quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef Dawnbreaker het volgende:ik vind m echt mooi
![]()
paar tips:
kleur mag iets donker van mij..
de achterlichten zijn super (bedacht)
maar het 3e remlicht.... zet alle puntjes op 1 lijn... ik zie ze nu een beetje verspringen... gewoon ff pixelneuken en dan is ie super.. de achterbumper vind ik ook zeer mooi
![]()
owja.. en je pendalen zou niet alle 3 zo in zicht moeten zijn... lijkt net of de stuurkolom ver richting midden zit..
of was dat je bedoeling?
![]()
Kleur vond ik wel leuk zo licht, anders word het zo'n foute auto, maar ik ga er wel even mee expirimenteren denk ik.
Derde remlicht ga ik naar kijken
Pendalen ook (ik werk er wel 1 weg ofzo of verplaatsen)
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef Sjoewe het volgende:Pendaal :')
@ Bond: leuk dat je zoveel probeert. Deur open, koffer open etc is niet echt mijn smaak, omdat vaak het perspectief niet goed klopt etc. blala. Maaaar in jou geval is het redelijk gelukt, echter, je moet wel even een schaduw maken op de grond en ik zou ook de deursponning wat dunner maken want het is zo wel een hele dikke deur.
![]()
Schaduw goed van je, zal ik doen. En die deursponning (wat een worod
![]()
) Moetw el zo dik want de deur is ook zo dik.
@ Henkmanz:Dat word ene foute auto
![]()
Shoptechnisch kan ik niet veel vinden behalve dat ik de lip onder de bumper en de sideskirt niet helmaal lekker vind passen.
@Googolplexian:Hmm iets fouts van jouw dat is niet makkelijk
![]()
Misschien ene tip, doe of die voor en achterbumper lager of die sideskirt (die cht geweldig is) omhoog.
@ Dawnbreaker:Jij vroeg er speciaal om dus voor jouw een extra lange met min punten
![]()
(grapje maar je kan ze wel verbeteren)
- Erg donker (zie de dingen altijd slechter vind ik)
- Achterlep gecleant, sorry niet zo mooi dat donkere vlak, moet waaarschijnlijk schaduw zijn maar vind het niet realistisch
- Ramen en shit, dat is wel erg kartelig binnenin
- Spoiler, staan niet goed naar mijn gevoel
+ Die achterlichten
Doe dus vooral wat aan die donkerigheid, ik heb altijd idee dat mensen fouten prberen te verstoppen
Okee mijn kritiek is ook niet alles, hoop dat jullie er wat aan hebben. En je hoeft er niet mee eens te zijn, het is
jouw shop en jouw idee, schroom dus niet om er mee door te gaan ondanks wat ik ervan zeg.
Shit dat was ene lange post.
Bond.