Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Dan kan het dan ook wel uit de titel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:25 schreef pmponer het volgende:
je bent een X vergeten in de titel
Verder vind ik de GEEN WAREZ in de titel een beetje over done zeker nu het spel in america in de winkel ligt en deze week vanaf do of vrijdag zowiezo door iedereen wordt gespeeld.
das Terug vind post, komt ie tussen je my active topics te staan..quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:41 schreef Diemus het volgende:
oke wat is TVP ?
terug vind post.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:41 schreef Diemus het volgende:
oke wat is TVP ?
Zou wel een coole feature zijn voor part-time modjesquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan kan het dan ook wel uit de titel.
Het is niet zo dat ik op donderdag of vrijdag niet kan editten..
waar dan...quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:47 schreef Cool_Runner het volgende:
als t meezit kan ik m morgen na sluitingstijd halen ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Mja, veel slowchat en het gaat rap hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:53 schreef Scylla het volgende:
Absurd snel gaat deze topicreeks. verkapte tvp
GBA versie.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:15 schreef Aurelium het volgende:
wat heeft dat sim city achtige plaatje uit de OP met gta sa te maken?
je lultquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
GBA versie..
Aliens!quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:50 schreef MasterG het volgende:
ik durf te wedden dat dat Area 51 (Groom Lake) moet voor stellen
rondrijden en verkennenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Beetje lamme vraag maar, wat ga je als eerste doen in San Andreas?
Ontzettend veel hamburgers eten. Ik ga echt voor de fat-gangster look.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Rondcrossen en kijken hoelang ik het overleef met de politie achter me aanquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Parachute springen, als dat uberhaubt kanquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
naar t knopje zoeken dat je zoals GTA1 boeren en scheten kan laten:Pquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Tis een beetje een spoiler maar ik ben al een filmpje van iemand tegen gekomen dat ie van een gebouw afspringt met een shute.. je kan die dus waarschijnlijk oppikken net als armorquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Parachute springen, als dat uberhaubt kanZag het wel in de trailer maar dat zal wel een eenmalig missie of cut scene zijn. Maar ik ga het wel meteen proberen.
Ook ga ik meteen fietsen, lijkt me zo'n humor
Je kan overal meteen naartoe, alleen als je in "levels" die nog niet "unlocked" zijn komt, krijg je meteen een wanted level van 4. En de politie raak je vervolgens niet op de conventionele manier kwijt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:07 schreef markii het volgende:
[..]
naar t knopje zoeken dat je zoals GTA1 boeren en scheten kan laten:P
ben ook benieuwd of je gelijk overal naar toe kan en zo... of dat die bruggen weer "under construction" zijn oid...
Ahja, natuurlijk. En dan samen met haar hamburgers gaan vreten.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:11 schreef pmponer het volgende:
en het eerste wat ik ga doen...
een hoer oppikken natuurlijk
Basejumpenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tis een beetje een spoiler maar ik ben al een filmpje van iemand tegen gekomen dat ie van een gebouw afspringt met een shute.. je kan die dus waarschijnlijk oppikken net als armor
heb zo min mogelijk gelezen over GTA SAquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ik als eerste ga doen?
poolen
Eerst een taxi jatten om geld te verdienen en de stad te verkennen. En dan zo vlug mogelijk een huis met garage kopen zodat ik mijn auto kan bewaren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
De missies uitspelenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat heb ik bij VC geprobeerd, maar na 2 ritjes kon ik de verleiding al niet meer weerstaan om flink rotzooi te schoppen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:19 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Eerst een taxi jatten om geld te verdienen en de stad te verkennen. En dan zo vlug mogelijk een huis met garage kopen zodat ik mijn auto kan bewaren.
Hehe, jah man daar zal het inderdaad wel op uitdraaien.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat heb ik bij VC geprobeerd, maar na 2 ritsjes kon ik de verleiding al niet meer weerstaan om flink rotzooi te schoppen.
Platrijden en gewapend is kees.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:25 schreef pmponer het volgende:
Rotzooi zou ik niet te veel trappen ... die gasten van die andere wijken hebben waarschijnlijk meteen WEL wapens .
niet in het begin nee, maar later alleen maarquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:25 schreef pmponer het volgende:
Rotzooi zou ik niet te veel trappen ... die gasten van die andere wijken hebben waarschijnlijk meteen WEL wapens .
Nee kijk dat is juist DE fout die ik bij GTA:VC heb gemaakt : Alle missies zijn veeeeel easier als je eerst alle dingen doet die niks met de missies te maken hebbenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:20 schreef Deviant1nl het volgende:
De missies uitspelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:35 schreef Keromane het volgende:
Wow... large spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Big Poppaquote:[b]
Maar de fat gangster look lijkt me ook wel wat om aan te werken.
Ik was zat. op het werk bij Bart Smit. zag toevallig het speelgoedboek liggen, en ging eens kijken daarin. Staat dat gta gepland staat voor 28okt. En denk ook wel dat hij de 28ste uitkomt. Zoniet, trakteer ik op bierquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:46 schreef Frozen het volgende:
Donderdag al Bart Smit..?
Kijk, dat is beter nieuws, ik ga dan maar even lekker voor de deur staan... an niet meer wachten. Het behang heb ik inmiddels al van de muur af gepeuterd van frustratie... Wat gaat de tijd toch langzaam![]()
je kan er bierblikjes mee koud houden, je kan er op fietsen en je het leert je vloeiend spaans.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:20 schreef Gstyles het volgende:
anyway... vraag het me idd af wat die nieuwe ps2 te bieden heeft, behalve dat ie veel kleiner is dan zn voorganger... iemand antwoord op deze vraag?
quote:Radio:X
DJ: Sage
Musikstil: Alternativ, Rock
Depeche Mode - Personal Jesus
Helmet - Unsung
Danzig - Mother
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Faith No More - Midlife Crisis
Living Colour - Cult Of Personality
Alice In Chains - Them Bones
Stone Temple Pilots - Plush
Primal Scream - Movin' On Up
L7 - Pretend We're Dead
Ozzy Ozbourne - Hellraiser
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Soundgarden - Rusty Cage
The Stone Roses - Fool's Gold
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Sender: Master Sounds
DJ: Johnny 'The Love Giant' Parkinson
Musikstil: Soul, Rare Groove, Classic Funk
Maceo And The Macks - Cross The Tracks (We Better Go Back)
Sir Joe Quarterman - So Much Trouble In My Mind
Harlem Underground Band - Smokin' Cheeba Cheeba
Bobby Byrd - Hot Pants
Bobby Byrd - I Know You Got Soul
The Chakachas - Jungle Fever
Bob James - Nautilus
Booker T And The MGs - Green Onions
The Blackbyrds - Rock Creek Park
James Brown - Funky President
James Brown - The Payback
Lyn Collins - Think About It
Lyn Collins - Rock Me Again And Again
Charles Wright - Express Yourself
War - Low Rider
Maceo And The Macks - Soul Power 74
The JBs - Grunt
Gloria Jones - Tainted Love
Sender: Bounce FM
DJ: The Funktipus
Musikstil: Funk
Cameo - Candy
Zapp - I Can Make You Dance
Dazz Band - Let It Whip
Ohio Players - Love Rollercoaster
Fat Back - Yum Yum
Isley Brothers - Between The Sheets
Kool and the Gang - Hollywood Swinging
Ronnie Hudson - West Coast Poplock
Lakeside - Fantastic Voyage
Rick James - Cold Blooded
George Clinton - Loopzilla
Roy Ayers - Running Away
Ohio Players - Funky Worm
MFSB - Love Is The Message
Johnny Harris - Odyssey
The Gap Band - You Dropped A Bomb On Me
Maze - Twilight
Sender: Playback
DJ: Forth Right MC
Muskstil: Hip-Hop
Public Enemy - Rebel Without A Pause
Big Daddy Kane - Warm It Up Kane
Gang Starr - BYS
Spoonie G - The Godfather
Masta Ace - Me And The Biz
Slick Rick - Children's Story
Ultramagnetic MCs - Critical Breakdown
Eric B and Rakim - I Know You Got Soul
Rob Base And DJ EZ Rock - It Takes Two
Biz Markie - The Vapours
Brand Nubian - Brand Nubian
Kool G - Road To The Riches
Sender: K-DST
DJ: Tommy 'The Nightmare' Smith
Musikstil: Rock
Billy Idol - White Wedding
Foghat - Slow Ride
Eddie Money - Two Tickets To Paradise
Grand Funk Railroad - Some Kind Of Wonderful
Creedence Clearwater Revival - Green River
Joe Cocker - Woman To Woman
Heart - Barracuda
Kiss - Strutter
Toto - Hold The Line
Rod Stewart - Young Turks
Tom Petty - Running Down A Dream
Humble Pie - Get Down To It
America - A Horse With No Name
The Who - Eminence Front
Boston - Smokin'
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
David Bowie - Someone Up There Likes Me
Sender: K-Jah Radio West
DJ: Marshall Peters & Johnny Lawton
Musikstil: Dancehall, Raga, Reggae und Dub.
The Maytals - Pressure Drop
I Roy - Sidewalk Killer
Black Harmony - Don't Let It Go To Your Head
Willie William - Armagideon Time
Blood Sisters - Ring My Bell
Shabba Ranks - Wicked Inna Bed
Buju Banton - Batty Rider
Dennis Brown - Revolution
Dillinger - Cocaine In My Brain
The Pliars - Bam Bam
Toots And The Maytals - Funky Kingston
Black Uhuru - Great Train Robbery
Barrington Levy - Here I Come
Reggie Stepper - Drum Pan Sound
Max Romeo And The Upsetters - Chase The Devil
Augustus Pablo - King Tubby Meets Rockers Uptown
CSR
DJ: Philip 'PM' Michaels
Musikstil: Sing, Modern Soul
Guy - Groove Me
Soul II Soul - Keep On Movin
Wrecks 'n' Effect - New Jack Swing
Samuelle - So You Like What You See
En Vogue - My Lovin'
SWV - I'm So Into You
Johnny Gill - Rub You The Right Way
Aaron Hall - Don't Be Afraid
Bell Biv Devoe - Poison
Ralph Tresvant - Sensitivity
Today - I Got The Feeling
Bobby Brown - Don't Be Cruel
Boyz II Men - Motown Philly
K-Rose
DJ: Mary-Beth Maybell
Musikstil: Country & Western Music
Statler Brothers - New York City
Statler Brothers - Bed Of Roses
Merle Haggard - Always Wanting You
Conway Twitty And Lorretta Lynn - Louisiana Woman, Mississippi Man
Hank Williams - Hey Good Lookin'
Juice Newton - Queen Of Hearts
Whitey Shafer - All My Exes Live In Texas
Jerry Reed - Amos Moses
Patsy Cline - Three Cigarettes In The Ashtray
Asleep At The Wheel - The Letter That Johnny Walker Read
The Desert Rose Band - One Step Forward
Willie Nelson - Crazy
Eddie Rabbit - I Love A Rainy Night
Mickey Gilley - Make The World Go Away
Ed Bruce - Mamma Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
Radio Los Santos
DJ: Julio G
Musikstil: Sound of the Streets.
NWA - Alwayz Into Something
NWA - Express Yourself
Too Short - The Ghetto
Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under
Dr Dre - Nuthin' But A G Thang
Dr Dre - Fuck Wit Dre Day
Dr Dre - Deep Cover
Above The Law - Murder Rap
Kid Frost - La Raza
Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man
2 Pac - I Don't Give A Fuck
The Doc - It's Funky Enough
Easy E - Easy-Er Said Than Done
Da Lench Mob - Guerrillas In Tha Mist
Ice Cube - It Was A Good Day
Ice Cube - Check Yo Self
SF-UR
DJ: Hans Oberlander
Musikstil: Hous Music
A Guy Called Gerald - Voodoo Ray
Jomanda - Make My Body Rock
808 State - Pacific
NightWriters - Let The Music Use You
Marshall Jefferson - Move Your Body
Joe Smooth - Promised Land
Maurice - This Is Acid
Fallout - The Morning After
Mr Fingers - Can You Feel It?
Cultural Vibe - Ma Foom Bey
Raze - Break 4 Love
Ce Ce Rogers - Someday
The Todd Terry Project - Weekend
Robert Owens - I'll Be Your Friend
Frankie Knuckles - Your Love
28th Street Crew - I Need A Rhythm
WCTR TALK RADIO (Talk Show)
ik heb dat nou altijd precies andersom, in bladen is het altijd mooier dan wanneer je het op je pc vertoond, ookal kan je alles op 100% max zetten...quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:45 schreef Deviant1nl het volgende:
Iets dat ik geleerd heb van fotos in bladen en op internet, is dat ze nooit kloppen met wat je op je tv getoverd krijgt. Vooral screens uit bladen zijn korrelig of andere dingen aan, waardoor je denkt dat het spel er niet mooi uitziet. Zelf heb ik wel eens bladen gezien waar plaatjes instonden, en die op mijn tv veel mooier waren. Net zoals op het internet dus.
Zeg dat dan gewoon, niets meer niets minder.......quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan er bierblikjes mee koud houden, je kan er op fietsen en je het leert je vloeiend spaans.
het is gewoon een kleine ps2, niets meer, niets minder.
Al een paar keerquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:35 schreef ElmarO het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen. Hier dan als nog
[..]
Typisch iets voor mij dusquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Al een paar keerMaargoed, altijd leuk voor de GTA SA Topicreeks nebiews
Dan heb ik het gemist in het vorige topic denk ik. Of ik heb er in deze overheen gelezen. Nou ja beter te veel dan helemaal niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Al een paar keerMaargoed, altijd leuk voor de GTA SA Topicreeks nebiews
zeg ik tochquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:36 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, niets meer niets minder.......
Wees niet bang, je zult niet de enige zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:11 schreef mr.marcus het volgende:
wel frustrerend dat er hier in dit topic allemaal die-hard gamers zitten, die in 2 - 3 dagen al oneindig ver op mij voor lopen waardoor ik een beetje achter de feiten aan zal lopen
Een PS2quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:42 schreef ChillyWilly het volgende:
Weet iemand wat de systeem eisen zullen zijn?
Een half jaar later heb ik em nog niet 3 keer uitgespeeld, naast het uitspelen (van de verhaallijn missies) is er nog genoeg te doen om me nog een half jaar te vermakenquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een PS2![]()
Ik stel voor dat de pc gta'ers het komende half jaar hun mond houden, dan mogen julllie lang nadat wij het spel voor de 3e keer hebben uitgespeeld eens fijn gaan kletsen over alle ontdekkingen die wij al kennen en dan laten wij jullie ook met rust.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:58 schreef Diemus het volgende:
http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=217 ze hebben hem al !!!
Denk het nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:58 schreef Diemus het volgende:
http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=217 ze hebben hem al !!!
Nee natuurlijk man, iedereen zit dan te gamen en heeft geen tijd meer voor dit topicquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:58 schreef Georges het volgende:
De reeks gaat nu al hard, moet je voorstellen hoe snel het zal gaan als de game echt uit is.
Ja idd daar ben ik het gedeeltelijk mee eens over de RapCultuur.....Maar ja...ten slotte gaat het toch om de gameplay en die zla toch wel weer heersen!quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:27 schreef Retarded het volgende:
even een negatief berichtje dan maar...
Ik ben totaal niet enthousiast over de game hoor. Ik heb em nog niet gespeeld, maar heb zelf wel de GTA:double pack op de Xbox en vind het 2 geweldige games. Goede sfeer, en zoveel te doen. Dat is volgens mij ook het grote pluspunt aan SA, veel te doen. Maar sfeer is het grootste minpunt. Niet het soort sfeer waar ik van hou. De rapcultuur is geen geschikt wereldje voor GTA imho. GTA 3 is in mijn ogen de beste GTA tot nog toe.. heerlijk hoe je op een "Soprano-manier" winkeliers aftuigd om ze te laten betalenGTA:VC was net Scarface, waar ik ook helemaal geen problemen mee had.
Maargoed, ieder zijn smaak.. ik ga em zeker wel een keer proberen hoor, en misschien zelfs wel kopen ... maar dan alleen omdat je er zo fucking lang mee bezig bent... vind het gewoon erg jammer dat ze de "rapcultuur hebben gebruikt"
ER zit in map bij in de vorm van een rol behang. Anders is het niet te lezenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:52 schreef Diemus het volgende:
hoelaat gaat bart smit open ?
Ik denk dat ik als eerst gewoon rond ga rijden en uitzoeken waar alles zit en als iemand mij aanrijd sla ik hem verrot
Weet iemand of er ook een "poster"map bij de game zit ? zoals bij VC
Ik vind het jammer dat het allemaal negers zijn( no offencequote:Op maandag 25 oktober 2004 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Sja, ik vind het er wel op voorruitgaan dat er weer gangs in het spel komen
eindelijk negers neermaaien zonder gevolgenquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:34 schreef Diemus het volgende:
Hmmmm de mafia cultuur ala Sopranos en Scarface was zeker niet slecht maar misschien word dit wel een hele goede verandering. Ikzelf vind het niet erg dat ze de hood sfeer hebben genomen
haha...mazzel dat je raam open stondquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:37 schreef Robhimself het volgende:
[..]
eindelijk negers neermaaien zonder gevolgen(ok, niet serieus nemen...)
Mijn PS2 stond onder mn raam, het regende...PS2 dood
Ach ja, ik wilde de PStwo toch al halen, meteen een goede reden
Saldo: -¤149![]()
Het zijn toch niet allemaal negers, alleen in los santos wel heel veel, maar dat is logisch aangezien het op Los Angeles moet lijkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het allemaal negers zijn( no offence)
![]()
ik vind het erg jammer, want ik heb een hekel aan dat cultuurtje... Van die zogenaamde gangsters die denken dat ze alles zijn (je komt ze in het echte leven ook dagelijk tegen)... De echte gangsters (mafia)... dat is pas echt een volk apartquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:34 schreef Diemus het volgende:
Hmmmm de mafia cultuur ala Sopranos en Scarface was zeker niet slecht maar misschien word dit wel een hele goede verandering. Ikzelf vind het niet erg dat ze de hood sfeer hebben genomen
Hehe die echte neger gangs zijn wel ff iets anders dan rappers met scheve petjes, vind het wel grappigquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het erg jammer, want ik heb een hekel aan dat cultuurtje... Van die zogenaamde gangsters die denken dat ze alles zijn (je komt ze in het echte leven ook dagelijk tegen)... De echte gangsters (mafia)... dat is pas echt stoer (niet dat ik criminaliteit goedkeur, maar dat zijn tenminste echt stoere lui ipv die rappers met hun scheve petjes)
Ja ok...maar de hoofdrolzpeler..en zijn vriendjes en bilmaatjes zijn tog ook negers...?en de opdrachtgevers tog ook? of niet?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zijn toch niet allemaal negers, alleen in los santos wel heel veel, maar dat is logisch aangezien het op Los Angeles moet lijken
Je hebt ook nog van die mexicanos en boeren enzo
Ik ook behalve kwa geweld en rijstijl danquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef markii het volgende:
misschien wordt iedereen een wigger met dit spel... ik leef altijd hard mee met de GTA reeks... wehe
dat weet ik ook wel, maar tis maar even om duidelijk te maken dat ik de echt mafia meer "waardeer" dan de gangster uit het hoodcultuurtje...quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe die echte neger gangs zijn wel ff iets anders dan rappers met scheve petjes, vind het wel grappig
Gecondoleerd :'( mooi gedicht :')quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:54 schreef Robhimself het volgende:
Condoleances worden geaccepteerd.
Lieve PS2, urenlang heb je voor me gedraaid
Ik kocht je in 2001 van mn zuurverdiende centen, niet gekregen.
Voor deze 3 jaar dienst heb ik je nooit geaaid.
Nu ben je kapot door de regen.
En voel ik me GENAAID!!!
RIP, beste PS2:
[afbeelding]
Welke winkels ???quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag doodgegooid met folders van winkels die het dan dus de 28ste al hebben
En wat vind mijnheer Steve-O hier zo lollig aan!? Mn xbox kon de slappe lach ook al niet bedwingen toen ik mn PS2 aansloot en nix deed.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:56 schreef Steve-O het volgende:
^^^
lol
Gebruiken ze tegenwoordig telefoonboeken om hun artikelen tot de man te brengen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag doodgegooid met folders van winkels
Whehe, jullie gaan me hier voor haten.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met je PC kun je tenminste een skin downloaden, zodat je toch een "echte blanke maffioso" speelt. Ach ja, hebben "wij" PC gamers ook wat![]()
Maar goed, ik zit er serieus over te denken volgende week dinsdag na mn tentamens even naar de winkel om een PStwo en GTA:SA![]()
Ah, okquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zag van de week een releasedatum ergens staan van 27 oktober. Dus misschien heb je geluk
Hier dus niet op klikken. Ophoeren Ruis, vuile relnicht!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
Whehe, jullie gaan me hier voor haten.
daar kan ik kort over zijn..quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:09 schreef Robhimself het volgende:
[..]
En wat vind mijnheer Steve-O hier zo lollig aan!? Mn xbox kon de slappe lach ook al niet bedwingen toen ik mn PS2 aansloot en nix deed.
De xbox heeft het wel afgeleerd toen ik op kinderachtige wijze "San Andreaaaas" begon te zingen...
Nu jij nog........
als ik jou was zou ik maar gewoon een normale ps2 kopen, de ps2 staat voor begin november in Japan geloof ik....quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:10 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gebruiken ze tegenwoordig telefoonboeken om hun artikelen tot de man te brengen?
edit: Wanneer komt die PStwo nou uit?
maffia is het iig, die mafiosi kwamen alleen een flinke tijd geleden voor en noemden zichzelf eerder zakenmannetjes dan gangsters..quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef Retarded het volgende:
[..]
De echte gangsters (mafia)... dat is pas echt een volk apart![]()
PStwo wordt als eerstein het Westen gelauncedquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:22 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik maar gewoon een normale ps2 kopen, de ps2 staat voor begin november in Japan geloof ik....
en wachten is geen optie![]()
Dan verpest je de hele sfeer vind ik, net zoals auto's d'r in gooien van 2001 ofzo, past totaal niet. Maargoed das dus mijn meningquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met je PC kun je tenminste een skin downloaden, zodat je toch een "echte blanke maffioso" speelt. Ach ja, hebben "wij" PC gamers ook wat![]()
Niet waar dude, je kan spelen als andere ingame characters. Niet als bv. The Terminator oid wat bij de PC versie wel kan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:25 schreef markii het volgende:
ps2 heeft btw ook altijd skins kunnen veranderen... dus die pc dude zonder la ps2 is mis wehehe
Ik zei ook alleen dat markii er naast zatquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zeg niet dat ik met een sking ging spelen, ik zei dat het kon. Oftewel:
Het KAN, maar MOET het ook? tja ....
Zeer irritant is dat idd, ik wil ECHT niet meer wachten gewoon, serieus niet...quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef agent_smitz het volgende:
wie voelt zich nie kut, elke minuut wachten is kut
*heeft toch wel een beetje medelijden* dit is al ondraaglijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:51 schreef Pun het volgende:
Ja, en wij hebben nog een jaar te gaan![]()
![]()
zelfmoord plegenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom denk je dat dee topicreeks zo enormsnel loopt?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:54 schreef Diemus het volgende:
10 pagina's post op 1dag (2 van vorige topic) niet normaal meer
[b]Ja ik moet echt iets vinden om de tijd te doden[b] !! als ik vice spel wil ik SA alleen maar meer
omdat wij kont schoppen, duhquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dee topicreeks zo enormsnel loopt?
you got a pointquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het allemaal negers zijn
je hebt zo'n drive trough confessions dus daar zal dat kruis staan, en de vlammenwerper vind je naast dat gele huisjequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:42 schreef Sacrem het volgende:
staat er trouwens een groot jezus christus kruis in SA?
en kan iemand mij dan vertellen waar ik de vlammenwerper kan vinden?
en dan je hele gang meenemenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je hebt zo'n drive trough confessions dus daar zal dat kruis staan, en de vlammenwerper vind je naast dat gele huisje
ik ken ook zo'n kerel... die gaat bij een andere kerel die hele game uitspelen :')quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:45 schreef Inspiration het volgende:
Je kan ook overdrijven met dat niet meer kunnen wachten op zich :')
Ik ken een kerel die dit spel moeilijk veel gaat spelen als ie het heeft en dan ga ik wel met een alcoholische versnapering zn verrichtingen volgen want ik kan toch jack shit met die crap ps2 controllers
junkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:56 schreef mr.marcus het volgende:
grammetje speed erbij en pas stoppen tot je het uitgespeeld hebt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:59 schreef Sacrem het volgende:
[..]
junk
kan je dr ook mee slaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
LOL daar staat onze stoere homie dan:
[afbeelding]![]()
!!!
fo' mah peeps, you know dawwwwwwgquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:34 schreef Cool_Runner het volgende:
Vette shit,
Koekje flikt t weer![]()
Hij wordt wel weergegeven in het "wapenvakje" zou erg cool zijn! Ben benieuwd naar de reacties van de mensen die je slaat hehequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:36 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
kan je dr ook mee slaan
"i've been killed by a rose"
Blij dat ik 'm niet gelezen heb dan.quote:Er zitten wel enorme spoilers in de gamespot review, ik laat t maar voor wat t is.
past bij je ondertitelquote:WTF, in 1 dag 3 pagina's, en het vorige topic al weer dicht
Dat gaat snel
quote:I've spent the last six pages making my case for why Grand Theft Auto: San Andreas is best game I've played on the PS2 thus far, and I still haven't even begun to touch on how much it really has to offer. I've spent almost every waking moment of last week doing nothing else but playing this massive beast and have put well over 60+ hours into it. And yet despite that fact, I'm only barely hovering over the 50% finished mark (which is all you really need to complete the story), and I still have a ways to go. Hidden horseshoes, graffiti tags, special photographs, and a myriad of other hidden items still elude my grasp (nearly 300 of them), while a huge assortment of things I can't even tell you about make me wish that I wasn't so protective about spoilers -- there's some seriously cool secret stuff in here.
But that's why San Andreas is so awesome: it's a world that can offer different people different things. If a solid storyline and some incredibly tough missions are all that you're looking for, then you can have them. If you'd rather spend your time doing nothing but exploring the city and finding new ways to make money, destroy property, and dress like a pimp, then you can do that too. Live the life you want to live, do the things you want to do; it's entirely up to you. But however you choose to do it, do it now. Drop everything and do it right now. This is the best PlayStation 2 game ever made. Period.
10 Presentation
If you remember what it was like in the 1990s and have lived in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas, then you'll be able to immediately appreciate how accurate San Andreas truly is.
8.5 Graphics
The framerate, pop-in, collision and streaming issues that plagued the earlier games are back once again, but at a far less frequent rate. The rest of the game is absolutely beautiful, though.
9.5 Sound
GTA sports a powerful 90s-era fully licensed soundtrack and a broad range of sound effects. Plus, there's great digital encoding and terrific vocal talents (Samuel Jackson!). It's all you need.
10 Gameplay
The often-chastised targeting system has been improved, the vehicle physics have been reworked, and the mechanics feel terrific. There's a wide array of gameplay styles too and its hard as hell.
10 Lasting Appeal
To complete storyline-related challenges, it'll still take you anywhere from 40-60 hours… and that's only half the game. It's five times larger than Vice City and has more sidequests than most RPGs.
9.9 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van GTA: SA
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik denk dat het echt moddervette game is, neem ik IGN niet meer zo heel serieus lately.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:36 schreef CosmoKramer het volgende:
9.9wtf!
Wat een extra'squote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
kan je meedoen aan een ren contest ofzo?hij staat eerste, maar rent. je bedenkt het niet, maar toch zit het in het spel... ik heb er geen woorden voor
Dude, hoe ga jij dit aanpakken?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een extra's
Omdat Halo 2 mijn voorkeur heeft en die over 2 weken komt. Behalve dat, ik heb het zelf ook erg druk dus er moeten keuzes gemaakt worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:20 schreef djmurcielago het volgende:
wachten?
wrom zou je wachten om gta:sa te spelen?
Rustig B.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:20 schreef Bastard het volgende:
Waarom niet op de XBOX
Oh dat zou wel cool wezenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rustig B.
In december is het contract met Sony afgelopen.. Wedden dat Rockstar allang bezig is met de XBOX versie,.
Ik ga deze blind halen uiteraardquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, hoe ga jij dit aanpakken?.
Zo met Halo 2 ook op het programma en zo.
Gezien de drukte (en dan niet alleen qua games) wacht ik iig nog even met GTA:SA..
8.5 is niet top inderdaad.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:32 schreef twi het volgende:
Vind de graphics wel tegenvallen hoor... Maargoed, 't gaat om de gameplay en die is altijd goed bij GTA games
Nouja, het ziet er zeker niet echt beter uit dan de vorige delen, maar daarvoor moet je niet naar Rockstar kijken natuurlijk, maar naar Sonyquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
8.5 is niet top inderdaad.
Als ze die irri bugs er maar hebben uitgesloopt..
[offtopic]quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:32 schreef twi het volgende:
Vind de graphics wel tegenvallen hoor... Maargoed, 't gaat om de gameplay en die is altijd goed bij GTA games
Tis een stappie terug naar de Ps2 en zijn charme's hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:32 schreef twi het volgende:
Dat is toch juist lekker? Ik vind die procententeller van spelprogress altijd mijn ergste vijand.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:44 schreef CosmoKramer het volgende:
Gevaar is wel dat het gewoon tè groot is en je dus na een xx aantal uur spelen nog maar op 10% zit en de moed je een beetje in de schoenen zakt. Het lijkt een beetje een spel zonder einde, dat had ik bij VC ook al een beetje.
Ben ik niet bang voor, een spel kan mij niet groot genoeg zijn. Waar ik bang voor ben is dat als ik de verhaallijn heb uitgespeeld ik pas op 28% ben, dat dus ontiegelijk veel onvindbare dingen te doen zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:44 schreef CosmoKramer het volgende:
Gevaar is wel dat het gewoon tè groot is en je dus na een xx aantal uur spelen nog maar op 10% zit en de moed je een beetje in de schoenen zakt. Het lijkt een beetje een spel zonder einde, dat had ik bij VC ook al een beetje.
Verwoordingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch juist lekker? Ik vind die procententeller van spelprogress altijd mijn ergste vijand.
Dar machinegeweer dat je kon kopen jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:56 schreef agent_smitz het volgende:
weet je wa trouwens vet was aan gta2(volgens mij) da je wapens en bommenwerpers in je auto kon laten bouwen
Makkelijk. Dat dacht men bij GTA3 ook, daarna dacht ik het bij Vice City ook, ergo...alles is altijd te overtreffen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:14 schreef agent_smitz het volgende:
ik denk alleen niet dat ze san andreas nog kunnen overtreffen
Ze kunnen iets verbeteterenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:21 schreef agent_smitz het volgende:
ja ok ze kunnen hem dan weer 5 x groter als san andreas maken:P
Niet op de PS2 misschien, maar het is zeker te overtreffen!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:14 schreef agent_smitz het volgende:
ik denk alleen niet dat ze san andreas nog kunnen overtreffen
Is dat zo? bruut!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:28 schreef Scylla het volgende:
Mensen, Salvatore zit toch in San Andreas? Dan zal er wel wat mafia sfeer in zittenMij persoonlijk lijkt me die hele hood-nigga what-homey cultuur wel vet.
je hebt gelijk ja, maar wie weet strax dat het wel kanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij zijn het weer van die neppe backflips waar je halverwege niet doorraait maar als het ware omdraait
/edit: Jep, geen echte backflips
Volgende week woensdag of donderdag??quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:59 schreef Kremers het volgende:
Yeah, mijn order bij play.com staat op packing, dan zou ik hem volgende week woensdag/donderdag moeten hebben
Heb hem ook nog voor een lagere prijs gekregen, hij staat er nu voor 33pond, heb hem voorbesteld voor 30pond
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:03 schreef agent_smitz het volgende:
dat is een week na de release das tog kut
Hoe bedoel je 20 euro meer? Volgens de huidige koersen is dat meer 15-10quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ga echt niet €20 meer uitgeven om hem een week eerder te krijgen
, bovendien zal ik mij niet vervelen, gezien ik net PES4 heb aamgeschaft
Jij wordt misselijk van de spanning?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:15 schreef Gstyles het volgende:
Staan die niet in de OP?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:21 schreef agent_smitz het volgende:
heeft er iemand toevallig een plaatje waar je kan zien hoe de normale politie eruit ziet dus niet de fbi ofzo?
http://image.com.com/game(...)041025_screen001.jpgquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:21 schreef agent_smitz het volgende:
heeft er iemand toevallig een plaatje waar je kan zien hoe de normale politie eruit ziet dus niet de fbi ofzo?
Pfew, net niet... heb 39004quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:22 schreef Keromane het volgende:
- sommige mensen 'klagen' dat het spel een beetje oude graphics gebruikt. Wel.. de PS2 is alweer een paar jaar oud. Het is niet als met de PC waar pakweg elk jaar de mogelijkheden bijna verdubbelen. Ondanks de wat oudere graphics zijn de kritieken eigenlijk alleen maar lovend. Superrealistische animaties, enorm veel detail. Zelfs het ontbreken van ragdoll physics valt niet op.
- Iets minder amusant misschien: er schijnen issues te zijn met oudere PS2's. Vooral mensen met het model 39001 hebben last van vastlopers en hick-ups. Lees het item hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152431
quote:Geplaatst door Mr_Belvedere op 26-10-04 @ 11:56
Analisten verwachten een recordverkoop voor Grand Theft Auto: San Andreas. In de eerste week zou het spel al meer dan 4.5 miljoen keer over de toonbank gaan, wat het gelijk één van de best verkochte games aller tijden zal maken.
"Dit zal een van de eerste videogames zijn die meer dan zijn voorgangers verkocht wordt", sprak P.J. McNealy van American Technology Research.
"GTA Vice City is 12 miljoen keer verkocht. We verwachten 13 tot 15 miljoen voor San Andreas", voegde hij er aan toe.
[vergroten]
Big Business voor GTA:SA ?
Met de prijs van $50 per stuk zal de eerste verkoop week van de game meer op gaan brengen dan bijvoorbeeld de film Titanic deed ($100 miljoen).
Hou het even in de gaten, er zouden meer modellen zijn.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pfew, net niet... heb 39004
bron?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:33 schreef agent_smitz het volgende:
ik weet nie of iemand da weet of het is al eens langsgekomen maar de politie haalt je auto weg als die ergens in de weg staat das kut bij missies
Oei, OKquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:36 schreef Keromane het volgende:
[..]
Hou het even in de gaten, er zouden meer modellen zijn.
Ik heb hier een vraag over gesteld op GTAForums. Iemand vertelde dat ie z'n auto had laten staan en weg was gegaan. Na pakweg een kwartier omzwervingen in de stad kwam ie weer op het punt aan en daar stond z'n auto nog steeds.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:33 schreef agent_smitz het volgende:
ik weet nie of iemand da weet of het is al eens langsgekomen maar de politie haalt je auto weg als die ergens in de weg staat das kut bij missies
Hopelijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:38 schreef Keromane het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraag over gesteld op GTAForums. Iemand vertelde dat ie z'n auto had laten staan en weg was gegaan. Na pakweg een kwartier omzwervingen in de stad kwam ie weer op het punt aan en daar stond z'n auto nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |