dat wordt mijn signature !quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
Dat kan je niet menen...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:03 schreef Baklap het volgende:
Als Charly Lownoise en Mental Theo nu gewoon terug komen met die happy hardcore. Dat was tenminste nog echte muziek.
Graag gedaan. Ik ben zeer blij met dit draadje, het maakt het fok!leed een beetje goedquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:41 schreef deantoine het volgende:
[..]
dat wordt mijn signature !
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben zeer blij met dit draadje, het maakt het fok!leed een beetje goed
Moet je mijn pseudoniem nou zonodig er bij zetten ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:45 schreef deantoine het volgende:
[..]
karten doet ie altijd hier in poeldijk, daar woon ik praktischquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:46 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken iemand die Mental Theo beweert te herkennen als een oud-klasgenoot van mijn vader.
Sterkte.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:53 schreef mechatronics het volgende:
[..]
karten doet ie altijd hier in poeldijk, daar woon ik praktisch
dankjequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sterkte.
Naah, best een aardige gozer lijkt me, maar ja... die trieste breezahprogramma's op TMF.
hij is gelukkig heel ghewoohn Theo geblevenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:53 schreef mechatronics het volgende:
[..]
karten doet ie altijd hier in poeldijk, daar woon ik praktisch
Eens, sommige dingen zijn best leuk om te horen. Soort techno maar dan sneller. ALleen de lading die het heeft en de debiele teksten die erdoorheen zitten soms...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
Sommige hardcore muziek en dan voornamelijk industrial hardcore is goed te pruimen helaas geldt dat niet voor het publiek
mensen die met dat soort vooroordelen aankomen willen zelf graag verbloemen dat ze de LTS niet afgemaakt hebbenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:38 schreef succubus het volgende:
er zijn ook genoeg mensen die naar hardcore luisteren en er niet zo stereotype uitzien.
het zal je verbazen.... omdat die 'vorige generatie' het qua uiterlijk een beetje is ontgroeit moet je niet raar opkijken als je een keurige zakenman in een leaseauto hardcore hoort draaien.
zelfs in het studentleven wordt het wel eens ten gehore gebracht
so far de LTS/MTS vooroordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |