abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22736272
Deel 7 van de Offtopic Geblaat-reeks die bij de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's hoort.

Vorige delen:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 6)
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5)
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 4)
http://forum.fok.nl/showtopic.php/425865
http://forum.fok.nl/showtopic.php/399024
http://forum.fok.nl/showtopic.php/356445

Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!

Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's.

Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: http://forum.fok.nl/topic/565774.

Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: http://forum.fok.nl/topic/345899

Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)

Denk er wel aan dat je je foto 800x600pixels maakt voordat je hem officieel plaats in het wedstrijdtopic, want dat zijn de regels.
Calm down, please!
pi_22736293
Ik had deze in gedachte voor het geval ik mocht winnen:

Pontiac G6 GT 2005

Iemand een beter idee?

-edit- : Ik wil liever een pure zijkant maar kan zo uno, dos, tres geen leuke vinden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Googolplexian op 19-10-2004 23:16:02 ]
Calm down, please!
pi_22736421
Vervolg van deel6:

Met de deur in huis (gezien er elke ronde best nog wel veel vraag naar is):

Poll voortaan om hoe laat?

» 12:00 uur

» 17:00 uur

» 18:00 uur

» 20:00 uur

maak je eigen FOK! poll zelf!
Calm down, please!
pi_22736600
Die is al 's geweest Googol .

Ik vind achterkantjes wel leuk.. dit misschien iets?
pi_22736685
ziet er leuk uit ik vond de achterkant ook wel een verfrissing.

nog meer opties? (Merc is zo ... Merc)

-edit- indien niets beters (ik heb me al de **** gezocht naar iets origineels maar m'n favorieten zijn leeg na reinstall niet lang geleden (foutje)) ga ik graag voor de Merc.... is een erg soep-baar plaatje.
Calm down, please!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:51:57 #6
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_22737440
De merc is wel leuk
pi_22737526
ok .... effe wachteeehhhh.... (effe wachte nog)

minuutje of 5 (poll is nu toch tot 0.00 uur?)

en dan kunnen we wmb aan de gang met de Merc.

Ik post 'm daar (wedstrijdtopic) wel tegen de tijd dat de poll sluit.
Calm down, please!
pi_22738148
Done ... Merc it is
Calm down, please!
pi_22738384
Pure zijkant zei je:
http://www.highresautoimages.com/1280/mercedes/cl555.jpg

Er is wel al een foto gekozen, maar ik kon het suggestietopic zo snel niet vinden, en ik ga nu slapen
pi_22738494
damn ... net te laat ...
Calm down, please!
pi_22745985
ik heb nu al een kleine basis aan de schuine merc.. graag niet meer switchen.
<hr>
pi_22746520
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb nu al een kleine basis aan de schuine merc.. graag niet meer switchen.
de foto staat vast, daar word niks meer aan veranderd
pi_22787046
mijn tijdelijke versie (vroeg stadium)

hij moet nog wat opgepoets worden.. wat kleine dingen aangepast en nog wat leuke logo's ofzo erop... een luchthapper misschien

maargoed, ik wou graag comments op deze versie
<hr>
pi_22792081
ja achterbumper is zo laag dat ie zeker weten over de grond schuurt. Daardoor issie nogal uit proportie, de hele auto bedoel ik
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:29:19 #15
81996 Bond
License to kill
pi_22792331
Aha hier is die.

Zou de volgend ekeer de poll iets langer kunnen? Als je er 1 dag niet ben is er meteen gestemd. Ik wil ook graag stemmen
Geen commentaar
pi_22794566
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef Bond het volgende:
Aha hier is die.

Zou de volgend ekeer de poll iets langer kunnen? Als je er 1 dag niet ben is er meteen gestemd. Ik wil ook graag stemmen
Wat een onzin, dat maakt toch geen ruk uit? Als je er niet bent is dat gewoon pech.. de poll langer doen is alleen maar irritant, want de rondes duren al een week ofzo, dan moet je als je wel aanwezig bent alleen maar langer wachten.

Lijkt mij geen goed idee.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:52:18 #17
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22794764
Ik heb echt moeite met die Merc
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22795138
* BazzoS ook inspiratieloos is
pi_22795471
Ja sjoewe, daar kan je geen ralle racebak met enorme uitlaat van maken he . lol.
preview van wat ik tot nu toe gedaan heb :

iemand nog suggesties voor me?
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 14:40:19 #20
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22795705
Mja, dat is ook waar

Maar het enige echte mooie is laag en duits, maar dat is geloijk heel saai
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22796098
Ik vind die merc nix, de hoek is klote en sowieso vind ik merc's niet leuk om te soepen. Het enige donormateriaal wat ik heb is hetzelfde als henkmanz heeft gebruikt en dat vond ik idd ook saai. En ik ben geen fan van achterkanten. Zo, weer genoeg geklaagd

Ik wacht wel tot de volgende ronde
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_22801540
Daar kun je best een ralle racebak met enorme uitlaten van maken, hoor.

soup so far (still cookin'):
Calm down, please!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:15:29 #23
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22805711
Hund, heb je precies de fukking zelfde velg als ik gekozen
pi_22806110
deze velgen gaan er af dus feel free to use
Calm down, please!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 14:48:25 #25
81996 Bond
License to kill
pi_22818232
Ik ga denk ik ook wat proberen, want eerst d8 ik dat ik maar ene keer zou overslaan, maar daar kan ik mij niet aan houden
Geen commentaar
pi_22819107

veranderd:

achtergrond,
verlaagd
velgen
spoiler
achterkant gecleaned
voorbumper
sideskirts
achterbumper
achterlichten
bestickering
deuren gecleaned
ramen verduisterd
antenne verwijderd
3e remlicht verwijderd
kleur
spatborden verbreed
graag comments

[ Bericht 38% gewijzigd door Dawnbreaker op 23-10-2004 18:28:05 ]
<hr>
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:30:29 #27
81996 Bond
License to kill
pi_22820471
Mijn voorlopige inzending:

verweider i.v.m update

Veranderd tot nu toe:
- Kleur
- Deur
- Interieur (met sleutel )
- Achter bumper
- Achterklep gecleant
- Uitlaten (nu wel hoog @ Sjoewe)
- Ledjes in achterlichten en remlicht

Nog op stapel:
- Side skirt
- Velgen
- Kofferklep open??
- En vast nog wel meer

Zeg please ff wat je ervan vind wat weg moet of goed is, of veranderd zou moeten worden. Ik wil dat dit een goede shop gaat worden, die kan winnen (Of in ieder geval 1 stem krijgt)

[ Bericht 6% gewijzigd door Bond op 25-10-2004 10:27:40 ]
Geen commentaar
pi_22823685
ik vind m echt mooi

paar tips:
kleur mag iets donker van mij..

de achterlichten zijn super (bedacht)
maar het 3e remlicht.... zet alle puntjes op 1 lijn... ik zie ze nu een beetje verspringen... gewoon ff pixelneuken en dan is ie super.. de achterbumper vind ik ook zeer mooi

owja.. en je pendalen zou niet alle 3 zo in zicht moeten zijn... lijkt net of de stuurkolom ver richting midden zit..

of was dat je bedoeling?

<hr>
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:45:21 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22823846
Pendaal

@ Bond: leuk dat je zoveel probeert. Deur open, koffer open etc is niet echt mijn smaak, omdat vaak het perspectief niet goed klopt etc. blala. Maaaar in jou geval is het redelijk gelukt, echter, je moet wel even een schaduw maken op de grond en ik zou ook de deursponning wat dunner maken want het is zo wel een hele dikke deur.
pi_22824011
mag ik ook comments op mijne (nega of posi)
<hr>
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 22:41:23 #31
81996 Bond
License to kill
pi_22829220
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind m echt mooi

paar tips:
kleur mag iets donker van mij..

de achterlichten zijn super (bedacht)
maar het 3e remlicht.... zet alle puntjes op 1 lijn... ik zie ze nu een beetje verspringen... gewoon ff pixelneuken en dan is ie super.. de achterbumper vind ik ook zeer mooi

owja.. en je pendalen zou niet alle 3 zo in zicht moeten zijn... lijkt net of de stuurkolom ver richting midden zit..

of was dat je bedoeling?

Kleur vond ik wel leuk zo licht, anders word het zo'n foute auto, maar ik ga er wel even mee expirimenteren denk ik.

Derde remlicht ga ik naar kijken

Pendalen ook (ik werk er wel 1 weg ofzo of verplaatsen)
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
Pendaal :')

@ Bond: leuk dat je zoveel probeert. Deur open, koffer open etc is niet echt mijn smaak, omdat vaak het perspectief niet goed klopt etc. blala. Maaaar in jou geval is het redelijk gelukt, echter, je moet wel even een schaduw maken op de grond en ik zou ook de deursponning wat dunner maken want het is zo wel een hele dikke deur.
Schaduw goed van je, zal ik doen. En die deursponning (wat een worod ) Moetw el zo dik want de deur is ook zo dik.

@ Henkmanz:
Dat word ene foute auto Shoptechnisch kan ik niet veel vinden behalve dat ik de lip onder de bumper en de sideskirt niet helmaal lekker vind passen.

@Googolplexian:
Hmm iets fouts van jouw dat is niet makkelijk Misschien ene tip, doe of die voor en achterbumper lager of die sideskirt (die cht geweldig is) omhoog.

@ Dawnbreaker:
Jij vroeg er speciaal om dus voor jouw een extra lange met min punten (grapje maar je kan ze wel verbeteren)

- Erg donker (zie de dingen altijd slechter vind ik)
- Achterlep gecleant, sorry niet zo mooi dat donkere vlak, moet waaarschijnlijk schaduw zijn maar vind het niet realistisch
- Ramen en shit, dat is wel erg kartelig binnenin
- Spoiler, staan niet goed naar mijn gevoel

+ Die achterlichten

Doe dus vooral wat aan die donkerigheid, ik heb altijd idee dat mensen fouten prberen te verstoppen

Okee mijn kritiek is ook niet alles, hoop dat jullie er wat aan hebben. En je hoeft er niet mee eens te zijn, het is jouw shop en jouw idee, schroom dus niet om er mee door te gaan ondanks wat ik ervan zeg.

Shit dat was ene lange post.

Bond.
Geen commentaar
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:33:35 #32
81996 Bond
License to kill
pi_22860097
Niet veel post hierzo laatste tijd, niemand nog commentaar gegeven op mijn meningen over de anderen.

Maar hier mijn update:

Veranderd tot nu toe:
- Kleur
- Deur
- Pendaaltje weg gehaald en andere iets verschoven
- Achter bumper
- Achterklep gecleant
- Nummerbord nu ook weg
- Ledjes in achterlichten en remlicht (Ze zijn nu gepixelneukt dus zouden goed moeten zijn)
- Velgen
- Banden
- Profiel (ook aan de andere kant)

Nog op stapel:
- Side skirt
- Velgen
- Kofferklep open??
- En vast nog wel meer

Zeg weer please ff wat je ervan vind wat weg moet of goed is, of veranderd zou moeten worden. Ik wil dat dit een goede shop gaat worden, die kan winnen (Of in ieder geval 1 stem krijgt)

Zit veel extra werk nu in, naar kleur heb ik gekeken, maar deze vind ik wel erg leuk voor deze auto.
Die velgen en profiel en banden bestaan gewoon uit drie lagen (allemaal van verschillende auto's)

Ps: Dikgedrukt zijn de veranderingen van nu
Geen commentaar
pi_22860199
ik vind je banden te dik vooral voor, achter staat ie in mijn ogen wel goed
pi_22860848
Wanneer is de poll eigenlijk..? ben een beetje in tijdnood gekomen ivm een sterfgeval in mijn familie..
pi_22861814
gecondoleerd

Voor zover ik weet en als het aan mij ligt is de poll van 18:00 uur tot 00:00 op dinsdag.
Calm down, please!
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:12:32 #36
81996 Bond
License to kill
pi_22861922
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef BazzoS het volgende:
ik vind je banden te dik vooral voor, achter staat ie in mijn ogen wel goed
Ze zijn de zelfde dikte als de oude alleen is alles eran geweizigd.

Andere nog opmerkingen erover?
Geen commentaar
pi_22864232
@ Bond:

tekst op banden is gespiegeld, as van de voorvelg ligt veel te diep naar binnen omdat je de achtervelg hebt gebruikt om 'm te maken, schaduw van de deur mist nog, banden staan imo te ver naar buiten (lastig veren zo), voorband staat gedraaid maar is (2d) toch even breed als de achterband ... dat kan niet tenzij de voorband bijna twee keer zo breed is als de achterband, antenne is deels blauw.

Verder wel een leuke en vooral creatieve soep. Wielen verpesten 't een beetje voor me.
Calm down, please!
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:29:02 #38
81996 Bond
License to kill
pi_22864424
@ Googolplexian: bedankt, shit ja die schaduw, doe ik nog wat aan, misschien verander ik de banden wel weer (die tekst nooi naar gekeken , want banden heb ik inderdaat moeten spiegelen.)
Geen commentaar
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:54:40 #39
81996 Bond
License to kill
pi_22881833
Graag wil ik van jullie weten welke jullie beter vind (google ff je mening graag)

Welke velgen vond je mooier die van de soep nu of die van de vorige?

Niet veel post hierzo laatste tijd, niemand nog commentaar gegeven op mijn meningen over de anderen.

Maar hier mijn update:

Veranderd tot nu toe:
- Kleur
- Deur
- Pendaaltje weg gehaald en andere iets verschoven
- Achter bumper
- Achterklep gecleant
- Nummerbord nu ook weg
- Ledjes in achterlichten en remlicht (Ze zijn nu gepixelneukt dus zouden goed moeten zijn)
- Velgen, weer andere dus graag ff zeggenw elke je mooier vind
- Banden, ook die veranderd weer
- Profiel (ook aan de andere kant), ook weer veranderd
- Schaduw deur
- Raamen licht getint
- Raampje op de deur gezet

Zeg weer please ff wat je ervan vind wat weg moet of goed is, of veranderd zou moeten worden. Ik wil dat dit een goede shop gaat worden, die kan winnen (Of in ieder geval 1 stem krijgt)

Zeg dus please ff welke banden je mooier vond, als de oude toch mooier waren dan maar ik nog ff een update met die banden.

Ps: Dikgedrukt zijn de veranderingen van nu
Geen commentaar
pi_22881890
ik vind ook deze velgen en banden er niet uitzien bij je auto .
Je doet echt iets verkeerd, want nu staat ie veel te hoog op z'n poten.
En waar is je voorruit naartoe? kijk 's naar het verschil met je achterruit en zijraampjes in de auto, die zijn helemaal blauw getint, maar je voorruit is gewoon weg.
Vind niet echt dat je er zo vooruit bent gegaan eigenlijk..

En gewoon even tussen jou en mij (niet persoonlijk bedoeld ofzo): het is wel irritant als je constant om commentaar gaat smeken, niet iedereen heeft tijd/zin om dat te doen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:50:11 #41
81996 Bond
License to kill
pi_22882109
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:26 schreef Henkmanz het volgende:
ik vind ook deze velgen en banden er niet uitzien bij je auto .
Je doet echt iets verkeerd, want nu staat ie veel te hoog op z'n poten.
En waar is je voorruit naartoe? kijk 's naar het verschil met je achterruit en zijraampjes in de auto, die zijn helemaal blauw getint, maar je voorruit is gewoon weg.
Vind niet echt dat je er zo vooruit bent gegaan eigenlijk..

En gewoon even tussen jou en mij (niet persoonlijk bedoeld ofzo): het is wel irritant als je constant om commentaar gaat smeken, niet iedereen heeft tijd/zin om dat te doen.
Hehe okee, zal stoppen hierzo
Geen commentaar
pi_22882689
ik vind de vorige beter, ondanks dat de letters gespiegeld zijn en er geen schaduw is.
pi_22883056
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:50 schreef Bond het volgende:

[..]

Hehe okee, zal stoppen hierzo
'kay, cool dat je het begrijpt .
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:24:11 #44
81996 Bond
License to kill
pi_22883596
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:54 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

'kay, cool dat je het begrijpt .
Ja voortaan flikker ik gewoon mijn shop erneer en dan verder lekker laten rotten

(reactisch was juist het positieve hierzo )
Geen commentaar
pi_22883757
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:24 schreef Bond het volgende:

[..]

Ja voortaan flikker ik gewoon mijn shop erneer en dan verder lekker laten rotten

(reactisch was juist het positieve hierzo )
Ik geloof dat je reacties bedoelt? anyway, mensen geven je wel reacties als ze dat nodig vinden, als jij gaat zeiken om een reactie of je wil graag horen wat je goed doet kun je beter aan je ouders of je zusje vragen ofzo, die staan al met open mond als je alleen een kleurtje verandert. Je krijgt wel reacties, maar je moet er niet zo om lopen zeuren, das easy.

Btw, je grammatica/woordkeuze mag wel iets duidelijker, ik heb echt een kwartier naar deze zin moeten kijken voordat ik hem snapte. En dat ligt niet aan mijn lees-skills.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:06:26 #46
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_22884404
hoi

@bond, de uitlaat mag je wel iets donkerder maken.
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_22884952

Widebodykit geprobeerd te brushen. Ist wat?

Hoi Kai
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:38:31 #48
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_22885048
ja het is wel wat, maaaaaaaar je kunt de originele kleur van de auto nog iets zien op sommige stukken (hint: rechterbuitenspiegel )

Je linkerachterband is ook een beetje vaag

Voor de rest ziet ie er goed uit
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_22885970
Ik zoek sponsors voor mijn race-bak. Iemand een idee?

Alleen suggesties volstaan ik weet waar ik ze kan halen

Er komt AMG waar het nummerbord zat, denk ik. De auto is verder nog vrij voor eventuele sponsoring. Voor informatie over de eventuele kosten kunt u hier een post achterlaten. Sposorcontracten gelden voor een compleet race-jaar
Calm down, please!
pi_22934761
hallo ik hoop dat ik hier goet zit,

ik hep een topic geopend hier [Tunen] Me Ibiza en ik wilde vrage kan iemand even mij wat mooie velgies eronder tekenen?

alvast bedankt.
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')