Saaie missies, een staat die bestaat uit copy-paste die getypeerd wordt als veelzijdig en groot, voorspelbaar verhaal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:09 schreef Slarioux het volgende:
En toch nog even in het centrale San Andreas topic posten, zodat mensen die het ook echt iets meer kan schelen dan *niks* het ook zien.
Ik al helemaal nieuwsgierig op die link klikken, blijkt dit alles te zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:09 schreef Slarioux het volgende:
En toch nog even in het centrale San Andreas topic posten, zodat mensen die het ook echt iets meer kan schelen dan *niks* het ook zien.
Gekwetst? Alsof mij het boeit. Maar het valt me toch op. Toch nog ff in dat topic posten, zodat je zeker weet dat er ook mensen zullen klikken die het een al dan niet leuk spel vinden. Alleen de OvjL-kneuzen in je topic is ook niets natuurlijk.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Saaie missies, een staat die bestaat uit copy-paste die getypeerd wordt als veelzijdig en groot, voorspelbaar verhaal.
En dan nog de gekwetste tweaker uit gaan hangen...
Ik vind het wel typisch eigenlijk, in GTA3 overleefde de neger het ook al niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik al helemaal nieuwsgierig op die link klikken, blijkt dit alles te zijn. Ik had toch wel gehoopt op een dikke spoiler
![]()
Ik wil de ONZ kneusjes ook niet kwetsen maar de verstokte gamers die elkaar vertellen hoe geil polygonen zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gekwetst? Alsof mij het boeit. Maar het valt me toch op. Toch nog ff in dat topic posten, zodat je zeker weet dat er ook mensen zullen klikken die het een al dan niet leuk spel vinden. Alleen de OvjL-kneuzen in je topic is ook niets natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat leest natuurlijk niemandAangezien niemand zich dwangmatig aangetrokken voelt om een spoiler te lezen.
Debiel gedoe.
Maar goed ik heb er weer een note bij.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht ik doe het net zoals in Games & Consoles:tactloze lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat leest natuurlijk niemandAangezien niemand zich dwangmatig aangetrokken voelt om een spoiler te lezen.
Debiel gedoe.
doet dingen zoals geen ander dat kan!
quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht ik doe het net zoals in Games & Consoles:Idd als je iets in een spoiler zet word het vaak eerder gelezen als dat je het gewoon typtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat leest natuurlijk niemandAangezien niemand zich dwangmatig aangetrokken voelt om een spoiler te lezen.
Debiel gedoe.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
De butler heeft het gedaan!quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:07 schreef Xebrozius het volgende:
CJ sterft aan het eind van het spel GTA San Andreas.
Het was pseudo-dramatisch en ik at een zak chips zonder ook maar 1 traan te laten.
Daarom is VC ook zonder negerquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch eigenlijk, in GTA3 overleefde de neger het ook al niet.
Doen ze dat met opzet...?
Er gaat iemand dood in GTA op het einde. Maar ik beschouw GTA toch alleen maar als een spel waarin je dwangmatig mensen gaat neerschieten en overrijden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef Knut het volgende:
Wie ? Wat ?
Huh ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |