Ambroos, die kerel met donker halflang haarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke is van GeenStijl?
En dat mogen ze dus niet uitleggen, dan worden ze geblocked.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:42 schreef lj_lightning het volgende:
nekschotenzeikerds... ze lopen zo te zeiken over de makers er van maar het zijn toch de users die de posts neerzetten enzo
![]()
idd zegquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een kwal die journalist zeg.
quote:LET OP: De smalbandversie is twee uur na de uitzending beschikbaar, de breedbandversie zes uur na de uitzending. Voor andere uitzendingen van dit seizoen kunt u terecht in ons media-archief.
Och, ik ben meer een impuls poster, dus als Fok nog eens in de media vertegenwoordigd moet worden ben ik beschikbaarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
iedereen weet toch dat de gemiddelde 'grappige stukjes schrijver' op internet er irl geen zinnig woord uitkrijgt. Daar kunnen ze geen kwartier nadenken over een slagvaardig antwoord.
Groenteman bleef maar over 'starfucker' doorvragenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een idee wat de nick is van die dikke van GS?
Die Van Jole vroeg wel aan de man: "Waarom heeft u dan in een e-mail gezegd dat u wel 'starfucker' bent?"quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:06 schreef Haanibal het volgende:
[..]
Groenteman bleef maar over 'starfucker' doorvragen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:07 schreef miss_bleu het volgende:
mooi stukje moddergooien tussen mannen van 25+ in pakken
ik dacht prof hoxa...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nico Dijkshoorn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat mocht welquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom mag niemand weten dat Jaap Stalenburg werkt bij TVM Verzekeringen in Hoogeveen als voorlichter/pr man voor de directeur Arjan Bos. En dat hij daarvoor werkzaam was bij oa RTL en begon bij Tv Limburg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |