de foto staat vast, daar word niks meer aan veranderdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb nu al een kleine basis aan de schuine merc.. graag niet meer switchen.
Wat een onzin, dat maakt toch geen ruk uit? Als je er niet bent is dat gewoon pech.. de poll langer doen is alleen maar irritant, want de rondes duren al een week ofzo, dan moet je als je wel aanwezig bent alleen maar langer wachten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef Bond het volgende:
Aha hier is die.
Zou de volgend ekeer de poll iets langer kunnen? Als je er 1 dag niet ben is er meteen gestemd. Ik wil ook graag stemmen![]()
Kleur vond ik wel leuk zo licht, anders word het zo'n foute auto, maar ik ga er wel even mee expirimenteren denk ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind m echt mooi
paar tips:
kleur mag iets donker van mij..
de achterlichten zijn super (bedacht)
maar het 3e remlicht.... zet alle puntjes op 1 lijn... ik zie ze nu een beetje verspringen... gewoon ff pixelneuken en dan is ie super.. de achterbumper vind ik ook zeer mooi
owja.. en je pendalen zou niet alle 3 zo in zicht moeten zijn... lijkt net of de stuurkolom ver richting midden zit..
of was dat je bedoeling?
Schaduw goed van je, zal ik doen. En die deursponning (wat een worodquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
Pendaal :')
@ Bond: leuk dat je zoveel probeert. Deur open, koffer open etc is niet echt mijn smaak, omdat vaak het perspectief niet goed klopt etc. blala. Maaaar in jou geval is het redelijk gelukt, echter, je moet wel even een schaduw maken op de grond en ik zou ook de deursponning wat dunner maken want het is zo wel een hele dikke deur.
Ze zijn de zelfde dikte als de oude alleen is alles eran geweizigd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef BazzoS het volgende:
ik vind je banden te dikvooral voor, achter staat ie in mijn ogen wel goed
Hehe okee, zal stoppen hierzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:26 schreef Henkmanz het volgende:
ik vind ook deze velgen en banden er niet uitzien bij je auto.
Je doet echt iets verkeerd, want nu staat ie veel te hoog op z'n poten.
En waar is je voorruit naartoe? kijk 's naar het verschil met je achterruit en zijraampjes in de auto, die zijn helemaal blauw getint, maar je voorruit is gewoon weg.
Vind niet echt dat je er zo vooruit bent gegaan eigenlijk..
En gewoon even tussen jou en mij (niet persoonlijk bedoeld ofzo): het is wel irritant als je constant om commentaar gaat smeken, niet iedereen heeft tijd/zin om dat te doen.
'kay, cool dat je het begrijptquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Hehe okee, zal stoppen hierzo![]()
Ja voortaan flikker ik gewoon mijn shop erneer en dan verder lekker laten rottenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
'kay, cool dat je het begrijpt.
Ik geloof dat je reacties bedoelt? anyway, mensen geven je wel reacties als ze dat nodig vinden, als jij gaat zeiken om een reactie of je wil graag horen wat je goed doet kun je beter aan je ouders of je zusje vragen ofzo, die staan al met open mond als je alleen een kleurtje verandert. Je krijgt wel reacties, maar je moet er niet zo om lopen zeuren, das easy.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:24 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja voortaan flikker ik gewoon mijn shop erneer en dan verder lekker laten rotten![]()
(reactisch was juist het positieve hierzo)
dat hoort dus hier PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIESquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:06 schreef Darkomen het volgende:
Misschien is de 407 elixer of de 407 een leuke voor jullie volgende wedstrijd, mits hij niet geweest is natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
tis wat he, niemand heeft tijd meer tegenwoordig.
als ik toch tijd had, dan had ik graag dit weer op willen starten![]()
Die mercedes van henkmanz blijft toch wel de mooiste van allemaal![]()
ok, ik geef toe, het is een redelijk oude postquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:33 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Widebodykit geprobeerd te brushen. Ist wat?
Hoi Kai
Lol, die schele widebody van mijzelfquote:Op maandag 10 januari 2005 20:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, het is een redelijk oude post
wie bepaalt wat een goede tip is dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:40 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk weerdat soepen
Ik dacht dat het misschien leuk was om de winnaar eens flink te betraffen in de Photoshopwedstrijd... wat vinden jullie van het idee dat de winnaar behalve een nieuwe foto ook een goede tip moet posten voor de andere soepers?
De winnaar dusquote:Op maandag 5 juni 2006 03:29 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
wie bepaalt wat een goede tip is dan?
Ik zag Googol al posten dat deze ronde tot donderdag loopt, maar hij is net pas begonnen. Dit topic ging dood omdat er niemand nog veel tijd had om te soepen... Dus misschien moeten we geen deadline's gaan stellen, maar weer een tijdje wachten tot er weer wat mensen ff tijd hebben gevonden om wat te maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Venco16 het volgende:
wel weinig deelnemers. Is dat altijd zo?
Deze ronde is vrijdag toch begonnen? Als we niet een beetje een deadline stellen bloedt het topic helemaal dood, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Venco schreef in het andere topic:
[..]
Ik zag Googol al posten dat deze ronde tot donderdag loopt, maar hij is net pas begonnen. Dit topic ging dood omdat er niemand nog veel tijd had om te soepen... Dus misschien moeten we geen deadline's gaan stellen, maar weer een tijdje wachten tot er weer wat mensen ff tijd hebben gevonden om wat te maken?
Degene die het origineel gepost heeft moet maar beslissen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb tot donderdag geen tijd... dus wat T-Rex zegt is voor mij ook handiger... maar goed, als er genoeg soeps zijn moet er maar gewoon een poll komen.
dat bepaalt de winnaar... doe maar ff rustig. Als jij de Nissan geen goeie tune-auto vindt moet je toch echt 's nadenken over je tuningcapaciteitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgend project: BMW M5??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
??please??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: @:
nee nee, ik heb hem echt helemaal zelf gemaakt: kijk maar, je ziet hoe mislukt hij is gewordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dat bepaalt de winnaar... doe maar ff rustig. Als jij de Nissan geen goeie tune-auto vindt moet je toch echt 's nadenken over je tuningcapaciteitenno offence natuurlijk..
Je zegt dat je je bumper en sideskirt zelf gemaakt hebt... waarom heb je ze dan niet in de goede hoek gemaakt? Volgens mij komt deze zo van een porsche bodykit... Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Geeft ook niks, we gebruiken allemaal donor-objecten, maar dit valt me een beetje op.
Is geen flame ofzo hoorgewoon een opmerking.
nee hoor, ik heb de wielen eerst ge CTRL C+V gedaan dan gedraaid, dan occupaciy op 50%, beetje blur, en dan kreeg ik zo'n resultaat, toen kwam het bij me op dat ik backdropchange wou doen, maar alsnog ik vond het zoiesow al geen mooie auto, sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef Venco16 het volgende:
Ik vind dat Blur bij de wielen echt vet lelijk. Misshien probeer je zo de oneffenheden weg te werken, maar succesvol is het niet.
Niet dat die van mij een succes is, maargoed dit is echt lelijk![]()
Laten we de kritiek aub opbouwend houden. Ik ben misschien ook geen fan van de soep, maar elkaar afkraken heeft niemand wat aan...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef Venco16 het volgende:
Ik vind dat Blur bij de wielen echt vet lelijk. Misshien probeer je zo de oneffenheden weg te werken, maar succesvol is het niet.
Niet dat die van mij een succes is, maargoed dit is echt lelijk![]()
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Laten we de kritiek aub opbouwend houden. Ik ben misschien ook geen fan van de soep, maar elkaar afkraken heeft niemand wat aan...
Tipje:quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingen![]()
zo hoort dat duss![]()
![]()
toevallig heb ik ook de auto pas nadat ik heb geplakt geblurd, zoals je hebt gezien had ik ook een versie zonder blur gepost, en die heb ik geplakt en geblurd. wat jij zegt van dat ik de blur moet mee snijden had ik allang in de gaten hoor, maar thnxx voor de tip!quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tipje:
Als je een backdrop (background) wilt veranderen: blur op het laatste moment! Als je gaat blurren voordat je de auto op de achtergrond hebt dan moet je dus de blur mee"snijden". Dit geeft later alleen maar problemen (ik denk ook dat dat de reden is van je overmatige blur in het eindresultaat).
daar kan je gelijk in heben, heb ik niks van gemerkt. dus sorryquote:Kritiek:
Deze foto is genomen van een grote afstand met een zoomlens > weinig perspectief (hoe meer inzoomen, des te minder perspectief, denk aan satelliet-foto's). De spoiler die je hebt gebruikt is van een foto die van een stuk dichterbij is genomen (hoe meer uitgezoomd des te meer perspectief ... denk aan een groothoeklens). Je ziet dus duidelijk een heftig perspectief in de spoiler maar niet in de rest van de auto.
Zo heb ik het ook gedaan!, beternog ik heb de auto NIET EENS verlaagd sorry,, iik had eerst de bumpers en zo gebrushed en toen zag ik al dat het te laag was, had het al geen nut meer om te verlagenquote:Verder vind ik 'm teveel geblurred zoals gezegd en denk ik dat je voortaan eerst de auto moet verlagen (body uitknippen en iets laten zakken) voordat je skirts gaat brushen. Zo voorkom je dat de wielkasten heel erg leeg blijven en dat je een eeuw aan het brushen bent.
Nee lollereinszweidreiquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
sorry maar daar kan ik niet tegen op![]()
, wtf, hoe doe je dat man
![]()
leer mij es ook wat
![]()
![]()
Ja ik had het misschien wat kunnen opbouwen. Maar hij vat het goed op. En het is idd mijn mening.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingen![]()
zo hoort dat duss![]()
![]()
Eerst moet er nog bepaald worden wanneer de poll nou eigenlijk isquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef Venco16 het volgende:
Waneer komt die nieuwe BTW?
Henkmanz had aangegeven dat hij geen tijd had ... misschien wel netjes om effe op 'm te wachten (afhankelijk van wanneer 'ie dan wel tijd heeft). Als hij de komende 30 jaar bezet is dan mag de poll wmb ook vanaafquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Weet niet of henkmanz nog tijd heeft dit weekend? anders stel ik voor daar even op te wachten, is het meestal wel waard. (heb ik tenminste morgen zelf nog wat tijd)
En anders gooi die poll er maar tegenaan, hoeveel inzendingen zijn er nu?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
btw: Is mijn soep te lelijk om er iets over te zeggen??![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:44 schreef SiNz het volgende:
Let aub niet op details...heb er niet heel erg lang de tijd voor gehad![]()
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
Wel lache zeg...nieuw leven in deze topics. Had ik niet meer verwacht na zo'n 2 jaar dood te zijn geweest.
Iedereen heeft hier toch nog zitten lurken dan al die tijd
Ik vind hem geil sinz, maar jammer dat je je intake en chineze tekens wéér hebt gebruiktquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
Als je het doet, dan neem ik de uitdaging met je aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben trouwens altijd te laf geweest voor een mooie wide-body-soep. Denk da'k de draad maar weer oppak! Volgende soep (afhankelijk van de foto) ga ik een wide body proberen
denk ik![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het doet, dan neem ik de uitdaging met je aan
Dan pas? We zijn vrijdag al begonnen met deze auto? Ik zou zeggen vanavond. En dan heb je morgenavond of zaterdagmorgen weer nieuwe foto?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:41 schreef Henkmanz het volgende:heren!
bedankt voor de wachttijd. Ik ga er nu mee aan de slag, ik stel voor de poll uiterlijk zondag?
Is toch leuk juist beetje tegen elkaar op soepenquote:
Hij's nu denk ik al bezigquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Dan pas? We zijn vrijdag al begonnen met deze auto? Ik zou zeggen vanavond. En dan heb je morgenavond of zaterdagmorgen weer nieuwe foto?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is toch leuk juist beetje tegen elkaar op soepen
beetje te klein en onscherp voor een mooie soep, IMOquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
http://i6.tinypic.com/123bhj6.jpg
Ik wil die doen
ik heb ook 1200*900 van die CRXquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje te klein en onscherp voor een mooie soep, IMOIk denk dat ik voor Turquaz52 z'n optie zou gaan ... of iets in die trend.
630i van achteren ofzo ...
http://www.km77.com/marcas/bmw/serie6_05/630/gra/03.jpg
O, in dat geval ben ik altijd wel in voor een CRX ... dat weet jequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb ook 1200*900 van die CRXkomt door de resize van tinypic
Achterkantje is ook leuk om te doen weer eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, in dat geval ben ik altijd wel in voor een CRX ... dat weet je
MAar aan de andere kant... waarom zou ik je het voordeel geven door mee te gaan met jouw keuze ..
FOEI, SJOEWE! STOUT! STOUT!!!!
Ik stem op de Beemer
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Achterkantje is ook leuk om te doen weer eens
Tsja....ik had wat tijd, maar ook weer niet zoveel tijd dat ik opzoek ga naar nieuw donormateriaal. Dit had ik allemaal gewoon nog op m'n bak staanquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vind hem geil sinz, maar jammer dat je je intake en chineze tekens wéér hebt gebruikt
wordquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef Googolplexian het volgende:
Heuj Henkmanz! Ben je al klaar?
Ik vroeg alleen of je al wat had klaar was, hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb niet de hele avond gesoept, ik ben geen nerd ofzo
Anders wordt het ook maar haastwerk.. ik lever hem zo wel in, want als iedereen op me wacht is het ook zo lam. Alleen wordt het dan wel minder dan ik aanvankelijk had willen doen, want ja, ik mag niet tot zondag van jullie ongeduldigen(overigens vind ik het nog steeds wel jammer dat er na een wedstrijd van 2 maanden ineens een van één week moet komen, ik ben destijds gestopt vanwege deze deadlines...)
hoezo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Venco16 het volgende:
Zal ik maar een nieuw topic maken dan?
Niet zo zeveren joh. Dit is een beproefde vorm die alle andere experimenten overleeft heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef Venco16 het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat het wel zo onoverizhtelijke shit word. Kunnen we niet 1 topic per foto doen? En dan dit offtopic geblaat over de shops ook gewoon in dat topic doen. Fok wedstrijdtopic deel 1. En dan gaan we zo verder. Aan het eind plaatsen we de poll. Topic sluiten. Nieuwe foto in nieuw topic.
Nee man, zo is beterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef Venco16 het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat het wel zo onoverizhtelijke shit word. Kunnen we niet 1 topic per foto doen? En dan dit offtopic geblaat over de shops ook gewoon in dat topic doen. Fok wedstrijdtopic deel 1. En dan gaan we zo verder. Aan het eind plaatsen we de poll. Topic sluiten. Nieuwe foto in nieuw topic.
Ja ok, maar ik wist neit hoe jullie situaties waren. Daarom heb ik ook een beetje gekeken of er animo voor was. Maargoed dat was er niet, dus doen we het rustig aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat Sjoewe zegt. Die strakke schema's van een week wordt nix voor mij iig. Daar heb ik echt de tijd niet voor. Als ik er een uurtje per week voor heb is het veel. En no offence Venco, maar als ik 2x een uurtje bezig ben krijg ik niet iets waar ik tevreden mee ben, ben nogal een perfectionist
Btje jammer dat er nu weer haast achter wordt gezet, het begon net weer een btje te lopen...
Venco, een paar jaar geleden beleefde dit topic zijn hoogtijdagen en degenen die er toen als harde kern waren zijn er nu weer (op bijv. Ultimora na dan). Ik heb geen zin om nu mensen weg te jagen of zelf weggejaagt te worden omdat jij vindt dat er elke week strak een poll moet komen: dat is dus hetgeen dat dit topic de vorige keer de nek om draaide. Heel leuk dat je probeert dit topic te verbeteren en de wedstrijd graag georganiseerd wil houden maar daarvoor kun je beter naar Tuning Belgium of Digimods. Dit is en blijft een forum en ik ga niet mijn kleine beetje vrije tijd besteden aan photoshoppen omdat ik het anders mis. Dit is voor mijn lol en niet anders. Zoals al gezegd is: ik steek méér dan 2x een uurtje in een photoshop anders ben ik niet tevreden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:44 schreef Venco16 het volgende:
heel veel
Een maand vind ik dan wel weer heel lang, ik zou gaan voor twee weken, anders jaag je alleen maar mensen weg, heb ik het idee. Ik kan me ook wel polls herinneren met 3 auto's, dat was ook geen ramp.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:25 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wil graag hetvolgende voorstellen: wanneer er 10 inzendingen zijn OF een maand nadat de opgave is gepost komt die avond om 20:00 uur de poll. Zeker met het WK zullen mensen wat minder vrije tijd over hebben voor een soep. Op deze manier hebben we de gulden middenweg tussen genoeg inzendingen en genoeg soeptijd.
De allereerste was wel een A3 inderdaad, maar een andere...in de buitenlucht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
die audi a3, was dat niet een van de allereerste?
daar zaten me destijds foeilelijke beren tussen xD. Ik heb toen om 'onderzoek' te doen alle topicdelen doorgespit. Echt ernstig, sommigequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:24 schreef SiNz het volgende:
[..]
De allereerste was wel een A3 inderdaad, maar een andere...in de buitenlucht.
Deze (maar dan groot): [afbeelding]
Dat je op een gegeven moment ook blind word voor je eigen fouten ehquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
daar zaten me destijds foeilelijke beren tussen xD. Ik heb toen om 'onderzoek' te doen alle topicdelen doorgespit. Echt ernstig, sommige
Hij is wide-bodyquote:
Nou ben ik benieuwdquote:
Bijna klaarquote:Op zondag 11 juni 2006 00:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
game on, maddafakka ... game on
Tja maar als ik 'm post mag ik er niks meer aan wijzigen tochquote:
Tot aan de poll mag je wijzigen ... da's wel zo leukquote:Op zondag 11 juni 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja maar als ik 'm post mag ik er niks meer aan wijzigen toch
quote:
beetje kloten met color filters (heet in Corel "Psychedelic") totdat je een overdreven contrast effect krijgt, eventueel blurren of smudgen, daarna Desaturate (HSI, Saturation > 0), daarna adden of substracten van lak. En dan reflecties eroverheen, natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een BMW race-colour versie willen maken maar dat grijs is zo'n vervelende grondlaag om mee aan de kleuren te frotten
Nog tips daarvoor? Reflecties toevoegen enzo helpt weinig
Ja tuurlijk maar goed er zit weinig diepte in de kleur, maar ik zal het proberenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje kloten met color filters (heet in Corel "Psychedelic") totdat je een overdreven contrast effect krijgt, eventueel blurren of smudgen, daarna Desaturate (HSI, Saturation > 0), daarna adden of substracten van lak. En dan reflecties eroverheen, natuurlijk
Oefening baart kunstquote:Op zondag 11 juni 2006 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik geef me nu al gewonnen, daar kan ik DUS echt niet tegen op!
same herequote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben er mee bezig.. maar ik neem gewoon de tijd hoor. Ik ga niet haasten.
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..quote:Op maandag 12 juni 2006 18:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dat patroon op de achterkant ziet er niet bepaald geweldig uit, dat kun je misschien fixen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..
* Googol still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
* Begieltie still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik probeer te leren op mijn kamer onder het dak met de zon de hele dag vol op het raam
Het is nu 35 graden binnen![]()
antibiotica--> mag niet in de zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol still waiting for SiNz quality post
* SiNz reckons that you can wait a long time for that....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:18 schreef Begieltie het volgende:
[..]
* Begieltie still waiting for SiNz quality post![]()
Hij's nog niet afquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
laat eens zien danDan weet ik of ik de bijna nog wat moet opvijzelen
De uitlaten kloppen nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Goed werk Goochel, alleen je velgen zijn plat. Die doen echt ontzettend af aan je shop. Maar wat klopt er niet aan die van mij dan, please tell me want ik ben een 2d man, en ik heb grote moeite met perspectief denken
Dank, maar ik ben serieus daarover, ik ben er zoeen die naar de zijkant van de monitor gaat staren om het perspectief te zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:
en last but not least: ZEIK NIET ZO over wie de 2d en wie de 3d man is"Vroegâh" maakte jij altijd de mooiste soeps AND YOU KNOW IT. Deze is voor jouw doen onder de maat. Ben je het verleerd ofzo?
Dat weet ik maar het perspectief klopte niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:21 schreef Begieltie het volgende:
nu niet meer, thx. Moet er wel even bij zeggen dat de voorste velg ook niet even "diep" als de achterste hoort te zijn![]()
Als je een focus-blur doet houd dan rekening met voor- en achtergrond:quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef Begieltie het volgende:
idd, dat carbon d'r af en dan is ie perfect![]()
Iemand nog commentaar op mijn creatie? [afbeelding]
Nog een tipje ... heb er even over na zitten denken en ik vergeet één regeltje:quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:05 schreef Begieltie het volgende:
Thx voor het mierengeneukIk ga morgen stap voor stap je commentaar verwerken in m'n soep !
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het detail waarmee je aan het soepen bent heel erg indrukwekkend Googol![]()
Alleen ik moet je bekennen dat ik het design ansich wat minder vind
Maar serieus met die pijltjes en al die kleine dingetjes, dat je het verzint
Daaaaaaar ken ik het rode dingetje vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer jouw oude RX7 / Evo level te halen
Nope ... Dat rode dingetje op jouw RX7 was een blow-off valve / wastegatequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daaaaaaar ken ik het rode dingetje van![]()
Ik heb de tint van de ruiten aangepast, de uitlaten en de airvent voor. Ook heb ik de bumper aan de voorkant lager gemaakt en aan de achterzijde een airvent geplaatst. De banden laat ik voorlopig zoals ze zijn en de railing op de achtergrond moet nog wat extra aandacht krijgen.quote:
Dat patroontje op het achterruitje komt door gepolariseerd glas en zie je wel vaker bij auto's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:44 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Raar dat niemand nog dat patroon van de ramen heeft weggehaald. Verder, Googolplexian, kun je iets doen aan de twee uitlaten? Dat zandkleurige stukje zet er niet bepaald geweldig uit. Tenzij dat het jouw bedoeling was om het er zo uit te laten zien natuurlijk.
Poll vandaag?
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef ma3stroh het volgende:
ja een paar heeeele kleine dingetjes, maar ik heb hier te weinig geduld voor geloof ik, en dat is ook wel te zien
heeft iemand nog kritiek op mijn ootootje ?
Lees eerst deze effe door en als je daarna nog vragen hebt : gewoon stellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn nou de goeie photoshop-tutorial sites voor dit soort dingen?
Want ik heb al gruwelijk veel moeite met de basics (bodykits laten overlopen in de base-auto's, carbon-motorkap maken...). Jullie gebruiken hier voornamelijk de Pen-tool? Want die lasso is maar kut
thx! heb ook nog andere velgen geprobeerd maar dat leek helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:16 schreef Begieltie het volgende:
Dat is een hele verbetering tov de vorige versie![]()
Als ik dan toch nog wat commentaar mag gevenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem. Dan maar wat nachtwerk erbijNiet je van het, maar hier doen jullie het maar mee
.
Kan wel kloppen zo, heb alleen geen zin om het nog aan te passenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Als ik dan toch nog wat commentaar mag geven(geleerd van Googolplexian
)
- je uitlaten kloppen niet, ze staan niet in perspectief met de achterklep, de linker moet een tikkie omhoog (of de achterbumper staat scheef)
- de achterbumper oogt nog wat rommelig aan de rechterkant, het lijkt of er een "patroon" inzit
- de voorbumper lijkt te klein door de sideskirts die je toegevoegd hebt, die zou ik nog iets verlagen
[afbeelding]
Sorry voor het mierenneuken, verder vind ik hem![]()
Voorproefjes hier, Uiteindelijke inzending in het wedstrijdtopic ... dusquote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef MrTimbo.B het volgende:
Yo top,
hier alvast een voorproefje,
[afbeelding]
owja, hoe kan ik mijn foto inzenden voor de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |