abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15678641
Deel 4 alweer, van de Offtopic geblaat-reeks die bij de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks hoort.

Vorige delen:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3)
Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat

Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!

Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.

Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.

Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES

Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)

woensdag 24 december 2003 @ 20:50:13 #2
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15678786
sorry henk maar vond het wel leuk om dat een keer tegen jou te zeggen

*terugvind post*

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  vrijdag 26 december 2003 @ 00:17:11 #3
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15707742
*terug vindt post.

ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18

mja
toch maar es leren lezen dan

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_15713829
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:17 schreef Haikuh het volgende:
*terug vindt post.

ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18

mja
toch maar es leren lezen dan

Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
pi_15715738
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15721726
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
  vrijdag 26 december 2003 @ 17:23:59 #7
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15721962
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:47 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.

ows dan weet ik dat nu , en zal ik der rekening mee houden
ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_15724140
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 17:14 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top

Ok zal ik dan maar doen, mag ie bij jou op de tut. site? ik zit ff krap met de hosting.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15724478
Wacht ff er is al een prima tut over!

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88

Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal

pi_15725875
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wacht ff er is al een prima tut over!

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88

Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal

Wat erg dat ik die nog nooit gezien heb .
pi_15731420
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12

zaterdag 27 december 2003 @ 04:09:43 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15736244
Door die site ben ik begonnen, hoewel alle winnaars er hetzelfde uitzien:
- Onnoemelijk veel spoilers
- Hele grote spray
- Stickers

Beetje variatie zou wel leuk zijn

pi_15740748
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 00:13 schreef Hepheastus het volgende:
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12

De meesten hier kennen de site Toen Googolplexian nog meedeed hier kwam hij ook van TB.
pi_15762408
quote:
Op zondag 28 december 2003 11:31 schreef jaguar het volgende:

[..]

hmmzz...
ik heb ze wel erger gezien maar volgens mij kloppen je lichten ookniet helemaal. die cup diffusors horen meestal helemaal door te lopen in het plaatwerk. toch?

Ik heb lang niet zoveel verstand van auto's om alles daadwerkelijk kloppend te maken, maar daar heb ik schijt aan.
Maar goed, het is makkelijk commentaar geven op anderen als je zelf niks verandert, right?
  maandag 29 december 2003 @ 00:01:17 #15
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15781838
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
  maandag 29 december 2003 @ 00:08:38 #16
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15782122
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef Don_MagicOne het volgende:
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
ohohw dat lijkt me geen handige opmerking

let the battle begin

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 29 december 2003 @ 12:29:20 #17
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15791897
lol, t is niet negatief bedoeld, t is gewoon een opmerking
  maandag 29 december 2003 @ 13:13:21 #18
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15792998
het komt erop neer dat je zegt dat hij zeurt, niet ceratief is en dat hij z'n stripings jat dat lijkt me toch negatief
pi_15800432
quote:
is goed hoor jochie. ik wil jou wel eens 13 delen van dit topic zien meedoen met elke keer een originele striping .

Maar goed, leer eerst maar eens photoshoppen, dan praten we wel verder.

pi_15801960
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
pi_15802091
quote:

Jou achterwiel staat ook nog scheef.
ik vind die striping wel mooi
ijsbergvla
pi_15802662
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:21 schreef Parvus het volgende:
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
Als ie het niet lullig bedoelt moet ie het niet zo lullig brengen.
  maandag 29 december 2003 @ 19:17:03 #23
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15803497
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
pi_15803663
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:17 schreef Don_MagicOne het volgende:
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
20 heb ik er ook al wel verzonnen. Het is kerst geweest, en ik heb die auto met kerst gesoept. Ik heb expres niks gezegd over jouw stripes en je achterwiel omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen uitgebreid de tijd neemt zijn photoshops te perfectioneren deze dagen: net als ik.
Normaal gesproken ben ik met stripes lang bezig omdat ik ze eerst teken met de hand, daarna namaak in photoshop en dan nog bezig ga met belichting e.d.
Had ik geen zin in deze keer, daarom idd gejatte stripes uit NFSU. Beter dan de standaard vlammen die iedereen al eens gebruikt heeft, en beter dan geen stripes.
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:46:23 #25
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_15834978
Ik begin steeds meer zin te krijgen om een auto te photoshoppen, en het kleuren van de auto lukt op zich al aardig ('k weet het, niet al te moeilijk) maar ik vroeg me af waar de door de wol geverfde soepers alle spoilers ed. vandaan halen... Ik snap wel dat ze in dezelfde hoek op de foto moeten staan, maar ik heb al moeite met het vinden van zulke foto's, laat staan het bewerken van de doelfoto
Iemand die een tipje van de sluier wil/kan oplichten??
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')