je doet het nu nog, quote zijn gedeelte en praat hier verder zo moeilijk is dat niet hier mag je lullen wat je wilt, maar als je dat in het wedstrijd topic doet is eht allemaal onduidelijk en is eht straks een kut werk om een poll te maken, omdat je 4 pagina's door moet spitten om die pics te zoeken. zelfde met meerdere foto's posten, als je het zoals sjoewe doet (je foto telkens onder dezelfde naam uploaden zodat de link intakt blijft) is het geen probleem. er zijn er hier een aantal die al een tijdje in dit topic zitten en neem daar gewoon wat van aan want dan gaat het allemaal een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:05 schreef straight_8 het volgende:
er word iets gezegt en daar reageer ik op . logisch of nie???
me auto staat ook in het blaat gedeelte . dus daar had hij moeten reageren!
ook dat nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:48 schreef dnzl het volgende:
[..]
Velgen ook zelf bedacht of bracht BaZZos je op een goed idee![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
oke de eerste de beste offtopic reactie gaat vanaf nu verdwijnen, als mensen zich niet vrijwillig aan de regels houden doe ik het wel.....
Dit topic is voor de plaatjes en pol en niet om de soep te gaan bespreken, over de soep praten mag in PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5) en niet hier dus
commentaar op deze regel mag ik feedback van pta!
hehequote:Originally quoted by PaRvus
Kunnen de topics die met het Photoshoppen van auto's te maken hebben niet worden voorzien van een herkenbaar icoontje bij PTA...dat scheelt wat zoekwerk
goede soep alleen jammer van je golven op je dakquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:12 schreef Steve-O het volgende:
Laat ik het hier maar op houden creativiteit is op
[afbeelding]
Veel aan verandert maar ga niet opnoemen wat.
ja bter afwerkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
goede soep alleen jammer van je golven op je dak
En van de velgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
Ja ik moet het met de hand hoe zou ik dat dan mooi vloeiend moeten krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Mons het volgende:
[..]
dat zijn e60 m5 velgen nix mis meequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
En van de velgen![]()
ja verder als dat kwam ik dus nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:08 schreef _BluB_ het volgende:
@ steve-O
volgens mij maak je kameleon lak met de gradient tool, ik weet het niet zeker maar ergens staat mij bij dat het daar mee moet
je selecteert het gewoon met de lasso tool maar je moet zorgen dat je niet van die onwijze hoeken krijgt, verder moet je zorgen dat je alles bij je dakraam beter afwerkt zodat het als het ware achter het dakraam doorlooptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja ik moet het met de hand hoe zou ik dat dan mooi vloeiend moeten krijgen
overlay in layers menu bedoel je ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:14 schreef _BluB_ het volgende:
ik zie het al, als je de mode van de gradient in overlay zet dan krijg je een mooie kameleonlak, als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |