Vorige delen:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3)
Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat
Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!
Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.
Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.
Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES
Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)
*terugvind post*
ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18
mja
toch maar es leren lezen dan
quote:Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
Op vrijdag 26 december 2003 00:17 schreef Haikuh het volgende:
*terug vindt post.ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18
mja
toch maar es leren lezen dan
quote:Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
Op vrijdag 26 december 2003 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
quote:ows dan weet ik dat nu , en zal ik der rekening mee houden
Op vrijdag 26 december 2003 11:47 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
quote:Ok zal ik dan maar doen, mag ie bij jou op de tut. site? ik zit ff krap met de hosting.
Op vrijdag 26 december 2003 17:14 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88
Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wacht ff er is al een prima tut over!http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88
Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12
Beetje variatie zou wel leuk zijn
quote:De meesten hier kennen de site
Op zaterdag 27 december 2003 00:13 schreef Hepheastus het volgende:
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12
quote:Ik heb lang niet zoveel verstand van auto's om alles daadwerkelijk kloppend te maken, maar daar heb ik schijt aan.
Op zondag 28 december 2003 11:31 schreef jaguar het volgende:[..]
hmmzz...
ik heb ze wel erger gezien maar volgens mij kloppen je lichten ookniet helemaal. die cup diffusors horen meestal helemaal door te lopen in het plaatwerk. toch?
quote:ohohw dat lijkt me geen handige opmerking
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef Don_MagicOne het volgende:
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
let the battle begin
quote:is goed hoor jochie. ik wil jou wel eens 13 delen van dit topic zien meedoen met elke keer een originele striping
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
Maar goed, leer eerst maar eens photoshoppen, dan praten we wel verder.
quote:
quote:Als ie het niet lullig bedoelt moet ie het niet zo lullig brengen.
Op maandag 29 december 2003 18:21 schreef Parvus het volgende:
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
quote:20 heb ik er ook al wel verzonnen. Het is kerst geweest, en ik heb die auto met kerst gesoept. Ik heb expres niks gezegd over jouw stripes en je achterwiel omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen uitgebreid de tijd neemt zijn photoshops te perfectioneren deze dagen: net als ik.
Op maandag 29 december 2003 19:17 schreef Don_MagicOne het volgende:
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |