 17, 2001)
The President has acted on these words by taking taken unprecedented steps to include Muslim and Arab Americans in his Administration.
"This President has appointed more Muslim and Arab Americans to senior positions than any other president in history." said Governor Marc Racicot, Chairman of the Bush-Cheney '04 campaign. "He has stood with the community in the wake of difficult times and sought their input on domestic and international policy alike."
"The community has been a great and loyal friend to President Bush. And President Bush has been a great and loyal friend to Muslim and Arab Americans," said Racicot. "Whether it's through the tax relief that has pulled this economy out of recession and created new jobs, shared interest in protecting and strengthening our families, or spreading freedom and democracy to nations in the Middle East and around the world in the hope of a more peaceful future, this President stands with Muslim and Arab Americans to make America and even greater nation
In dat mailtje stond zeker niet zo veel over Bush' positie in het Israel-Palesitina conflct zeker?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:41 schreef Meki het volgende:
[..]
een mail van Bush gehad
neeh dat kan ie niet zeggen anders krijgt ie minder stemmenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:44 schreef Parabola het volgende:
[..]
In dat mailtje stond zeker niet zo veel over Bush' positie in het Israel-Palesitina conflct zeker?
Amerikanen begrijpen dat nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:45 schreef Parabola het volgende:
"spreading freedom and democracy to nations in the Middle East"
Alleen zo jammer dat die domme Iraki's dat maar niet willen snappen.
Eminem doet ook zn best mensen ervan te overtuigen niet op Bush te stemmen. Leuk in elkaar gezet die clip.quote:De Amerikaanse rapper Eminem heeft zijn fans via een muziekvideo opgeroepen volgende week naar de stembus te gaan om tegen Bush te stemmen. Het nummer, Mosh, verschijnt op het nieuwe album van Eminem dat in november uitkomt. Het anti-Bush nummer is met video op het internet beschikbaar gesteld. Het is tegenwoordig opmerkelijk dat een artiest zich in een nummer zo expliciet politiek uitspreekt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:46 schreef kLowJow het volgende:
Eminem doet ook zn best mensen ervan te overtuigen niet op Bush te stemmen. Leuk in elkaar gezet die clip.
http://www.gnn.tv/content/eminem_mosh.html
Ja heb ik gezien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Wie had gister Nova gezien? Met die amerikanen die op Europeanen zaten te schelden...wieehahaha!!!!!!!!
En terecht, kut-Europeanen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Wie had gister Nova gezien? Met die amerikanen die op Europeanen zaten te schelden...wieehahaha!!!!!!!!
Hoezo, je mist er toch niks aan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
is dat ook op uitzendinggemist.nl?
URRELLL!!?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:52 schreef George-Butters het volgende:
gevonden! Mooi is dat die ongezouten meningen.... wat een kleuters zeg...
http://www.novatv.nl/inde(...)ls&reportage_id=2987quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
URRELLL!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |