quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:36 schreef dolle_hond het volgende:
eerder gezien, maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tvpJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IDD!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:12 schreef bukgeit het volgende:
They Might Be Giants?
Klopt ook wel, dit is een oudere...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:16 schreef bukgeit het volgende:
Altijd gedacht dat het een duo was; die twee kerels rechts.
Demons and Wizardsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:18 schreef bukgeit het volgende:
Noem 8 bands uit 'de hel'.
Heel goed, heel goedquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef Doc het volgende:
A place alled home van Ignite
Ja, voor Henk was dat nummer geschreven he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:28 schreef Doc het volgende:
met onder andere het nummer "Pieter" dat zover ik weet voor een NLSe vriend van ze geschreven was.
goh, ik dacht voor Joop ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, voor Henk was dat nummer geschreven he?
Die jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Merry-go-roundom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
... Go Aroundquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het die ene die iets van Go Around, Goes Around of Going Around of iets in die richting heet?
+2 TSEquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Merry-go-roundom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, denken moet je dan ook aan vrouwen over laten.........quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:16 schreef Doc het volgende:
Ik denk aan iets van Fear Factory ...
Gone in 60 seconds...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wacht.......ik weet 'm: het is Samael !
Sack Blabbath +2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Passage (toch?)
"llama in a car"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef Berkery het volgende:
Voor Gambolputty: http://img.4chan.org/f/src/thellamasong.swf
Ik moet maar weer eens tussen mijn vage Japanse cd's duiken, want de rest wordt weer veel te snel geraden de laatste tijd.......quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:35 schreef bukgeit het volgende:
Felix Da Housecat
Ja. Dave Stewart: nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het een man?
was een foutje, sorryquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja. Dave Stewart: nee.
Ja. Nederlands: nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was hij al bekend voor 1990?
Ja. Bowie nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wilde gok: David Bowie
Minder wilde vraag: bekend als solo-artiest?
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Lid van een bekende band geweest?
Ja. Paul McCartney nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is hij momenteel nog actief als muzikant?
Neequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft hij z'n eigen real life-soap samen met z'n vrouw en twee vervelende kinderen?
Jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het waarschijnlijk dat je hem in mainstream top-zoveel-allertijden-lijsten (waarbij de zoveel onder de 100 ofzo zit) tegen komt?
Nee. Ook niet George Michael en Elton John.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eric Clapton?
Sting en Iggy Popquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sting?
Stel maar een vraag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:07 schreef onkjoe het volgende:
mag ik een hint?
Jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Is hij solo succesvoller dan met z'n voormalige band?
Neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Speelt hij nog steeds in een bekende band?
Nee. Noch Peter Gabriel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Robbie Williams?
ja, excuusquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft hij recentelijk (afgelopen 2 jaar ongeveer) nog hits gehad?
zo krijgen we een 2-puntentopic wel lekker snel vol
dat was toch een vraag?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Stel maar een vraag.
Ah...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Berkery +2
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef Berkery het volgende:
Voor Gambolputty: http://img.4chan.org/f/src/thellamasong.swf
Skikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eindelijk erkenning...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Gambolputty het volgende:
It's the end of the week as we know it - REM
Lijkt me niks op af te dingen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:04 schreef Doc het volgende:
gary moore - friday on my mind
cure - friday i'm in love
r. kelly - thank god it's friday
Black Crowes - Good Friday
Gavin Friday - Angel
The Darkness - Friday night
Steely Dan - Black Friday
CowboyJunkies - Good Friday
IceCube - Friday
Nancy Sinatra - Friday's Child
het is irfan ipv irvin, maar voldoende goed beantwoordquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
irvin, duncan & theo oprichters van het bedrijf
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef ranja het volgende:
Jarvis Cocker gaat muziek schrijven voor de nieuwe Potter film. Misschien heeft hij Franz gevraagd om een nummer daarvan in te spelen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Iets van Manic Street Preachers?
quote:YLU = You Love Us?
quote:The Holy Bible?
Berkery +2quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef Berkery het volgende:
generation terrorists van MSP dan?
Maar geen Motown junk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:00 schreef bukgeit het volgende:
Die plaat moet ik nog altijd een keer kopen. Staan veel goede nummers op.
Ik heb alleen de New Art Riot EP en die is groots.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar geen Motown junk.
quote:Theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., along with the Righteous Brothers, Mitch Ryder, and precious few others, were the pinnacle of '60s blue-eyed soul. TheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.' talents, however, would have to rate above their rivals, if for nothing else than the simple fact that they, unlike many other blue-eyed soulsters, penned much of their own material. They also proved more adept at changing with the fast-moving times, drawing much of their inspiration from British Invasion bands, psychedelic rock, gospel, and even a bit of jazz and Latin music.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...en bedankt, nu zit ik met "silence is golden" in m'n hoofdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:40 schreef bukgeit het volgende:
Tremeloes?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:48 schreef ranja het volgende:
Marmelade? ok hun bekendste schreven ze niet zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarbijquote:The roots of theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.were in New York-area twist and bar bands. Keyboardist/singer Felix Cavaliere, the guiding force of the group, had played with Joey Dee & the Starliters, where he met Canadian guitarist Gene Cornish and singer Eddie Brigati. Brigati would split the lead vocals with Cavaliere and also write much of the band's material with him. With the addition of drummer Dino Danelli, they became theJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Over their objections, manager Sid Bernstein (who had promoted the famous Beatles concerts at Carnegie Hall and Shea Stadium) dubbed them the "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." , although the "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." was permanently dropped from the billing in a couple of years.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef pyl het volgende:
The Rascals?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:18 schreef Berkery het volgende:
Comic Relief?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was het niet een speciaal diner bij George W op het witte huis?
Shit, dat was m'n tweede gok geweest....had je niet ff 2 tellen later kunnen reageren?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef bartrid het volgende:
ze speelden allemaal op het concert voor de queen op buckingham palace.
hehehequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Shit, dat was m'n tweede gok geweest....had je niet ff 2 tellen later kunnen reageren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's helemaal goed, althans *bijna*. Ik vroeg: 'bij welke gelegenheid?'quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef bartrid het volgende:
ze speelden allemaal op het concert voor de queen op buckingham palace.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ze jarig was?
Bij her majesty's 50 jarig jubleum als koninigin?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's helemaal goed, althans *bijna*. Ik vroeg: 'bij welke gelegenheid?'
Yep! Vijftig jaar op de troon.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:53 schreef bartrid het volgende:
haar gouden jubileum,
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FrontmanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Finds His Missing LyricsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(AP, 10/22/2004 9:01 AM)
A long-lost briefcase full of notes and lyrics that were intended for the 1981om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.album "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." has been returned, 23 years after it was stolen at a Portland concert.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.frontmanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.made the announcement Wednesday during an appearance before the World Affairs Council of Oregon, saying the returned notes were "an act of grace."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.had to rewrite the "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." lyrics in the studio, and band members called it their worst recording experience. Though the record was generally well-received, it didn't earn the praise of the band's debut album, "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.," or third album, "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The briefcase was returned by Cindy Harris, 44, who said she found it in the attic of a rental home in Tacoma, Wash., in 1981. She said she did not know the notes had been stolen until many years later, and then she had no idea how to reach the band.
Her friend Danielle Rheaume spent much of the past year contactingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s management.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
According to "Into the Heart," a book of stories aboutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.songs, the briefcase was stolen by some women who joined the band backstage at a now-defunct Portland nightclub.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The band returned to Portland a few years after the theft andom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.asked the audience if anyone knew about the briefcase. He repeated the question when the band played at the Rose Garden arena in 2001.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:53 schreef ranja het volgende:
David Byrne?
Die wel ja,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:02 schreef Mark het volgende:
U2?
Die viel op, jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:22 schreef Berkery het volgende:
Police - Outlandos d'amour
Ik herkende Be My Girl-Sally
Met Rocking all over the worldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:06 schreef bartrid het volgende:
was dat niet status quo?
En dat is het complete antwoord.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:41 schreef bartrid het volgende:
samen met missy elliott toch?
Niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:46 schreef ranja het volgende:
en die is leuk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb alleen een stukje in een promo van tmf gezien/gehoord. Maar ik dacht van niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Berkery het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snapte het al niet, volgens mij heeft bartrid alle bands uit Reading al eens gevraagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En denk je dan ook: 'wat mooi'?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Clientele toch? Ten minste, dat denk ik als ik de titel "The Violet Hour" hoor.....
Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet in Londen woont.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat dacht ik ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is niet geheel mijn 'ding'quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En denk je dan ook: 'wat mooi'?
Silent Enigma +2
ik ben wel blij dat ik niet in London woon, veel te duur...Wel goeie platenzaken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet in Londen woont.
ervoor zorgen dat het op een stukje webspace komt, vervolgens de link daar naar toe plaatsen. Als je geen webspace hebt wordt het lastig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is niet geheel mijn 'ding'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil jullie een mp3tje laten horen. Hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
ervoor zorgen dat het op een stukje webspace komt, vervolgens de link daar naar toe plaatsen. Als je geen webspace hebt wordt het lastig.
jawel, maar verraadt de link niks?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ehhhmm, ik geloof niet dat ik dat heb. Het mp3tje staat wel online, helpt dat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat zou een weggevertje zijn. mmmmmm, even denken hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
jawel, maar verraadt de link niks?
Ja toch? En de titel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:56 schreef ranja het volgende:
Dat is toch Gem?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:51 schreef bukgeit het volgende:
Hints uiteraard op aanvraag.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
instant street dan?
nope; wel een (dode) zangerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:45 schreef bukgeit het volgende:
Obligate gok: Elvis Presley
b-kantje van good fortunequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar staat dat nummer op dan? Goedenacht trouwens..
ook maar gokje dan: Hank Williams?
newbiedoobiedoo +2quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of beter: Jeff Buckley
Pussycat was de eerste met Mississippi...later nog REM met Nightswimming...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:55 schreef bukgeit het volgende:
Iedereen draagt ook maar nummers op aan Jeff Buckleyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best wel warm!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:57 schreef thaleia het volgende:
INXS, maar dan wel heel goed verkleed?
Men @ Work, de weggeverquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou kom op, ik wil slapen..Who can it be now?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Poehee, het stond er zowat...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Men @ Work, de weggever
geen van beidequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Atlantic of Midnight Star?
De broertjes en zusjes Jet. Nou ja, ze heten geen Jet, maar Wolfgramm. Vandaar ook de naam Jets denk ik. En dan te bedenken dat de helft van hun broers/zussen of geen talent had of te jong was, die mochten niet meedoen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:35 schreef Mark het volgende:
The Jets!
Dat zouden meer artiesten als criterium moeten hanterenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:39 schreef ranja het volgende:
te bedenken dat de helft van hun broers/zussen geen talent had, die mochten niet meedoen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:29 schreef belsen het volgende:
Dus een dikke componist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Phillip Glass?
Helaas, topic volquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:36 schreef Mark het volgende:
Nee, hij is zelf een performer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop